Moi kaikille!!
Ajattelin tehdä keskustelun mihin voi ilmoittaa, kun on nähnyt Jenkkifutarin.
Olen aktiivisesti seurannut esimerkiksi FF2 (fudisforum) josssa fanit kertovat aina, kun ovat nähneet pelaajia ns. siviilissä.
Olisi mielenkiintoista kuulla missä Jenkkifutarit liikkuvat kentän ulkopuolella.
VÄhän alkaa jo kyllästyttämään pelkästään seuraamaan pelaajien edesottamia Velodromilla.
Itse aloitan tuoreella näköhavainnolla.
Wolverinesin tähtipallonkantaja Stephen Stokes on nähty juuri Oulunkylässä ja hänellä oli kassi, jossa luki 28 eli hänen pelinumeronsa.
Stokes istui bussipysäkillä, mihinköhän menossa, hmmm??
Ilmoittakaa havaintoja rohkeasti
Bongaa Jenkkifutari
66
2637
Vastaukset
- Jaana69<3
Koko Turun joukkue nähty Turun yössä juomassa olutta ja kehumassa toisiaan! Komeita ja lihaksikkaita olivat;)
- Kultakutri
Nää kaikki jätkät on never höördejä. Ei niitä kukaan tunnista, paitsi mutsit. Nekin vastentahtoisesti
- paksu wannabe FS
Mää näin äsken itseni peilistä! Olin taas lihonnut!
- LPR miesvankila
Näin kolme Lappeenrannan pelaajaa taas kerran. Näin ne eilen ja tulen näkemään taas huomenna
- 2222122
Ok, teillä on siis taas treenit.
- Miksi?
Uittamonrannalla nähty rantapoika kantoi Trojanssin pelipaitaa ylpeänä!
- Tietäkää
Ottaen huomioon ketjun aloittajan viestin lähetysajan uskon Wolverinesin pelaajan olleen matkalla harjoituksiin.
http://www.wolverines.fi/harjoitukset.php?sec=miehet
Linkistä löytää tietoja, joiden perusteella uskoisin hänen olleen matkalla harjoituksiin.
Jos olisit hieman jaksanut etsiä, olisit itsekin löytänyt tiedon!! - Heinolan Hernandez
Näin yhen jenkkifutarin, tai siis ehkä en oo varma, mutta oli sen verran iso kaveri, että oli pakko olla pelaaja. En uskaltanut kysyä että pelaako, olisi varmaan taklannut mut siihen paikkaan :)
Näin siis kyseisen kaverin Heinolan Prismassa. Aika näppärästi kyseinen kaveri hurautteli menemään sähkörollaattorillaan käytävillä.- 10+5
Sixtari kesälomalla?
- huke kok
Näin äsken linjamiehen ostamassa talouspaperia ja käsirasvaa.
- EiKuuhun
Sinkkuilta tiedossa?
- Tommi Peejii
Kohta on hyvä hetki mennä bongaamaaan jenkkifutareita.
Velolla alkoi vartti sitten jännittäävä vaahteraliigaottelu Roo-Taft, uskoisin siellä olevna monata jenkkifutaria lähialueenjoukkuiesta, esim. Wol, 69, Wol2, Bulldogs.
Saas nähä montako näen?
Varmaan aika monta - haukka 10
Wintteri bongattu yläkentällä.
- 9+4
Ei nyt välttämättä liity suoran aiheeseen mutta picnic-katsomossa bongattu 4 katsojaa koira.
- Ärrän kassaneiti
Henri Winter aka Tipsteri tuli lunastamaan R-Kioskistamme voittoisaa pelikuponkiaan, hän oli lyönyt Trojansin hyökkäykselle vs. over 69.5 pts ja omalle hyökkäykselle miinusjaardit 50.5 yards. Kerroin oli niin hyvä, että nyt Falconsin tiimi saa palkattua Halla-Aholle viulustin, joka voi säestää hänen itkujaan.
- yyyhhyyy
Crocojen kahden passin qb bongattu helsinkivantaan transit-alueella
- Marjastaja Turuust
Eilen nähty lihava, hikinen, sekava, viiksekäs mies Yläkentän lähistöllä.
Yksinään kulkiessaan hänen puhetulvansa ei ottanut loppuaakseen ja jotain kovin pientä hänellä oli kädessä.
Eikö Trojans enää treenaa Impparissa?- Metsämäen parkkis
Se olin varmaan minä! Lihavalta näytän kaukaa. Suihkunraikkaana näytän hikiseltä. Viikset oli varmaan hesen punaista majoneesia, mikä oli tullut hampurilaisesta, jonka söin suihkussa. Kävellessäni treenien jälkeen, käyn aina spessut läpi ääneen itselleni. Pieni esine kädessäni oli penikseni, koska virtsarakkoni oli täynnä.. En yleensä tee sitä julkisesti, mutta nyt oli ns. pakkorako tai -rakko, kuten tässä kohtaa voidaan leikkisästi asian ilmaista.
Suurin osa Trojansin pelaajista treenaa Kuopion Niuvanniemessä. Matka on eittämättä aika pitkä, joten ollaan mietitty yhteistreenejä Steelersin kanssa.
- läheltä seurannut
NO NYT KYLLÄ!!!
Eilen näin kyllä lukemattomia Wolvejen 2 joukkueen pelaajia "viihteellä"
Siellä oli ihan linjamiehestä aina pienikinttuisiin rissuihin.
Meno oli kyllä jenkkifudisjoukkueen mukaista.
Nämä miehet vaikuttivat omistavan koko baarin, eikä kukaan uskaltanut sanoa heille ei!!!
Vitun hulluuu!!
Jos off-field on noin siistiä niin voisin itsekin alkaa harrastamaan siinä oli kyllä veljeys ja viihteellä olo samassa lauseessa.
Tietääkö kukaan olisiko kenelläkään joukkuella pkseudulla käyttöä 35 vuotiaalle mutta silti varsin fyysisessä kunnossa olevalla tulevalee pelaajalle.
Olen aikaiemiin harrastanut jääkiekko juniorieissa ja pari peliä pelannut lentopalloa eli ulottovuutta ja pommppua löytyyy.
Mutta on ne hullui pääliköitä noi jenkifutarit
nimii en tähän pysty mainii ku oli niin kaukana musta ja en todellakaan kyl usakaltanut mennä lähemmäks olis saanu viel tuntee fyysisen preesensin - vierestäseuraaja
Eilen bongattu Helsingin Bakersista Roon Avainpelaajat ja wolverinesin ulkomaalaiset kuuttila ja vielä ÄYRÄVÄINEN !
Ja tämä ei ole läppä, http://www.bakers.fi/
Hyvin näytti pojille märkä maistuvan, aivan pleksit molemmat joukkueet äyräväinen.
Mitähän pojat suunnittelee ? Roon koutsitki näytti olevan mukana- Shaft'n'balls
Ensi kaudella Kuuttila Roostersissa. Varma tieto. Kundin kilpailuvietti on niin kova, ettei se halua olla häviävässä joukkueessa. Henkilökohtaisesti ole sitä mieltä, että sen kannattaisi mennä TAFTiin auttamaan kotiseutunsa poikia nousemaan liigan kärkeen, mutta Roostersin imu on ilmeisen kova. Niin kuvaannollisesti kuin suuseksillisestikin.
- Kuutti_hylje
Shaft'n'balls kirjoitti:
Ensi kaudella Kuuttila Roostersissa. Varma tieto. Kundin kilpailuvietti on niin kova, ettei se halua olla häviävässä joukkueessa. Henkilökohtaisesti ole sitä mieltä, että sen kannattaisi mennä TAFTiin auttamaan kotiseutunsa poikia nousemaan liigan kärkeen, mutta Roostersin imu on ilmeisen kova. Niin kuvaannollisesti kuin suuseksillisestikin.
Sitä pelleä ei roossa nähdä.
- lajiapelaavanisä
joo ei TODELLAKAAN!!!
Tää kuuttila on kuin Karalahti sitä ei todellakaan haluta jokruihin.
Jos edes on huhua et tää panssarielvis olisi todellakin tulossa poikani joukkueeseen niin kyllä Velon Piknikkatsomo ottais tän ROO puheenjohtajan puhutteluun ja opettaisi miehelle järkeä että sitä kuutilaa ei haluta
annetaan peliaikaa omille junioireille ja niille jotka pelaa rakkaudesta lajiin ei halusta isoihin taalakasoihin kuten tää ÄÄSSKUUTTIILA jolla jengiuskollisuutta ei ole vaan menee jenkkeihin kin pelaa rahan perässä ja HUPS sit ku ei NFL=NEVER HEARD FOOTBALL LIIGA kutsukaan niin pitää alkaa miesjenkkifudishuorata kotimaisessa SAJL SUOMEN KOVINTA AMERIKKALASITA JALKAPALLOA sarjasaa.
me ei tarvita täällä suomesssa tälläsii vaan mielestäni kovat rajoitukset ulkomaalaispelaajille ja enemmän kotimaisia pelaajia eili oman seruan kasvatteja
kiitos - Velon PUUpenkki
JUURI NYT!!!
Paljon ROOSTERS NAHKATAKKEJA VELOLLA LIIKKEELLÄ ja pari sixtarii (pienessä sievässä)
jos on nopea niin kohta voi bongata paljon tuttuja jefunaamoja velon katsomosta koska juuri alkoi jännittävä wol-but ottelu
tervetuloa- Sixtari 4eva
Sixtarit voi bongata tuttuun tyyliin pusikosta kyyläämästä. Ennen puoliaikaa kannattaa käydä bongaamassa. Toisella puoliajalla jo lienevät Kisahallilla heille tutuissa tiloissa.
- HammasHampaasta
Laitetaan tää nyt tännekin, muuten jää kaivamaan.
Olin itse seuraamassa tänään Velolla matsia ja tila ei riitä tähän, jos nimeltä alan mainitsemaan kaikki, jotka näin, mutta sanotaan, että paljon jenkkifutareita tuli bongattua.
Kukonpoikia, numerohemmoja ja niin edelleen.
Mutta takaisin asiaan. Poistuessani ottelusta perinteiselle hampparille Mäkelänkadun Heseen, näin noin 3-5 hengen seurueen, joka mielestäni oli myös Velon katsomossa seuraamassa ottelua.
En tiedä voiko tänne kirjoittaa, jos kaipaa havaintoja, mutta mielestäni ainakin yksi heistä on pelannut lajia ja on jopa tainnut menestyä.
Eli siis tuntomerkkeihin.
Tummat verkkarit, lyhyet hiukset, kova ääninen ja en ole varma oliko lakkia päässä.
Haluaisin tietää ainakin yhden heidän nimen, koska odotellessani perheeni kanssa autokaistalla hampurilaisateriaa, oli yksi heistä heittänyt hampurilaiskääreet autoni tuulilasiin lähtiessään, sillä seurauksella, että ketsuppia tai majoneesia tuli tuulilasiin.
Ymmärrän asian olevan ulkopuoliselle pikku juttu, mutta olisi mukava saada nimi tietoon, jotta hän voisi kokea saman.- Tummat verkkarit
Se olin minä. Ja se ei muuten ollut majoneesia.
- Niksi-pirkka 69
Ota rautakanki käteen. Työnnä rautakangella lämpöpatteria kevyesti ja nuole pistorasiaa! Auttaa vaivoihisi.
- J.Korbe
Hammmashampaalle tiedoksi.
Taisin joutua tekemisiin yhden tämän porukan jäsenen kanssa.
Olin itsekin perheeni kanssa Mäkelänkadun Hesburgerin lähistöllä ottelun jälkeen. Tarkoituksenani oli tankata paluumatkaa varten bensaa Mäkelänkadun ABClla.
Ajoin auton ABClla bensapumpun viereen ja nousin tankkaamaan autoa. Samaan aikaan auton viereen ilmestyi noin kolmekymppinen mies ja kysyi minulta bensaa vai dieseliä.
Tottuneena Shellin asiakkaana oletin hänen olevan töissä asemalla autojen tankkaaja ja ilmoitin auton kulkevan bensiinillä ja siirryin tietenkin sisälle maksamaan tulevasta tankkauksesta.
Tietäen ettei kiirettä ole selasin lehtiä ajankuluksi huoltoaseman sisällä.
Katsoessani ulos huoltoasemalta näin tämän saman kaverin pyrkimässä autoni takapenkille sisään, jossa olivat lapseni.
Ryntäsin ulos huoltoasemalta kohti autoani ja samaan aikaan tämä kaveri lähti juoksemaan pois päin kovaa vauhtia. Hänellä oli Raiders lippis väärinpäin, joten oletan kyseessä olevan sama henkilö, kuin Hesburgerilla.
Saatuani lapset lopettamaan itkemisen, kysyin vaimoltani mitä oli tapahtunut.
Vaimoni mukaan tämä mies, joka ei kuitenkaan ollut töissä huoltoasemlla oli lähdettyäni laittanut käden ikkunaan ja pyytänyt lapsia lyömään yläfemmat, kuten elokuvassa Titanic. Lapset tietenkin ilostuivat tästä eleestä ja löivät ikkunaa vasten yläfemmat.
Tämä ei hänelle kuitenkaan riittänyt, vaan hän oli innostunut tästä ja ottanut esille kuvan itsestään ja tunnetusta suomalaisesta iskelmälaulajasta, itse en laulajan nimeä muista, mutta vaimo muisti.
Samaan aikaan hän oli hokenut, kuinka häneen voi luottaa, koska on ollut samassa kuvassa tämän tunnetun laulajan kanssa.
Näytettyään kuvaa hän oli halunnut tulla lasten viereen istumaan takapenkille.
Tällöin vaimoni oli laittanut ovet lukkoon ja onneksi itse kerkisin väliin, ennenkuin mitään vakavaa ehti tapahtua.
Luojan kiitos selvisimme säikähdyksellä.
Olen tehnyt asiasta rikosilmoituksen ja varoitankin kaikkia muita tästä miehestä, jos asioitte Mäkelänkadun huoltoasemalla. - Vigil Ignis
Sairasta
- JDKFKDFODKXKF
IHAN OIKEIN!! NYT TIEDÄTREB HENK7ÖÖLISYYDENI!! EI OLU KETSUPZII KU BURGURIN EXTRA MAHHONEESITT MITKÄ PURSKAHTI IKKUNNAN!! TYHMÄT JÄRLÄRIT EI TAJUNU ET JUOTIN VIIÄUNAA VESIPULLOSTA!! SITÄ NE LULEE RT JODAAN PELIS VETÄ MUT SE ON VINAA, JENKIT JUU VISKII PELISÄ!! PS JIHANNA TUKSUAINEN ONBIHANA
- mustatuntuuuuuu
mustilla miehillä isot munat. isommat kuin suomijunteilla. baareissa ehdoton valinta! terv. musta tuntuu (ei porvoo konnection)
- Näkijätön
Puheenjohtajamme bongattu tänään ulkoiluttamasta koiraa aamulla.
- bongi1
puheenjohtajan alaikäinen vaimo bongattu myös.
- 1+2
Mä bongasin jonkun jätkän lenkillä töölössä Roostersin t-paita päällä. Positiivista oli se, että se oli lenkillä. Negatiivista oli se, että se oli suoraan roostersstereotypioiden oppikirjasta. Lenkillä keskellä Töölön kovia katuja. Ei edes missään puistossa koska puut on kuitenkin niin landea.
- kfjfjfxbjrndd
JENKKI FUTARI BONGATTU ITÄ KESKUKSEN METRO ASEMALTA KERJÄÄJÄ MUMMON VIERESTÄ PUMMIMASSA FYFFEE.... KELTA MUSTAA OLI PÄÄLLÄ LUKI LAPUSSA ETTE JÄSEN MAKSUIHIN TARTTEE AVUSTUSTU STA.....
- 6+9
PARAS BONGAILUAIKA LÄHESTYY,KOHTA NIITÄ TAAS NÄKYY HESARILLA. KIIKARIT VALMIIKSI.
- >12<
Eipä ole näkynyt.
- 14+3
eilen nähty kolme ex jenkkifutaria maunulan alepan kulmilla hakiksella. yhdellä oli päällä paita "we pick unlv calle,max,hene"
- 13+143
ihan v-t-t-u oikeasti kuka on t-paidan printin on kehittänyt ??? mistä helv-tn pakilan design instituutista on kartoitettu oppia vastaavaan tuotokseen http://sajl.spreadshirt.fi/miesten-perus-t-paita-A24137043/customize/color/4
- conspiracy_theories_
13+143 kirjoitti:
ihan v-t-t-u oikeasti kuka on t-paidan printin on kehittänyt ??? mistä helv-tn pakilan design instituutista on kartoitettu oppia vastaavaan tuotokseen http://sajl.spreadshirt.fi/miesten-perus-t-paita-A24137043/customize/color/4
nää on varmaan ne samat miehet asialla ketkä kantoi spramaalintäytteisiä lakanoita aikoinaan velodromille. ja edelleen suurelle yleisölle epäselvyydet elää - kertokaa NYT JOKU mitä siellä auerin talossa aikoinaan tapahtui ja VALAISKAA SAMALLA mitä siinä suuressa valkoisessa kantaaottavassa lakanassa luki
ps.uskooko joku teistä aidosti että ihmiset olisivat käyneet kuussa 1953? - punainen lokakuu
Oliko se yksi hullu siellä sitten teepaitasillaan keskellä joulukuuta?
kuulostaa aivan pikku sieväiseltä jenkkipallonpelaajalta.
ja toi paita huh huh ,, olis kiva tietää paljon sitä on myyty.
ei varmaan kovinkaan paljon, koska jopa hipsterit kiertää ton pa5kan kaukaa vaikka niille yleensä kelpaa kuraset ysärikamat.
hyi helvetti mikä paita, odottelen glory days paitaa meidän joukkue oli tosi hyvä silloin.. nimierkki punainen lokakuu - PäiväPerhonen
conspiracy_theories_ kirjoitti:
nää on varmaan ne samat miehet asialla ketkä kantoi spramaalintäytteisiä lakanoita aikoinaan velodromille. ja edelleen suurelle yleisölle epäselvyydet elää - kertokaa NYT JOKU mitä siellä auerin talossa aikoinaan tapahtui ja VALAISKAA SAMALLA mitä siinä suuressa valkoisessa kantaaottavassa lakanassa luki
ps.uskooko joku teistä aidosti että ihmiset olisivat käyneet kuussa 1953?vastaus 1. Auerin talossa tapahtui murha, jonka tekijällä on kytköksiä kansainväliseen nuohooja syndikaattiin.
vastaus 2. Lakanassa luki "kakkaa suuhun 69'ers". oma mielipiteeni oli että lakana on asiaton ja koitin sitä repiä alas, mutten onnistunut, koska ylivoima.
vastaus 3. Kuussa on käyty, koska muuten NL ja CHI olisi sanoneet ettei siellä käyty, koska kaukoputki suunnattu kuuhun ja näkivät kun kuunaatit (astronaut) hyppiä siellä.
- morjestapäivää
Ei kait saatana SAJL myy tätä paitaa? Nyt meni pahasti myötähäpeän puolelle.
- PäiväPErhonen
http://sajl.spreadshirt.fi/miesten-tekninen-paita-A24163652/customize/color/320
mites tämä paita, ei helevattilainen. siellä on mutamat aivotärhdyksen saaneet aivot olleet aivoriihessä ja tässä tulos. Parempaa kuin kummelit tää nykyinen meininki. Lisää näitä aivopieruja. Uskon että preseasonia tyhmempiäkin päätöksiä on tulossa, viimeistään kevätkokouksessa - Nintendo
Eilen tuli bongattua pari jenkkifutaria Mannerheimintien varrelta. Halvimmat tummanpunaiset paholaisen tölkit kädessä ja kova uho päällä, tai ainakin ääntä heistä lähti. Seisoivat vain siinä ja päihtyivät. Täytyy mainita humalatilan herroilla olleen kovin karnevalistinen, millainenkohan seuraava päivä?
Oli vaan pakko mainita tää, koska vielä 2013 molemmat kuuluivat junnumaajoukkueeseen ja pelasivat vaahteraa. Viime kaudella olivat molemmat lopettaneet jo ja näköjään nykyään harrastavat arkiryypiskelyä kadulla.
Junnut, käykää koulut kunnoilla ja älkääkä laittako kaikkea jefun varaan, ellet halua junnusarjojen jälkeen tippua tyhjän päälle.- 10+9
Joo kyllä se valitettava tosiasia on, ettei edes paikka Vaahteraliigassa takaa elantoa loppuelämäksi. Kannattaa siis ainakin ammattitutkinto hommata pohjalle tai vähintään käydä joku aikuiskoulutuskeskuksen valmennuskurssi.
- poikani pelaa
10+9 kirjoitti:
Joo kyllä se valitettava tosiasia on, ettei edes paikka Vaahteraliigassa takaa elantoa loppuelämäksi. Kannattaa siis ainakin ammattitutkinto hommata pohjalle tai vähintään käydä joku aikuiskoulutuskeskuksen valmennuskurssi.
Itse olen pitänyt huolta poikani koulutuksesta. Poika on firmassani opparilla. Saa sitä hieman rahaa ja oppii ammattiin. Samalla olen pitänyt huolen ettei treenaamaan mennä ennen kuin on päivän aikana vedetty vähintään 300 metrii johtoa. Oppii samalla mielenlujuutta ja tottelemaan minua.
Ja aivan piti ilmoittaa että kuka Roostersin pelaaja oli uutisissa ROO nahkatakki päällä tuli talosta ulos rappusille viime viikolla. Kyseessä siis jokin YT-uutinen? - lsdflmdf
poikani pelaa kirjoitti:
Itse olen pitänyt huolta poikani koulutuksesta. Poika on firmassani opparilla. Saa sitä hieman rahaa ja oppii ammattiin. Samalla olen pitänyt huolen ettei treenaamaan mennä ennen kuin on päivän aikana vedetty vähintään 300 metrii johtoa. Oppii samalla mielenlujuutta ja tottelemaan minua.
Ja aivan piti ilmoittaa että kuka Roostersin pelaaja oli uutisissa ROO nahkatakki päällä tuli talosta ulos rappusille viime viikolla. Kyseessä siis jokin YT-uutinen?Taisit sotkea 69ersin pelaajaan ellei kyseinen heppu sitten ollut antamassa potkuja. Roostersin pelaajat ovat omistavaa luokkaa.
- Ex_metalliliittolain
eilen tavattu useita liiton työntekijöitä laajasalon ravintola karhu ministeristä viettämässä jouluaattoa. eräällä (en sano nimeltä mutta kyseessä taitaa olla liiton puheenjohtaja) oli päällään m05 maastopuku (minkä omistamisen epäilen johtuvan anastuksesta sillä kyseisiä pukuja ei missään tapauksessa ole tuotu yleiseen myyntiin), toisella oli vantaan taft lippalakki jonka oikeaan reunaan oltiin kirjailtu brooderausteksti suomenmestarit 1985 (toivottavasti ei kaverin korvat jäädy sillä joulupäivistä on tulossa hyytävän kylmä) ja kolmas henkilö oli pukeutunut rasistisen kannanoton sisältäneeseen t.paitaan (en haluaisi mainita mitä tarkkaan ottaen paidassa luki jottei henkilön tunnistettavuus helpotu mutta ainakin sananparsi "racial purity is our security" oli yksi paidan fraaseista)
en voinut olla kuulematta mitä kaverukset keskustelivat sillä he istuivat viereisessä pöydässä ja yksi edellä mainituista yritty jatkuvasti hörppiä kaverini tuopistani väittäen että tuntee vessassa sillä hetkellä olleen kaverini. itse ajoin eilisillan taksia ja tulin vain pistäytymään kapakassa. koko visiittini ajan hävetti katsoa kuinka aikuiset miehet yksinäisyyttään viettävät JOULUAATTOA lähiöräkälässä häpeilemättä tunnottomassa humalassa. mukamas oli jokin pöytäkirja ja puheenjohtajan nuijakin siinä kourassa ja keskustelunaiheina aina välillä silmän lumeeksi jotain jefuaiheisia päätöksiä - joiden välillä aina noin puolen tunnin rivakka muisteleminen armeijakokemuksista (henkilöillä ei ole tainnut olla muuta elämää armeijan jälkeen). esimerkiksi tämä kansallissosialismin kannattaja ehdotti että juniorit voisivat jakaa peleihinsä ilmaislippuja ostoskeskuksissa ja helsingin seduloissa - väittäen humaltuneille nuorille ja shoppaileville eläkeläisille että kyseessä on tavallisesti hyvin kallisarvoiset liput mutta VAIN SINULLE olemme valmiita tarjoamaan niitä ilmaiseksi jos lupaat tilata seur 6kk ajan vaihtoehtoisesti valitut palat tai vartiotorni lehtistä SAJL nimisen organisaation laskuun. näin liitto saisi tuloja myös aikakausilehtimyynnistä jonka ALV kanta on hyvin alhainen ja rahat voitaisiin luonnollisesti kaataa alas samaisten ideanikkareiden kurkuista. olen pöyristynyt tällaisesta käytöksestä ja en itse huolisi ketään tällaisista röyhkimyksistä ainakaan helsingin alueen taksikuljettajain liittoon. ajattelin tulla vain ilmoittamaan teille tänne että kaikenlaista korruptiota sitä teidänkin piireissä näkyy olevan. olkaahan varuillanne. tunnen toki erään taksikuskin kuka kavalsi kerran erään matkapuhelimen. ja valitettavasti yhden toisen kuka heitti nuoren naisen pakilasta huopalahteen kuititta ja maksu suoritettiin nahkavisalla. mutta muuten vastaavaa epärehellisyyttä ei meidän piireistä löydy. suosittelen teikäläisille nousua barrikaadeille sillä KORRUPTIO ON KITKETTÄVÄ - 4+8
hyvää joulua sullekkin
- 13+4
jos kyseessä todella oli puheenjohtaja niin en usko että käytti maastopukua. on nimittäin sivari, ainakin toiminnastaan päätellen
- 14+5
taas samaa junnujen trollausta. heh heh ja vielä kerran heh. onpa hauskaa
- 123355
Onks tää sust oikeesti hauskaa?
- 4+6
no ei todellakaan ole
- Nytheivähänhei!
Niin just! Eikö kukaan ajattele lapsia?!
- 5+6
bongasiko kukaan uutena vuonna jefu sotureita
- daydayguarterbavd
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2015011119001574_uu.shtml
Kuka siellä on käynyt??- 1+2
miten liitto aikoo rangaista roostersia kyseisen tempauksen johdosta ?
- 10+19
ihmiset luulee että täällä palstalla trollaa vaan jotku häiriköityneet juniorit. mutta just tuollaisia kaikki jenkkifutarit on. olipa hyvä että iltalehti nosti kissan pöydälle
- kokkolalainenmiesman
törmäsin Kokkolassa varmastikin jefuu harrastavaan tai harrastaneeseen mieheen. Tarkemmin sanottuna Puistokadun ja Pormestarinkadun risteyksessä. Siinä punaisen talon edessä meuhkasi kovalla äänellä. Varmaankin oli pelannut koska päällä oli erotuomarin varusteet. Valkoiset housut ja seeprapaita päällä. Eikös entiset pelaajat ole nykyisiä tuomareita. Mitää heitä vastaan minulla ei ole mutta aikuinen mies voisi kyllä käyttäytyä. Ennen puolta päivää humalassa huuteli siellä. Ei edes ohikulkijoille vaan itsekseen ja nauroi räkäsesti "hyvien vitsien" päälle. Huuteli jotain tyyliin
"Kokkola kokkola ota kakkoseen"
"TOUCHDOWN"
Pelaako Kokkolassa edes jenkkipalloa kukaan tai mikään seura. en tiedä muutin juuri- jartzi69gay
se o minä
SUOMI KUNTOON
äänestä KESKUSTAA - 123sethut
Kyllä ainakin minun ääneni menee Keskustalle! TOUCHDOWN! Atriasta hyvinvointia. Go Crocodiles! Got milk? Jes söör amerikan cowboy.
- Anonyymi
Videolla jenkkifutari kohdassa 1:39
https://www.youtube.com/watch?v=K6Nfb5vmrH0 - Anonyymi
Tuolla näkyy:
https://www.youtube.com/watch?v=DFExwfS0bYE&t=60s - Anonyymi
Aito amerikkalainen jenkkifutari bongattu oman seuransa sponsorin vaimon päältä. Voi poika. Älä pure ruokkivaa kättä ja jätä perheenäidit rauhaan. Noloa touhua. Nolo urheilulaji.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381965Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812