Siis miks ihmiset meikkaavat salille?!
Iholle ei tee hyvää jos siellä hikoillaan ja meikit imeytyy kasvoiihin vai onko syynä se,että pitää näytää hyvältä=huoralta,vai onko niin huono itsevarmuus ,että salille ei voi mennä ilman pakkelia ja voin sanoa,että iho tykkää siitä kun salille mennään ilman meikkiä
Miksi helvetissä pitää meikata salille?
127
4359
Vastaukset
- älätuomitse
Esimerkiksi mun kaveri on yksi näistä meikkaajista vaikka se ei ikinä meikkaa minnekkään sen enempää kuin peitepuikko puuteri ripsiväri. Sillä on OCD lisäksi se on perfektionisti, ei sillä lailla, että se ois luonteenpiirre vaan sille se on sairaus.
Huono itsetunto ei niinkään oo vitsi tai asia jolla vois leikitellä.
Siinä yksi syy. - kjhgfdss
Ei ne meikit kasvoille imeydy. Ja jos on päivällä käyttänyt meikkiä, niin eipä sitä viitsi poiskaan aina pestä, jos tietää, että meikit kestävät. Enkä mielelläni itsekään pese meikkejä pois muualla, sillä ne ovat pysyvää sorttia ja tarvitsevat kunnon aineet siihen. Omat meikkini myös hoitavat ihoa. Mitä se sua haittaa, jos onkin meikkiä?
- HuHu
Suurin osa naisista on vaan niin turhamaisia. Naisethan eivät ole pinnallisia, tuntien ehostaminen siihen ei-pinnalliseen vaikutelmaan (sarkasmia). Ilman meikkejä näkisi todellisen kauneuden (ulkoisen), ja turha tulla läskien/rumien örisee sisäisestä kauneudesta. Naisissa todellisuus on aina toista. Menikö tunteisiin? =)
- jaa ha
Menen aina vasta kotona suihkuun ja kuljen mieluummin kadulla meikit naamassa kuin ilman, sillä ihoni ei ole virheetön. Meikki ei kuitenkaan ihoa huononna.
Harvempi kai näyttää huoralta pelkän meikin takia?- huohkaja
Eli on ihan kauhea asia, jos joku näkee "virheellisen" ihosi sellaisena kuin se on? Maailmanloppu? Taivas putoaa niskaasi?
- saunatonttu hiljaa!
huohkaja kirjoitti:
Eli on ihan kauhea asia, jos joku näkee "virheellisen" ihosi sellaisena kuin se on? Maailmanloppu? Taivas putoaa niskaasi?
Ei tietenkään. Mutta jos se ei ole kaunis ja sen voi saada kauniimmaksi, mitä vikaa siinä on?
Ihme metsänpeikko olet! Tunnen jopa miehiä, jotka tasoittavat aknearpien takia ihonsa väriä meikillä, ja ei kai joku Clearasil-peitepuikkokaan muuta ole kuin meikkiä. Kulje sinä vaikka kirves päässäsi, jos haluat. Ei pitäisi muiden ehostuksen napaa kaivella! - ,a.cwd, .da
saunatonttu hiljaa! kirjoitti:
Ei tietenkään. Mutta jos se ei ole kaunis ja sen voi saada kauniimmaksi, mitä vikaa siinä on?
Ihme metsänpeikko olet! Tunnen jopa miehiä, jotka tasoittavat aknearpien takia ihonsa väriä meikillä, ja ei kai joku Clearasil-peitepuikkokaan muuta ole kuin meikkiä. Kulje sinä vaikka kirves päässäsi, jos haluat. Ei pitäisi muiden ehostuksen napaa kaivella!Kaikkien pitäisi vapaasti saada nähdä, kuinka rumia toiset ovat. Miehet voisivat silloin heivata ulkonäkönsä feikkaavat kimulit hevonkuuseen ja tyytyä aidosti kauniisiin. Ruma on ruma vaikka voissa paistaisi, meikki on petos.
- Hömppää.
Meikit eivät imeydy ihoon vaan hiki huuhtelee ne pois. Tai oikeastaan pitkin naamaa. Eihän se nättiä ole, mutta huhkikoot halukkaat meikeissään, kunhan eivät pyyhi niitä seiniin ja verhoihin.
- axe
Kyllä ne ¨imeytyy¨, kun hikirauhaset aukeavat. Samalla tavalla kuin muukin lika ¨imeytyy¨.
- jaha...
axe kirjoitti:
Kyllä ne ¨imeytyy¨, kun hikirauhaset aukeavat. Samalla tavalla kuin muukin lika ¨imeytyy¨.
Hikirauhaset aukeavat? Ja niistäkö virta käy sisäänpäin? Kyllä hikirauhaset päin vastoin poistavat kuona-aineita veden mukana.
- näin on näreet
Aika harvoin (raskaasti) meikatut huhkii hiki päässä. Useimmiten istutaan kuntopyörällä, luemassa "urheilulehteä"
- kitukatti
Tuskin kukaan erikseen sinne meikkaa, vaan ne meikit on laitettu jo aamusta. Miks ihmeessä jotakuta voi vaivata tollaset asiat??? Mua ei ainakaa kiinnosta, vaikka ois kakkaa naamassa.
- ajekli
Kyllä se kakka sua jo varmaan haittais, haisis salilla varmaan aika ikävälle hien ja paskan sekoitus.
Niin ja tosiaan, on tyhmää jos meikkaa salia varten, mutta ok jos on meikannut jo aamulla eikä ole mitään väliä missä ehtisi pois pestä.
Eikä salilla käyminen / salille sopiviin vaatteisiin pukeutuminen näytä automaattisesti huoralta.
Mutta niin siis siitä olen samaa mieltä että ihan naurettavaa meikata salia VARTEN. Paitsi että ehkä jos on oikeasti lääkärissä diagnosoitu ihan oikea sairaus, eikä että jollain vain pakkomielle meikata kaikkialle. - pompipompi
miksei vois meikata salille? kai se on jokaisen oma asia. itellä aina vain ripsari ja mahdollisesti näppyihin peitettä ja kulmat hiukan korostettu kun oon niin vaalea. samalla tavallla siellä on ihmisten ilmoilla kuin esim kaupungilla shoppaillessa. itellä huolitellumpii fiilis. miksi sua vaivaa toisten meikit? voithan itse mennä suoraan sängystä nousseen näköisenä jos haluat.
- mcs11
Valitettavasti kosmetiikka imperiumisto on päättänyt aivopestä
loppukäyttäjät jo teini-iässä pintakäsittely hurahtaneiksi.
Sigh world, you keep smelling, we hate you forever. - moottorikorjaaja
mcs11 kirjoitti:
Valitettavasti kosmetiikka imperiumisto on päättänyt aivopestä
loppukäyttäjät jo teini-iässä pintakäsittely hurahtaneiksi.
Sigh world, you keep smelling, we hate you forever.samaa mielt..... hei tytöt mä oon 16 v. muija en meikkaa koska ilettävää ja rumaa ja oon mielestäni nätimpi ilman paskaa naamassa.. okei ymmärrän jos aattelette et ette uskalla mennä poikien etee jos ei meikkii mut suurin osa jätkist ei tykkää siit...
- ihmettelijä
meikit haisee pahemmalle kuin hiki.
- <a>
Monen naisen itsevarmuus katoaa rimmelien huuhtoutuessa lavuaariin :P
- sgdetujd
Eikös Rimmel ole meikkaamista harjoittelevien kaksitoistavuotiaiden merkki :) Kyllä sitä aikuiseksi ehtineenä sitten on jo itsevarma ilman meikkiäkin, ohimenevä tuo vaihe vain on, älä huolestu :)
- vainiin
Itsevarmuutta riittää vaikka en laita rimmeliä ollenkaan. En salille enkä salin ulkopuolelle.
- ty3uh4j2n
vainiin kirjoitti:
Itsevarmuutta riittää vaikka en laita rimmeliä ollenkaan. En salille enkä salin ulkopuolelle.
Jotain muuta Pinotexin korviketta käytätä kuitenkin.
- vainiin
ty3uh4j2n kirjoitti:
Jotain muuta Pinotexin korviketta käytätä kuitenkin.
Itsevarmuuteni ei ole sidoksissa meikkaamiseen. Toisaalta olenkin jo aikuinen nainen toisin kuin täällä kirjoittelevat teinit joilla itsevarmuuden kehitys on vielä kesken.
- Täti Itsevarmuus
vainiin kirjoitti:
Itsevarmuuteni ei ole sidoksissa meikkaamiseen. Toisaalta olenkin jo aikuinen nainen toisin kuin täällä kirjoittelevat teinit joilla itsevarmuuden kehitys on vielä kesken.
Monilla noin sanovista itsevarmuus on sidoksissa toisten naisten meikkaamiseen. Näillä on vikaa itsetunnossa. Siitä pitää huomautella, kun on itse niin kovin itsevarma. Myös varmaankin omasta mielestä erittäin kaunis ja tyylikäs. Muut sitä eivät niin huomaakaan.
Pääasia että itsevarma huomaa muiden meikit ja huonot itsetunnot. - vainiin
Täti Itsevarmuus kirjoitti:
Monilla noin sanovista itsevarmuus on sidoksissa toisten naisten meikkaamiseen. Näillä on vikaa itsetunnossa. Siitä pitää huomautella, kun on itse niin kovin itsevarma. Myös varmaankin omasta mielestä erittäin kaunis ja tyylikäs. Muut sitä eivät niin huomaakaan.
Pääasia että itsevarma huomaa muiden meikit ja huonot itsetunnot.En välitä meikkaako muut vai ei. Vastasin alunperin että itsevarmuuteni riittää ilman rimmeliä. En ole huomautellut toisten meikkaamisesta. Vai missä sellainen näkyy? Ihan sama mitä muut tekee.
Sekin on sama olenko toisten mielestä kaunis ja tyylikäs vai en.
- poika
Kyllä on ikävää katsottavaa kun on sottainen meikki naamalla.Erääthän käyvät salilla vaan näyttäytymässä meikeissään ja kuteissaan mutta itse salitoiminta ei ole lähelläkään toimintaa mutta kun se on muotiasia.Kyllä on kivaa katsottavaa kun joku tekee oikean hikitreenin niinkyllä nämä maalipytyt jää huomiota vaille.Poika
- vieras_
Mä luulen, että aloittaja tarkoittaa niitä, jotka käyttää paljon meikkiä ja tulee suoraan töistä tai koulusta treenaamaan eikä pese meikkejä pois.
Meikit olisi hyvä pestä pois kasvoilta aina ennen treenaamista, koska ihon hikirauhaset eivät pääse kunnolla toimimaan, kun ihon päällä on ¨meikkikerros¨, joka blokkaa hien. Jos menee usein treenaamaan meikit päällä niin ennen pitkään seurauksena on näppylöitä ja mustapäitä vaikka olisi kuinka hoitavasta meikistä kysymys. Ymmärrän kyllä varsinkin nuorempia naisia, jotka haluaa näyttää salilla hyvältä eikä tunne oloaan mukavaksi miesten seurassa ilman meikkiä. Mutta jos asiaa oikein ajattelee niin ihmiset käy uimassakin ilman meikkiä.
Kannattaa lukee täältä...
http://magazine.foxnews.com/style-beauty/wearing-makeup-at-gym-cheating-your-way-flawless-face - Vietit ohjaa
Naisten turhamaisuutta ja osa geeneissä olevaa lisääntymisviettiä. Halutaan näyttäytyä ja tehdä vaikutus haluttuun vastakkaiseen sukupuoleen. Nainen ei sitä välttämättä itsekkään tajua, koska itsensä ehostaminen on niin syvällä alitajunnassa. En kirjoita tätä pahalla vaan se ihan tosiasia.
- meitä on moneksi
Entä ne naiset jotka ei ehosta ollenkaan? Entä ehostavat miehet?
Aikojen alussahan vain mies on ehostanut muutenkin itseään. - jfdj
Kyllä se yleensä on mies, joka on turhamainen. Miehethän ne vaativat naisia näyttämään huolitelluilta ja sitten kun näin tekee, ei kelpaakaan.
- Olenko normaali
Aloittaja ei varmaankaan tarkoita normaalisti meikkaavia, vaan niitä joilla on täydet tällingit. Käyn itse naistensalilla ja kyllä sielläkin osa naisista on meikannut ihan kunnon sotavarustukset, eli käytetty siihen aikaakin varmasti runsaasti. Pistänyt merkille että usein ovat bodyfitness-kilpailijoita, joko aloittaneet tai siellä maailmassa pidempään olleet.
Olen ajatellut että liittyy jotenkin ulkonäkökeskeisyyteen. Onhan siinä sitä omaa kroppaakn kiitettävän paljon pumpattava, eli silloin pinta ratkaisee.
En ole koskaan ymmärtänyt tällaista lähestymistapaa, mutta toisaalta eihän se ole minulta pois. Mietin onko minussa jotain vikaa kun en välitä miltä näytän salilla, kuitenkin se naama muuttuu punaiseksi ja hiki virtaa, niin possultahan sitä näyttää meikillä tai ilman.- naisten mies
Kiva kommentti :))
- urosurpo
Meikattu nainen herättää miehen kiinnostuksen, salillahan naisesta näkyy enemmän kuin laki määrää. Sali on nykyajan iskupaikka, ennen olivat tanssiravintolat. Helppo mennä juttelemaan...
- cicicicci
Tämän viestiketjun luettua voi päätellä yhden asian- enemmistö ei koskaan ole edes käynyt salilla ja kaikki meikkihorina on luuloa. Monilla ihmisillä on luuloja miten salilla näyttäydytään, pukeudutaan ja meikataan viimeisen päälle yms. Tämä on löllyköiden kuvittelemaa shittiä.
Joku voi tulla salille meikattuna ja ylipuettuna, mutta se on harvinaista, että ei kannata edes mainita. Treenaamaan sinne mennään ja sillä selvä.
- Kaunis on kiva
Minä miehenä katselen salilla mielummin meikattuja kuin meikkaamattomia naisia. Tosin en käy salila sen takia, että siellä on naisia, mutta ei niistä mitään haittaakaan ole.
Aivan mainiosti voisin käydä myös ns äijäsalilla - en käy salilla sen takia, että etsisin seuraa.- Äijäsaleilla haisee
p aska ja jutut ovat sellaisia ettei niitä jaksa kauaa kuunnella. Sekasaleilla on paljon rennompi meininki kaikinpuolin. Jos salielämä olisi pelkkää repimistä ja reuhtomista, en kävisi ollenkaan. Silti ei tarvitse tuloksia häpeillä.
- mies.
Naisten tehtävä on näyttää hyvältä miesten silmissä.
Ja antaa panna.
Ihan vitun sama mitä ajattelette.- taas näitä
Tyypillinen viesti puutteessa olevalta mieheltä. Säälittävä.
- Naisvihaaja_
Työtoveri sanoi eilen, 31.10., että tänään on naisilla laskennallisesti vuoden viimeinen palkkapäivä. Siksi, kun naisen euro on 80 senttiä.
- Oyutta
Tykkään timmeistä naisista saleilla, joilla maltilla meikkiä. Siihen riittää kauniiden poskipäiden hentoinen korostus. Ei muuta. Ei edes silmien laittoa. Kiitos ja näkemisiin. Saleilla =)
- 1+17
No tietysti ovat bodarin munaa vailla niin pitäähän sitä näyttää huokutukselta !!
- zzzzzz....
ei bodareilla ole munaa.... :D
- xxxxxx....
zzzzzz.... kirjoitti:
ei bodareilla ole munaa.... :D
Hahahaaa joo bodareilla on pieni muna :D
- Sinä jäit ilman
Nainen haluaa munaa, siksi.
- Miksi onelämässänäin
Nainen hakee hyväksyntää, ikävä kyllä vielä keski-iän jälkeenkin.
Mukavahan se on pimuja katsella kikkeli puolijäykkänä.
Meillä on hoitoalalla hoitajanaisia jotka on 50-65 ja haluavat vielä olla seksikkäitä.
Hakevat hyväksyntää miehiltä. Ne on jo ensinnäkin parhaat PÄIVÄT NÄHNEITÄ ja osa vanhoja piikoja joita ei mielellään panisi.
Ongelmana on se kun ne kuvittelevat olevansa seksikkäitä vielä, eivätkä ole osanneet arvokkaasti vanheta. En pystyisi syömään niin paljon vieagraa, että voisin panna heitä, en.
Miksi minun täytyy sietää sitä keimailua heiltä? Onko pakko?
Onhan niillä pillukin jo semmoinen kuiva rusina, ettei ilman liukuvoiteita selviäisi.
Miksi heidän on leikittävä teiniä, miksi?- wrhy
Mistä sinä tiedät millainen on vanhan piian pillu? Oletko nähnyt sellaisen? Vai onko sulla joku fetissi? Taitaa olla kyllä... Ei ne sulle oikeasti keimaile, se on sun likaisen mielesi aikaansaama harha :)
- sokerisulaasuussa
Nimimerkille "miksi on elämässä näin". Missä iässä arvelet ihmisen seksuaalisuuden häviävän? Kuinka vanhana ajattelit oman seksuaalisuutesi loppuvan? Siihen asti säilyy halu näyttää viehättävältä, saada hyväksyntää ja läheisyyttä toiselta. Se kuuluu ihmisenä oloon.
- KALLE KELLO
En nyt ymmärrä miksi käytät h---a sanaa? Mutta en kyllä ymmärrä, miksi naiset meikkaavat mennessään salille huhkimaan, vai huhivatko? Ei mene syyksi sekään, ettei viitsi pestä pois, jos on koko päivän jo ollut meikit naamassa. Miksi niitä ei voi pestä pois siellä salilla olevassa pesuhuoneessa, kai siellä nyt sentään peseytymistilat on? Jokaisen naisen pitäisi olla tietoinen, että kun rehkitään (vai rehkitäänkö?) siellä salilla, ei ne aamuiset meikit tee enää hyvää naamataululle, saatikka jos siellä oikeasti rehkii, niin miltä se pakkelikerros tuntuu hikisellä naamalla.
- Likka
Minä en ite ainaka käytä meikkiä urheillessa.
Varmaa tosi hottia olis jos meikit levinneenä huhkii salilla tai missä nyt milloinkin.
Ja sit kun vielä hikoaa ja pyyhkii hikeä niin kyllä siinä viimeistään se pakkeli suttaantuu.
Ja on paljo raikkaampi fiilis puhtaalla pärställä.
Mut jokainen tavallaan. - kysymys.
Miksi salilla ei näy läskejä naisia? Kadulla näkee lihavia koko ajan eli eikö läskit uskalla tulla salille vai?
- onko
Onko siellä läskejä miehiä?
- Reipas Mies
Suositut naiset meikkaavat jotta LAADUKKAAT miehet noteeraisivat heidät, vastaisivat silmäpeliin ja olisivat KUUMIA KISSOJA. Laadukkaat miehet kiinnostuvat heti hottis MUIJISTA ei hikisistä ponnari-tarjoista kulahtaneissa pappa -adidaksissaan.
RUMA mies saa olla treenattu ja pitkä Johhny Weismuller-look mutta NAISIA EI KIINNOSTA ei-komea mies.
Sitten jos SUPLIIKKI puoli miehellä ei luista niin tässä maassa naisten saanti on kuin tikkojen heittäminen metsään, ei voi tulla napakymppiä kun ei ole tikkataulua.
JOs olisin hottis muija niin meikkaisin yölläkin, on se niin että hottis naisella on koko maailma jalkojen välissä PÄÄOMANA, kun miehellä ei välttämättä ole mitään Luonnon tai Luojan antamaa avua jolla nousta suosioon tässä kylmässä maailmassa.
Rumputuli käyntiin NYT !- Turha tulittaa
Maailma on oikeasti täynnä ihan kivannäköisiä naisia joilla pääkopan välissä monesti pääomaa, jalkoväliä unohtamatta, kun sen nyt kerran otit esille. Vähän liikoja luulet tuosta supliikkipuolesta, mitä sillä ikinä tarkoitatkin. Yleensä sopivat naiset löytävät itselleen luonteeseensa sopivia miehiä ja toisinpäin.
- heh poks
Mitä ihmeen "suosioo" sää kaipaat :D
- Hmmm...
Kaipa moni sieltä salilta toivoo löytävänsä kumppanin tai sänkyseuraa ja miksipäs ei. Jos joku etsii sitä baarista ja toinen kirjastosta, niin miksei sitten urheilun parista. Ja jos itsetunto muuten ei ole ihan täydellinen, niin tuleehan sitä meikata.
Toisaalta urheilemiseen liittyy itsetunnon pönkittäminen ja jopa narsismi, kuten tuosta maratoonari-ketjussa sanotaan. Lihas ja ulkonäkö kuuluvat yhteen, joten kenties hyvä kroppa meikki = korostettu ego. - fdsrewrewfds
Eikö se ole sanomattakin selvää, että ihmiset haluavat näyttää hyvältä. Miksi sali olisi jokin poikkeus?
Itse en meikkaa kun olen mies eikä kuulu tapoihini, mutta saatan hiukset pestä jos ne sojottavat mihin sattuu tai sitten laitan lippiksen päähän treenin ajaksi. - Voi eiii :D
Itse ainakin töistä suoraan salille tultaessa pyyhin kasvoni meikinpoistolapuilla, toki sitten vedenkestäväripsari jää. Kannattaa keskittyä omaan treenamiseen kuin miettiessä noinkin suurta ongelmaa ;) Ja vaikka jäis meikit nassuun, niin salin jälkeen suihkuun, saunaan niin ihohuokoset kyllä puhdistuu.
- runsaalla meikillä
varustetut ovat yleensä niitä huonoimpia suorituksissaan, ohjatuilla tunneilla olen tämän ainakin pistänyt merkille. Ei minua henkilökohtaisesti häiritse se, jos joku haluaa meikata tunnellekin, mutta runsas hajusteiden käyttö ei suljetussa oienessä tilassa ole sopivaa.
Viime viikolla eräälle rankalle ohjatulle tunnille tuli tunnin jo alettua nainen, joka asettui aivan eteeni. Naista ympäröi erittäin voimakas parfyymin tuoksu ja melko pian siinä huhkittuamme minun oli pakko ystävälliseksi muotoilluin sanoin allergiaani vedoten pyytää häntä siirtymään kauemmaksi minusta. Ehdotin hänelle sivuvasemmalta paikkaa, jonne hän ymmärtäväisenä siirtyikin. Tiesin, että jos tunnin edetessä hengästyneenä haukkoisin hengästyneenä tuota voimakasta tuoksua sisääni, niin mitä todennäköisimmin saisin elämäni ensimmäisen astmakohtauksen.
Jotkut ohjaajatkin käyttävät tuoksuja, mutta se ei häiritse, koska he viipyvät vierellä vain hetken tullessaan opastamaan oikean suorituksen tekemiseksi. :) Tarkoitatko siis että tarkoittaa samaa, hyvältä=huoralta, aika outo vertaus. Onko siis synnynnäisesti kauniit syntyneet huoriksi. Tuliko mieleen että ihmisistä on ihan kiva näyttää hyvältä. Myös minusta itsestäni. Vaikka olisin yksin kotona.
- Emilia---
Jos aamulla olen meikannut, en viitsi pestä meikkejä pois varta vasten kun olen menossa salille. Omaksi ilokseni meikkaan aina, ja salille menen siis treenaamaan en "näyttelemään" itseäni. Harvemmin edes tulee kiinnitettyä huomiota siihen miten ihmiset ovat edustettuina salilla, kun sitä syventyy puuhastelemaan sitä omaa treeniään.
Tästä herää itselleni vielä vähän lisää kysymyksiä...
Miksi naiset ei voi lähteä kauppaan ilman meikkiä?
Miksi pitää meikata kun vie roskat ulos?
Miksi pitää meikata kun hakee postia?
Miksi pitää joka vitun aamu uhrata aikaa meikkaamisee?
Miks ei voi lähtä lenkille ilman meikkiä?
Miksi jotkut laittaa paksut sotamaalaukset?
Sen vielä voin itse naisena ymmärtää jos on treffit, juhlat tai lähtee esim. johonkin yökerhoon. Itsehän en nykyään jaksa olla joka aamu peilin ääressä laittautumassa. Olen kyllä saanu huomata että useimmat miehet arvostaa tavallisuutta ja luonnollisuutta. Mie kun en oo ikinä kärsiny minkää sortin iho-ongelmista. Vasemmassa poskessa pieni luomi ja se ei minuu haittaa, eikä mun tarvi sitä peitellä koska tämä pieni luomi on ollu mulla poskessa jo lapsesta asti.
Kyllä täytyy naisella olla itsetunto nollassa jos häpeää omia kasvojaa meikittömänä. Ja mitä tulee miehii, niin kyllä miehelläki on itsetunnossa jotain vikaa, jos ei osaa arvostaa naista luonnollisena.- Olen tavannut näitä
Voi kuule kun ei yksin salilla ole täysi meikki päällä olevia Naisia niitä on jopa Uima-hallissa ja vielläpä ALTAASSA kuinkahan sellainen ihminen on peseytynyt ennen altaaseen menoa jolla hajuvesituoksuu ja meikit naamassa UIDESSA.
- nähnyt
Ovat lähinnä näitä suomalaisen miehen ihailemia venäläisiä naisia.
On jokaisen oma asia meikkaako pärstänsä kuntosalille mennessä tai ei. Minun mielestäni NAINEN ON KAUNEIMMILLAAN ILMAN MEIKKIÄ KAIKKIALLA..;;)))
- hööh
höh...tietty jos pokaa kundin, salilla hyväkroppaiset miehet rivissä;) "Sotamaalaus"aina päällä!
- vm. 58
Mitä se kellekkään kuuluu, milloin ja missä nainen kulkee meikattuna. Itse en mene edes ruokakauppaan jollei ole meikkiä, ja ikää yli viisikymmentä. Jos haluaa hikoilla meikeissä, niin siitä vaan. Ei luulis olevan sun ongelma
- Salin Pete
No samapa tuo onko meikkiä vai ei, mun katse on kuitenkin pyllyssä ja haarovälissä aina kun vain se on mahdollista kiinni jäämättä. Lisäksi minulla on kyky nähdä nainen mielessäni meikittä vaikka olisi kovakin meikki päällä.
- BeeJoy
Sinä oot se syy, miksi käyn vaan naisten salilla. Arvaa vaan huomaako tuon vahtaamisen...
- Pelin Sate
Minulla taas on kyky nähdä nainen mielessäni ilman vaatteita vaikka olisi kovakin stondis päällä.
- täti nosteessa
Saan itse ihan sairasta mielihyvää siitä, että menen naama valkoisena ja meikittä salille vanhoissa räsysissä vaatteissa. Ähkin ja puhkin, teen siis liikkeet kunnolla, enkä vaan heiluttele raajojani ees taas. Lisäksi hikoilen todella pahasti ilman ruusuntuoksua.
Näkisitte näiden sali-barbien ilmeitä. Parempia nauruja ei saa mistään :) - Lihavat on lepposia
No ei se kovin paljoa tarvitse, että oikein ihmettelemään laittaa toisten meikkaamiset. Onko siitä jotakin haittaa sinulle ? Usein saa lukea kuinka meitä suomalaisia naisia arvostellaan siitä, että kun ei laiteta itseämme lähdemme aina homsuisen näköisenä ja kun ne muun maalaiset taas osaavat olla niin nättejä ym. ym. Eli mikään ei kelpaa. Miksi muuten heti vertaat huoraan se on aika loukkaavaa enhän minäkään rupea sinua nimittelemään esim. homoksi vaikka tyhmiä täällä ihmettelet. Hyviä treenejä sinulle vaan sinne salille ja keskity omaan tekemiseen äläkä pällistele ympärillesi kun ne saavat sinut noin nuijia ajattlemaan.
- kaunis aina
Mistä metsästä pyhimys kirjoitat? Mitkä meikit imeytyy ihoosi?
Itse olen nainen, jolla aina perusmeikki, yksin elän, miestä en sänkyyni ottanut vuosiin, etten koe olevani edes huono nainen.
Vaalea ihoni pitää suojaavasta, värillisestä päivävoiteesta, antaa sasasen sävyn ja virheettömän ihon.
Meikkaamaton nainen on vaan.....mettästä!!! - sabu77
Sana meikki kertoo että on jotain peiteltävää meikit olisi kiellettävä kokonaan.
Näin me miehet näkisimme kuka on oikeasti kaunis : )- halpakopio
Made-up women by make-up.
- m4nteli
Muistakaa että vetämällä herneen ja ärsyyntymisellä ihminen nostaa vaian sykettä.Ojos joku meikkaa salille tai meikatkoon. Kun ei siotä muille ole vahinkoa.ja pointsit viitseliäisyydestä Vielä hänelle toiset tykkää ja viitsii näyttää kauniille .
- Tyttönen
Ite laitan aamulla vain ripsaria ja meen sitten töistä suoraan salille ja tulee hiki ja hyvin pysyy. Tosin mulleppa se on ihan sama onko siellä salilla meikkiä vai ei, en meikkaa salin takia. Ja tosiaan, enemmän siellä varmasti persettä kytätään ku naamaa =)
- itselläkin ripsaria
jumpissa ja joskus oikein kunnolla hionneena se on kyllä vähän levähtänytkin. Myös ohjaajia olen nähnyt ripsarit poskilla, eikä ole ainakaan minua haitannut. Muutenkin tuossa meikkiasiassa päättäköön jumppaaja itse, miten haluaa näyttäytä. Minulle se on aivan yhdentekevää, kun ei koske minua millään tavoin toisin kuin voimakkaat hajusteet. Tunneille ei missään nimessä pidä mennä parfyymipilven ympäröimänä, koska yhä useammat ovat hajusteyliherkkiä. Tunneilla, joissa tupataa vähän hengästymäänkin, ei voimakkaiden hajujen sisäänhengittäminen ole allergiselle hyväksi. Sen verran pitäisi aikuisten ihmisten osata ajatella myös kanssasisariaan ja -veljiään, ettei juuri ennen tunnille saapumista ainakaan lisää tuoksuja.
- Marechiaree
Jotkut naiset eivät vain halua näyttäytyä julkisesti ilman meikkiä, sali ei eroa mitenkään ruokakaupassa käynnistä tai muusta toiminnasta. Useimmat kai treenaavat töiden jälkeen ja jos aamulla on meikannut, ei välttämättä ala meikkiä erikseen poistella. Mitä se sinua liikuttaa mitä muut tekevät naamalleen? Ja yhtäläisyysmerkkien vetäminen salille meikkaamisen ja huoralta näyttämisen välille on jo ala-arvoista. (Itse taas olen nainen, joka meikkaa ehkä bilettämään lähtiessä jos silloinkaan koska en viitsi, eikä miestenkään tarvitse.)
- KALLE KELLO
Täällä nämä pakkelipimut nostavat ihan hirveä äläkän, huonon itsetunnon omaavia, jotka roskapussien vientiä vartenkin läträävät pakkelit naamaan. Silmäilin näitä kirjoituksia, ja tänne on vastaillut myös alan asiantuntijoita, jotka kertovat ettei meikit naamalla ole hyvä hiota jne.. Nämä suurisuiset pikkupimut ovat vielä niin mustavalkoisia elämänkatsomukseltaan, joten antaa niitten vaan lätkiä maalia naamaansa, itsepähän näkevät jäljet viimeistään 3-5 vuoden päästä. Sitähän sanotaan että tyhjät tynnyrit kolisee eniten ja näiden pakkelipimujen kohdalla se on täysi tosi.
- doc niemelä
Miksi kirjoittelette että meikit (kemikaalisotku) hoitaa ihoa jne..
Ei todellakaan pidä paikkaansa, tartteeks niitä kaikkia mainoksia uskoa?
Uskomattoman tyhmiä nykyihmiset:/ - annahan olla
Mun puolesta jokainen voi meikata niin paljon ku haluaa jos itsestään tuntuu hyvältä.
Mielenkiintosta on se et monien ihmisten mielestä ns.ylimeikkaajat olis horoja.Ei se viä naista horoks tee joka meikkaa liikaa.Se on vaan tapa ja tää media tehnyt sen et moni mukautuu sen mukaan et disco meikit niskaan jopa arkena.
Henkilö jolla on esim.huono iho.esim.epäpuhtauksia naamas niin haluu peittää ne,koska ne voi häiritä häntä eikä halua muiden näkevän niitä saati halua itsekään nähdä.
Se voi olla henkilölle tietynlainen elämäntapa et laittautuu aina ylimeikatusti.Hän ei ehkä tiedä tai ole vielä sisäistänyt että hän voisi näyttää kauniilta vähäisissä meikeissä.
Joten mikset voi ystävällisesti sanoa ystävällesi kuinka hyvältä hän näyttäisikään vähäisissä meikeissä.???
Sekin voi olla totta että meikit ei tee hyvää iholle.Muistaen kuitenkin ne pestä pois ja oikea tekniikka.
Mutta kyllähän meikki suojelee ihoa ilman saasteilta.Näin olen kuullut ammattilaisten suusta...Tiedä sitten mikä on totuus.
Annetaanhan nyt jokaisten elää ja olla sellasia kuin olemme ja keskitytään nyt vaan omiin asioihin,eiks nii???!!! :) - Miksihän helvetissä
Eikö sinulla ole muuta elämää kuin sali? Monella nimittäin on, esimerkiksi työ, ja salilla käydään silloin kuin ehditään, esimerkiksi töiden jälkeen. Joten se "pakkeli" ei ole salilla käyntiä varten.
Tietysti voi tehdä nopean putsauksen ennen kuin rupeaa huhkimaan salilla ohjelmaansa, mutta voi sen tehdä sen jälkeenkin. Eivät meikit sen enempää "imeydy kasvoihin", kun hiki virtaa.
Vai että huoralta. En viitsi sanoa, miltä itse kuulostat kirjoituksesi perusteella.
Hyvä, että osaat hoitaa ihoasi. Keskity siihen jatkossakin. - karvakolmio
Pitääkö sitä nyt niin älyttömästi meikkailla kun toisessa päässä kumminkin silakkalaatikko.
- yu8irtyhe
Itse käyn salilla työpäivän jälkeen. En viitsi erikseen pestä meikkejä pois, kun menen salille. Siinä ei olisi järkeä.
Eikä meikeistä ole iholle sen enempää haittaa hikoillessa tai ei hikoillessa. Hikoillessa vaan osa saattaa lähteä pois.
Itse en hae salilta seuraa. Päinvastoin, se on minulle paikka jossa saan olla vain omien ajatusteni, itseni kanssa. Mutta jos esimerkiksi joku sinkkunainen käy salilla sillä ajatuksella, että kiva jos vaikka seuraakin löytyisi, niin mitä se haittaisi? Varmasti siellä käy miehiä samalla ajatuksella. Mukavaa jos ihmiset kohtaavat toisensa. Varmasti fiksumpaa keskustelua syntyy salilla kuin kännissä baarissa... - 666666666666666666
Käykää naiset suihkussa reinauksen jälkeen..On kivempi suukotellakin..Ja koskea haarukan väliinkin..
- ehtottomasti
Sillinhajuinen on parempi!
- Kunnon silli
ehtottomasti kirjoitti:
Sillinhajuinen on parempi!
Kolme päivää pesemätön torttu on paras.
- Skin-doc
Luulen, että se on epävarmuus monissa naisissa mikä saa tekemään tuota. Ja tietty niin kuin monet tuossa laittoikin, salille mennään myös heti töistä, kun ne paakkelit on naamassa. Mutta näin dermalocigaa opiskelleena voin sanoa, että ne meikit olisi kyllä hyvä pestä naamalta ennen reipasta hikoilua. Eli tässä mielessä olet kyllä oikeilla jäljillä.
- Neiti 22v.
Näin saliharrastajana ja kosmetologina en ymmärrä yhtään tuota meikit naamassa -treenaamista. Tosin ei ne pakkelitytöt (usein max. 20v. tai fitness wannabe) siellä sitä treeniä tee varmaan ikinä hikeen asti.
Ei ole kauhean nättiä, jos ne meikit valuu hikoillessa. Tunnen itse lukeutuvani harvoihin meikittömiin treenaajiin (sali siis Helsingin keskustassa) ja teen treenini niin, että hiki oikeasti valuu. Pukeudun vanhoihin paitoihin ja juurikin verkkareihin, vaikka muilla naisilla on kuinka hienot treenivarusteet.
Onhan se kiva laittaa rahaa salin kuukausimaksuun, ihkuihin treenivaatteisiin, proteiinisheikkeihin, olla meikattuna jne., mutta nämä naiset voisivat OIKEASTI TEHDÄKIN SIELLÄ SALILLA JOTAIN eivätkä vain yrittää näyttää hyvältä ja vilkuilla miehiä.
Paljonpa niillä lisäravinteillakin tekee, jos ei sitä lihasta ensin hajota harjoituksilla...- Saliemakko 23v
No siinäpä oli taas yksi oman elämänsä ammattilainen.
Yksi juttu: hikoilu on yksilöllistä. Vaikka treenaisin itseni läkähdyksiin, en saisi hikeä "virtaamaan". Hikoilun määrä ei ole suoraan verrannollinen treenin kuormittavuuteen. Kurjaa, jos sinulla on niin voimakas hieneritys, ettet voi edes meikkiä käyttää. Monet ovat tässä asiassa onnekkaampia, eikä meikin käytöstä ole heille ongelmia.
"Ihkut treenivaatteet" eivät ole mikään yritys tehdä vaikutus johonkuhun, vaan urheiluvaatteet ovat paremmin soveltuvia liikuntaan joustavuutensa ja hengittävyytensä vuoksi.
Tilityksesi kuulostaa lähinnä katkeralta. Kun niistä näteistä salipimuista on vain pakko keksiä jotain pahaa sanottavaa. Ei kai kukaan voi sekä näyttää hyvältä että olla hyvä treenaaja, sehän olisi ihan epäreilua! - hertgswrfsw
En käy salilla, mutta käyn jumpassa ja hikoilen siellä kyllä naamastakin reippaasti, eivätkä meikkini silti "valu" minnekään vaan hiki vain puskee läpi - vähän samalla tavalla kuin iho rasvoittuu päivän mittaan ja rasvat voi taputella pois paperilla meikin hajoamatta. Täytyy olla huono meikkivoide, jos se valuu.
- itse voimakkaasti
Saliemakko 23v kirjoitti:
No siinäpä oli taas yksi oman elämänsä ammattilainen.
Yksi juttu: hikoilu on yksilöllistä. Vaikka treenaisin itseni läkähdyksiin, en saisi hikeä "virtaamaan". Hikoilun määrä ei ole suoraan verrannollinen treenin kuormittavuuteen. Kurjaa, jos sinulla on niin voimakas hieneritys, ettet voi edes meikkiä käyttää. Monet ovat tässä asiassa onnekkaampia, eikä meikin käytöstä ole heille ongelmia.
"Ihkut treenivaatteet" eivät ole mikään yritys tehdä vaikutus johonkuhun, vaan urheiluvaatteet ovat paremmin soveltuvia liikuntaan joustavuutensa ja hengittävyytensä vuoksi.
Tilityksesi kuulostaa lähinnä katkeralta. Kun niistä näteistä salipimuista on vain pakko keksiä jotain pahaa sanottavaa. Ei kai kukaan voi sekä näyttää hyvältä että olla hyvä treenaaja, sehän olisi ihan epäreilua!ainakin huonosti ilmastoiduilla saleilla hikoilevana aloin kerran selvittämään, netin kautta tietysti, tätä ilmiötä, koska lähes huolestuin tästä asiasta. Olen ehkä normaalia vähän parempikuntoinen ja olen yleensä jumpissa se, joka jaksaa kauemmin kuin muut. ;) Etsin vastausta mieltäni askarruttavaan asiaan ja löysin useastakin lähteestä selityksen runsaalla hikoilulleni, joka oli seuraava: mitä enemmän lihasmassaa, sitä enemmän hikoilua. :) Usein jumpan alussa lihasten lämmetessä hikoilen, joka loppuu pikkuhiljaa treenin edetessä.
Nykyään treenaan eri keskuksissa kuin vuosi sitten ja tiloissa on huomattavasti parempi ilmastointi, niin joskus ei tule edes kuuma, vaikka lihaskuntoni on sama kuin vielä vuosi sitten.
Meikkaamisesta vielä sen verran, että itse en ripsiväriä enempää meikkiä tarvitse. Jos joku haluaa käyttää enemmän meikkiä, se on hänen oma asiansa eikä ainakaan minua ole koskaan häirinnyt. Se voisi jo häiritä, jos joku komea mies ilmaantuisi treeneihin voimakkaassa meikissä. ;) - ...
itse voimakkaasti kirjoitti:
ainakin huonosti ilmastoiduilla saleilla hikoilevana aloin kerran selvittämään, netin kautta tietysti, tätä ilmiötä, koska lähes huolestuin tästä asiasta. Olen ehkä normaalia vähän parempikuntoinen ja olen yleensä jumpissa se, joka jaksaa kauemmin kuin muut. ;) Etsin vastausta mieltäni askarruttavaan asiaan ja löysin useastakin lähteestä selityksen runsaalla hikoilulleni, joka oli seuraava: mitä enemmän lihasmassaa, sitä enemmän hikoilua. :) Usein jumpan alussa lihasten lämmetessä hikoilen, joka loppuu pikkuhiljaa treenin edetessä.
Nykyään treenaan eri keskuksissa kuin vuosi sitten ja tiloissa on huomattavasti parempi ilmastointi, niin joskus ei tule edes kuuma, vaikka lihaskuntoni on sama kuin vielä vuosi sitten.
Meikkaamisesta vielä sen verran, että itse en ripsiväriä enempää meikkiä tarvitse. Jos joku haluaa käyttää enemmän meikkiä, se on hänen oma asiansa eikä ainakaan minua ole koskaan häirinnyt. Se voisi jo häiritä, jos joku komea mies ilmaantuisi treeneihin voimakkaassa meikissä. ;)Ei se kyllä ihan noinkaan yksinkertaista ole. Hikoiluun vaikuttaa moni asia: aineenvaihdunta, kilpirauhasen toiminta, verenkierto, rasvan määrä, kunto, nestetasapaino, hormonit jne.
- Ulkona liikkuja
Salilla käynti on jokseenkin turhaa touhua jos tarkoitus on hoitaa kuntoaan.
Eli mitä siitä voi sitten päätellä meikkaavista naisista tai bodaavista miehistä- shape up 40
Todella typerän vähättelevä kommentti. Jos et itse raaski laittaa saliharjoitteluun rahaa, niin mitä sitten.
Minä taas en ole voinut vuosiin näin hyvin kuin mitä olen voinut viimeisen vuoden aikana kun aloitin salitreenin. Kipuja ei enää ole, muuta kuin tietysti lihastreenikipuja. Oudot kolotukset on loppuneet ja hapenottokykyni noussut huomattavasti. Olen jäntevämpi ja hotkeampi kuin koskaan. Ja mikä tärkeintä, tunnen vihdoin kroppani.
Joten jos oma saliharjoittelusi on joskus ollut juuri tuota raajojen heiluttelua enemmän kuin totista tuskaliasta oikeaa treeniä, älä tule tänne valittamaan omaa saamattomuuttasi syylistämällä koko lajia.
- Prässi
Pankaa meikit menemään tai kuolen ikävään.
Hyvä kun sutturat meikkaa ja käyttää hajusteita, niistähän tuntee ilosen luonteen ja tietää jottei kauaa tartte vonkailla ja riittää kavereillekkin.
Meikkaus ja varsinkin hajusteet kehitettiin Ranskassa jottei taudit ja hiki huorilla haisis. Joten mitä pahaa on olla meikattu jottei turhaa tartte vääriä naisia vongata ?- kaikkea sitä
Hyvänhajuisia voiteita käytti kuningattaret jo yli pari tuhatta vuotta sitten. Huorilla ei sellaisiin todellakaan varaa.
Silloin kun meikkiä ei ollut naiset varmaan näyttivät luonnostaan paremmilta.
- Kas tässä vastaus:
Kuule, meikkaamme ihan vain siksi, että sinunlaisesi pikkusieluinen ihminen voisi tuntea olonsa paremmaksi. Eli armeliaisuudesta on kyse.
- 57k4we4nt
Tää on taas tätä kun ihmiset kommentoi asioihin joista ei ymmärrä yhtään mitään :]
- Kuntosalilla käy ihan tavalliset ihmiset, siis ihan ne samat joita näette kaupoissa.
On ihan omaa tyhmyyttä jos ajattelee kaikkien olevan jossain huippukunnossa. Siis miten edes Suomen kaltaisessa ylipainoisten paratiisissa edes riittäisi salimaksut jonkun salin ylläpitämiseen jos näin olisi?
- Kuntosalilla käymiseen on paljon erilaisia syitä, tai monen asian summia: ulkonäkö, kunto, sosiaalisuus, seuranhaku..
- Jos jonkun merkkivaatteet tai meikit häiritsee niin ei pidä mennä sanomaan että treenaisi kunnolla oman töllistelynsä lomassa. Tositreenaajat ei kerkiä sellaisia katella eikä hyväitsetuntoisen ihmiset tarvi hehkuttaa että treenaa mummon verkkareissa meikittömänä. - vainiiiiiiiiiin
entä jos sinne salille tulee vaikka töiden jälkee. Varta vastenko se meikki pitäs poistaa ennen salille tuloa ettei vaan jotain aasia ala ärsyttämään.
- Rouva 49
Minä meikkaan jokaikinen aamu, ja sillä samalla ehostetulla naamalla suuntaan töiden jälkeen kuntosalille " heiluttelemaan" kolmena - neljänä iltana viikossa.
Joku väitti että meikit valuvat ja imeytyvät ihoon. Ihmisten aineenvaihdunta on erilainen, minä hikoan todella minimaalisesti, kasvoiltani en ollenkaan. Juoksen vartin lämmittelyssä matolla, sitten lihaskuntoliikkeet. Maastavedon kohdalla paita saattaa alaselästä hivenen kostua, samoin kainaloista.
Kävin muinoin ex - miesystäväni kanssa rivakalla sauvalenkillä, hän valui hikeä naamastaan ja paita kastui, minä en moisesta ollut moksiskaan.
Mutta jos meikkaaminen jotakuta häiritsee, niin voi voi.- rfdsfdfsdfd
Kannattanee suunnata lääkärille jos hiki ei erity. Toki ensin kokeilla treenata kovaa.
- H.C.A oikeaprinsessa
Miksi naiset edes käyvät salilla? Kiinteyttäminen tekee ruumista lihaksikkaan, mutta eikö ole parempi että ruumis on pehmeä?
Jos silti harjoittelee niin eikö riitä että harjoittelee kotona ilman vastuksia?- oma lupa
Eikö ole parempi....heh. No jos se sinulle on parempi niin ok. Jokaisellahan on omat tarpeensa. Missään ei ole käsikirjaa mikä määrittää millainen on parempi.. voi elämä!
itse kuntoilen pään ja kropan hyinvoinnin vuoksi.
- vcxvcxvcvcxvcx
Muistakaa, että näihin ketjuihin on vain yksi oikea vastaus. Vastauksen tulee olla sellainen, että kukaan ei tulisi kateelliseksi. Paras keino on vastata siten, että pyrkii olemaan mahdollisimman piittaamaton ulkonäöstään ja korostaa, että on naurettavaa pyrkiä näyttämään hyvältä.
- N-25
Itse poistaisin meikin jos tiedän että on tulossa kunnon hikoilua. Iho ei vain tykkää siitä ja sitten pitää käyttää vielä enemmän meikkiä kun iho kukkii. Tai ainakin pitäisi pestä se heti treenin loputtua eikä jättää sitä kytemään naamaan.
Tämä onkin sitten eri niille jotka menevät salille näyttäytyäkseen eikä naama hikoile missään vaiheessa. - elisa1
Meikkaan aamulla ennen kuin lähden töihin ja ne meikit on naamassa edelleen kun menen illalla salille. Illalla suihkussa poistan ne. En viikonloppuna meikkaa salia varten, enkä ymmärrä miksi joku vartavasten niin tekee.
- huoh1
hohhoijjaa. eiköhän jokainen ihminen päätä itse mitä naamalleen laittaa tai tekee?anna naisten meikata jos ne haluaa. suosittelen itseäsikin käyttämään jonkin näköistä kosmetiikkaa (ja kyllä- siihen sisältyy myös deodorantit ja rasvat)
Aika huonoja meikkejä pitää olla, jos muka tukkii kaikki naaman huokoset jne. :D
Käyttäkää miehet ite meikkiä ja sanokaa sitte että jaksaako niitä kokoaja olla ottamassa pois ja laittamassa takasi, ei kyllä jaksa.
jokainen näyttäköön siltä miltä haluaa näyttää.
ja jos normaalisti meikkaa, niin ei kyllä miltään huoralta pitäis näyttää.
toki liika on liikaa kaikessa, vähä niinkuin turhasta valittamisessakin. - minätyhmä
Miksi naiset käy salilla, eihän ne edes nosta. Ei vais..
Kyllä kivempi kattoa nättejä meikkinaamoja kuin sitä rumaa todellisuutta mihin 98% vakisuhteessa olevista joutuu heräämään.
Mut jos miestä hakee niin se meikki ei kyll ole hyvä, hiukka niinku huijausta. - tottakai naisten
kuuluu meikata meitä miehiä varten.
Mikäs sen kivempaa, kuin vahdata hotteja perseitä muna pystyssä.
Kulkee se treenikin paremmin, kun testo-tasot ovat pilvissä ja dikki kovana.- (.)(.)
Just joo:
- No mitä niille testosteroneilla tapahtuu treenin aikana?
- Milloin ja minkä jälkeen ne testot palaavat elimistöön?
Jos olisit joskus edes käynyt salilla tai treenannut niin kovaa että olisit huomannut testosteronien vaihtelun, et kirjoittelisi tälläistä soopaa.
- oma asia
On kyllä köyhä elämä jos jaksaa valittaa jostain noin vähäpätöisestä asiasta. Ihan jokasen oma asia laittaako vaiko eikö ja miksi. Hanki elämä!
- beatyyyyyhki
HUOH. Itse tulen suoraan töistä salille enkä todellakaan tuhlaa aikaani salilla meikkien pois pesemiseen. Hikoilen treenatessa aika paljon eikä ne meikit siitä mihinkään leviä! Kunnon meikkivoide (esim.Joe Blasco) pitää pohjustuksen kuosissa eikä luomivärit yms mihinkään liikkeelle lähde. Mittarissa 30v eli en mikään teini enää ja lisäksi vielä että en mene salille itseäni esittelemään vaan TREENAAMAAN. Kateellisten läyhäämistä koko juttu! :D
- siksi
En tiedä en asu helvetissä.
- Hohhoijaah...
Niinpä, ihan kuin suomalaiset olisi luonnostaan tosi luonnonkauniita eli miksipä sitä erottuisi joukosta meikkaamalla mihinkään. Parempi olisi vielä kun jäisi kotiin ja nostelisi puntteja siellä, niin ei aiheuttaisi pahaa mieltä kellekään.
Samaa suosittelisin tämän viestiketjun aloittajalle, varsin tavallinen jurpo olet. Eikö itselläsi ole sitten parempaa tekemistä siellä salilla, kuin kyttäillä ihmisten meikin määrää? - justforgym
Hoh, hoh! Johan on aihe saanut yhden sun toisen ottamaan kantaa, kai minäkin sit sanon sanasen.
Itse käyn salilla pelkästään treenaamassa, joten ampaisen sinne aamusta aina ilman meikkiä ja treeneihin sopivat puhtaat, itseäni miellyttävät vaatteet päällä. Salilla käy paljon ns. textiiliurheilijoita sekä naisia että miehiä, samoin naisia, jotka ovat kuin suoraan kauneushoitolasta ja kampaajalta tulleita. Monien edellä mainittujen treenit ovat kyllä aika heppoisia....ja ideana ehkä jotain muuta...paha sanoa. Minua he eivät häiritse ja tuskin minäkään meikittömänä, vanhoissa treenikuteissani heitä häiritsen. Salihan on treenaamista varten ja treenin jälkeen on kiva lenkkeillä vielä kotiin suihkuun ja meikkaamaan :)- ..............
Minun salillani kävi jonkin aikaa pari tyttöä täydessä tällingissä. Tosi kovat meikit ja tukka laitettu millilleen. Tämä siis aamusta klo 06:30... Eivätkö käy salin jälkeen suihkussa vai tosiaanko vaan salia varten valmistelivat itseään tunnin?
- erty
Varmaan siksi että naiset tulevat salille vasta töiden jälkeen, tai aikoavat salilta vielä lähteä jonnekin? En ite voisi kuvitella peseväni meikit salilla ennen kun rupean kuntoilemaan...
- Miehinen mies
Suomalainen,iät ajat alistunut nainen haluaa
huomioo!Nykyajasta ja itänaapurin kilpailusta
hurmioituneena sitten tällää ittensä.Ja aika
heikoin lopputuloksin!
- kaikki naiset
ovat horoja, jokaiselle löytyy hinta.
- P-P
Kyllä, olen joskus meikannut salille ihan asioikseni. Vapaapäivänä, mutta en koskaan käytä muuta kuin silmienrajaustussia ja/tai ripsiväriä. Ne eivät vaikuta huokosten toimintaan, valuvat kyllä jos silmät vuotavat tai on kova hiki. Sitten pyyhin niitä pois.
Sama jos olen ollut töissä ja vaikka käynkin kotona syömässä aterian, en pese siinä välissä yhtään mitään pois
Olen fitnesmimmi ja kyllä, tietoinen ulkonäöstäni. Joskus haluan elävyyttä myös kasvoihin, vaikka treenaankin. Haluan nähdä kokonaisuuden. - (.)(.)
Ei kannata keskittyä siihen mitä muut naiset tekevät salilla. Eikä kannata keskittyä siihen miltä muut naiset näyttävät salilla. Mutta sillä on merkitytystä mitä siellä salillä tekee! Jos kyykkää, mavettaa, treenaa rintalihakset ja tukevat lihakset, niin pian peppu on iso pyöreä ja ihana, vyötärö hoikka sekä hieman levenneet hartiat luovat edelleen illuusiota hoikasta vyötäröstä. Salilla ollaan vain 45-90 minuuttia kerrallaan, mutta se kroppa on upea 24/7.
- Rahti-ari32
Aivan sama,jos naama on hyvännäköinen meikillä,mutta perse on sellanen pieni mutta löllyävä. Ns.laihaläski niin ei kiitos.
Mä ainakaan miehenä en mee salille katsomaan naisia. Vaan treenaamaan.
Itsellä on paskimmat vaatteet päällä ja saan katseita sen takia,jos käyn ns.Maksullisella salilla.
Sitten,kun siihen penkkiin laittaa 130kg tai maastavetoon 200kg niin alkaa se hymy hyytyyn niiltä arvostelioilta.
Nimimerkillä 18-vuotta käynyt salilla.- (.)(.)
Ei kuntosalailla käy mitään arvostelijoita, varsinkaan vaatteiden arvostelijoita. Jos luulet (tai joku luulee) että ihmiset käyvät siellä muita arvostelemassa, niin se on kyllä ihan oman päänupin tuotosta. Treenaamassa siellä ollaan!
- salille mennään
vahtaamaan muijien timmejä perseitä ja isoja tissejä.
- Hmmm...
Ei kai sinne varsinaisesti monikaan mene naisia/miehiä tiirailemaan, mutta kukapa ei "vahingossa" katselisi toisten vartaloita.
Saahan siitä välillä mielihyvää, jos näkee hyvännäköisiä vastakkaisen sukupuolen edustajia. Sama juttu kuin uimahallissa tai uimarannalla kesällä. Ei siinä mitään meikkejä tarvita. - nillittäjät
on teillä isot murheet. Get a life :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894250
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372445Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042416Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell992165Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321915
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 291568
- 761351