Mitä ihmeellistä on tapahtunut, kun maissia tukitaan joka paikkaan.
Ostin valmiin salaatin säännöllisesti suosikki paikastani, ja se ei sisältänyt maissia ollenkaan.
Nyt on sitten tilanne kääntynyt sellaiseksi että maissia tukitaan salaattiin korvaamaan aikaisempi hiilihydraattilähde.
On myös, niinkuin kaikki tietävät maissikanoja ostettavissa pakkasesta.
Voiko joku kertoa minulle asiakkaan tyytyväisyyden tilanteeseen?
Minä en ole tyytyväinen, sillä en halua syödä maissia ollenkaan!
Samoin voi saada ostaa rypsilihaa jms. minusta luonnotonta ruokaa. Mihin ollaan menossa?
Ajattelen vaan ja ainoastaan että on nyt saatu tänne meille tuputettua "valtojen" geenimanipuloitua maissia joka rakoon.
Maissi ja muut ihmeellisyydet
tyytymätön joo
0
63
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255