Viimeviikolla kävin eräässä liikkeessä asiakkaana, ja minua palvelemaan tuli ikäiseni nuori nainen. Aivan normaalia toimintaa, en edes kiinnittänyt siihen huomiota. En tarvinnut kuitenkaan opastusta, ja kerroin sen hänelle.
Siitä huolimatta tyttö jäi kanssani keskustelemaan tuotteista, vaikka ympärilllä pyöri muitakin asiakkaita. Juteltiin pitkän aikaa, ja hymyiltiin koko ajan toisillemme. Juttua riitti myös tuotteiden ulkopuolelta. Huomasin, kuinka tyttöä jännitti, hän punasteli, hymyili, jutteli :) Aivan ihana tapaus.
Ja minä nyt menen sinne takaisin, aloitan keskustelun jollain verukkeella, kysyn onko hän sinkku ja lähtiskö treffeille. Jos tulee pettymys, tulkoot. Ei minulla ole juuri hävittävää, voitettavaa kyllä :) Kirjotan sitten tänne, miten mulle käy.
Aion olla rohkea, ja teen aloitteen
70
693
Vastaukset
- turha mies
Tein kans aloitteen mut sain tylyt pakit. Eipä ihme kun olenkin niin ruma mies.
- Ahdistunut mies
Jotenkin minulla on sellainen tunne ettei kannata tehdä aloitteita.
- herrasmies.
Eihän se putkeen mennyt. Toivoani en menettänyt, sillä tyttö ei ollut töissä.
Tässä on se vaikea puoli, että liike on pienehkö. En ollut ainoa asiakas, mutta ei sieltä kehtaa ostamatta pois lähteä. Tuleeko kalliiksi sitten, onneks tarvitsin yhden tuotteen kuitenkin.
Nyt en viitsi mennä ihan heti uudelleen, mutta yritän sopivan ajan päästä taas.
Ja kiroan itseni maanrakoon, miks en silloin tytön kanssa jutellessa vaan vienyt tilannetta eteenpäin. Olis ollut niin lämmin tunnelma jatkaa, mutta ei... oon minäki saamaton. Kirjoitanpa taas sitten, kun siellä käyn.- Reiällä on jo käyty
Jos se edellinen tapaaminen oli viime viikolla, niin tässä on ollut viikonloppu välissä. Se on taatusti käynyt baarissa ja siellä joku aloitteelisempi panomies on jo ehtinyt vongata sen levittämään haaransa ja ruiskuttanut pillun täyteen mälliä.
- Naistennaurattaja
Reiällä on jo käyty kirjoitti:
Jos se edellinen tapaaminen oli viime viikolla, niin tässä on ollut viikonloppu välissä. Se on taatusti käynyt baarissa ja siellä joku aloitteelisempi panomies on jo ehtinyt vongata sen levittämään haaransa ja ruiskuttanut pillun täyteen mälliä.
Jos miehen mielessä killuu koko ajan toisten miesten mällit, olisiko syytä huolestua.
- herrasmies.
Reiällä on jo käyty kirjoitti:
Voi olla, en tiedä. En myöskään tiedä, onko varattu. Minä vaan yritän...
- Turha ätmi
Naistennaurattaja kirjoitti:
Jos miehen mielessä killuu koko ajan toisten miesten mällit, olisiko syytä huolestua.
Taatusti joku on jo käynyt ähkimässä sen naisen reiällä ja nyt siellä lilluu jonkun jyystärin mällit.
- herrasmies.
Turha ätmi kirjoitti:
Taatusti joku on jo käynyt ähkimässä sen naisen reiällä ja nyt siellä lilluu jonkun jyystärin mällit.
ei kaikki naiset ole sellaisia. tämä vain yleisenä kommenttina.
Nyt mällipojat turpakii!!
Ap, toivottavasti menee hyvin, ja lupaavalta minusta vaikuttaa. :)
Satavarma ei voi olla, ennen kuin kysyy suoraan. Mutta kävipä miten tahansa, niin ketään ei satu eikä kukaan kuole. Pahin skenaario lienee se, että nainen on varattu, mutta siitä huolimatta sinusta kiinnostunut (vaikka itse muuta väittäisikin, ovat nuo merkit minusta sen verran selviä ;)).
Harmi, etten itse ole kaupassa töissä, heh.- herramies.
*pitelee korviaan, kun stellaria komentaa mällipojat omaan huoneeseen *unkkaamaan*
Tässä on ongelma, jos käyn kovin usein, leimaudun muiden työntekijöiden silmissä. Eilen tosiaan kävin turhan reissun, pidän nyt taukoa ja yritän sitten uudestaan. En voi tietää, milloin tämä nainen on töissä... liike on sen kokoinen, että voin rauhassa katsella tavaroita siellä, mutta en voi monesti käydä vain katselemassa. Siks eilenkin ostin jotain, saman kyllä teen enskerrallakin.
Mutta, jos ei muutamalla käyntikerralla löydy sitä naista, minä kysyn niiltä toisilta työntekijöiltä hänestä. Kerron vaikka suoraan asiani, ihan sama. Mua niin paljon ottaa kupoliin, kun en saanut siinä lämpimässä tilanteessa suutani auki, etten varmaan jätä tätä asiaa hoitamatta. Nolaan vaikka itseni - ihan sama :D
Syy, miks en saanut suutani auki... hän on töissä siellä, ja tuli aivan normaalisti TYÖNSÄ vuoksi minulle juttelemaan. Vasta tarkemmin analysoituani tilannetta jälkikäteen tajusin, että moni seikka viestitti henkilökohtaisesta kiinnostuksesta.
Paras vaihtoehto lopulta on luonnollisesti, että nainen on vapaa ja innostuu lähtemään kanssani treffeille. Mutta, jos pitää valita huonoista paras, olis sitten varattu. Tuntuu, että vapaa nainen, mutta ei lähde treffeille... se kolauttaa minua enemmän :)
En silti ole asettanut mitään odotuksia, näin ollen en pahasti edes pety. Kohti uusia seikkailuja, jos ei mene putkeen tää homma. :) - 6+20
herramies. kirjoitti:
*pitelee korviaan, kun stellaria komentaa mällipojat omaan huoneeseen *unkkaamaan*
Tässä on ongelma, jos käyn kovin usein, leimaudun muiden työntekijöiden silmissä. Eilen tosiaan kävin turhan reissun, pidän nyt taukoa ja yritän sitten uudestaan. En voi tietää, milloin tämä nainen on töissä... liike on sen kokoinen, että voin rauhassa katsella tavaroita siellä, mutta en voi monesti käydä vain katselemassa. Siks eilenkin ostin jotain, saman kyllä teen enskerrallakin.
Mutta, jos ei muutamalla käyntikerralla löydy sitä naista, minä kysyn niiltä toisilta työntekijöiltä hänestä. Kerron vaikka suoraan asiani, ihan sama. Mua niin paljon ottaa kupoliin, kun en saanut siinä lämpimässä tilanteessa suutani auki, etten varmaan jätä tätä asiaa hoitamatta. Nolaan vaikka itseni - ihan sama :D
Syy, miks en saanut suutani auki... hän on töissä siellä, ja tuli aivan normaalisti TYÖNSÄ vuoksi minulle juttelemaan. Vasta tarkemmin analysoituani tilannetta jälkikäteen tajusin, että moni seikka viestitti henkilökohtaisesta kiinnostuksesta.
Paras vaihtoehto lopulta on luonnollisesti, että nainen on vapaa ja innostuu lähtemään kanssani treffeille. Mutta, jos pitää valita huonoista paras, olis sitten varattu. Tuntuu, että vapaa nainen, mutta ei lähde treffeille... se kolauttaa minua enemmän :)
En silti ole asettanut mitään odotuksia, näin ollen en pahasti edes pety. Kohti uusia seikkailuja, jos ei mene putkeen tää homma. :)Soita sinne liikkeeseen ja kerro asiasi?
Minulle aikanaan soitti töihin joku nuorukainen kertoakseen kuinka ihastuttava mielestään olin, ja kysyäi minua teelle, mutta olin silloin varattu..
Ele oli kuitenkin ihana ja kerroin tämän myös hänelle ja että olin todella otettu, ja sai hyvälle mielelle.. =)
Säästyt turhilta reissuilta, etkä myöskään leimaudu ulkonäölläsi toisten työntekijöiden silmissä mikäli ei mene putkeen tms. Mutta jos kuvailet tapaamisenne ja jätät vaikka numerosi (jos niin uskaltaa tehdä?) niin neitokainen sen varmasti muistaa, ja tekee omat ratkaisunsa siitä eteenpäin.. - herrasmies.
6+20 kirjoitti:
Soita sinne liikkeeseen ja kerro asiasi?
Minulle aikanaan soitti töihin joku nuorukainen kertoakseen kuinka ihastuttava mielestään olin, ja kysyäi minua teelle, mutta olin silloin varattu..
Ele oli kuitenkin ihana ja kerroin tämän myös hänelle ja että olin todella otettu, ja sai hyvälle mielelle.. =)
Säästyt turhilta reissuilta, etkä myöskään leimaudu ulkonäölläsi toisten työntekijöiden silmissä mikäli ei mene putkeen tms. Mutta jos kuvailet tapaamisenne ja jätät vaikka numerosi (jos niin uskaltaa tehdä?) niin neitokainen sen varmasti muistaa, ja tekee omat ratkaisunsa siitä eteenpäin..Mun B vaihtoehto on kirjoittaa mun numero kassakuittiin, minkä tää nainen silloin mulle antoi. Ja pari pientä söpöilyä siihen. Sen jätän hänen työkaverilleen, jos en naista löydä. :D Päättäköön sitten rauhassa....
En mä usko, että voin leimautua negatiivisesti siellä, jos en käy oikeesti sairaalloisesti kyttäämässä. Tai jos saan pakit, niin yrittäisin yhä uudelleen. Mutta kerran kysyn ja kerralla uskon :)
- asiallinen mies
Pitäisi lailla kieltää tuollainen sekoilu ja häiriköinti. Et edes tiedä varmasti, onko nainen vapaa tai sinusta kiinnostunut, etkä edes tunne häntä, mutta silti yrität iskeä. Häpeäisit. Asiallinen mies ei alennu pelimiesten toimintaan.
- herrasmies.
Miten asiallinen mies saa naisia ? Kuulostaako tuo pelimiestoiminnalta? Jos olisin varma hänen kiinnostuksestaan ja hän olis kiinnostunut, en kirjoittaisi täällä, ja kyseinen nainen olis mun kainalossa.
- asiallinen mies
herrasmies. kirjoitti:
Miten asiallinen mies saa naisia ? Kuulostaako tuo pelimiestoiminnalta? Jos olisin varma hänen kiinnostuksestaan ja hän olis kiinnostunut, en kirjoittaisi täällä, ja kyseinen nainen olis mun kainalossa.
Juuri niin. Jos nainen on kiinnostunut, asiallinen mies saa hänet. Jos ei ole, niin mies voi yrittää pelimiesten pelleilyjä, mutta se ei ole asiallista.
- mies32
Myyjä on myymässä, eikä miesten iskettävänä!!! Pomo sen on käskenyt punastelemaan, että tulisit uudelleenkin. Minkä teitkin.
Hyvä myyntitaktiikka!
Pientä flirttiä niin asiakas palaa aina uudelleen ja uudelleen,.. näin se menee.
=)- herrasmies.
citynainen_40 kirjoitti:
Hyvä myyntitaktiikka!
Pientä flirttiä niin asiakas palaa aina uudelleen ja uudelleen,.. näin se menee.
=)citynainen on oikeassa. Olen itsekin miellyttävä asiakkailleni töissä.
Mutta kyllä naisesta huomaa, kun hän "on kiva asiakkaalle" tai on ihastunut. :) On siinä kaupassa nuoria naisia muitakin, juttelee ne myös mulle. Mutta ei sellaista tilannetta ole tullut vielä eteen, mitä tämän naisen kanssa oli... Huomaa sen, jos tykkää ! - Kympin Nainen
herrasmies. kirjoitti:
citynainen on oikeassa. Olen itsekin miellyttävä asiakkailleni töissä.
Mutta kyllä naisesta huomaa, kun hän "on kiva asiakkaalle" tai on ihastunut. :) On siinä kaupassa nuoria naisia muitakin, juttelee ne myös mulle. Mutta ei sellaista tilannetta ole tullut vielä eteen, mitä tämän naisen kanssa oli... Huomaa sen, jos tykkää !Jep, älä välitä kyynisistä kommenteista, vaan takaisin kauppaan vain. Kaksi kommenttia:
1. Aina ei ole pakko ostaa jotain (asiakas on aina oikeassa ja voi siksi "vain katsella" joka armas päivä jos niin haluaa),
2. Sinun ei välttämättä tarvitse yrittää peitellä asiaa liikkeen muille työntekijöille, vaan voit mennä huomenna liikkeeseen ja jos ko. nainen ei ole työvuorossa niin toteat toiselle vuorossa olevalle, että: tilanne on seuraava, olet ihastunut (annat ko. naisen tuntomerkit) ja haluaisit tietää että onko hän varattu ja jos ei niin milloin hän on seuraavan kerran työvuorossa?
Tsemppiä, pidän peukkuja :) - herramies.
Kympin Nainen kirjoitti:
Jep, älä välitä kyynisistä kommenteista, vaan takaisin kauppaan vain. Kaksi kommenttia:
1. Aina ei ole pakko ostaa jotain (asiakas on aina oikeassa ja voi siksi "vain katsella" joka armas päivä jos niin haluaa),
2. Sinun ei välttämättä tarvitse yrittää peitellä asiaa liikkeen muille työntekijöille, vaan voit mennä huomenna liikkeeseen ja jos ko. nainen ei ole työvuorossa niin toteat toiselle vuorossa olevalle, että: tilanne on seuraava, olet ihastunut (annat ko. naisen tuntomerkit) ja haluaisit tietää että onko hän varattu ja jos ei niin milloin hän on seuraavan kerran työvuorossa?
Tsemppiä, pidän peukkuja :)1. Nojoo, ei tarvitsekaan ostaa. Mutta mulla on tarpeeksi jännittynyt olo siellä muutenkin, joten hankkiudun eroon pienemmistä epämukavuuksista ;)
2. Juuri näin aion tehdäkin. En käy siellä monesti, jos nainen ei ole paikalla. B-suunnitelma käyttöön :) - asiallinen mies
herramies. kirjoitti:
1. Nojoo, ei tarvitsekaan ostaa. Mutta mulla on tarpeeksi jännittynyt olo siellä muutenkin, joten hankkiudun eroon pienemmistä epämukavuuksista ;)
2. Juuri näin aion tehdäkin. En käy siellä monesti, jos nainen ei ole paikalla. B-suunnitelma käyttöön :)Jos olisin vartija, niin et takuulla menisi tuolla asenteella mihinkään kauppaan. Olet vastenmielinen pelimies, joka ei ansaitse ketään naista.
- herramies.
asiallinen mies kirjoitti:
Jos olisin vartija, niin et takuulla menisi tuolla asenteella mihinkään kauppaan. Olet vastenmielinen pelimies, joka ei ansaitse ketään naista.
En ymmärrä, mitä asiallinen mies ajaa takaa ?
Eikö tuo myyjissä roikkuminen kyllästytä ikinä? Tekisit itsellesi ja myyjälle palveluksen, kun et vaivaisi teidän kummankaan päätä jollakin olemattomalla treffiehdotuksella. Molemmat voittaisivat ja kumpikin olisi silloin vapaa turhanpäiväisestä pähkäilystä.
Mutta oikeastaan parempi neuvo on: tee mitä lystäät. Sittenhän makaat niin kuin petaat.- herrasmies.
Mulla ei ole asiassa mitään hävittävää. Jos naista ei kiinnosta, niin ei sitten. etsin seuraavan.
ps. en iske naisia kaupassa, menin sinne todella ostamaan tarvitsemaani tuotetta silloin. herrasmies. kirjoitti:
Mulla ei ole asiassa mitään hävittävää. Jos naista ei kiinnosta, niin ei sitten. etsin seuraavan.
ps. en iske naisia kaupassa, menin sinne todella ostamaan tarvitsemaani tuotetta silloin.Ja varmaan kuvittelet, että se sama nainen, jonka kerran uskoit iskeneesi, muistaa sinut vielä seuraavan kerran, kun palaat päivien tai viikkojen päästä uudelleen siihen kauppaan ja ajattelee yhä yhtä suuressa hurmoksessa sinua ja vain Sinua? Hän ei varmaan ikinä kieltäytyisi moisesta treffiehdotuksesta, ensinnäkään, koska se tapahtuu hänen työaikanaan, ja toisekseen, koska juuri Sinä olet niin mahtava, karismaattinen ja unohtumaton persoona.
- Utelias kyselijä
aparaatti kirjoitti:
Ja varmaan kuvittelet, että se sama nainen, jonka kerran uskoit iskeneesi, muistaa sinut vielä seuraavan kerran, kun palaat päivien tai viikkojen päästä uudelleen siihen kauppaan ja ajattelee yhä yhtä suuressa hurmoksessa sinua ja vain Sinua? Hän ei varmaan ikinä kieltäytyisi moisesta treffiehdotuksesta, ensinnäkään, koska se tapahtuu hänen työaikanaan, ja toisekseen, koska juuri Sinä olet niin mahtava, karismaattinen ja unohtumaton persoona.
Aika sisältököyhää täytyy olla tuo runkkarin elämä, kun on noin kova into jakaa toisille ohjeita siitä, miten ikinä ei kannata yrittää mitään? Onko se jotenkin sinulta pois, jos aloittaja ei onnistu hankkeessaan? Tai onko asia päinvastoin, eli tuoko aloittajan epäonnistuminen jotenkin sinun elämääsi bonusta? Vai onko kyseessä vain inhimillinen huoli ja humaan hätä siitä, että kassatyttö kriisiytyy ja tarvitsee terapia-apua treffipyynnön takia? Toisaalta, jos väität edellisen kommenttisi pohjana olevan sen, että ajattelet juuri aloittajan parasta, niin mihin perustat arviosi siitä, että aloittaja musertuu ja masentuu aivan täysin, jos tuloksena on pakit? (Eli onko tässä ajatuksena se, että koska sinä olet heikkoitsetuntoinen luuseri, niin maailman kaikkein muidenkin ihmisten on pakko olla, ja kukaan ei mitenkään voi olla musertumatta pakkien saamisesta?)
Ihan mielenkiinnosta ja ilman mitään provoilutarkoitusta kyselen, mitä tarkoitusta nuo sinun kysymyksesi aloittajalle oikeastaan palvelevat. Eli kerro toki. Utelias kyselijä kirjoitti:
Aika sisältököyhää täytyy olla tuo runkkarin elämä, kun on noin kova into jakaa toisille ohjeita siitä, miten ikinä ei kannata yrittää mitään? Onko se jotenkin sinulta pois, jos aloittaja ei onnistu hankkeessaan? Tai onko asia päinvastoin, eli tuoko aloittajan epäonnistuminen jotenkin sinun elämääsi bonusta? Vai onko kyseessä vain inhimillinen huoli ja humaan hätä siitä, että kassatyttö kriisiytyy ja tarvitsee terapia-apua treffipyynnön takia? Toisaalta, jos väität edellisen kommenttisi pohjana olevan sen, että ajattelet juuri aloittajan parasta, niin mihin perustat arviosi siitä, että aloittaja musertuu ja masentuu aivan täysin, jos tuloksena on pakit? (Eli onko tässä ajatuksena se, että koska sinä olet heikkoitsetuntoinen luuseri, niin maailman kaikkein muidenkin ihmisten on pakko olla, ja kukaan ei mitenkään voi olla musertumatta pakkien saamisesta?)
Ihan mielenkiinnosta ja ilman mitään provoilutarkoitusta kyselen, mitä tarkoitusta nuo sinun kysymyksesi aloittajalle oikeastaan palvelevat. Eli kerro toki.No jos halutaan pilkkua vaalia, niin samaa voisin kysyä sinulta. Eli mikä onkaan äskeisen viestisi tarkoitus? Onko se todellakin vain puhdasta mielenkiintoa saada selville minun tarkoitukseni vai toimiiko se vain verukkeena todelliselle tarkoituksellesi, joka saattaisi olla vaikkapa se, että saat siinä varjossa tilaisuuden haukkua runkkariksi minusta käsittämääsi mielikuvaa tekstini perusteella, vai mitä oikein ajattelit? Herättikö edellisessä viestissäni käyttämäni sanamuoto sinussa siis suuria tunteita?
- herramies.
aparaatti kirjoitti:
Ja varmaan kuvittelet, että se sama nainen, jonka kerran uskoit iskeneesi, muistaa sinut vielä seuraavan kerran, kun palaat päivien tai viikkojen päästä uudelleen siihen kauppaan ja ajattelee yhä yhtä suuressa hurmoksessa sinua ja vain Sinua? Hän ei varmaan ikinä kieltäytyisi moisesta treffiehdotuksesta, ensinnäkään, koska se tapahtuu hänen työaikanaan, ja toisekseen, koska juuri Sinä olet niin mahtava, karismaattinen ja unohtumaton persoona.
Muistaako? Varmasti. Sen verran viisas olin viimekerralla, että sain luotua henkilökohtaisen asian, joka meitä yhdistää.
Hän voi kieltäytyä aivan vapaasti. Ei hänen työnsä velvoita lähtemään treffeille. aparaatti kirjoitti:
No jos halutaan pilkkua vaalia, niin samaa voisin kysyä sinulta. Eli mikä onkaan äskeisen viestisi tarkoitus? Onko se todellakin vain puhdasta mielenkiintoa saada selville minun tarkoitukseni vai toimiiko se vain verukkeena todelliselle tarkoituksellesi, joka saattaisi olla vaikkapa se, että saat siinä varjossa tilaisuuden haukkua runkkariksi minusta käsittämääsi mielikuvaa tekstini perusteella, vai mitä oikein ajattelit? Herättikö edellisessä viestissäni käyttämäni sanamuoto sinussa siis suuria tunteita?
Sää se olet kyllä varsinainen mestari eksymään puheenaiheesta.
Kyllä ihan oikeasti meitä muitakin kiinnostaa tietää, miksi noin negatiivinen asenne tähän asiaan.
Sen sijaan tyhjänpäiväinen filosofointi ei kiinnosta.- asiallinen mies
herrasmies. kirjoitti:
ps. en iske naisia kaupassa, menin sinne todella ostamaan tarvitsemaani tuotetta silloin.Jos koet, että sinulla ei ole tuossa mitään hävittävää, olet pakkohoidon tarpeessa. Tuollaisia anarkistipsykopaatteja ei pidä suvaita.
stellaria81 kirjoitti:
Sää se olet kyllä varsinainen mestari eksymään puheenaiheesta.
Kyllä ihan oikeasti meitä muitakin kiinnostaa tietää, miksi noin negatiivinen asenne tähän asiaan.
Sen sijaan tyhjänpäiväinen filosofointi ei kiinnosta.Onko se negatiivisuutta, jos pyrkii näkemään jotkut asiat realistisemmin kuin katsomalla niitä toiveikkaana ruusunpunaisen ja samean linssin läpi?
- herramies.
asiallinen mies kirjoitti:
Jos koet, että sinulla ei ole tuossa mitään hävittävää, olet pakkohoidon tarpeessa. Tuollaisia anarkistipsykopaatteja ei pidä suvaita.
Hmmm.... minäpä mietin, mitä voin hävitä. Pienen hetken aikaa, kun kävelen liikkeeseen, selitän asiani, petyn, lähden pois. Ok, voin hävitä aikaa.
Voin leimautua työntekijöiden silmissä. Tuskin kuitenkaan pahasti, kun en tissejä puristelemaan sinne ole menossa. Noh, voin vähän hävitä tässäkin.
En voi hävitä sitä naista, koska hän ei ole minun. Voin ainoastaan voittaa hänet.
Muuta en keksi tähän ?
- Sevensins
Toivotan onnea herrasmiehelle, toivottavasti natsaa! Koskaan ei kannata rajata miltään elämän osa-alueelta pois mahdollista kumppanin löytymistä.
Itse kysyin muutama vuosi takaperin erästä lähikaupan kassaneitiä treffeille ja niille hän lähtikin. Tosin minulta meni muutama viikko sen tajuamiseen, että hän oli minua kohtaan vähän ystävällisempi kuin muita asiaikkaita.- herramies.
Sevensis on ollut rohkea, kun oot kassaneidin treffeille kysynyt. Minulla olis tuossa jo tekemistä, kassalla niin vähän aikaa keskustellaan, etten erottaisi kiinnostusta. Harvoin se on niin selvää kuitenkaan. Onnea!
- 9+11
Onnea yritykselle! Parhaassa tapauksessa tuloksena on vain vaivautunutta hiljaisuutta ja joudut vähin äänin etsimään uuden liikkeen jossa asioida, mutta kannattaa aina varautua myös pahimpaan eli siihen että porttareiden lisäksi tulee vielä syyte ahdistelusta ja miespuolisen henkilökunnan tarjoama sakinhivutus.
Jotain hyötyä näistäkin palstoista.. Ei olisi uskonut.. Sain nimittäin idean.. :)
Olen nimittäin vähän samanlaisessa tilanteessa.. Tosin ollaan oltu joskus työkavereita.. Hän on jäänyt mieleeni jollain ihmeen tavalla..
Kiitos sinulle tuosta 'vinkistä' (ja yhdestä joka oli yhdessä sinun tämänaamuisessa kommentissa tässä ketjussa).. :)
Ehkä tämäkin nainen on tällä kertaa rohkelikko ja uskaltaa toimia..- *****
Ja se ihastus syntyi siellä työpaikalla.. Ei missään asiakaspalvelutilanteessa.
Unohdin tuon mainita.. Jos se niin oleellista tässä edes on. - *****
Menee väkisinkin ensi viikkoon, minusta riippumattomista syistä.. Mut lupaan et menen käymään siellä silloin.. En tosin voi tietää hänen työvuoroistaan mut ei se mitään. Keksin idean aloittajan yhdestä kommentista..
Mut poistunpa tästä muihin touhuihin.. Heippa.. :) - *****
***** kirjoitti:
Menee väkisinkin ensi viikkoon, minusta riippumattomista syistä.. Mut lupaan et menen käymään siellä silloin.. En tosin voi tietää hänen työvuoroistaan mut ei se mitään. Keksin idean aloittajan yhdestä kommentista..
Mut poistunpa tästä muihin touhuihin.. Heippa.. :)Kun hän asuu toisessa kaupungissa, kai edelleen.. Mitään en hänen tämänhetkisestä tilanteesta tiedä mut eiköhän se selviä..
Ja eikun ulos aurinkoon.. Heippa.. :) - *****
***** kirjoitti:
Kun hän asuu toisessa kaupungissa, kai edelleen.. Mitään en hänen tämänhetkisestä tilanteesta tiedä mut eiköhän se selviä..
Ja eikun ulos aurinkoon.. Heippa.. :)Mietittyäni asiaa, taisin tulla järkiini.. Ehkä hän ei minua enää edes ajattele. Ja minullai ei ole halua enää rikkoa itseäni enempää. Olikohan niissä tämänpäiväisissä viesteissä (joita oli tuolla Ikävä-palstalla) jotain perääkin. Aika ikävää luettavaa kaiken kaikkiaan.
Että ehkä minä jätän väliin koko asian.. Ja jatkossa keskityn omaan elämääni. Eli siihen ei tule kuulumaan jatkossakaan miestä. Öitä. - *****
***** kirjoitti:
Mietittyäni asiaa, taisin tulla järkiini.. Ehkä hän ei minua enää edes ajattele. Ja minullai ei ole halua enää rikkoa itseäni enempää. Olikohan niissä tämänpäiväisissä viesteissä (joita oli tuolla Ikävä-palstalla) jotain perääkin. Aika ikävää luettavaa kaiken kaikkiaan.
Että ehkä minä jätän väliin koko asian.. Ja jatkossa keskityn omaan elämääni. Eli siihen ei tule kuulumaan jatkossakaan miestä. Öitä.Tai paremminkin..
Kun en ole nähnyt häntä aikoihin.. Useampaan vuoteen.. Enkä tiedä hänen ajatuksistaan ja tilanteestaan oikeastaan yhtään mitään.. Niin jotenkin arveluttaa tehdä mitään asioiden eteen. Kun enhän minä oikeasti voi tietää mistään mitään..
Mut öitä..
- Huoh...
Väännetään nyt rautalangasta
HÄN O-LI SI-NUL-LE YS-TÄ-VÄL-LI-NEN JOT-TA OS-TAI-SIT SEN TA-VA-RAN JA TU-LI-SIT UU-DES-TAAN-KIN OS-TOK-SIL-LE.
Eli pisteet myyjätytölle hyvästä asiakaspalvelusta, mutta turha sun on kuvitella että siinä mitään sen kummempaa. Turhaan vaan nolaat ittesi ja vaivaat myyjätärtä.Ihme negailua. Siis sinun mielestäsi nainen ei ikinä, missään tilanteessa voi kiinnostua kohtaamastaan miehestä? Ja erityisesti myyjätytöt ovat täysin immuuneja inhimillisille tunteille?
Juuri tuo, että nainen osoittaa kiinnostusta miestä kohtaan on avain siihen, että miehen tekemä aloite tulee onnistumaan. Fakta, jonka jokainen pelimies tietää, mutta ätminkäisille ei vaan mene jakeluun.
Ja jotta pystyisi teeskentelemään ihastumista ujosteluineen ja punastumisineen, pitäisi naisen olla ammattilaistason näyttelijä, sekä lisäksi täysi kusipää. En usko, että kovin monelta naiselta tuollaista komboa löytyy.
Voitettavana ap:llä on tässä loppuelämän mittainen onnellinen parisuhde, ja hävittävänä vain muutama minuutti aikaa. Ja vaikka nainen syystä tai toisesta vastaisikin kieltävästi, niin missään tapauksessa ihastumisen tunnustus ei hänen päiväänsä pilaisi, vaan päinvastoin, antaisi hyvän mielen ja voimia pitkälle tulevaisuuteen. Eikä taatusti kukaan asian ulkopuolinenkaan tuota pitäisi minään häiriköintinä tai stalkkaamisena.- herrasmies.
stellaria81 kirjoitti:
Ihme negailua. Siis sinun mielestäsi nainen ei ikinä, missään tilanteessa voi kiinnostua kohtaamastaan miehestä? Ja erityisesti myyjätytöt ovat täysin immuuneja inhimillisille tunteille?
Juuri tuo, että nainen osoittaa kiinnostusta miestä kohtaan on avain siihen, että miehen tekemä aloite tulee onnistumaan. Fakta, jonka jokainen pelimies tietää, mutta ätminkäisille ei vaan mene jakeluun.
Ja jotta pystyisi teeskentelemään ihastumista ujosteluineen ja punastumisineen, pitäisi naisen olla ammattilaistason näyttelijä, sekä lisäksi täysi kusipää. En usko, että kovin monelta naiselta tuollaista komboa löytyy.
Voitettavana ap:llä on tässä loppuelämän mittainen onnellinen parisuhde, ja hävittävänä vain muutama minuutti aikaa. Ja vaikka nainen syystä tai toisesta vastaisikin kieltävästi, niin missään tapauksessa ihastumisen tunnustus ei hänen päiväänsä pilaisi, vaan päinvastoin, antaisi hyvän mielen ja voimia pitkälle tulevaisuuteen. Eikä taatusti kukaan asian ulkopuolinenkaan tuota pitäisi minään häiriköintinä tai stalkkaamisena.Minä en myöskään ymmärrä näitä negatiivisia kommentteja, joissa yritetään saada minut luopumaan ajatuksesta. Edelleen, minun elämäni ei mene pilalle jos saan pakit siltä naiselta. Enkä varmaan tuhoa naisenkaan elämää?? Niin, ja voin voittaa parisuhteen sekä itselleni, että tälle naiselle :)
En mene sinne liikkeeseen kaikkien kuullen asiaani huutamaan, naista nolaamaan ja itselleni porttikieltoa hankkimaan. Osaan erittäin hienotunteisesti tämänkin asian esittää.
Tämän hetkisen aikataulun mukaan perjantaina olisi totuuden hetki. Tavalla tai toisella, jos hän ei ole töissä, asia tulkoon hänen tietoonsa työkavereiden välityksellä. Piste. - normaali ihminen
stellaria81 kirjoitti:
Ihme negailua. Siis sinun mielestäsi nainen ei ikinä, missään tilanteessa voi kiinnostua kohtaamastaan miehestä? Ja erityisesti myyjätytöt ovat täysin immuuneja inhimillisille tunteille?
Voitettavana ap:llä on tässä loppuelämän mittainen onnellinen parisuhde, ja hävittävänä vain muutama minuutti aikaa. Ja vaikka nainen syystä tai toisesta vastaisikin kieltävästi, niin missään tapauksessa ihastumisen tunnustus ei hänen päiväänsä pilaisi, vaan päinvastoin, antaisi hyvän mielen ja voimia pitkälle tulevaisuuteen. Eikä taatusti kukaan asian ulkopuolinenkaan tuota pitäisi minään häiriköintinä tai stalkkaamisena.MIkä ihme teitä ääliöitä vaivaa? Väärässä aloitteessa ja pakkien saannissa hävitään paljon muutakin kuin aikaa. Oikeastaan se ajanhukka on kaikkein pienin häviö. Terveelle normaalille ihmiselle tulee valtava häpeä, masennus ja trauma. Vain täysi psykopaati voi tehdä aloitteita eikä välitä tuloksista mitään.
- normaali ihminen
normaali ihminen kirjoitti:
MIkä ihme teitä ääliöitä vaivaa? Väärässä aloitteessa ja pakkien saannissa hävitään paljon muutakin kuin aikaa. Oikeastaan se ajanhukka on kaikkein pienin häviö. Terveelle normaalille ihmiselle tulee valtava häpeä, masennus ja trauma. Vain täysi psykopaati voi tehdä aloitteita eikä välitä tuloksista mitään.
Ja lisäksi tietenkin se, että aloitteen teko on varsinkin mieheltä asiatonta käytöstä, ellei onnistuminen ole etukäteen varma.
- herramies.
MIkä ihme teitä ääliöitä vaivaa? Väärässä aloitteessa ja pakkien saannissa hävitään paljon muutakin kuin aikaa. Oikeastaan se ajanhukka on kaikkein pienin häviö. Terveelle normaalille ihmiselle tulee valtava häpeä, masennus ja trauma. Vain täysi psykopaati voi tehdä aloitteita eikä välitä tuloksista mitään.
Mielenkiintoista tietää, että olen psykopaatti. Vai olisko mulla terve itsetunto ja itsevarmuutta tarpeeksi, että kestän pakit ? Jos pakit saan, niitä en mieti enää liikkeen ovesta ulos käveltyäni :)
- Pää pois hiekasta
Ei normaali ihminen todellakaan hanki itselleen mitään ”valtavaa masennusta, häpeää ja traumaa” siitä, jos tekee aloitteen ja siitä seuraa torjunta. Ei hän hanki edes keskikokoista häpeää eikä pientäkään häpeää, koska joka ainut täysipäinen tavis tietää, että joskus onnistuu ja joskus ei – jälkimmäisessä tapauksessa vain uutta matoa koukkuun. Jos joku yhdestä pakkien saamisesta menee palasiksi, niin se kertoo, että kyseessä on tyyppi, jolla on sairaalloisen huono itsetunto. 13-vuotiaan maailma voi murskaantua, jos ihastukselta ei tule vastakaikua, mutta ei tasapainoisen aikuisen.
Erityisen patologinen tapaus on sellainen, joka ei halua hakea apua omaan pelokkuuteensa, vaan ryhtyy julistamaan muille, että näiden kuuluisi olla yhtä munattomia pelkureita ja kokea syyllisyyttä siitä, jos ikinä yrittävät mitään. - Ei sitä kestä!
Näin on. Pakkien jälkeen terve normaali ihminen menee kauppaan uudelleen hirvikiväärin kanssa ja lopettaa koko paskan kerralla.
- Näin se homma etenee
Itse olen myös puhellut kassatyttöjen kanssa. Mutta yksi kassanainen on todella kiinnostava tapaus, tietenkin juuri se nainen ei lähtenyt ulos vaikka pyysin. Sanoi että joskus sitten. Siis nainen kyselee mun kuulumisiakin välillä ilman mun aloitteelisuuksia. Moikkaa ihan erikseen ja hymyilee kun tulen kauppaan. Sinkku olen niin tietenkin yritän iskeä ja puhella kaikkien kanssa jotka liikkuu mutta tämä on vain spesiaali tapaus.
Itsellä on jo 23v mittarissa eikä yhtäkään parisuhdetta takana, muutenkin paineita ihmis-suhde rintamalla eikä sekään paranna tilannetta kun ihmiset ympärilläni ottavat sen puheeksi (siis oikeasta elämästä, ei täältä ruudusta) Homoksi ja saamattomaksi on haukuttu mutta päivä kerrallaan tässä etenen :)- kaksnelonen
"Itsellä on jo 23v mittarissa eikä yhtäkään parisuhdetta takana, muutenkin paineita ihmis-suhde rintamalla eikä sekään paranna tilannetta kun ihmiset ympärilläni ottavat sen puheeksi (siis oikeasta elämästä, ei täältä ruudusta) Homoksi ja saamattomaksi on haukuttu mutta päivä kerrallaan tässä etenen :)"
Minulla on vuosi enemmän mittarissa ja sama ongelma. Homoksi ja saamattomaksi ei ole kukaan silti ainakaan päin naamaa haukkunut. En oikein jaksa enää edes stressata mitä muut siitä miettii etten ole koskaan seurustellut. Minkäs sille tekee kun on liian ujo naisten kanssa. Minun asiani ja menetyksenihän se on etten ole seurustellut, ei muiden ihmisten. - Naisten vihaaja
kaksnelonen kirjoitti:
"Itsellä on jo 23v mittarissa eikä yhtäkään parisuhdetta takana, muutenkin paineita ihmis-suhde rintamalla eikä sekään paranna tilannetta kun ihmiset ympärilläni ottavat sen puheeksi (siis oikeasta elämästä, ei täältä ruudusta) Homoksi ja saamattomaksi on haukuttu mutta päivä kerrallaan tässä etenen :)"
Minulla on vuosi enemmän mittarissa ja sama ongelma. Homoksi ja saamattomaksi ei ole kukaan silti ainakaan päin naamaa haukkunut. En oikein jaksa enää edes stressata mitä muut siitä miettii etten ole koskaan seurustellut. Minkäs sille tekee kun on liian ujo naisten kanssa. Minun asiani ja menetyksenihän se on etten ole seurustellut, ei muiden ihmisten.Minulla taas on 20 vuotta enemmän mittarissa enkä ole koskaan edes päässyt panemaan saati sitten mihinkään suhteisiin. Olen jo täysin katkeroitunut naisia vihaava runkkari ja tämän myös useimmat varmaan arvaavat.
- Näin se homma etenee
kaksnelonen kirjoitti:
Minulla on vuosi enemmän mittarissa ja sama ongelma. Homoksi ja saamattomaksi ei ole kukaan silti ainakaan päin naamaa haukkunut. En oikein jaksa enää edes stressata mitä muut siitä miettii etten ole koskaan seurustellut. Minkäs sille tekee kun on liian ujo naisten kanssa. Minun asiani ja menetyksenihän se on etten ole seurustellut, ei muiden ihmisten.Oletko sitten yrittänyt? Olen panemaankin asti päässyt mutta se oli enemmänkin painajainen kuin ihana kokemus, kuitenkin poikuudesta piti päästä eroon. Yksi asia ainakin pois harteilta. Itse ainakin yritän mun itsetuntoani parantaa, puhella vaan enemmän naisten kanssa. Kaverit sanoivat että olen muuttunut aika paljon 3vuoden aikana mutta silti täytyy vaan ottaa enemmän riskejä että saa sen naisen.
Itse ainakin yritän välttää katkeroitumista ja etten ottaisi itseeni kovin helposti.
- Näkökulmia
Kannattaa olla elämässä rohkea ja kokeilla uusia asioita, tehdä aloitteita jne.
Mutta jos saat pakit, voit miettiä, onko kyseinen nainen korkeampaa tasoa kuin sinä. Jos hän on korkeampitasoinen, ei pakkeja kannata ihmetellä. Nainen hyväksyy vain omaa tasoaan tai korkeampaa tasoa olevan miehen.
Jos naamastasi puskee nörttimäisiä finnejä, ryhtisi ja itsetuntosi on huono ja nainen on nätti ja siisti, eivät tasonne kohtaa, joten pakit lienevät selvä tapaus.
Mutta pää pystyyn ja kohti uusia pett... öh seikkailuja. - Ujo mies
Olen itse joskus miettinyt ihan perinteisen rakkauskirjeen kirjoittamista naiselle johon olen ihastunut. Se olisi ujolle miehelle helpompi tapa lähestyä naista.
- 8+12
Ei, ei ikinä rakkauskirjettä! En voi kuvitella mitään pateettisempaa kuin rakkauskirje joltain joka on ihastunut.
Ei kun härkää sarvista kiinni kuten aloittaja tekee. Uusi käynti liikkeessä, huoleton kontakti jossa ilmaisee että on kiinnostunut ja antaa naiselle mahdollisuuden joko edetä asiassa tai perääntyä. Hyvä mieli kummallekin, kävi miten kävi. Miehen ei tarvitse jossitella, vaikka kävisi huonosti; naiselle hyvä muisto kivasta miehestä. Parhaassa tapauksessa voi poikia vaikka mitä.
Rakkauskirje on surkeuden huipentuma. Mitä te puhuisitte treffeillä, jos et edes aloitetta uskalla tehdä suullisesti?
Opettele itsevarmuutta, sosiaalisia taitoja, keskusteluaiheita. - herramies.
8+12 kirjoitti:
Ei, ei ikinä rakkauskirjettä! En voi kuvitella mitään pateettisempaa kuin rakkauskirje joltain joka on ihastunut.
Ei kun härkää sarvista kiinni kuten aloittaja tekee. Uusi käynti liikkeessä, huoleton kontakti jossa ilmaisee että on kiinnostunut ja antaa naiselle mahdollisuuden joko edetä asiassa tai perääntyä. Hyvä mieli kummallekin, kävi miten kävi. Miehen ei tarvitse jossitella, vaikka kävisi huonosti; naiselle hyvä muisto kivasta miehestä. Parhaassa tapauksessa voi poikia vaikka mitä.
Rakkauskirje on surkeuden huipentuma. Mitä te puhuisitte treffeillä, jos et edes aloitetta uskalla tehdä suullisesti?
Opettele itsevarmuutta, sosiaalisia taitoja, keskusteluaiheita.Asian ydin on edellisessä viestissä. Hyvä!
- 20 + 13
Höpölöpö, älä välitä tosta negatiivisesta sonnasta.
Vaikka olisikin varattu tai muuten vaan työn puolesta keimaillut, niin eiköhän se ole otettu treffitarjouksesta ja piristä sen päivää.
Toivottavasti on vaan joku luonnollisen tuntuinen kauppa eikä esim. mikään wc-istuimiin erikoistunut liike, jossa useammin vierailu voi olla hieman dorkaa..- mies32
Eiköhän se ole tavallaan vaan sitä söpömpää, mitä dorkempaa päivittäinen vessanistuimien tarkastelu on.
- herramies.
Kauppa on sellainen, missä voi käydä useasti viikossakin ihan ostamassakin jotain. Olen käynytkin joskus esim. pari kertaa viikossa. Perjantaina taas... voi että minua kuitenkin jännittää!!
- Ujo mies
"Rakkauskirje on surkeuden huipentuma."
En ymmärrä mikä siinä niin surkeaa olisi? Pääasia että saisi edes jotenkin tuotua oman kiinnostuksensa esille ettei sitten tarvitse katua. Onhan siinä suuri todennäköisyys että tekee itsestään pellen mutta parempi katua tehtyjä kuin tekemättömiä asioita.
Toinen vaihtoehto olis tietysti jättää vaivihkaa jonkinlainen käyntikortti naiselle johon on ihastunut ja siihen joku vihjaileva lause. Ongelma on vain se että olen ollut jo melkein vuoden ihastunut erääseen naiseen enkä suurella todennäköisyydellä näe häntä enää koskaan. Minun mahdollisuutenikin on varmasti mennyt ohi jo moneen kertaa joten parempi olis kun kykenis unohtamaan taas kerran.- Mies32
Parempi kasvokkain kuin kirjeellä, mutta parempi kirjeellä kuin ei ollenkaan.
- bjhyftydf
Käyntikortti on ok. Sitä antaessa voi sanoa, että "Jos haluat joskus tavata niin soittele". Jos nainen on kiinnostunut niin se riittää. Jos ei ole niin rakkauskirje on ihan plääh.
- myyjätyttö
kyllä mua ilahduttais jos joku pyytäis treffeille! Anna mennä
Moni suhtautuu aloitukseen turhan pessimistisesti eivätkä muista lainkaan, etteivät naiset lähtökohtaisesti tule asiakaspalvelemaan alemman tason miehiä, ellei ole ihan pakko. Jos tyttö jäi juttelemaan Herrasmiehen kanssa siitä huolimatta, että hän ilmoitti ettei tarvitse opastusta, tarkoittaa se että on hyvin mahdollista tytön olleen mahdollisesti kiinnostunut, eikä aloite tällöin ole tuhoontuomittu. Pahin, mitä tässä voi tapahtua, on että tyttö punastelee ja kertoo olevansa varattu, ja se sitten siitä. Molemmat muistelevat hyvällä.
Toista se on tietysti meillä alempitasoisilla. Kun kaupassa saa asiakaspalvelua, niin se johtuu siitä että naismyyjä on lyönyt vetoa työkaverinsa kanssa että ilkeää asiakaspalvella "tuota". Siinä sitten jonotat housujesi kanssa sillä välin, kun myyjä on jäänyt käsidesipisteelle tirskumaan kuvettaan kaivavan naistyökaverinsa kanssa ja kuulet supatuksen: "nyt on sun vuoro, mee tonne kassalle".- herramies.
Nooh, eihän siitä mitään tullut. Varattu oli, ei voi mitään. Mutta en paljon odottanutkaan, joten kohti uusia seikkailuja vaan. Olipa silti mukavaa jännitystä ja yksi kokemus lisää!
Ilmeisesti tulkitsin edelliskerralla jotain väärin, tai sitten nainen tykkäsi minusta varattuna. Eipä tuollakaan asialla ole mitään merkitystä tässä vaiheessa enää. Hyvä mieli jäi kummallekin.- mies32
Joo, ei kai tykkääminen tai edes kevyt flirttimieli tai kyky ihastua heti katoa, vaikka varattu olisikin? Eli et sinä välttämättä mitään väärin ymmärtänyt. Et vaan voinut tietää tilannettaan, eikä hänkään sitä tietenkään suoraan kertonut, kun ei siitä ollut puhekaan.
- herramies.
mies32 kirjoitti:
Joo, ei kai tykkääminen tai edes kevyt flirttimieli tai kyky ihastua heti katoa, vaikka varattu olisikin? Eli et sinä välttämättä mitään väärin ymmärtänyt. Et vaan voinut tietää tilannettaan, eikä hänkään sitä tietenkään suoraan kertonut, kun ei siitä ollut puhekaan.
Niinkai se on. Mutta jos en olis jälkikäteen asiaa selvittänyt, miettisin vieläkin, jätinkö hyvän tilaisuuden käyttämättä? Nyt kun tiedän tilanteen, minun ei tarvitse millään muotoa murehtia asiaa. Ei tekemättömiä juttuja - eikä myöskään tehtyjä. :D
Hyvää kesää, kiitos kaikille ASIALLISESTI vastanneille. Ja nimimerkille "*****" onnea yritykseen, kiva kuulla jos tästä ketjusta on ollut sullekin apua! Eipä hukkaan mennyt aloitusviestini.
- ihminen oppii
Koskaan ei ole liian myöhäistä. Tilanteet kehittyvät.
- viiniexpertti
Minusta on hienoa kun uskalsit tehdä noin. Muista sama tulevaisuudessakin että ei jää harmittamaan tekemätön :) Ainakin minusta olisi ollut kiva saada sinkkuna ollessani treffipyyntöjä tai jutella miehen kanssa joka sitten ilmaisee asian että haluaisi tutustua enemmänkin. Vaikka en olisi ollut kiinnostunut itse niin en katsoisi yhtään pahalla kohteliasta lähestymistä vaan olisin ollut otettu :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888149
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344741- 503245
- 363234
- 442789
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462730- 462687
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562602