Aika moista hurskastelua MTK puheenjohtajalta.Ulkomaiset toimijat vaikettavat Suomalaisten kilpailukykyä. Huh! Katsokaan esim. makkaroiden tuoteselosteita koneellisesti erotettua tai broilerin nahkaa, lihaan rinastettavia jne. ne on Suomalaisten tuotteiden tuoteselosteita. Tiedustelin aiemmin mistä saisin ostaa kyseisiä herkkuja, mutta kukaan toimioista ei halunnut vastata ei edes MTK.
Huijarit syövät
Huijareitako
3
124
Vastaukset
- 4+9
Niin? Makkaran funktio on kautta aikojen ollut jalostaa teurasjätteet syömäkelpoiseen muotoon. Jos haluat kokolihaa, osta kokolihaa.
- kepuljanttari
Olipa näppärä vastaus. Tällä voi perustella kaikki nykyiset ja tulevat makkaroiden laatuhuononnukset !
- 3+16
kepuljanttari kirjoitti:
Olipa näppärä vastaus. Tällä voi perustella kaikki nykyiset ja tulevat makkaroiden laatuhuononnukset !
Mikä ihmeen laatuhuononnus? Ovatko nykypäivän teurasjätteet jollain tapaa olleellisesti huonomman laatuisia kuin vaikkapa 1990-luvun teurasjätteet, vai mitä oikein tarkoitat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161