Lähinnä..tai oikeastaan olen jo astuntu rajan yli. Olen ylpeästi ollut liahnsyöjä aina mutta viimseit kuukaudet ovat olleet raskaita. Minua ei sido minkään sortin eettisyys kuten monia vaan mielestäni siili kuuluu renkaan alle ja jänis uuniin, mutta kun olen noita lihatuotteita katsellut kaupassa niin meinaa soijaa pukata suuhun muutama desi.
Joten ajattelinkin onko jollain käynyt niin, että on herännyt siihen, että kaupassa myytävän ravinnon..taso on alkanut oksettamaan niin paljon, että on kääntänyt takkia?? Pystyn hyvin kuvittelemaan kasvissyöjännä itseni, mutta lihan syönti alkaa aidosti olemaan todella vaikeaa =(
Eettisesti oikein
murhaa kuutti
2
233
Vastaukset 2
- ps. ykopaatti
Ja sinä kuulut hautaan! Syö vaan lisäainemoskaa ja sairastu syöpään, tollo!
- murhaa kuutti
Just ne lisäaineet tässä tökkii, tai alkoivat tökkimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4381901- 1501237
- 901141
- 1131131
- 691125
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku176984- 100783
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50699En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664