Eettisesti oikein

murhaa kuutti

Lähinnä..tai oikeastaan olen jo astuntu rajan yli. Olen ylpeästi ollut liahnsyöjä aina mutta viimseit kuukaudet ovat olleet raskaita. Minua ei sido minkään sortin eettisyys kuten monia vaan mielestäni siili kuuluu renkaan alle ja jänis uuniin, mutta kun olen noita lihatuotteita katsellut kaupassa niin meinaa soijaa pukata suuhun muutama desi.

Joten ajattelinkin onko jollain käynyt niin, että on herännyt siihen, että kaupassa myytävän ravinnon..taso on alkanut oksettamaan niin paljon, että on kääntänyt takkia?? Pystyn hyvin kuvittelemaan kasvissyöjännä itseni, mutta lihan syönti alkaa aidosti olemaan todella vaikeaa =(

2

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ps. ykopaatti

Ja sinä kuulut hautaan! Syö vaan lisäainemoskaa ja sairastu syöpään, tollo!

• murhaa kuutti

Just ne lisäaineet tässä tökkii, tai alkoivat tökkimään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      116
      4895
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      115
      3978
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      215
      3896
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1396
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1374
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      172
      1369
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1155
    Aihe