Lähinnä..tai oikeastaan olen jo astuntu rajan yli. Olen ylpeästi ollut liahnsyöjä aina mutta viimseit kuukaudet ovat olleet raskaita. Minua ei sido minkään sortin eettisyys kuten monia vaan mielestäni siili kuuluu renkaan alle ja jänis uuniin, mutta kun olen noita lihatuotteita katsellut kaupassa niin meinaa soijaa pukata suuhun muutama desi.
Joten ajattelinkin onko jollain käynyt niin, että on herännyt siihen, että kaupassa myytävän ravinnon..taso on alkanut oksettamaan niin paljon, että on kääntänyt takkia?? Pystyn hyvin kuvittelemaan kasvissyöjännä itseni, mutta lihan syönti alkaa aidosti olemaan todella vaikeaa =(
Eettisesti oikein
murhaa kuutti
2
234
Vastaukset 2
- ps. ykopaatti
Ja sinä kuulut hautaan! Syö vaan lisäainemoskaa ja sairastu syöpään, tollo!
- murhaa kuutti
Just ne lisäaineet tässä tökkii, tai alkoivat tökkimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102331Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???271085- 71932
- 105930
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha597887- 48855
- 85770
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 69664
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31656