Lähinnä..tai oikeastaan olen jo astuntu rajan yli. Olen ylpeästi ollut liahnsyöjä aina mutta viimseit kuukaudet ovat olleet raskaita. Minua ei sido minkään sortin eettisyys kuten monia vaan mielestäni siili kuuluu renkaan alle ja jänis uuniin, mutta kun olen noita lihatuotteita katsellut kaupassa niin meinaa soijaa pukata suuhun muutama desi.
Joten ajattelinkin onko jollain käynyt niin, että on herännyt siihen, että kaupassa myytävän ravinnon..taso on alkanut oksettamaan niin paljon, että on kääntänyt takkia?? Pystyn hyvin kuvittelemaan kasvissyöjännä itseni, mutta lihan syönti alkaa aidosti olemaan todella vaikeaa =(
Eettisesti oikein
murhaa kuutti
2
181
Vastaukset
- ps. ykopaatti
Ja sinä kuulut hautaan! Syö vaan lisäainemoskaa ja sairastu syöpään, tollo!
- murhaa kuutti
Just ne lisäaineet tässä tökkii, tai alkoivat tökkimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1164895Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1153978Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2153896Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371374
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1721369En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531155