ÄLÄ OSTA TÄÄLTÄ!
Kennel Jewel Eyes. Ei ole toimittanut useammista pentueista rekisteröintipapereita. Kenneltoiminta jatkunut jo pitkään näin. Pistäkää sanaa kiertämään ja vaikuttakaa tahoillanne. t. Yksi asiasta kärsinyt
http://kenneljeweleyes.nettisivu.org/
ÄLÄ OSTA TÄÄLTÄ! Kennel Jewel Eyes
6
4310
Vastaukset
- keRRpele
Ai ai..sellaista spekulointia että teettääkö pennut liian usein eikä siksi "voi" toimittaa papereita vai onko jokin muu ongelmana? No, hyvä tietää kumminkin. Ei vaikuta vastuullisen koirankasvattajan toimilta :(.
- fswef
ei teetä pentuja liian usein, mutta unohtaa maksaa uroksen omistajalla astutus/pentumaksun, jolloin ei saa pentuja rekisteriin.
myy kuitenkin rekisteröidyn hinnalla - Tyhjää puhetta!!!!
Pitääpä tilata heti pari pentua.
- Ei munaa.
TILAA SÄ PIKKU MUNANEN ÄMMÄ,
- thytty
- tällee
Siin on kolmen kopla, jotka tekee koirabisnestä. Nythän on muodis kääpiörodut, jote niit tulee aika useest.
Pinseri, käppänä, bolognese . ei papruja, kamala hinta. uroksenomistajalla jää asutuspalkkio saamatta.
sanktion saanu kennelliitolta, mut ei vaikuta mitään. kyseinen tyyppi on siis nyt rekisteröintikiellos, jote ny sitä vast tuleeki rekkaamatonta pentua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086