Telkusta tulee vuorotellen ohjelmia, miljoona laihdutusohjelmaa sitten laitetaan ruokaa ja leivotaan. Kaikki ruokaohjelmat on varakkaille suunnattu kun mausteetkin kuulostaa ihan oudolta tavalliselle ihmiselle. Kuntosalit vaatii paljon rahaa, ostat vuoden jäsenyyden ja kuukauden päästä unohdat koko jutun. Suomalaiset vaan lihoo jja lihoo, ei niistä pääse kohta liukuportaissa ohi, eikä bussissa viereen mahdu tämä laiheliini. Sosiaalisessa mediassa lihavat ihmiset julkaisee kuvia leipomisistaan, en ikinä voi ymmärtää miten kehtaavat sen kertoa kaikille. Ennen sentään yritettiin salata tuo herkuttelu, päivisin syötiin kalorittomasti mutta illalla pöydät notkui lihottavia herkkuja. Nyt ei osata edes hävetä mässäilyä.
Leivotaan ja lihotaan!
1
133
Vastaukset
- kohtuus kaikessa
Tuo on totta, että aika ristiriitaisia viestejä lähetetään. Toisaalta elintaso mahdollistaa ruoasta nautiskelun maun takia ja erilaisia vaihtoehtoja on valtavasti. On helppo sortua herkutteluun. Toisaalta pitäisi olla hoikka ja terve.
Painonhallintaan ei tarvita kalliita kuntosalikortteja. Ilmaiseksikin voi liikkua. Herkutellakin voi, kun pysyy kohtuudessa ja ruokavalio on monipuolinen.
Ylipainoisten syyllistämistä en ymmärrä. Painosta on tehty moraalinen asia, sen kautta arvioidaan ihmisen luonteenlujuutta, itsehillintää yms. Ylipainoon on monia syitä ja niitä on turha sivullisen arvioida. Lihavakin saa leipoa, ei se ole rikos. Vaikka ottaisi kuvankin.
Terveet elämäntavat on toki suotavia kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184