Kun kebab paikka aukeaa ja se julmeton lihakimpale (5kg) pyörii siinä kebab gygrosgrillissä aamusta iltaan niin kauanko sen lihan kypsentämiseen on mennyt aika. Jos käy harvakseltaan asiakkaita niin onko se sama liha myös seuraavana päivänä pyörimässä siinä grillissä..
Vastaukset 4
- Halvalla saa Halpaa.
Ei se ole mikään lihakimpale! Leipomotuote, kaurapuuro pitoisuus pitäisi ilmoittaa pakkausmerkinnöissä. Naurattaa kun Äijät vetää mössöä naamaan joka venyy ja paukkuu ja luulee ihan oikeesti lihaksi. Ho Hoijaa!
- EiKiitosta
- Kansalaisaloite -
Eläimiä teurastetaan monella tavalla, mutta eläimen elävänä teurastaminen on raakalaismaista. Kebab liha tehdään uskonnollisella teurastuksella.
"Lakialoite uskonnollisten teurastuksien kieltämiseksi"
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1697
- sfdgfhgvh
Se on jauhelihasta tehty se köntti ja kypsänä laitettu pyörimään , jotta pysyy lämpimänä.
- dieturkishe
No ei tokikaan se köntti kypsä ole, raakaa jauhelihaa ja se kebab grilli todellakin sen kypsentää.
Vartaasta leikataan kokoajan kypsä pinta pois ja ylijäämä laitetaan pakkaseen päivän päätteeksi.
Nykyään hyvin valitettavasti 99% kebab vartaista tulee kaikille paikoille tukusta valmiina pakastevartaana. Lopputulos on pitkälti identtinen kaikkialla.
90 luvulla vielä sai monestakin paikasta ihan itse siellä paikanpäällä tehdystä kebab vartaasta tehtyä kebabia ja maku oli huomattavasti parempi kun näiden tukkupakaste vartaiden nykyään kun maustaminenkin oli kokin omissa hyppysissä.
Lihapitoisuushan kebabissa todellakin on parhaimmillaan lähes 100%, joten "Halvalla saa Halpaa" nimierkin trollausyritys on aika laimea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475