Kiinnostaako 31-vuotias nainen

31-vuotias

27-vuotiasta miestä? Ikäero ei kovinkaan suuri ole... Itseäni se ei haittaa mitenkään.

6

469

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      riippuu varmaan sopiiko elämäntilanteet, arvot, tyylit, persoonat jne yhteen

    • mies 27.

      Ei kiinnosta. haluan 20 vuotiaan neitsyen

    • ----------

      Kysy siltä.

    • 5e7k57

      No mistä ihmeestä me voimme tietää onko juuri se tietty 27 vuotias mies kiinnostunut sinusta?

      :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    • Muutaman vuoden ikäerolla ei ole mitään merkitystä jos naisena olet valmis kestämään miehesi lapsellisuuksia. Kaikki miehet eivät henkisesti vanhene armeijan jälkeen juurikaan, mutta pientä tasaantumista tapahtuu hormonien suhteen viidenkympin jälkeen.

      Monet naiset pitävät nuoremmista miehistä, monesti ihan fyysisistä syistä, mutta jotkut pitävät nuoremmista miehistä ihan vain heidän itsensä vuoksi. Saattaapa nuorempi mies tuoda pirteyttä arkeen ja kotiin, muuallekin kuin pelkästään makuuhuoneeseen.

      Miehen puolella muutaman vuoden ikäero on merkityksetön jos pitää henkisesti ja muutenkin kokeneista kumppaneista. Keskustelu ja muu kanssakäyminen on paljon mielenkiintoisempaa kun toinen ei käyttäydy kuin kana. Tämä riippuu tietysti pitkälti kumppanin ominaisuuksista keskustelun käymiselle. Yleensä vanhemmat naiset ovat myös parempia ja kokeneempia taloudenhoitajia, mikä varsinkin vetoaa mieheen kuin mieheen.

    • Kiinnostaa.

      Käyttäjä on poistanut tämän viestin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      92
      5394
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      72
      3666
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      104
      3284
    4. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      186
      2922
    5. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      42
      2901
    6. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

      Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      117
      2061
    7. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      622
      1848
    8. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      168
      1694
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1344
    10. Ihanaa Juhannusviikkoa kaikille

      Erityisesti eräälle erityiselle Pupuselle🥹😍🐇🌿🌼 Tämä varmaan taas poistetaan kuitenkin, mutta kokeilen onneani✌🏻
      Sinkut
      151
      1310
    Aihe