Fatsecret suomi

linssilude2

Hei!

Onko joku käyttänyt tuota fatsecret suomi sivustoa, joka mainostaa olevansa ilmainen? Voisitteko kertoa kokemuksia kyseisestä sivustosta, jolla voi kirjata syömisensä ja liikkumisensa yms?

Kirjauduin sinne, mutta en koskaan saanut vahvistusviestiä luukku.com-mailiini, niin en pääse käyttämään. Onko muilla sattunut vastaavaa?

24

15313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei maksua

      Luin ettei olisi kovin toimiva palvelin ja ilmeisemmin ongelmia on muillakin ollut :P
      Ite käyn tuolla lukemassa vinkkejä ja olen saanutkin tuloksia ILMAISEKSI ilman kirjautumista:
      http://huippukuntoon.fi/

      • linssilude2

        Kiitos vinkistä! :)


    • jolie3

      Itse olen aikaisemmin käyttänyt kilpailevaa sivustoa, mutta syksyllä siirryin käyttämään Fatsecretia sen ilmaisuuden vuoksi. Olen ollut todella tyytyväinen sivustoon! Mullekaan ei ekalla kerralla tullut sitä vahvistusviestiä, mutta kun klikkaa "lähetä uudestaan" niin se tulee perille.
      Palvelussa on todella kattavasti elintarvikkeiden ravintoarvot, ja jos jotain puuttuu sen voi sinne itse lisätä. Kannattaa siis ehdottomasti kokeilla, sillä mitään se ei maksa. Fatsecret on myös saatavana sovelluksena ainakin Iphoneen, ja on todella näppärä kun voit syöttää kalorit milloin vain. Suosittelen!

    • jabduy

      Nyt kuukauden olen FatSecretiä käyttänyt ja on se kätevä, paljon löytyy valmiiksi ruokien tietoja sekä liikunnan voi myös kirjata sinne. FatSecretin laskuri on motivoinut minua huomattavasti laihduttamisessa ja palvelu on toiminut hyvin myös Android sovelluksesta! Kai tätä parempi olisi enää jokin maksullinen keventäjät-palvelu, mutta ilmaiseksi tämä FatSecret on todella hyvä!

    • lumisuli

      mikä on Fatsecret suomi? Haluaisin tietää

      • lumisuli

        Olen kiinnostunut Fatsecretistä, laita tietoa :)


      • Anonyymi

        Mobiilisovellus, johon kirjaudutaan. Sinne sitten päivän mittaan merkataan syömiset ja se laskee sulle kalorit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mobiilisovellus, johon kirjaudutaan. Sinne sitten päivän mittaan merkataan syömiset ja se laskee sulle kalorit.

        "Sinne sitten päivän mittaan merkataan syömiset ja se laskee sulle kalorit."

        Ja mitä hyötyä siitä on?? Kaloriteoria ei toimi ihmisen kohdalla. Toimii pelkästään suljetuissa systeemsissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinne sitten päivän mittaan merkataan syömiset ja se laskee sulle kalorit."

        Ja mitä hyötyä siitä on?? Kaloriteoria ei toimi ihmisen kohdalla. Toimii pelkästään suljetuissa systeemsissä.

        No kyllähän se sovellus näyttää paljon muutakin kuin ne syödyt kalorit ja sehän sen tarkoituskin on! Et ihminen oppii katsomaan myös sen mistä ne kalorit koostuu mitä suuhun laittaa...


    • veijo7309873w

      Koeta ymmärtää mistä lihomisessa on kysymys ja sitten opettelet käyttämään fineliä. Koeta ymmärtää että kaloriteoria ei toimi ihmisen kohdalla. Koeta ymmärtää että on tärkeää ymmärtää mitä "energiprosentti" tarkoittaa. Koeta ymmärtää että hiilihydraatti nostaa verensokeriasi eniten, proteiini hieman ja rasva ei ollenkaan. Koeta ymmärtää että tyydyttyneen rasvan ei ole koskaan osoitettu olevan terveyshaitta. Koeta ymmärtää että "syö vähemmän - juokse enemmän" on oikotie jojoiluun. Koeta ymmärtää että "ei lisättyä sokeria" on hyvin usein todella paha ansa.

      • teoriapätee

      • Anonyymi

        Jo on taas joku Heikkilä-uskovainen vauhdissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo on taas joku Heikkilä-uskovainen vauhdissa.

        Niin kun mielestäsi pitäisi syödä edes 80%:sti oikein.


    • Anonyymi

      hvp27

      Ihminen voidaan myös muuttaa hölmöksi syöttämällä sille kaiken maailman satuja.

      varokaa hyvät ystävät hoitonsa pilannutta pelleä.

      • Anonyymi

        "Ihminen voidaan myös muuttaa hölmöksi syöttämällä sille kaiken maailman satuja."

        - Siltähän tuo näyttää. Kiitos varoituksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ihminen voidaan myös muuttaa hölmöksi syöttämällä sille kaiken maailman satuja."

        - Siltähän tuo näyttää. Kiitos varoituksesta.

        https://www.laihduttaminen.com/ lisää höttöä kaikille dieetti uskiksille


    • Anonyymi

      Kun tämä vanha tuli esiin, niin yritin itse "Fatsecretiä" tänään.
      Olen tottunut kirjoittamaan ravinnon ja liikunnan.
      Mutta tämä uusi digi-juttu oli työlästä ja hankalaa.
      En jaksa opetella sitä, vaan käytän jälleen lehtiöitäni;-D

    • Anonyymi

      Fatsecret sovellus on erinomainen. Tuotteita löytyy hyvällä prosentilla ja joku korvaava tuote ainakin jos juuri sitä käyttämääsi ei löydy. Tuolla on helppo laskea päivän kalorit ja ravintoarvot. Joskus siitä huomaa, että itse asiassa pitäisi jopa syödä enemmän kun päivän kalorit on älyttömän alhaalla. Ei sitä edes orjallisesti tarvitse käyttää. Ajan kanssa ruokamäärät ja ravintoarvot alkaa paremmin hahmottumaan ilman sovellustakin. Kannattaa kuitenkin olla rehellinen itselleen kun syömisiin raportoi. Jos en ole ihan varma määrästä niin laitan mielummin yläkanttiin kuin alakanttiin. Jos kalorinkulutuksekseni on laskettu vaikkapa 2500 kaloria päivässä niin pyrin syömään noin 2000. Joskus saattaa kertyä 2300, joskus jäädä 1600. Ei niin väliä. Alle kulutuksen ollaan joka tapauksessa. Tuo 500 kalorin vaje lisäksi antaa anteeksi jos ruoan määrän arvioi hitusen alakanttiin. Keittiövaaka toki auttaa tähänkin ongelmaan.

      • Anonyymi

        Niin ja unohtui mainita, että hyvin sekä tippui paino, että on pysynyt paikallaan. Sen jälkeen kun tavoite oli saavutettu niin nostin hieman sekä kalorien, että hiilaraiden määrää. Tällä hetkellä hiilarit tyyliin 200g päivä ja kalorit sen 2500. Ei väliä vaikka vähän heitteleekin.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      148
      5226
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2252
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1688
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1574
    5. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1561
    6. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      322
      1561
    7. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      23
      1535
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      131
      1326
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1319
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      47
      1187
    Aihe