Kerrankin osuvasti voidaan todeta että "olet mitä syöt" :D
Ylipainoinen teini mainostaa Hesburgerin tuotteita!
5
693
Vastaukset
- Lapsihan se vielä on,
ei teini. Luin tänään jommankumman iltiksen mobiiliversiosta, että asiasta on tehty huomautus Hesburgerille. Ja HB:lla tietysti omat puolustelunsa.
Hyvähän se on nähdä, mitä tapahtuu, kun yhdessä hampurilaisessa on puolet päivän kaloreista.
Kauan aikaa sitten Mäkkäri palkkasi vain laihoja/normaalipainoisia työntekijöitä, totuushan ei saa näkyä.
Ko. Juustomättö voisi olla hyvääkin, mutta periaatteesta olen lakannut kannattamasta molempia. Rollssista ei syömiskelpoista settiä ole koskaan saanutkaan. Enkä koe menettäväni mitään...- Onhan se hyvä näyttää
mitä tuhannen kalorin hampurilaisesta seuraa!
- pari kertaa vuodessa
No sehän riippuu aivan siitä, että kuinka usein käy syömässä 1000 kilokalorin hampurilaisen.
Jos niitä syö useamman viikossa, niin kyllä se sitten vaikuttaa, mutta, jos kerran kuukaudessa tai harvemmin, niin sillä ei ole yhtään mitään vaikutusta. - Voi voi voi voi
Nykyään teinitytöt jotka syö roskaruokaa näyttävät siiderivalailta.
- David-patsas
Pisteet realismista! Esimerkiksi luuranko-Beckhamin mainostamia hampurilaisia tuskin ostaisi kukaan, koska se nainenhan ei syö mitään, vaan korkeintaan nuoleskelee merkkilaukkujaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984