Mulla on ylipainoa jonkun verran ja etenkin selän puolelle rasvaa on kertynyt.Minkäs tyyppisiä liikkeitä kannattais salilla tehdä, jotta tuo selkä alkais kans muotoutumaan?Ja tiedän, mitään tuloksia ei voi tulla jos ruokailutavat ei muutu jne.jne. Ja monet sanovat, ettei rasvaa voi polttaa vain tietyistä kohdista. Mutta onko asia sitten juurikin niin? Luulisin, että on joitain liikkeitä ainakin kuntosalilla joilla voi vaikuttaa tiettyihin osiin kropassa. Kaiken kaikkiaan olisin siis tosi kiitollinen jos voisitte laittaa kokemuksia hyvistä selkälihasliikkeistä.
parhaita selkälihasliikkeitä?
1
683
Vastaukset
- ei auta
Rasvaa ei voi polttaa paikallisesti, se on ihan totta. Rasvaa palaa koko kehosta kun palaa. Toki perimällä on siinä jonkin verran sanomista mihin se on sitä rasvaa asetellut ja mihin sitä kertyy ensimmäisenä - yleensä siitä lähtee viimeisenä.
Jos haluat rasvaa pois paikallisesti, ratkaisu on rasvaimu.
Hyviä selkälihasliikkeitä: maastaveto, hyvää huomenta -liike, leuanveto, kyykyt, penkkipunnerrus, etunojapunnerrus... siis tosi monessa isossa liikkeessä käytetään myös selkää ja selän eri lihaksia. Vapaat liikkeet (painot) ovat siitä hyviä, että ne treenaa koko kroppaa, vaikka kohdistuukin enemmän johonkin tiettyihin lihaksiin. Toki myös selkäpenkki on ihan ok, taljat ja muut hilavitkuttimet myös.
Aloittelija voi polttaa rasvaa ja kasvattaa lihasta samalla. Vähän aerobista lisäksi, vaikkapa reipasta kävelyä muutama tunti viikossa polttaa hyvin rasvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854990- 983158
- 473052
- 1992433
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302190- 1331989
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161521Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51489- 171385