Mää ole ollu Eetla ja fisu ja tiäs mitä. Nii ja sit Ruuneperiki.
Kertoka mul huamen totuus!
Kuka on kuka?
6
91
Vastaukset
En tiedä mitä kellekin olet, minulle olet ystäväni Kai, suomi 24 sp. Kalle Artturi. Palstanimimerkiltäsi Ruuneperi.
Kyllä täällä voi saada identiteettikriisin monikin, joita arvuutellaan hakuammuntana:D
Ihmetellyt olen joskus aikanaan, miten minäkin olin milloin aleksandrovits, görgyi ja pari muutakin, mutta korjailin aikani, enkä siitä traumoja viitsinyt ottaa.
Uusien kannaltahan se on harmillista, sekoittaahan se jonkin verran, mutta eiköhän valtaosalle ole selvää kuka olet:D
PS. Huomenna on ikkunoiden pesu täällä, kattoikkunoita myöten ( ötököitä on putoillut niissä), joten en ehdi huomenna osallistua, ennenkuin illemmällä, tultuani kaupungilta.
Nuku hyvin ihan omana itsenäsi!Kiitos asiallisuudestasi.
Palstan viihtyvyyden kannalta on tuo loputon arvuuttelu, kuka kukin on, on lähes hirvittävä.
Palsta siis jatkuu samanlaisena, epäviihtyisänä kirjoituspaikkana, vaikka se voisi yltää paljon parempaankin.- 1212121234
älä valita niinkuin olisit joku kiveen lintattu
- jjoutava
Onko se välttämäti sillon hyvä jos se on kallearthurrin mielestä hyvä. Ja yltää parempaankin, hataraa toivetta. Virhe on siinä että täällä ollaan liian omaseurasia silloin tämmönen alottelija ei kehtaa kirjotella mitään. Kolomas on tämä kaupallisuus joka sallii tämmöisen virheellisyyven jatkua jolloin täällä on päässyt näitä päsmäreitä kasvamaan.
- tätä mieltä
Oikeassa olet monesti joutavoinen, pitää vain yrittää ymmärtää näitä yksineläjiä. Ei ne ole koskaan voineet kehittää niitä taitoja, joita perheelliset joutuu oppimaan, toistensa huomioon ottamisessa.
Sanoi hän R sentään kuin norsu, kärsikäämme toisiamme, heh.
Älä ihmeessä lopeta kirjoitteluasi, palsta ei olisi sama ilman joviaalia huumoriasi, ja muutakin elämänkokemustasi Joutavoinen hyvä!
Kanssasi lopettaisi moni muukin silloin.Ruuneperi on tuttu ja turvallinen nimi,vaikka olenkin yrittänyt monta kertaa sinua kammeta yli laidan,niin aina olet ylös noussut.
Nyt huomaan,kuinka paha minulla oli olla sen paineenalla,jonka mieheni sairaus aiheutti.Purin sitä tuskaani täällä ja niitä paineita palstalla.Minulla oli elämä ihan hukassa,minuus senmyötä samoin.Olen alkanut nähdä asioita aivan toisessa valossa,siinä myönteisessä,jospa se siitä vielä kirkastuis toi Aman elämän tähtitaivas ja positiiviset virtaukset alkaisivat saada vallan.
Joutavoinen on yksi hyvä tyyppi myöskin saitilla,anna palaa ja kerro kuinka sinulla nuoruus hupenee.
Oli ilo osallistua tähän skabaan,sain muuten pöytäkoneenikin korjuusta ja johan kirkastui ja musakin kuuluu,kuin orkesterista konsanaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215404- 501421
- 11837
- 47809
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58798Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52787- 46782
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49776Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132765Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8754