Venäjän haju

Vieläkö venäläiset tavarat tuoksuvat samanlaiselle kuin joskus Neuvostoliiton aikoina neuvostotuotteet?

Haju oli omituinen pistävähkö aromi. Oli neuvostoliittolaisissa matkamuistoissa, rahoissa, ylipäätään kaikessa mitä Neuvostoliitosta turistit kantoivat.

7

1196

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raikuli55

Kävin NL:ssa eka kerran v. 1972 ja muutaman kerran sen jälkeen. Siellä haisi joka puolella Mahorka-niminen pistävän ja kamalan hajuinen tupakka. Vielä 1980-luvulla Suomeen tulleet harvalukuiset turistit haisivat samalta.

Muistaakseni sen hajun takia jotkut täkäläiset hotellit kielsivät niiltä sisään pääsyn.

• joskus

joskus sanottiin, että ladasta saa ryssänhajun pois, kun sitä hakkaa suojeluskuntamanttelilla vähän aikaa

• pietarin namipillu

trolli tämä kekkeekkeek, haiset itse pahalle näillä vittuiluilla, säälittävää, sullei varmaan ole kukaan antanut?

• 6+11

No mulle kyllä tyrkyttivät, mutta namuplat haisivat (huom., eivät tuoksuneet) niin pahasti Moskovan kevät -haisuvedelle, että ne piti panna ensin suihkuun ja jynssätä juuriharjalla pimperoa myöten. Siten kaksi kortsua päällekkäin ja väliin tervattu villasukka. A vot, johan alkoi toimimaan.

• länsihaptusta

Minulla oli virolainen tutkija-kaveri .Hän oli USSR:n aikana opiskellut heidän yliopistomaailmassaan.
      Oli hupaisa aina katsoa,kun hän sai uuden kirjan käteensä,niin haisteli pitkään,että löytyykö niistä venäläiset tuoksut.

• pipero

Kerrankin komppaan kekekekiä. Olen siellä minäkin käynyt ja pahalta on aina haissut. Toki pietarin namipiluilla on sama tuoksu kuin muuallakin.

• takahikiän poitsuja

Miksei täällä ole mitään valvontaa? Mummon potkijat taas vauhdissa. Tietysti se ketuttaa kun tarkkis ei poikia ymmärrä. No, nuorisovankila kutsuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      79
      1130
    2. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      111
      1130
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      77
      601
    4. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      9
      518
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      503
    6. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      17
      501
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      44
      475
    8. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      112
      451
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      442
    10. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä