Vieläkö venäläiset tavarat tuoksuvat samanlaiselle kuin joskus Neuvostoliiton aikoina neuvostotuotteet?
Haju oli omituinen pistävähkö aromi. Oli neuvostoliittolaisissa matkamuistoissa, rahoissa, ylipäätään kaikessa mitä Neuvostoliitosta turistit kantoivat.
Venäjän haju
7
860
Vastaukset
- raikuli55
Kävin NL:ssa eka kerran v. 1972 ja muutaman kerran sen jälkeen. Siellä haisi joka puolella Mahorka-niminen pistävän ja kamalan hajuinen tupakka. Vielä 1980-luvulla Suomeen tulleet harvalukuiset turistit haisivat samalta.
Muistaakseni sen hajun takia jotkut täkäläiset hotellit kielsivät niiltä sisään pääsyn. - joskus
joskus sanottiin, että ladasta saa ryssänhajun pois, kun sitä hakkaa suojeluskuntamanttelilla vähän aikaa
- pietarin namipillu
trolli tämä kekkeekkeek, haiset itse pahalle näillä vittuiluilla, säälittävää, sullei varmaan ole kukaan antanut?
- 6+11
No mulle kyllä tyrkyttivät, mutta namuplat haisivat (huom., eivät tuoksuneet) niin pahasti Moskovan kevät -haisuvedelle, että ne piti panna ensin suihkuun ja jynssätä juuriharjalla pimperoa myöten. Siten kaksi kortsua päällekkäin ja väliin tervattu villasukka. A vot, johan alkoi toimimaan.
- länsihaptusta
Minulla oli virolainen tutkija-kaveri .Hän oli USSR:n aikana opiskellut heidän yliopistomaailmassaan.
Oli hupaisa aina katsoa,kun hän sai uuden kirjan käteensä,niin haisteli pitkään,että löytyykö niistä venäläiset tuoksut. - pipero
Kerrankin komppaan kekekekiä. Olen siellä minäkin käynyt ja pahalta on aina haissut. Toki pietarin namipiluilla on sama tuoksu kuin muuallakin.
- takahikiän poitsuja
Miksei täällä ole mitään valvontaa? Mummon potkijat taas vauhdissa. Tietysti se ketuttaa kun tarkkis ei poikia ymmärrä. No, nuorisovankila kutsuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä851742Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721615Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901399Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1711321- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66883Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40871Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838