Mitä teen? Solmussa.

neuvoton6

Moi

Nyt kaipaan vähän selkeyttä ajatuksiini ja tulevaisuuteen. Tilanne on tämä:

Olen ollut kaukosuhteessa n, 4 vuotta. Välimatkaa on 240km, ja olemme tapailleet aina kun meille on sopinut, tapamiset ovat olleet 80% niin että mä olen reisaannut.

Viime joulukuussa tuli ero, mutta olemme jojoilleet ilman sitoumuksia koko tämän vuoden, lähinnä niin että olemme tavanneet harvakseltaan, ja eläneet aivan kuin suhteessa. Sovimme että myös toisten kanssa saa olla.

En tiedä, eikä kiinnostakkaa tietää mitä toinen on tehnyt sillä aikaa, mutta itse olen tapaillut hyvin harvakseltaan myös yhtä uutta naista.

tämä "uusi" nainen on aika nappi paketti paperilla, varakas, vapaa, suht hyvännäköinen jne, luotettava ja taipuvainen. Itse en kuitenkaan tunne häntä kohtaa suuria tuntunteita - ts, iso kipinä puuttuu ja en ole pystynyt vastaamaan hänen tunteisiin kovin isosti.

Exän kanssa meillä on tapaamisissa aina kova kipinä ja muutoinkin tuntuu että ymmärrämme toisiamme ja välillämme on yhteys. Nyt pidin tarkoituksella vähän taukoa yhteydenpidosta - ja viimeeksi puhuttiin puhelimessa niin itkuksihan se meni kun on niin ikävä molemmin puolin.

Olen ajatellut selvittää lopullisesti meidän välit exän kanssa, arkirutiinit ja muut menot on saaneet meidät erilleen, ja ehkäpä myös olosuhteet (molemmilla lapsia) mutta joku siellä silti vetää kuin magneetti yhteen. Ei päästä irti toisistamme. Kumpikin on ollut arjessa yksinäinen jo suhteessa, kun ei olla asuttu yhdessä. Ja nyt on sellainen tilanne että yksinäisyys saa riittää!

Tämähän on superstressaava tilanne kun ei voi edetä mihinkään suuntaan, enkä itsekkään oikein tiedä vaikka olen miettinyt edestakas mitä tehdä. Exän kanssa on hyvät välit voidaan puhua avoimesti, (ei olla puhuttu muista suhteista).

tavallaan tuntuu että meidän juttu jää exän kanssa kesken jos tätä ei saa jotenkin selvitettyä - olemme toisillemme olleet ja ilmeisesti edelleen erittäin tärkeät.

Miten tätä soppaa voisi lähteä purkamaan? Uudelle naiselle en ole ikinä luvannut mitään, lähdin tapailuun mukaan ja olen pitänyt etäisyyttä kun en ole olllut varma tuntueistani. (yllättäen kumpikaan ei tiedä toisistaan) en ole halunnut satuttaa kumpaakaan.

Tunteilleen ei voi mitään, exän kanssa niitä on molemmin puolin, ikävää, kaipausta, välittämistä (kai vähän) rakkauttakin, mutta aika ja arki on vienyt meitä erilleen.

Pelkällä järjellä en ole pysytynyt asiaa ratkaisemaan, kun tunne pitää kiinni vielä niissä hyvissä hetkissä - välimatka ja ikävä raastaa kumpaakin. Mitä tehdä?

1

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 02020202

      Oletko varma, etteivät tiedä toisistaan? Molempia olet jo satuttanut, lähde siitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      94
      1991
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      417
      1542
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1293
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1086
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1042
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      996
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      979
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      959
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      248
      924
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe