Mitä teen? Solmussa.

neuvoton6

Moi

Nyt kaipaan vähän selkeyttä ajatuksiini ja tulevaisuuteen. Tilanne on tämä:

Olen ollut kaukosuhteessa n, 4 vuotta. Välimatkaa on 240km, ja olemme tapailleet aina kun meille on sopinut, tapamiset ovat olleet 80% niin että mä olen reisaannut.

Viime joulukuussa tuli ero, mutta olemme jojoilleet ilman sitoumuksia koko tämän vuoden, lähinnä niin että olemme tavanneet harvakseltaan, ja eläneet aivan kuin suhteessa. Sovimme että myös toisten kanssa saa olla.

En tiedä, eikä kiinnostakkaa tietää mitä toinen on tehnyt sillä aikaa, mutta itse olen tapaillut hyvin harvakseltaan myös yhtä uutta naista.

tämä "uusi" nainen on aika nappi paketti paperilla, varakas, vapaa, suht hyvännäköinen jne, luotettava ja taipuvainen. Itse en kuitenkaan tunne häntä kohtaa suuria tuntunteita - ts, iso kipinä puuttuu ja en ole pystynyt vastaamaan hänen tunteisiin kovin isosti.

Exän kanssa meillä on tapaamisissa aina kova kipinä ja muutoinkin tuntuu että ymmärrämme toisiamme ja välillämme on yhteys. Nyt pidin tarkoituksella vähän taukoa yhteydenpidosta - ja viimeeksi puhuttiin puhelimessa niin itkuksihan se meni kun on niin ikävä molemmin puolin.

Olen ajatellut selvittää lopullisesti meidän välit exän kanssa, arkirutiinit ja muut menot on saaneet meidät erilleen, ja ehkäpä myös olosuhteet (molemmilla lapsia) mutta joku siellä silti vetää kuin magneetti yhteen. Ei päästä irti toisistamme. Kumpikin on ollut arjessa yksinäinen jo suhteessa, kun ei olla asuttu yhdessä. Ja nyt on sellainen tilanne että yksinäisyys saa riittää!

Tämähän on superstressaava tilanne kun ei voi edetä mihinkään suuntaan, enkä itsekkään oikein tiedä vaikka olen miettinyt edestakas mitä tehdä. Exän kanssa on hyvät välit voidaan puhua avoimesti, (ei olla puhuttu muista suhteista).

tavallaan tuntuu että meidän juttu jää exän kanssa kesken jos tätä ei saa jotenkin selvitettyä - olemme toisillemme olleet ja ilmeisesti edelleen erittäin tärkeät.

Miten tätä soppaa voisi lähteä purkamaan? Uudelle naiselle en ole ikinä luvannut mitään, lähdin tapailuun mukaan ja olen pitänyt etäisyyttä kun en ole olllut varma tuntueistani. (yllättäen kumpikaan ei tiedä toisistaan) en ole halunnut satuttaa kumpaakaan.

Tunteilleen ei voi mitään, exän kanssa niitä on molemmin puolin, ikävää, kaipausta, välittämistä (kai vähän) rakkauttakin, mutta aika ja arki on vienyt meitä erilleen.

Pelkällä järjellä en ole pysytynyt asiaa ratkaisemaan, kun tunne pitää kiinni vielä niissä hyvissä hetkissä - välimatka ja ikävä raastaa kumpaakin. Mitä tehdä?

1

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 02020202

Oletko varma, etteivät tiedä toisistaan? Molempia olet jo satuttanut, lähde siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2510
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      55
      1836
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      13
      1363
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      304
      1115
    5. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      13
      1063
    6. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      1002
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      928
    8. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      903
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      49
      835
    10. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      113
      827
    Aihe