Tein mustikkapiirakan pohjan ja käytin sokerin sijaan canderel makeutusainetta....taikinasta tuli yllätykseksi kamalaa liisteriä ?? Onko muilla samanlaisia kokemuksia??
Vastaukset 1
- taputellen
Johtuisikohan siitä, että makeutusainetta laitetaan kuitenkin määrällisesti vähemmän kuin tavallista sokeria? Taikina jää siis löysemmäksi.
Kyllähän se makeutusjauhe käyttäytyy muutenkin kuin tomusokeri, että sinänsä en ihmettele erilaista taikinaa.
No, mutta, kyllä se silti ihan kelpo taikinaa on, vaikka menikin liisteriksi. Saahan sen jauhojen avulla taputeltua piirakkavuokaan ihan hyvin.
Itse en ole käyttänyt makeutusjauhetta, mutta minun murotaikinapohja on aina ihan löllö, ja usein jähmetän sitä jääkaapissa, niin se on helpompi laittaa kylmänä vuokaan. Mutta jos ei aikaa ole, niin löllö vaan vuokaan ja jauhoja päälle, niin onnistuuu taputtelu ilman, että taikinaa jää sormiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531353Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1221085Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33862Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216829En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64762
- 143754
- 47696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss63593