Saisi lainata hiusharjaasi selän raapimisen?
Kuka palstalainen
16
97
Vastaukset
Lisko
(mutta kampaani ei, sillä minulla ei ole sellaista)- Niin...
Lainaisitko mulle vessaharjaasi moiseen toimeen?å
Niin... kirjoitti:
Lainaisitko mulle vessaharjaasi moiseen toimeen?å
Haluaisitko mieluummin painepesurin?
- joo...
buddy-love kirjoitti:
Haluaisitko mieluummin painepesurin?
haluaisin tosiaankin! Mutta miten sen kanssa onnistuu selän rapsutus? Silläkö sinä päräytät likaisen vessanpytyn puhtaaksi? Pitääpä kokeilla. Kunhan siis hankin sen painepesurin...
- yybee offina
laskin..väärin
kuka vaan, saisi vaikka omakseen sen mikäli tästä kämpästä jostain sellaisen sattuisi löytämään..
takkutukka ei harjoja kaipaa,
mur- murriperkeIe
nii ja tonttu-nyhverölläkää ei oo ku munkin kranssi enää päässä
mur
Ei mun hiusharjalla voi raapia selkää, on sellainen pehmeäharjaksinen, mutta kynsillä voin toki rapsutella tarpeen vaatiessa.
- Wiittix wähä KYNSIÄ:
.
Tuntuis niinku pientä kutinaa alaselässä
Har!
. Wiittix wähä KYNSIÄ: kirjoitti:
.
Tuntuis niinku pientä kutinaa alaselässä
Har!
.Skraap, skraap.
Helpottiko?- Aaahoaaah:.!1#%?+
oasis79 kirjoitti:
Skraap, skraap.
Helpottiko?.
"Se teki gutaa" Kiitos
Har!
.
Selän raapiminen on hyvä parisuhteen tilan mittari. Kun ei enää huvittanut pyytää raapimaan kutiavaa selkää, oli suhde tiensä päässä. Scratch my back suhdebarometri (TM)
En omista. Parempi kysymys kuuluisi: kuka palstalainen saisi ajaa selkäsi...?
- hehei..
EI SAISI!
- hykieniabassi
Hiusharjaa ei pidä lainata: epähygieenistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604996Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612144- 2192122
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2141347Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181148- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47933- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12859