Miehet ei osaa iskeä naisia

kuuma kissa

Miehet tarvii korillisen kaljaa ennen kun uskaltavat tulla juttelee naisille ja sitten sönkkäävät jotain josta ei saa selvää kuola valuen. Ällöttää känniset miehet jotka luulevat olevansa jotain panomiehiä ja jos antaa pakit niin sitten alkaa huorittelu ja haukkuminen. Se kertoo jo miehestä sen että suhteessakin haukkuvat naista huoraksi ja vaikka miksi.

31

1173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et tiedä vaikeasta

Kerron salaisuuden.

Syy on siihen se että jos menet selvin päin juttelemaan naiselle ja et ole Suomessa sitä kukko/riikinkukko tyyppiä niin nainen antaa sinulle joka tapauksessa pakit.

Naiset eivät baarissa syty muuten miehistä kuin että miehet ovat joko niitä pelimanneja tai sitten humalaisia sikoja.

Normi mies on pelkkää tapettia joka ei näytä kivalta tai ole tarpeeksi "jännä".

Jos sulla on tuollaisia ongelmia niin kokeile itse. Se ei ole kuitenkana sekään sama asia kuin olla normimies ja mennä vain juttelemaan naiselle baarissa joka todennäköisesti hädin tuskin huomaa sinua. Menetpähän silti johon mm. sinä et pysty koska olet pissat housussa istuva nainen joka odottaa miehen lirkuttelua.
      Sitten valitat kun ne epämiellyttävät lähestyvät.

Joten ota lusikka omaan käteen ja/tai lopeta valittaminen.

Järkyttävintähän on se että nuoret naiset hakeutuvat humalaan ja totuus on se että heiltä saa helpommin sitten seksiä kun on röyhkeä kuin saada jotain täysin vesiselvää naista baarista treffeille.

Lisäksi epäilen että olet niin kuuma kissa kuin uskottelet itsellesi.

• Lolleros!

Naiset ei osaa iskeä miehiä. Naiset eivät edes siiderikorillisen jälkeenkään uskalla tulla juttelee miehille.

Miehet tekee edelleenkin lähes kaikki aloitteet kaikissa paikoissa, kaikissa tilanteissa. Naiset vain odottelee nokka pystyssä.

• animal man

"Miehet tarvii korillisen kaljaa ennen kun uskaltavat tulla juttelee naisille..."
      Ehkä joskus näin onkin, mutta kokemukseni mukaan baarissa käyttäytyvät töykeästi juuri naiset. Baari on miehelle lopulta aika epäkiitollinen paikka naisen lähestymiseen, vaikka olisikin ok näköinen jne.

• 4+2

Ei suomalaista naista saa iskeä. Sellainen on sovinismia.

• ei kannata.

En ikinä iskis suomi lutka naisia jotka ovat antaneet räkäisille ja kuselta haiseville juopoille pillua vuosikaudet.

• älä ny vilkuile

Kunnon mies ei alennu naisille tekemään aloitetta.

Jos käytetty nainen etsii panijaa baarista niin mitä väliä on miten se miehen valinta tapahtuu?

Kunnon mies ei pane känni muijia.

Kunnon mies ei luuhaa yöllä baareissa.

Perkeleenperkele!

• maasta ulos

Näin on! Ujoja on liikaa, actionia liian vähän.
      Ulkomailta löytyy aktiivisempia. Koettu on.

• Suklaaunelmia...

Gambia kutsuu!

• Isä Timppa
        Suklaaunelmia... kirjoitti:

Gambia kutsuu!

Allekirjoitan tämän.

• asian vierestä

Naisena rohkenen olla aloittajan kanssa eri mieltä. Kyllä niitä "kunnollisiakin" iskuyrityksiä on. Baari on vaan ehkä molemmille osapuolille se huonoin mahdollinen paikka löytää kumppani.
      Humalatila on puolin ja toisin vähän mitä on, naiset on monesti tälläytyneet luonnottoman näköisiksi ja yhteisön paineet "pakko pokata ettei pidetä luuserina".

Nykynaisista on myös tullut vähän turhan nirsoja. Ollaan niin amerikkaa ja kuvitellaan, et vaan rikkaat ja komeat saa tulla pokaan. Tavallisen miehen lähestymisyritykset kuitataan todella tylysti.

Mulla on käynyt parhaiten flaksi just esim. kun oon salilta tai töistä tulossa ihan rähjäisenä, omana itsenäni. Lähestymisyrityksiä riittää viikoittain eli en ole varmaankaan ihan susiruma, mutta en pidä itseäni jumalan lahjana miehille :D
      Arvostan kun miehet uskaltavat lähestyä mua, kuuntelen aina mitä miehellä on sanottavana ja jos kemiat ei vaan kohtaa niin sen voi kertoa nätisti nöyryyttämättä toista.
      Miesten ei pitäis ottaa ilkeitä pakkeja niin henkilökohtaisesti, vastapuoli on ehkä vähän kypsymätön ja luulee itsestään liikoja. Onneksi kaikki omenat putoavat puusta, aina!
      Hetken päästä ne nirppanokat on paksuna sille lähiöpubin kingille ja vuoden päästä se on jo yh hienoine irtoripsineen ja rakennekynsineen :D

• ikisinkku.

96% suomi naisista luulee itsestään liikoja. isksi en ikinä iske naisia. Olen mielummin yksin.

• asian vierestä
        ikisinkku. kirjoitti:

96% suomi naisista luulee itsestään liikoja. isksi en ikinä iske naisia. Olen mielummin yksin.

"Iskeminen" sanana on jo aika typerä. Miks ei voi vaan mennä juttelemaan toiselle ilman että heti leimautuu pokaajaksi tai tyrkyksi.
        Meiltä puuttuu sellainen kulttuuri kokonaan, jossa vastakkaisen sukupuolen edustajalle voisi mennä juttelemaan ilman taka-ajatuksia tai pelkoa et joku pitää tollona tai tyrkkynä.

Hyvähän se itse tässä puhua kun just kämmäsin hyvän tilanteen täysin :D
        Mutta ainakin siitä oppineena voin sanoa miten kannattaa toimia

• -------------

Ei hitto, eli vähintään 52 selvänä lähestyvää ehdokasta vuodessa vaan sillä, että on olemassa... Ei ihme, etteivät naiset itse innostu tekemään aloitteita.

• asian vierestä
        ------------- kirjoitti:

Ei hitto, eli vähintään 52 selvänä lähestyvää ehdokasta vuodessa vaan sillä, että on olemassa... Ei ihme, etteivät naiset itse innostu tekemään aloitteita.

Kyllä mäkin joskus tein aloitteita siinä missä miehetkin. Nyt se on vaan jäänyt kun olin suhteessa ja nyttemmin sinkkuna halusin rauhoittaa tilannetta hetkeksi.
        Mulla on kuitenkin ikääkin jo yli 35 mutta ihan kiva se on edelleen saada huomiota.
        En mä mitenkään oleta tai todellakaan passiivisena odota miehen tekevän kaiken, ehkä olen vaan joskus sellainen helposti lähestyttävän näköinen; katson silmiin, hymyilen, olen kohtelias ja kiitän aina jos mies on minua kohtaan huomaavainen (avaa oven, päästää jonossa edelleen tms.) Teen miehelle lähestymisen helpoksi kun tiedän kokemuksesta miten vaikeaa se on.
        Kohtele toista kuten haluat itseäsi kohdeltavan.
        Pienistä asioista syntyy isoja juttuja :)

• Scheiße! Miehet eivät osaa puhua, miehet eivät käyttää päihteitä ei ei ei.......miksi afrikkalainen mies ja suomalainen nainen osaavat puhua ja ymmärtävät toisiaan, vaikka mies olisi kuinka kamoissa ja heillä ei olisi yhteistä kieltä, mutta tämä päiväntasaajan paavo on niin hyvä puhumaan, ......mhmhmhmhm ja veressä kiertää ties mitä kemiaa.

• sivusta seurattua

Olisko niin, että tuolla lämpimimmissä maissa opitaan siihen, että kaikkia kohdellaan kauniisti, osataan käytöstavat ja on totuttu kosketteluun kuten halailuihin, olalle taputteluun, kättelyyn yms. Kyse ei ole ihonväristä, vaan siitä, että he hymyilevät kauniisti, katsovat silmiin, sanovat helou ja jäävät odottamaan, että miten nainen reagoi. Ulkomaan miehet saattavat olla kielitaidoltaankin huonoja, mutta yrittävät vähäiselläkin sanavarastolla sanoa kauniita asioita tyyliin "you beutiful".

Suomessa mies vetää hirveät jurrit, tuijottaa tissejä ja vihdoin räkäkännissä tulee sönköttämään, että "mhaluun phanna sshua".

Jos ihan rehellisesti mietitte itse, niin kumpikohan mahtaa olla miellyttävämpää naiselle ja luoda paremman ensivaikutelman?

• sivusta seurattua kirjoitti:

Olisko niin, että tuolla lämpimimmissä maissa opitaan siihen, että kaikkia kohdellaan kauniisti, osataan käytöstavat ja on totuttu kosketteluun kuten halailuihin, olalle taputteluun, kättelyyn yms. Kyse ei ole ihonväristä, vaan siitä, että he hymyilevät kauniisti, katsovat silmiin, sanovat helou ja jäävät odottamaan, että miten nainen reagoi. Ulkomaan miehet saattavat olla kielitaidoltaankin huonoja, mutta yrittävät vähäiselläkin sanavarastolla sanoa kauniita asioita tyyliin "you beutiful".

Suomessa mies vetää hirveät jurrit, tuijottaa tissejä ja vihdoin räkäkännissä tulee sönköttämään, että "mhaluun phanna sshua".

Jos ihan rehellisesti mietitte itse, niin kumpikohan mahtaa olla miellyttävämpää naiselle ja luoda paremman ensivaikutelman?

Varmasti säätyppillä on vaikutusta kaikkeen, myös ihmisiin ja jos siellä viidakossa ollaan ilman rihmankiertämää tissit paljaan, niin kärsiihän ne inflaation. Ja helpohan sen tasaajan miehen on olla kohtelias kun se ei tiedä mikä ero sillä ja epäkohteliaisuudella on. Mutta äkkiä nekin sen oppivat, koska opettajat ovat siinnä aivan valioluokkaa.

• aroearh
        sivusta seurattua kirjoitti:

Sivusta seuraajalle tiedoksi, että mukavuudella ja silmiin katsomisella ei saa kuin mukavan miehen tai homon maineen. Itse lukeudun juurikin tähän kategoriaan, että hymyilen miten taidan, katson mahdollisimman paljon silmiin (ja tämähän on yllättävän vaikeaa vaikka olisi hyväkin tuttu), kättelen mahd. nopeasti tilanteen sattuessa, en ole heti tunkemassa iholle, pyrin juttelemaan niitä näitä vaikka ei olekkaan minun vahvuuksiani. No kuka arvaa mikä tässä on lopputulos?

• aroearh kirjoitti:

Sivusta seuraajalle tiedoksi, että mukavuudella ja silmiin katsomisella ei saa kuin mukavan miehen tai homon maineen. Itse lukeudun juurikin tähän kategoriaan, että hymyilen miten taidan, katson mahdollisimman paljon silmiin (ja tämähän on yllättävän vaikeaa vaikka olisi hyväkin tuttu), kättelen mahd. nopeasti tilanteen sattuessa, en ole heti tunkemassa iholle, pyrin juttelemaan niitä näitä vaikka ei olekkaan minun vahvuuksiani. No kuka arvaa mikä tässä on lopputulos?

Arvaamattakin selvä.....se lopputulos! Minun neuvo on se teille kaikille miehille, jos haluat huippupyrstöä, niin ota reilusti velkaa, iholle kuvia, potkaise ohikulkijaa ( lapset ja mummot lisä pisteitä), juo ole kovaääninen törppö.....sellainen äijä, että appivanhemmat sinut näkiessään kuolevat sydänkohtaukseen, tai se riski on kuitenkin olemassa.

• ....................
        sivusta seurattua kirjoitti:

No, mitäs luulet, että tapahtuu, jos suomalainen mies tule koskettelemaan ja taputtelemaan ja puhumaan nättejä, sekä tuijottelemaan silmiin? No hän on tietysti päällekäyvä pukki, joka luulee itsestään liikoja, ja saattaapi hän saada ihan syytteen seksuaalisesta häirinnästäkin. Ei tarvitse, kuin olla ystävällinen, niin ämmät ovat jo sitä mieltä että "tolla ällöttävällä ukolla on jotain mielessä". Mielenkiintoista onkin se, että juuri nuo lämpimien maiden manoliitot, suklaaherkut ja muut lakut ovat juuri niitä, joilla on jotain mielessä ja se näkyy läpi, mutta naiset kehittelevät tällaisia perusteluja:

"Olisko niin, että tuolla lämpimimmissä maissa opitaan siihen, että kaikkia kohdellaan kauniisti, osataan käytöstavat ja on totuttu kosketteluun kuten halailuihin, olalle taputteluun, kättelyyn yms. Kyse ei ole ihonväristä, vaan siitä, että he hymyilevät kauniisti, katsovat silmiin, sanovat helou ja jäävät odottamaan, että miten nainen reagoi. Ulkomaan miehet saattavat olla kielitaidoltaankin huonoja, mutta yrittävät vähäiselläkin sanavarastolla sanoa kauniita asioita tyyliin "you beutiful"."

Ja kyse on juurikin siitä ihonväristä, koska laku maistuu pohjolan tytölle.

• tilatessa läikkyy

Olet varmaankin sen tasoinen nainen, että ansaitset saamasi. Kannattaisi ensiksi alkaa kohentamaan omaa itseään ja sitä kautta parantamaan omia mahdollisuuksia.

• vbnnnvcccvbnbvcvbnbv

Itse olen mies enkä itsekään pidä tuollaisia äijiä kovinkaan suuressa arvossa. Ehkä kusisin päälle jos olisivat tulessa, ehkä.
      Onneksi kaikki eivät kuitenkaan ole tuollaisia.
      Mutta totta että meidän suomalaisten itsehäpeä ja epävarmuus näkyy myöskin niin naisten kuin miestenkin pokailussa.

• trebugatti87

Jaa-a. Parhaan tapaamani naisen tapasin aikanaan olemalla ehkä hiukkasen kännissä:D ja päädyin kännäämään tytön, siis toisen ujon kanssa. Loppuillasta kummallakaan ei ollut muistikuvaa mutta aamulla ei ujosteltu enää yhtään.

• good man

Ulkomailla tarvitaan vain hyviä käytöstapoja niin saa naisen sänkyyn. Virossa ja portugalissa ja brasiliassa pääsin heti panemaan kun kehuin naista kauniiksi.
      Suomi naisille pitää ostaa joku auto lahjaksi ennen kun pääsee edes juttelee

• Suominaiset pilattu

Minäkin pääsin Virossa kerran panemaan 50€ hintaan. Suomessa olen esimerkiksi kerran tarjonnut liikennevaloissa vieressäni odottavalle naiselle 300€ peruspanosta ja se ei edes vaivautunut vastaamaan mitään, lähti vaan painelemaan päin punaista! Nämä ovat täällä Suomessa feministiäitiensä pilalle kasvattamia, luulevat pillunsa olevan vähintään kultaa.

• miehenkuvotus

En ole lähestynyt naisia humalassa kuin pari kertaa, ja silloin todellakin ansaitsin pakit jo ihan humalan takia. Silloin pakit eivät kyllä olleet töykeitä. Olen pyrkinyt lähestymään naisia selvin päin tai maksimissaan parin oluen jälkeen, silloin olen saanut tylyimmät pakit.

Sen kyllä tunnustan, että naisia en osaa iskeä. En vain harjoittele sitä tarpeeksi. En uskalla. Tylyt pakit ja haistattelut,otan henkilökohtaisesti ja niistä yli pääseminen vie aikaa. Harmi kun Suomessa naiset eivät,voi kohteliaasti sanoa ettei kiinnosta. Aina öitä pyrkiä jotenkin haukkumaan tai nolaamaan lähestyjää.

• Mitäs sitten?

Ei osatakaan.

• Joku vaan

"Naiset ei osaa iskeä miehiä. Naiset eivät edes siiderikorillisen jälkeenkään uskalla tulla juttelee miehille.

Miehet tekee edelleenkin lähes kaikki aloitteet kaikissa paikoissa, kaikissa tilanteissa. Naiset vain odottelee nokka pystyssä."

Suurin osa miehistähän on juuri tässä tilanteessa, eli naiset eivät tule juttelemaan taikka tekemään aloitteita.

Mutta sitten on kuitenkin olemassa pieni joukko miehiä, jotka saavat naisten aloitteita ja seksuaalista huomiota JATKUVASTI. Tälläkin palstalla eräs kirjoittaja kertoi, että hänen kaveriporukastaan AINOASTAAN yhden miehen ympärillä pyörii kymmenkuntakin naista ja naiset tekevät aktiivisesti aloitteita ja haluavat sänkyhommiin kyseisen miehen kanssa.

Itsekkin tiedän myöskin erään pitkän, komean, isokaluisen ja sosiaalisen miehen, jonka ympärillä pyörii JATKUVASTI kiinnostuneita naisia, naiset tekevät aktiivisesti aloitteita ja tuntemattomissa paikoissa saa naisilta AINA seksuaalista huomiota.

Eli suurin osa miehistähän ovat juuri sellaisia, jotka eivät naisia seksuaalisesti niin kiinnosta, joten joutuvat sitten itse tekemään aloitteita. Mutta sitten pieni osa miehistä, elikkä juuri ne, ketkä naisia seksuaalisesti viehättävät, niin saavat sitä seksuaalista huomiota ja niitä aloitteitakin osakseen paljon.

Vaikka sanotaan, että naiset ovat yksilöitä, niin silti jostain kumman syystä on niin, että se yksi tietty mies kerää sitä naisten huomiota. Kyse ei kuitenkaan ole mistään sellaisestakaan, että kaveriporukassa naiset kilpailisivat kyseisestä miehestä ja kun yksi aloittaa, niin toinen jatkaa.

Vaan ihan tuntemattomissa ja uusissa paikoissakin mies vain saa sitä naisten seksuaalista huomiota, aloitteita, juttuseuraa, jne.

Suurin osa miehistä ovat kuitenkin korkeintaan juuri niitä keskivertomiehiä, jotka eivät naisia kiinnosta. Parisuhteeseen joutuvat sellaisia sitten ottamaan, mutta eivät he sentään niin kiinnostavia ole, että naiset aloitteita tekisivät.

Pieni osa miehistä kerää suurimman osan naisten seksuaalisesta huomiosta ja aloitteista. Niin se vain menee. Pienellä osalla miehistä vain on niitä piirteitä ja ominaisuuksia, jotka kiinnostavat naisia ihan LUONTAISESTI. Ulkonäkö tekee sen ensimmäisen vaikutteen. Myöskin karisma ja itseluottamus näkyy päällepäin.

Nämä asiat kun laittaa yhteen, niin kyllä flaksi käy. Ne luonteenpiirteet, persoonat ja sosiaalisuudet ja fiksuudet selviävät sitten vasta keskustelun ja jutustelun kautta. Suurin osa miehistähän joutuu kuitenkin tekemään naisiin vaikutuksen juuri niiden luonteenpiirteiden, persoonan, keskustelutaitojen, fiksuuden, jne. kautta. Ne vain kun eivät näy tuntemattomille ihmisille ja naisille päällepäin, joten tuollaiset miehet eivät niitä aloitteita ja seksuaalista huomiotakaan ikinä naisilta saa.

• svartmannerheim

Älä ota kännistä miestä,täälä on paljon niitäkin jotka eivät juo.
      Mutta epäilen silti, että sinäkään osaat sen partemmin iskeä naista
      ja vaikka osaistkin niin jos miestä olet vaille niin siitä vain iskemään
      se on tätä tasaarvon aikaa =D

• turhaa.

En ole koskaan edes yrittänyt humalassa iskeä naista. Ja selvinpäin ei kukaan edes halua että lähestyisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1504
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      62
      1455
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      108
      1134
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      122
      1082
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      76
      756
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      701
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      140
      664
    8. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      572
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      372
      572
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      515
    Aihe