Se niistä periaatteista...Nyt osa lihasta ostetaan Tanskasta, mitä seuraavaksi?
https://www.facebook.com/hesburger?ref=ts&fref=ts
Hesburger ei käytä enää 100% suomalaista lihaa
7
2021
Vastaukset
- Hese on kyllä iha OK
Noh, ainakin saadaan Hesen hintoja pudotettua alemmaksi kilpailijoiden tasolle.
HAHAHAHAHA, vaan EI. Laatu vaan laskee, hinnat sen kun nousee! - entinen hesen asiaka
Juu tästä lähtien minä ja koko perheemme jättää syömättä Hesessä. 100% suomalaisuus lihan osalla oli arvo jonka vuoksi me kävimme hesessä
- Tikin tällä puolen
Jaa, no onneksi edes joku vielä ostaa suomessa tuotettua käytännössä syömäkelvotonta lihaa (no, hampuriaisessa lihan laadulla ei ole väliä).
Itse en osta kotimaista lihaa sen huonon maun ja rasvattomuuden vuoksi. Vielä 20 vuotta sitten suomessakin tuotettiin syömäkelpoista lihaa... - ppedro
Nyt sit mäkkäriin vai? :DDD
- hesburloosers
Minä käytin kun tehtiin tänään omat hampparit. Rillasin kaasugrillillä, tein ite sämpylät ja iltapalaksi vielä syötiin ylijäämä piffit kaupan ruisleivän välissä. Oli aivan taivaallisen hyvää ja voittaa valmiin pikaruokamätön 100-0.
- hessulihei
Eikai pihvit sentään koskaan ole ollut 100% lihaa, käsittääkseni niissä on soijaa korvikkeena?
- Vettä paketissa
Ja kaikkee muuta. loppukin lihaan rinnastettavaa ja koneellisesti erotettua...
Toisaalta ulkolainen liha on nykyään parempaa kuin kotimainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2762530Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772433SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis201639- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis531518Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1341376
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821059Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli741049