Mikä on tärkein sekä rakkain huonekalusi ja mistä

koivupöytä

hankit sen? Onko sillä tunnearvoa?

16

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyöstix

Kyllä se on tää arvokas niskatyyny...hyväksyttänee huonekaluksi?

• Kyöstix

Se on ostettu oikeen kiertävältä myyntiedustajalta.

• Tärkein on ehkä kierrätyspuusta valmistettu sohvapöytä. Olen jollain tavalla kiintynyt siihen.

Hankin sen puusepältä suoraan ja sillä on siinä mielessä tunnearvoa, että se oli ensimmäisiä huonekaluja, joita hankin eron jälkeen. Pikkuhiljaa kämppä täyttyi omin käsin kannetuista ja kootuista huonekaluista, sillä oli jonkinlainen symbolinen merkitys... Uuden elämän rakentaminen pala palalta, huonekalu huonekalulta.

• koivupöytä

Mahtaaa olla painava siirtää?

• koivupöytä kirjoitti:

Mahtaaa olla painava siirtää?

On joo :)

Ei se ihan mahdottomia paina, mutta jytyä puuta kuitenkin eikä meinaa oikein saada kunnollista otetta. Juuri viikko sitten siirsin sitä pois maton päältä kun vein maton ulos tuulettumaan ja jouduin hivuttamaan yksi kulma kerrallaan. Turhauttavaa.

• koivupöytä
        oasis79 kirjoitti:

On joo :)

Ei se ihan mahdottomia paina, mutta jytyä puuta kuitenkin eikä meinaa oikein saada kunnollista otetta. Juuri viikko sitten siirsin sitä pois maton päältä kun vein maton ulos tuulettumaan ja jouduin hivuttamaan yksi kulma kerrallaan. Turhauttavaa.

Tuli mieleen kun on tullut siirrettyä täyspuista vanhaa astiakaappia. Hiki tuli ja tuskaista. Ei meinaan turhan usein viitti siirrellä

• koivupöytä kirjoitti:

Tuli mieleen kun on tullut siirrettyä täyspuista vanhaa astiakaappia. Hiki tuli ja tuskaista. Ei meinaan turhan usein viitti siirrellä

Ei tosiaan viitsi usein siirrellä. Mä fuskaan niin pitkään kuin omatunto antaa myöden. Nostelen vain maton kulmat ja imuroin alta. Laiskimus olen... :)

• Miksi te

erositte?

• Miksi te kirjoitti:

erositte?

Liian pitkä tarina, ei jaksa.

• Baarijakkara, kaupasta, ei tunnearvoa

• varakas mies

Biljardipöytä

• ei jenkkiä

Joustinpatjasänky 120 cm leveä ja tunnearvoa on.

• Ei kyllä mikään huonekalu sisällä tunnearvoa. Katselen tässä ympärilleni ja elottomia esineitä kaikki. Sydämeni ehkä kovettui kiveksi esineisiin nähden kun riekaleiksi muuttunut lempinalleni riistettiin multa n. 5-vuotiaana :o

• Nyt juhlimme

senkin edestä; isoisän vanha senkki täyttää 150 vuotta.

• määmy

Laiskanlinna, mun ikioma lukupleisi

• ....

Eipä juuri ole tunnearvoa huonekaluilla tai muillakaan tavaroilla. Vesisänky on huonekaluista ehkä tärkein, koska sen ansiosta minäkin saan nauttia kunnon yöunista ja säryttömistä heräämisistä. Monta vuotta oli perinteinen sänky, joko sälepohjalla ja vaahtomuovi- tai joustinpatjalla ja aina oli särkyjä aamulla herättyä.

Ehkä sen kaikista huonekaluista hävittäisin ihan viimeisenä juuri tuon terveysvaikutuksen vuoksi. Kaikki muu on korvattavissa helpommin ja saa mun puolesta vaikka kadota. Materiaalia se vaan on. Muistot ja tunnearvo on mun päässä, niin kauan kun elän. Varsinaisesti en tarvi mitään esineitä muistojen vuoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      80
      4216
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      89
      3441
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      120
      3261
    4. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      106
      3245
    5. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      102
      3087
    6. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      2714
    7. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      277
      2695
    8. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      83
      2522
    9. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      218
      2484
    10. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      97
      2437
    Aihe