Hei multapeukalot ja muut!
Oletteko säilöneet kasvihuonekurkkuja ja miten? Minulla on kasvihuoneessa mukavasti kurkkuja, niistä tuli oikein pulleita, mutta ei kovin pitkiä.. ja niiden pinta on aika nyppyinen. En tiedä johtuuko huonosta kesästä vai huonosta hoidosta. Kun ne kuorii, ovat silti erittäin maukkaita sellaisenaan. Mietinkin, kuinka voisin säilöä loput kun syödä ei ehdi kaikkea.. voiko näistä tehdä esim. pikkelsejä avomaakurkkujen tapaan???
kasvihuonekurkut
epäröivä
2
11199
Vastaukset
- jasu
Kurkkupikkelssi helpoimmasta päästä:
1 kg sokeria (hunajaa)
8 dl etikkaa
1 dl merisuolaa
3 kg kurkkuja (avomaa- tai kasvihuone)
1 kg sipulia
tilliä runsaasti
Loistava lisuke!- epäröivä
Selkes! Voi siis käyttää avomaakurkkujen sijaan. Kiitos myös reseptistä. Alan kokeilemaan ja luomaan omia muunnos versioitani...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2191778- 821133
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm111951- 80922
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 48607
- 19606