Kuten kaikki varmaan tietää niin suomalainen nainenhan haluaa tulla arvioiduksi/arvostetuksi muiden avujensa kuin seksin avulla ja sehän on ihan ok miehillekin. Mistähän siitten muuten johtunee se että tästä halustaan huolimatta käytännössä kuitenkin lähes aina kun nainen lähestyy miestä jota ei ennestään tunne yrittää hän markkinoida itseään tarjoamalla seksiä tai lupausta siitä? Primitiivireaktio vai mikä? Eikö voisi tosiaan vain tulla juttelemaan ja yrittää hurmata mies älykkäällä keskustelulla, minusta voisi mutta lähes aina jos nainen tekee aloitteen liittyy siihen jotain sellaista helppoutta että ei sitten oikeastaan kiinnosta koko nainen.
Miksi naiset markkinoi itseään seksillä?
104
615
Vastaukset
- voiherranjestas...
Oliko muita tyhmiä kysymyksiä?
Kasvakaa pojat jo aikuisiksi niin ei tarvi äimistellä jatkuvasti naisia ja niiden valintoja.- Ikisinkku M
Ei se minusta nyt niin tyhmä kysymys ole, vastauksen saaminen ehkä selvittäisi mistä niin epälooginen toiminta johtuu. Vähän sama juttu kun hakisit raksalle töihin oppiaksesi timpuriksi mutta sitten kun sinne pääset käytätkin kaiken aikasi siellä hyppäämällä narua, no kai naisen logiikalla sekin olisi selvitettävissä.
Itseasiassa tuo vastauksesi on tyypillistä naisen toimintaa, kun ei osata/haluta vastata niin sitten otetaan miesvihainen asenne päälle ja päästään pälkähästä. - IsoArska-86
Ikisinkku M kirjoitti:
Ei se minusta nyt niin tyhmä kysymys ole, vastauksen saaminen ehkä selvittäisi mistä niin epälooginen toiminta johtuu. Vähän sama juttu kun hakisit raksalle töihin oppiaksesi timpuriksi mutta sitten kun sinne pääset käytätkin kaiken aikasi siellä hyppäämällä narua, no kai naisen logiikalla sekin olisi selvitettävissä.
Itseasiassa tuo vastauksesi on tyypillistä naisen toimintaa, kun ei osata/haluta vastata niin sitten otetaan miesvihainen asenne päälle ja päästään pälkähästä.Tyhmä mies joka naisen päästää pälkähästä noin vähällä.
- bfgngnh
Ikisinkku M kirjoitti:
Itseasiassa tuo vastauksesi on tyypillistä naisen toimintaa, kun ei osata/haluta vastata niin sitten otetaan miesvihainen asenne päälle ja päästään pälkähästä.Koska naiset tietävät, että miehiä kiinnostaa seksi, he markkinoivat itseään seksillä. Loogista markkinointipolitiikkaa, ninhän mitä tahansa tuotteita myydään, korostamalla sitä, mistä asiakas tykkää. Varsinkin kun on kilpaillut markkinat ja on paljon muita samantyyppisiä tuotteita kilpailijoina.
Yksinkertaistin tämän miehen aivoille sopivaksi kuvaukseksi. T. Nainen
Jaa'a, jaksaisikohan se mies kovinkaan kauan kuunnella minun älykkäitä keskustelujani, jos viereisessä pöydässä sattuisi olemaan lauma tissitoppinaisia?
- Ikisinkku M
Vähän riippunee miehestä ja sinusta mutta uskon että aika moni mies jaksaisi.
Jos älykkäisiin keskusteluihin lukeutuu muun muassa keskustelu mieleen samaistumattomuudesta ja läsnäolevaan hetkeen paneutumisesta sekä näihin liittyvän valistuksen puutteesta yhteiskunnassamme, niin se olisi musiikkia korvilleni ja aika suurella todennäköisyydellä jättäisin tissitoppinaiset omaan arvoonsa.
Ikisinkku M kirjoitti:
No, kyllä kai jotkut miehet jaksavatkin kuunnella minun juttujani ainakin vähän aikaa, mutta kun se homma ei ikinä sitten etenekään sen pitemmälle. Miten se aloite siinä älykään keskustelun lomassa käytännössä oikein kuuluisi tehdä?
Mitä nyt tämän palstan juttuja olen seurannut, niin aika monen miehen mielestä ainoa hyväksyttävä naisen aloite on juuri tuollainen "lähex panee"-tyylinen. Kaikissa muissa yrityksissä on aina olevinaan jotakin vikaa, liikaa tulkinnanvaraa tms, minkä johdosta sitten mies voi hyvällä omallatunnolla vakuuttaa itselleen, ettei se mikään aloite ollut.aparaatti kirjoitti:
Jos älykkäisiin keskusteluihin lukeutuu muun muassa keskustelu mieleen samaistumattomuudesta ja läsnäolevaan hetkeen paneutumisesta sekä näihin liittyvän valistuksen puutteesta yhteiskunnassamme, niin se olisi musiikkia korvilleni ja aika suurella todennäköisyydellä jättäisin tissitoppinaiset omaan arvoonsa.
"keskustelu mieleen samaistumattomuudesta ja läsnäolevaan hetkeen paneutumisesta sekä näihin liittyvän valistuksen puutteesta yhteiskunnassamme"
No voi helevetti. Mun pitäis hommata aihetta käsittelevä kirja ja lukea siitä. :Dstellaria81 kirjoitti:
"keskustelu mieleen samaistumattomuudesta ja läsnäolevaan hetkeen paneutumisesta sekä näihin liittyvän valistuksen puutteesta yhteiskunnassamme"
No voi helevetti. Mun pitäis hommata aihetta käsittelevä kirja ja lukea siitä. :DHahah, tuolta ongelmalta oltaisiin vältytty, jos peruskoulussa oltaisiin opetettu yhtenä oppiaineena tietoisuustaitoa eli sitä varsinaista elämää ja sitä käsittelevänä kirjana olisi ollut vaikkapa Läsnäolon voima.
- Yijing
aparaatti kirjoitti:
Hahah, tuolta ongelmalta oltaisiin vältytty, jos peruskoulussa oltaisiin opetettu yhtenä oppiaineena tietoisuustaitoa eli sitä varsinaista elämää ja sitä käsittelevänä kirjana olisi ollut vaikkapa Läsnäolon voima.
Eikös joskus ole ministeritasolta ehdotettu, että koulussa tulisi opettaa empatiataitoja tms. pakollisena oppiaineena? Empatiahan kumpuaa tiedostamisesta myös... Olisihan sekin jo askel oikeaan suuntaan. Toisaalta kyllä mieluummin näkisin, että ihmiset löytäisivät tämän aihepiirin itse, silloin kun he ovat siihen riittävän kypsiä (jos koskaan), oppisisältöjen pakkosyöttö on aina se vähiten huono ratkaisu, mikä ei vielä tee siitä hyvää ratkaisua.
-I-Ching - en lähe
stellaria81 kirjoitti:
No, kyllä kai jotkut miehet jaksavatkin kuunnella minun juttujani ainakin vähän aikaa, mutta kun se homma ei ikinä sitten etenekään sen pitemmälle. Miten se aloite siinä älykään keskustelun lomassa käytännössä oikein kuuluisi tehdä?
Mitä nyt tämän palstan juttuja olen seurannut, niin aika monen miehen mielestä ainoa hyväksyttävä naisen aloite on juuri tuollainen "lähex panee"-tyylinen. Kaikissa muissa yrityksissä on aina olevinaan jotakin vikaa, liikaa tulkinnanvaraa tms, minkä johdosta sitten mies voi hyvällä omallatunnolla vakuuttaa itselleen, ettei se mikään aloite ollut."Mitä nyt tämän palstan juttuja olen seurannut, niin aika monen miehen mielestä ainoa hyväksyttävä naisen aloite on juuri tuollainen "lähex panee"-tyylinen."
Aika monen? En muista yhtäkään tuollaista toivetta lukeneeni, vaikka olen seurannut tätä palstaa parin vuoden ajan. - en lähe
stellaria81 kirjoitti:
Mitä nyt tämän palstan juttuja olen seurannut, niin aika monen miehen mielestä ainoa hyväksyttävä naisen aloite on juuri tuollainen "lähex panee"-tyylinen. Kaikissa muissa yrityksissä on aina olevinaan jotakin vikaa, liikaa tulkinnanvaraa tms, minkä johdosta sitten mies voi hyvällä omallatunnolla vakuuttaa itselleen, ettei se mikään aloite ollut.Ai niin, tarkoitat niitä juttuja, että "hymy ei ole aloite". No ei se olekaan, mutta oletko sinäkin koulutettuna naisena niin mielikuvitukseton, ettet osaa aloittaa keskustelua miehen kanssa muulla tavalla kuin "lähex panee"?
- Viisi pistettä
Yijing kirjoitti:
Eikös joskus ole ministeritasolta ehdotettu, että koulussa tulisi opettaa empatiataitoja tms. pakollisena oppiaineena? Empatiahan kumpuaa tiedostamisesta myös... Olisihan sekin jo askel oikeaan suuntaan. Toisaalta kyllä mieluummin näkisin, että ihmiset löytäisivät tämän aihepiirin itse, silloin kun he ovat siihen riittävän kypsiä (jos koskaan), oppisisältöjen pakkosyöttö on aina se vähiten huono ratkaisu, mikä ei vielä tee siitä hyvää ratkaisua.
-I-ChingOlen lämpimästi sitä mieltä, että kouluissa pitäisi opetella enemmän kaiken sortin viestintää, mutta jostain kumman syystä edelleen opiskellaan esim. biologiaa enemmän kuin mitä kukaan tulee tarvitsemaan.
Yijing kirjoitti:
-I-ChingEn tiedä, haluavatko päättäjät luoda hyvinvointivaltion vai pahoinvointivaltion. Ainakin mielen hyvinvointia voitaisiin edistää koko kansan keskuudessa lisäämällä vaikkapa peruskoulun yläluokille tietoisuustaito-niminen oppiaine. Lapsetkin pystyvät omaksumaan nuo samat asiat mitkä mekin. Eikä se ole edes vaikeaa, koska varsinkin lapsiin voidaan vielä tehokkaasti vaikuttaa. Ja yksi tunti viikossa voisi riittää. Perehtyköön tenavat aiheeseen itse vapaa-aikana enemmän, jos on tarvis. Koulukiusaaminen, masennus, huono itsetunto ja muu loppuisi kuin seinään.
- näin se menee
aparaatti kirjoitti:
Jo nyt osasit tylsän aiheen valita. Tsiisus sentään! Haluat keskustella läsnäolevaan hetkeen paneutumisesta baarissa? Eiköhän silloin pitäis oikeesti paneutua siihen hetkeen eikä keskustella siitä mitä pitäisi tehdä :D Baariin mennään pitämään hauskaa eikä keskustelemaan joogafilosofiaa.
Just tällasia vätyksiä nää suomalaiset miehet on jolla ei ole mitään käsitystä kevyestä small talkista. Ehkä tässä onkin osasyy siihen miksi me markkinoidaankin itseämme seksillä kun se on ainoa tapa pitää hauskaa jätkien kanssa joilla ei läppä lennä.
Mutta huomion saa siis baarissa seksillä sekä huumorilla ja sen jälkeen ne koivet pidetään yhdessä -- niin pitkään että saadaan mies pysymään niillä muilla avuilla. - Mies32
näin se menee kirjoitti:
Jo nyt osasit tylsän aiheen valita. Tsiisus sentään! Haluat keskustella läsnäolevaan hetkeen paneutumisesta baarissa? Eiköhän silloin pitäis oikeesti paneutua siihen hetkeen eikä keskustella siitä mitä pitäisi tehdä :D Baariin mennään pitämään hauskaa eikä keskustelemaan joogafilosofiaa.
Just tällasia vätyksiä nää suomalaiset miehet on jolla ei ole mitään käsitystä kevyestä small talkista. Ehkä tässä onkin osasyy siihen miksi me markkinoidaankin itseämme seksillä kun se on ainoa tapa pitää hauskaa jätkien kanssa joilla ei läppä lennä.
Mutta huomion saa siis baarissa seksillä sekä huumorilla ja sen jälkeen ne koivet pidetään yhdessä -- niin pitkään että saadaan mies pysymään niillä muilla avuilla.Jos sinulle on mahdottoman raskasta puhua joogafilosofiasta baarissa, niin et varmaan ole henkisesti ihan samalla tasolla joogafilosofin tai minunkaan kanssani. Silloin on kummankin voitto, ettei mitään sen isompaa romanssia synny. Sinulle löytyy varmasti miehiä, jotka puhuvat heti tisseistäsi ja minulle naisia, jotka eivät ole älylle allergisia öisinkään.
näin se menee kirjoitti:
Mutta huomion saa siis baarissa seksillä sekä huumorilla ja sen jälkeen ne koivet pidetään yhdessä -- niin pitkään että saadaan mies pysymään niillä muilla avuilla.Mikä sen määrittelee, mikä on hauskaa? Eikö älykkäätkin keskustelut omalla tavallaan? Ja jos nainen ei tiedä, mitä on läsnäoleva hetki, kuten ei yllättävän usein tunnu tietävän, eikä siksi osaa pitää hauskaa, niin miksen minä voisi ainakin vähän selittää, mitä läsnäoleva hetki on, toisin kuin vain itsekkäästi yksin nauttia siitä? Ja ehkä tilanteesta riippuen jopa sen filosofoinninkin pystyy tarvittaessa esittämään kevyemmän small talkin ja hauskan läpän muodossa, vai oletko itse koskaan kokeillut?
- näin se menee
Mies32 kirjoitti:
Jos sinulle on mahdottoman raskasta puhua joogafilosofiasta baarissa, niin et varmaan ole henkisesti ihan samalla tasolla joogafilosofin tai minunkaan kanssani. Silloin on kummankin voitto, ettei mitään sen isompaa romanssia synny. Sinulle löytyy varmasti miehiä, jotka puhuvat heti tisseistäsi ja minulle naisia, jotka eivät ole älylle allergisia öisinkään.
On joo raskasta puhua baarissa joogafilosofiasta, koska sinne menen tanssimaan ja nauramaan. Todennäköisesti myös kyllästytät 99% muista naisista jutuillas. Eli 99% naisista on sua tyhmempiä?
Kuka tahansa normaaliälyinen osaa puhua filosofiasta ja sitä tekeekin, siitä puhuminen ei itsessään tee kenestäkään älykästä.
Filosofiasta voin sitten puhua kaikki muut 6 päivää viikosta tai 29 päivää kuukaudesta.
Tosi mustavalkoista ajattelua sulta. Joko se on näin tai sitten noin, ei mitään siltä väliltä. Pystyminen ja haluaminen on kaksi eri asiaa joita et selvästi erota toisistaan. - näin se menee
aparaatti kirjoitti:
Mikä sen määrittelee, mikä on hauskaa? Eikö älykkäätkin keskustelut omalla tavallaan? Ja jos nainen ei tiedä, mitä on läsnäoleva hetki, kuten ei yllättävän usein tunnu tietävän, eikä siksi osaa pitää hauskaa, niin miksen minä voisi ainakin vähän selittää, mitä läsnäoleva hetki on, toisin kuin vain itsekkäästi yksin nauttia siitä? Ja ehkä tilanteesta riippuen jopa sen filosofoinninkin pystyy tarvittaessa esittämään kevyemmän small talkin ja hauskan läpän muodossa, vai oletko itse koskaan kokeillut?
Tottakai voi heittää läpän muodossa vaikka mitä, mutta tässä oli kyse vakavasta ja syvällisestä keskustelusta. Tais olla sit väärinkäsitys?
- näin se menee
aparaatti kirjoitti:
Mikä sen määrittelee, mikä on hauskaa? Eikö älykkäätkin keskustelut omalla tavallaan? Ja jos nainen ei tiedä, mitä on läsnäoleva hetki, kuten ei yllättävän usein tunnu tietävän, eikä siksi osaa pitää hauskaa, niin miksen minä voisi ainakin vähän selittää, mitä läsnäoleva hetki on, toisin kuin vain itsekkäästi yksin nauttia siitä? Ja ehkä tilanteesta riippuen jopa sen filosofoinninkin pystyy tarvittaessa esittämään kevyemmän small talkin ja hauskan läpän muodossa, vai oletko itse koskaan kokeillut?
Hauskaa on jos nauretaan. Harvoin syvälliset keskustelut ovat kovin hauskoja --enemmänkin mielenkiintoisia.
näin se menee kirjoitti:
Hauskaa on jos nauretaan. Harvoin syvälliset keskustelut ovat kovin hauskoja --enemmänkin mielenkiintoisia.
Mutta syvällisessäkin keskustelussa mielenkiintoisuuden ja hauskuuden voi kai halutessaan yhdistää heittämällä johonkin väliin ovelasti läppää, jos on tilannetajua.
- Mies32
näin se menee kirjoitti:
On joo raskasta puhua baarissa joogafilosofiasta, koska sinne menen tanssimaan ja nauramaan. Todennäköisesti myös kyllästytät 99% muista naisista jutuillas. Eli 99% naisista on sua tyhmempiä?
Kuka tahansa normaaliälyinen osaa puhua filosofiasta ja sitä tekeekin, siitä puhuminen ei itsessään tee kenestäkään älykästä.
Filosofiasta voin sitten puhua kaikki muut 6 päivää viikosta tai 29 päivää kuukaudesta.
Tosi mustavalkoista ajattelua sulta. Joko se on näin tai sitten noin, ei mitään siltä väliltä. Pystyminen ja haluaminen on kaksi eri asiaa joita et selvästi erota toisistaan.Minä erotan sen, että minulle älyllisempi keskustelu ei ole ahdistavaa tai raskasta lähtökohtaisesti missään. Enkä ymmärrä miksi se on sitä sinulle, joten emme voisi olla pari. Prosentissakin on liikaa naisia minulle.
Ja tämähän ei tarkoita, että väenvängällä pitäisi tuputtaa esimerkiksi sitä filosofiaa joka paikassa, mutta keskustelu saattaa siihenkin viedä ja se on yleensä mielenkiintoista ja siten viihdyttävääkin.
Mille sinä siellä haluat nauraa? Pitääkö kertoa loputtomasti vitsejä? Etkö saa muuten elämässäsi nauraa tarpeeksi, niin pitää olla tietty aika ja paikka, jossa täytyy olla täysin aivoton?
Ja sinullehan maailma näyttää olevan mustavalkoinen, kun se, että minä voin keskustella myös henkeviä myös baarissa tarkoittaa, että kyllästytän. Kyllä minä pystyn myös tanssimaan ja myös heittäytymään yläastehuumorilla bimboa naurattamaan jos on tarpeen. Ei maailma katsos ole niin mustavalkoinen. - näin se menee
Mies32 kirjoitti:
Minä erotan sen, että minulle älyllisempi keskustelu ei ole ahdistavaa tai raskasta lähtökohtaisesti missään. Enkä ymmärrä miksi se on sitä sinulle, joten emme voisi olla pari. Prosentissakin on liikaa naisia minulle.
Ja tämähän ei tarkoita, että väenvängällä pitäisi tuputtaa esimerkiksi sitä filosofiaa joka paikassa, mutta keskustelu saattaa siihenkin viedä ja se on yleensä mielenkiintoista ja siten viihdyttävääkin.
Mille sinä siellä haluat nauraa? Pitääkö kertoa loputtomasti vitsejä? Etkö saa muuten elämässäsi nauraa tarpeeksi, niin pitää olla tietty aika ja paikka, jossa täytyy olla täysin aivoton?
Ja sinullehan maailma näyttää olevan mustavalkoinen, kun se, että minä voin keskustella myös henkeviä myös baarissa tarkoittaa, että kyllästytän. Kyllä minä pystyn myös tanssimaan ja myös heittäytymään yläastehuumorilla bimboa naurattamaan jos on tarpeen. Ei maailma katsos ole niin mustavalkoinen.Eihän tässä ollut kyse muusta kuin filosofiasta. Sainoinko jossain vaiheessa että mua ei kiinnosta älyllinen keskustelu? Älyllinen keskustelu ja filosofia ei ole synonyymeja keskenään.
Yleensä baarissa ollaan kanssa sen verran juotu että ihan kaikkein syvällisimmät keskustelut ai anna tulta alleen ja niistä tulee laskuhumala..
Ja eihän baareissa edes yleensä kuule mitä muut sanoo niin miten sä sielä vedät jotain joogafilosofiaa?
Ja en kyllä tarvii mitään atmia miehekseni kun on oma ytmi jonka kanssa keskustellaan kyllä syvällisiä ihan tarpeeksi usein. - näin se menee
näin se menee kirjoitti:
Eihän tässä ollut kyse muusta kuin filosofiasta. Sainoinko jossain vaiheessa että mua ei kiinnosta älyllinen keskustelu? Älyllinen keskustelu ja filosofia ei ole synonyymeja keskenään.
Yleensä baarissa ollaan kanssa sen verran juotu että ihan kaikkein syvällisimmät keskustelut ai anna tulta alleen ja niistä tulee laskuhumala..
Ja eihän baareissa edes yleensä kuule mitä muut sanoo niin miten sä sielä vedät jotain joogafilosofiaa?
Ja en kyllä tarvii mitään atmia miehekseni kun on oma ytmi jonka kanssa keskustellaan kyllä syvällisiä ihan tarpeeksi usein.Eli se on joko yläastehuumoria tai joogafilosofiaa??!! Ja sekö ei oo sit mustavalkoista ajattelua?? Ei mikään ihmekkään ettet oo pariutunut.
- näin se menee
näin se menee kirjoitti:
Eihän tässä ollut kyse muusta kuin filosofiasta. Sainoinko jossain vaiheessa että mua ei kiinnosta älyllinen keskustelu? Älyllinen keskustelu ja filosofia ei ole synonyymeja keskenään.
Ja en kyllä tarvii mitään atmia miehekseni kun on oma ytmi jonka kanssa keskustellaan kyllä syvällisiä ihan tarpeeksi usein.Näiden keskusteluiden perusteella oot kyllä mua tyhmempi.
- Nörtti_N
Ikisinkku M kirjoitti:
Kohtaanto-ongelma: introvertti (ruumiillisesti varautuneempi) mies menee baariin, ekstrovertti (ja seksuaalisuudeltaan avoimempi) nainen tulee iskemään.
Jos introvertit iskisivät toisia introverttejä älyllisellä keskustelulla, molemmilla olisi mukavampaa. Mutta näin ei käy, koska introvertti ei kykene sitä lähestymistä tekemään. Kärjistäen myös: introverteilla on vaikea tutustua tuntemattomiin, eli jos ei juttu nopeasti mene "itsestään" samalle aaltopituudelle, se kuivuu kokonaan.
- Kysynvaan....
Miten se käytännössä ilmenee, että nainen markkinoi itseään seksillä?
Mikä olisi sellaista toimintaa, jonka tunnistaisit markkinoinniksi, mutta siihen ei liittyisi seksi?- Ikisinkku M
Siis käytännössä jos nainen lähestyy miestä on hän kännissä ja alkaa ehkä viljelemään jotain kakaimielisiä juttuja, ihan sitä samaa mistä miehiä syytetään silloin kun ne naisia yrittää iskeä.
Jos ajatellaan vaikka tilanne että olen jossain baarissa ja siihen tulisi hymyileväinen selväpäinen nainen juttelemaan vaikkapa jostain aiheista mitkä olleet tapetilla viime päivinä uutisissa ja olisi kiinnostunut mitä minä niistä asioista ajattelen ja toisi omia näkemyksiään esille niin olisihan se aika yllättävää ja viehättävää sensijaan että niitä jotain tavanomaisia mitä tykkäät bändistä yms, kyselee. - Iso Arska-86
Ikisinkku M kirjoitti:
Siis käytännössä jos nainen lähestyy miestä on hän kännissä ja alkaa ehkä viljelemään jotain kakaimielisiä juttuja, ihan sitä samaa mistä miehiä syytetään silloin kun ne naisia yrittää iskeä.
Jos ajatellaan vaikka tilanne että olen jossain baarissa ja siihen tulisi hymyileväinen selväpäinen nainen juttelemaan vaikkapa jostain aiheista mitkä olleet tapetilla viime päivinä uutisissa ja olisi kiinnostunut mitä minä niistä asioista ajattelen ja toisi omia näkemyksiään esille niin olisihan se aika yllättävää ja viehättävää sensijaan että niitä jotain tavanomaisia mitä tykkäät bändistä yms, kyselee.Just joo. Odotat että joku tulee baarissa juttelemaan Heidi Hautalan mokasta??? Voisihan tuota paremminkin nainen seuransa valita...niin kuin on tainnut käydäkin.
- kylmis
Iso Arska-86 kirjoitti:
Just joo. Odotat että joku tulee baarissa juttelemaan Heidi Hautalan mokasta??? Voisihan tuota paremminkin nainen seuransa valita...niin kuin on tainnut käydäkin.
Reps.
- Ikisinkku M
Iso Arska-86 kirjoitti:
Just joo. Odotat että joku tulee baarissa juttelemaan Heidi Hautalan mokasta??? Voisihan tuota paremminkin nainen seuransa valita...niin kuin on tainnut käydäkin.
Ei nyt välttämättä, tapahtuuhan sitä maailmassa paljon muutakin mistä voi keskustella ihan normaalisti ja juttelen minä baarissa kaverienkin kanssa vaikka mistä. Tässä nyt ei oikeastaan ole pointtina se että mistä puhella mutta että voisi sitä ihan normaaleistakin asioista jutella naisen kanssa jonka ensimmäistä kertaa tapaa eikä aina aloittaa joillain parisuhdeasioilla. Joo, voisi varmaan ja monesti käykin niin, joskus hyvin harvoin joku vaan erehtyy seuraan.
- Iso Arska-86
Ikisinkku M kirjoitti:
Ei nyt välttämättä, tapahtuuhan sitä maailmassa paljon muutakin mistä voi keskustella ihan normaalisti ja juttelen minä baarissa kaverienkin kanssa vaikka mistä. Tässä nyt ei oikeastaan ole pointtina se että mistä puhella mutta että voisi sitä ihan normaaleistakin asioista jutella naisen kanssa jonka ensimmäistä kertaa tapaa eikä aina aloittaa joillain parisuhdeasioilla. Joo, voisi varmaan ja monesti käykin niin, joskus hyvin harvoin joku vaan erehtyy seuraan.
Mistä joku random muija tietää mikä on sinulle normaalia?
- Ikisinkku M
Iso Arska-86 kirjoitti:
Mistä joku random muija tietää mikä on sinulle normaalia?
Sehän voisi tulla kysymään. Itseasiassa muuten muistin tässä että viime kunnallisvaalien aikaan parikin ehdokkaana olevaa naista lähestyi baarissa ja kyllä ne ainakin osasi ruveta avaamaan normaalia keskustelua ja markkinoimaan itseään ihan ajatuksillaan. Mukava oli rupatella vaikken sitten äänestänytkään.
- 20 + 9
Ikisinkku M kirjoitti:
Jos ajatellaan vaikka tilanne että olen jossain baarissa ja siihen tulisi hymyileväinen selväpäinen nainen juttelemaan vaikkapa jostain aiheista mitkä olleet tapetilla viime päivinä uutisissa ja olisi kiinnostunut mitä minä niistä asioista ajattelen ja toisi omia näkemyksiään esille niin olisihan se aika yllättävää ja viehättävää sensijaan että niitä jotain tavanomaisia mitä tykkäät bändistä yms, kyselee.Ihan oikeita havaintoja sulla. Naiset taas kiukuttelee periaatteesta, koska eivät kestä kritiikkiä. Naiset eivät tosiaan osaa tehdä aloitteita. Silloin harvoin jos tekevät, niin tekevät sen todella tyylittömästi superkännisellä seksitarjouksella tms.
Eikä tämä seksillä markkinointi koske pelkkiä aloitteita (jotka on suhteellisen harvinaisia naisten taholta muutenkin), vaan naisethan laittautuvat seksikkäiksi ja toivovat, että miehet tulevat heidän luokseen ja kiinnostuvat heidän luonteestaan, eivätkä heidän esille nostetuista tisseistään. - Viisi pistettä
Ikisinkku M kirjoitti:
Jos ajatellaan vaikka tilanne että olen jossain baarissa ja siihen tulisi hymyileväinen selväpäinen nainen juttelemaan vaikkapa jostain aiheista mitkä olleet tapetilla viime päivinä uutisissa ja olisi kiinnostunut mitä minä niistä asioista ajattelen ja toisi omia näkemyksiään esille niin olisihan se aika yllättävää ja viehättävää sensijaan että niitä jotain tavanomaisia mitä tykkäät bändistä yms, kyselee.Ah, tuo taikasana.
Kännissä.
Kuka ihminen kännissä ollessaan on oikeasti henkevä tai edes halukas keskustelemaan syvällisiä ollessaan kännissä? Alkoholi turruttaa aivoja ja vähentää estoja, joten ei ole ihme, että keskustelu painottuu navan alapuolisiin asioihin.
Joka tapauksessa olenhan minä kännissä olevia naisiakin tavannut, ja ei kyllä ole yksikään seksiä lupaillut. Ei ikinä. - PihPohPuh
20 + 9 kirjoitti:
Ihan oikeita havaintoja sulla. Naiset taas kiukuttelee periaatteesta, koska eivät kestä kritiikkiä. Naiset eivät tosiaan osaa tehdä aloitteita. Silloin harvoin jos tekevät, niin tekevät sen todella tyylittömästi superkännisellä seksitarjouksella tms.
Eikä tämä seksillä markkinointi koske pelkkiä aloitteita (jotka on suhteellisen harvinaisia naisten taholta muutenkin), vaan naisethan laittautuvat seksikkäiksi ja toivovat, että miehet tulevat heidän luokseen ja kiinnostuvat heidän luonteestaan, eivätkä heidän esille nostetuista tisseistään.Siinä on luonne hyvin esillä...
- Mies32
Viisi pistettä kirjoitti:
Ah, tuo taikasana.
Kännissä.
Kuka ihminen kännissä ollessaan on oikeasti henkevä tai edes halukas keskustelemaan syvällisiä ollessaan kännissä? Alkoholi turruttaa aivoja ja vähentää estoja, joten ei ole ihme, että keskustelu painottuu navan alapuolisiin asioihin.
Joka tapauksessa olenhan minä kännissä olevia naisiakin tavannut, ja ei kyllä ole yksikään seksiä lupaillut. Ei ikinä.En minä ainakaan puhu uusien naisten kanssa seksistä juurikaan vaikka kuinka kännissä olisin. Sen verran aivot ainakin muka-toimivat, että puheenaiheet voivat olla vaikka politiikkaakin. Ja silti illan päätteeksi olen joskus seksiä saanut.
- näin se menee
Ikisinkku M kirjoitti:
Sehän voisi tulla kysymään. Itseasiassa muuten muistin tässä että viime kunnallisvaalien aikaan parikin ehdokkaana olevaa naista lähestyi baarissa ja kyllä ne ainakin osasi ruveta avaamaan normaalia keskustelua ja markkinoimaan itseään ihan ajatuksillaan. Mukava oli rupatella vaikken sitten äänestänytkään.
No nää ei varmaan missään Tigerissa lähestyneet sua? Varmaan joku hieman tasokkaampi paikka ja "aikuismaisempi"?
- Luolien klaani
Siksi että nainen on pohjimmiltaan horo. Se on geeneissä. Naiset ovat koko olemassaolonsa ajan vaihtanut seksiä ruokaan ja suojeluun. Vaisto on edelleen tallella ja tulee esille noilla fiksuilla ja omavaraisillakin naisilla.
- älkää yleistäkö
Tiedän tälläisia naisia mut tiedän myös vähintään yhtä paljon naisia jotka eivät tee näin, itseni mukaan lukien. Halveksin itsekin naisia jotka ajattelevat että seksillä oli se sitten vihjailua tai avaraa kaula-aukkoa tai ihan seksiä, saa mitä haluaa. Itse olen mielummin tunnettu muista avuistani, kuten että olen hyvä työssäni tai että olen fiksu ja tiedän paljon asioista ja keskustelen mielelläni asioista joista tiedän tai en tiedä. Näin tiedän seuraavalla kerralla myös ennen vieraasta asiasta :) Minua ällöttää myös kaiken muunkin myyminen seksillä koska kaikkea sillä yritetään myydä. Tästä varmaan monet idean saavatkin päähänsä.
- seksimarkkinoija
Minä olen ainakin käynyt kauppaoppilaitoksessa seksimarkkinointi-linjan. Miksi siellä sitten järjestetään sellainen jos ei seksillä saa markkinoida? Yksi perusasia on, että "älä myy itseäsi liian halvalla".
- Risto Mäkinen
Naisille seksi on "vallan väline". Naiset eivät miehiä voi iskeä yleensä kuin seksillä ts. heillä ei yleensä ole tarjota muuta miehille jota miehillä ei jo olisi. Elävänä esimerkkinä voin kertoa yliopistolta (tais naisen keskiarvo olla yli 4) kauniin naisen jonka tunsin yhteisiltä kursseilta. Kävi ilmi että nainen ei tienny missä Viipuri on... Siis mitä helvettiä, miten voi olla 20 ihminen oli mies tai nainen joka ei tiedä missä Viipuri on?
Tälläkin naisella oli kyllä miehiä kimpussa useasti. Miten tollanen nainen voi muka "markkinoida" itseään muutakun seksillä? Jos otat randomilla jonku naisen ja kysyt siltä vaikka että "paljonko asukkaita on intiassa" ni ei sillä ole mitään käryä. Suurin osa naisista ei pärjää keskustelussa miesten kanssa. Seksillä saa paljon anteeksi esim. yleissivistyksen puutetta.- nii-ii
Ikävä kyllä millään muulla ei ole merkitystä miehen saannin kannalta kuin ulkonäöllä ja seksikkyydellä. Fiksuja naisia ette huomaa, heitä on pilvin pimein sinkkuina.
Naisille tuputetaan jo pienestä pitäen muotia ja suhteita, meikkejä ja seksiä ei mitään tiedettä, taidetta tai yleissivistystä. Onhan se surullista. - Samapa tuo mulle
No, mitäs miehellä eli siis nyt sinullakin on tarjota naiselle, jota ilman nainen ei pysty elämään? Muutama satanen enemmän palkkaa kuussa, kenties? Ja sekin menee autoon, jota herra itse enimmäkseen käyttää ja murjottaa, jos pyytää "ylimääräistä" kyytiä? Netistä löytää tietoa, jos jokin asia rupeaa itseä kiinnostamaan. Ei tarvitse kuunnella paremmuudellaan keekoilevan ressukan esitelmiä ja tuhahteluja. Vai onko teillä tarjota kenties tukea, ymmärrystä, turvaa, uskollisuutta, ja pidättekö naista kuin kukkaa kämmenellä kunnioittaen hänen erilaisuuttaan?
- tyhmäkö olet? mies..
Sinä et vain huomaa naisia, jotka eivät markkinoi itseään seksillä. Toisin sanoen jos nainen ei ole viehättävä ja/tai seksikäs, sinua ei kiinnosta.
- Risto Mäkinen
Naisen ei kovin erikoinen tarvitse mun makuun ainakaan olla. Riittäs ihan perusnainen eli normipainonen ja ei tarvi mikään meikkinainen olla. Yleensä vaan on nää todella (jotka yleensä ei omaa mitään yleissivistystä) tai sitten fiksut naiset jotka taas ei pidä itsestään mitään huolta.
Uskon että moni kaunis nainen on huomannut elämässään sen ettei tarvi juuri mistään mitään tietää koska ulkonäöllä saa paljon. Sellasille naisille joille sitä on suotu vähemmän löytyy yleensä enemmän motivaatiota sivistää itseään kun kasvot ei riitä.
On se kyllä miehilläkin niin että komeimpien ei tarvi fiksuja olla naista saadakseen. Jos mietin mistä naiset yleensä puhuu niin en muista yhdenkään alottaneen keskustelua mun kanssa jostai uutisista tai vaikka pankkien koroista. Niitä kiinnostaa joku helvetin BB/viihdeuutiset ja vaikka se että mitä ostas ens kerralla ku lähtee shoppailee. - 123789
Risto Mäkinen kirjoitti:
Naisen ei kovin erikoinen tarvitse mun makuun ainakaan olla. Riittäs ihan perusnainen eli normipainonen ja ei tarvi mikään meikkinainen olla. Yleensä vaan on nää todella (jotka yleensä ei omaa mitään yleissivistystä) tai sitten fiksut naiset jotka taas ei pidä itsestään mitään huolta.
Uskon että moni kaunis nainen on huomannut elämässään sen ettei tarvi juuri mistään mitään tietää koska ulkonäöllä saa paljon. Sellasille naisille joille sitä on suotu vähemmän löytyy yleensä enemmän motivaatiota sivistää itseään kun kasvot ei riitä.
On se kyllä miehilläkin niin että komeimpien ei tarvi fiksuja olla naista saadakseen. Jos mietin mistä naiset yleensä puhuu niin en muista yhdenkään alottaneen keskustelua mun kanssa jostai uutisista tai vaikka pankkien koroista. Niitä kiinnostaa joku helvetin BB/viihdeuutiset ja vaikka se että mitä ostas ens kerralla ku lähtee shoppailee.Kertoo kyllä kaiken oleellisen naismaustasi/seurastasi jos bbstä puhuvat ja shoppailut on elämän ydin.
Minä ja ystävättäreni täysin erilaisia naisia. - Risto Mäkinen
123789 kirjoitti:
Kertoo kyllä kaiken oleellisen naismaustasi/seurastasi jos bbstä puhuvat ja shoppailut on elämän ydin.
Minä ja ystävättäreni täysin erilaisia naisia.No olisi kyllä kiva tavata sinut/teidät. Naismakuun tuo ei liittynyt mitenkään, totesin vain että yleensä kauniit naiset eivät ole kiinnostuneet mistään "oikeista uutisista". Kommentti perustuu siihen että tunnen paljon kauniita naisia ja myös naisia jotka eivät ole ehkä niin kauniita. Naamasta näkee aika monen kohdalla sen mikä kiinnostaa, mikä ei.
Jos olet erilainen niin onnittelut siitä ja uskon sinun saavan hyvän miehen joskus. Ulkonäöllä (jos siis selvästi valtaväestöstä poikkeava positiiviseen suuntaan) saa paljon anteeksi. Tiedän tämän esimerkiksi nuoruuden kesätyöpaikasta johon palkattiin naisia käytännössä ulkonäön perusteella. Eräs tyttö oli esimerkiksi ihan avuton töissä, mutta oli kaunis ja asiakkaat tulivat monesti sen takia että näkivät hänet vaikutti siihen että pätevämpää työntekijää ei otettu paikalle.
Kyseessä oli siis kesäterassi. Känniset äijät tulee monesti asiakkaaks siihen paikkaan jossa on kauniit myyjät. - jhgdipouy
Risto Mäkinen kirjoitti:
No olisi kyllä kiva tavata sinut/teidät. Naismakuun tuo ei liittynyt mitenkään, totesin vain että yleensä kauniit naiset eivät ole kiinnostuneet mistään "oikeista uutisista". Kommentti perustuu siihen että tunnen paljon kauniita naisia ja myös naisia jotka eivät ole ehkä niin kauniita. Naamasta näkee aika monen kohdalla sen mikä kiinnostaa, mikä ei.
Jos olet erilainen niin onnittelut siitä ja uskon sinun saavan hyvän miehen joskus. Ulkonäöllä (jos siis selvästi valtaväestöstä poikkeava positiiviseen suuntaan) saa paljon anteeksi. Tiedän tämän esimerkiksi nuoruuden kesätyöpaikasta johon palkattiin naisia käytännössä ulkonäön perusteella. Eräs tyttö oli esimerkiksi ihan avuton töissä, mutta oli kaunis ja asiakkaat tulivat monesti sen takia että näkivät hänet vaikutti siihen että pätevämpää työntekijää ei otettu paikalle.
Kyseessä oli siis kesäterassi. Känniset äijät tulee monesti asiakkaaks siihen paikkaan jossa on kauniit myyjät.Eli mitä tuo kertoi miehistä? Se kaunis nainen veti miehiä puoleensa. Ei ne miehet tule ravintolaan henkeviä keskustelemaan.
- Mies32
jhgdipouy kirjoitti:
Eli mitä tuo kertoi miehistä? Se kaunis nainen veti miehiä puoleensa. Ei ne miehet tule ravintolaan henkeviä keskustelemaan.
Olen minä ainakin baareissa henkeviä jutellut. Mieluiten kauniiden naisten kanssa.
Henkeviä ei kylläkään ole mikään pakko jutella, mutta jos asenne on esimerkiksi kuten yllä jollain Arskalla Hautala-keskustelua kohtaan, niin naisen on paras jatkaa seuraavaan pöytään. - Iso Arska-86
Mies32 kirjoitti:
Olen minä ainakin baareissa henkeviä jutellut. Mieluiten kauniiden naisten kanssa.
Henkeviä ei kylläkään ole mikään pakko jutella, mutta jos asenne on esimerkiksi kuten yllä jollain Arskalla Hautala-keskustelua kohtaan, niin naisen on paras jatkaa seuraavaan pöytään.Ja niinhän ne naiset tekevätkin. Sen vuoksihan aloittajakin taas täällä tihrustaa.
- 123789
Risto Mäkinen kirjoitti:
No olisi kyllä kiva tavata sinut/teidät. Naismakuun tuo ei liittynyt mitenkään, totesin vain että yleensä kauniit naiset eivät ole kiinnostuneet mistään "oikeista uutisista". Kommentti perustuu siihen että tunnen paljon kauniita naisia ja myös naisia jotka eivät ole ehkä niin kauniita. Naamasta näkee aika monen kohdalla sen mikä kiinnostaa, mikä ei.
Kyseessä oli siis kesäterassi. Känniset äijät tulee monesti asiakkaaks siihen paikkaan jossa on kauniit myyjät.Eli kauniit naiset, ei siis kaikki naiset. Miehiä kiinnostaa kaunis ulkonäkö, ei ole naisten vika jos oppivat markkinoimaan seksillä. Vaatimattomamman näköiset naiset eivät kiinnosta miehiä, vaikka eivät markkinoi itseään seksillä tai vaikka markkinoisivat.
Next. - Viisi pistettä
123789 kirjoitti:
Eli kauniit naiset, ei siis kaikki naiset. Miehiä kiinnostaa kaunis ulkonäkö, ei ole naisten vika jos oppivat markkinoimaan seksillä. Vaatimattomamman näköiset naiset eivät kiinnosta miehiä, vaikka eivät markkinoi itseään seksillä tai vaikka markkinoisivat.
Next.Haista sinä keskisormeni. Olisin otettu, jos vaatimattomammankin näköinen nainen tulisi minulle markkinoimaan itseään seksillä. Taikka vaan markkinoimaan.
- Mies32
Iso Arska-86 kirjoitti:
Ja niinhän ne naiset tekevätkin. Sen vuoksihan aloittajakin taas täällä tihrustaa.
No minä en ainakaan siitä tihrusta. Sinä ja ne naiset olette eri lajia, ei minulta ole mitään pois mitä te keskenänne teette. Ei siis heppi herää tyhjäpään kanssa, niin turhahan sitä on tihrustaa. Vähän kuin ei herää itseään tyrkyttävän nartunkaan kanssa.
- Iso Arska-86
Mies32 kirjoitti:
No minä en ainakaan siitä tihrusta. Sinä ja ne naiset olette eri lajia, ei minulta ole mitään pois mitä te keskenänne teette. Ei siis heppi herää tyhjäpään kanssa, niin turhahan sitä on tihrustaa. Vähän kuin ei herää itseään tyrkyttävän nartunkaan kanssa.
Ei kiinnosta nuo miesten väliset.
- en jaksa vehdata
Haista sinä keskisormeni. Olisin otettu, jos vaatimattomammankin näköinen nainen tulisi minulle markkinoimaan itseään seksillä. Taikka vaan markkinoimaan.
Mitenkäs tässä aivoton nainen nyt voi tietää kuinka miestä lähestyä kun toinen väittää toista ja toinen päinvastaista? Parempi olla menemättä tyrkylle kun mikään ei kelpaa. Pitäkää tunkkinne.
- en jaksa vehdata
Haista sinä keskisormeni. Olisin otettu, jos vaatimattomammankin näköinen nainen tulisi minulle markkinoimaan itseään seksillä. Taikka vaan markkinoimaan.
Mitenkäs tässä aivoton nainen nyt voi tietää kuinka miestä lähestyä kun toinen väittää toista ja toinen päinvastaista? Parempi olla menemättä tyrkylle kun mikään ei kelpaa. Pitäkää tunkkinne.
- Viisi pistettä
en jaksa vehdata kirjoitti:
Minä veikkaan että kommentin kirjoittanut 123789 oli nainen, olin aistivinani pientä turhautumista.
Ja sulla on nyt perspektiivihäiriö: minullehan kelpaa vaikka mikä, mutta eipä ole tyrkyttäjiä. Tämä asia vaivaa minua minne menenkin, en minä siinä muutu. En voisi sille mitään, jos muut miehet torjuvat. - Mies32
en jaksa vehdata kirjoitti:
Sinun on vaan otettava riski. Ja opittava tunnistamaan haluamasi miehen ulkoiset merkit. Esimerkiksi Arskan tapaat HIFK-logoon pukeutuneena usein ja lyhyessä tukassa. Valkoiset tennarit todennäköiset jos kohtaamispaikka keskusta.
- en jaksa vehdata
Mies32 kirjoitti:
Sinun on vaan otettava riski. Ja opittava tunnistamaan haluamasi miehen ulkoiset merkit. Esimerkiksi Arskan tapaat HIFK-logoon pukeutuneena usein ja lyhyessä tukassa. Valkoiset tennarit todennäköiset jos kohtaamispaikka keskusta.
Kyllä minä tiedän mikä minua kiinnostaa. En vain itse ota riskiä aloitteen muodossa.
- Ikisinkku M
Mies32 kirjoitti:
Arska ei tajunnut että laitoin tämän avauksen siksi kun ajattelin kokeilla laittaa ketjun yläpalkkiin, vielä oli matkaa vaikka ihan hyvin onkin vastauksia.
- Iso Arska-86
Ikisinkku M kirjoitti:
Arska ei tajunnut että laitoin tämän avauksen siksi kun ajattelin kokeilla laittaa ketjun yläpalkkiin, vielä oli matkaa vaikka ihan hyvin onkin vastauksia.
Höpö höpö. Sulla on jo pidemmän aikaa ollut kuivakausi. Se näkyy naamasta. Ja mukavaahan se on päästä porukalla yläpalkkiin.
- Viisi pistettä
Olenko minä todellakin tämän palstan ainoa oikea ATM, kun minua naiset eivät koskaan ole lähestyneet edes lupaamalla seksiä?
- lottamari<3
Ikisinkku M on oikeassa. Juttelin muutama päivä sitten yhden miehen kanssa, kun hän halusi avautua ja kuulla mitä mieltä minä olen. Istuttiin nokatusten ja juteltiin. Siinä vierähti muutama tunti. Seuraavana päivänä hän soitti ja kehui kuinka hyvältä oli tuntunut saada jutella kanssani ja että ei muista koskaan jutelleensa kenenkään naisen kanssa niin syvällisesti. Meni muutama päivä ja tämä mies soitti ja kysyi haluaisinko alkaa hänen kanssaan olemaan...
niin, mitään seksikeskustelua ei käyty ihan vaan asiaa, mutta niin siinä kävi, että miesparka ihastui, mutta minä sanoin, että ei kiitos...ei se ihan noin se juttu mene...sitä seksikkyyttä pitää miehestäkin löytyä, komeutta, karismaa ja yhteistä kemiaa.
Itse olen sitä mieltä, että hyvä keskustelutaito tai asioilla brassaaminen ei kuitenkaan johda lopulta siihen toivottuun tulokseen ja ilmapiiri parin välillä pysyy asialinjalla, jos henkiö ei seksuaalisesti, ulkonäöllisesti ja ulkoisesti muuten viehätä. - Suomalainen emäntä
No entäs minä? Mä en ole hot, enkä markkinoi itseäni olemattomalla seksikkyydellä. Kukaan (sopiva) ei vilkaisekkaan.
Olen normipainossa, normi pituinen, vähän meikkiä, hiukset lähes aina kiinni, pukeudun käytännöllisesti, kävelen selkä suorana (ellen ole väsynyt).
Milläs markkinoin, kun luonnekin on pojille liian paha? Muistuttaa lähes kenraalia. Ja luonnehan ei ensinäkemältä kiinnosta.- lottamari<3
Osaat laittaa hyvää ruokaa tai olet näppärä käsityöihminen tai omistat kartanon ja vihreätä kultaa ( metsää) tai sinulla on hyvä huumorintaju tai olet hyväsydäminen auttaja, tai kunnon suomalainen rehti nainen, josta mies haluaa ehtoisan emännän itselleen. Kuka mitäkin hakee/haluaa/vaatii.--
joku mies on kyllästynyt helppoihin seksillä itseään tyrkyttäviin naikkosiin, toinen mies aina kaiken analysoiviin pihtareihin, kolmas puuduttavan tylsään politkoinnista ja yhteiskuntakriittisiin keskusteluihin, neljäs mammonan palvojaan, viides pilettäjään..ja onhan noita...halut vaihtelee kullakin..
Suurimmalle osalle miehistä riittää nainen, joka on hyvä sängyssä sekstaamaan..sillä moni mies nuorena jaksaa pitkälle. Sitten kun miehellä ikää tulee lisää, eikä kunto ja jorma enää jaksa pelittää, niin sitten ajatukset seksistä siirtyvät naisessa muualle....
- redsffdsfsd
Samaa mieltä. Naisten iskuyritykset ovat yleensä tuota luokkaa ja sitten ne nauravat miesten iskuyrityksille, joissa on sentään paljon enemmän mielikuvitusta. Joko se on miehen ulkonäön kehuminen ja kiehnäys, itsensä hinkuttaminen miestä vasten tai sitten suora ehdotus. Normaalia keskustelua harvemmin näkee jos nainen on kiinnostunut. Toki kiinnostus voi kasvaa juttelun myötä, mutta ei keskusteleva nainen yleensä ole heti alkujaan kiinnostunut.
- lottamari<3
No. Eikö se ole vähän kummankin osapuolen käytöksen lopputulos, kun on viinaa vedetty naamaan? Yhtä lailla miehet tulevat kännipäissään örveltämään kuinka kaunis olet, lähdetkö mukaan, yrittävät kopeloida, tekevät suoria ehdotuksia, eivät osaa keskustella muuta kuin junttijuttuja...
Miten känninen mies tai nainen eroaa tässä suhteessa toisistaan..
Normaalisti kukaan nainen ei ala ensitapaamisella hinkkaamaan itseään miestä vasten tai ehdottelemaan suoraan mitään,..no...ulkonäön kehumisessa en näe mitään huonoa...
Miten miehen ja naisen erot käyttäytymisessä muka eroavat selvin päin tai kännipäissä?
Itse sanoisin että ei mitenkään. Sama sopimaton käytös molemmilla, kun ollaan juotu ja normaalijärkisillä selvinpäin olevilla kummallakin osapuolella normikäytös.
Ikisinkulle vastauksena, että tilaisuus ja paikka asettavat ehdot aika pitkälti sille miten missäkin tilanteessa ja paikassa käyttäydytään. Pikkujoulujuhlissa ei ehkä niin vakavalla naamalla keskustella, eikä perjantai-lauantai illalla baarissa. Kirkossa, hautajaisissa, kirjastossa ja työpaikalla tuskin kukaan lähestyy toista osapuolta seksistisen provosoivasti..
niin,. en lopultakaan tiedä mitä aloituksen viestin sanoma oli? Millaisessa tilanteessa vai yleisesti ottaenko nainen käyttäytyy muka noin? - Viisi pistetä
lottamari<3 kirjoitti:
No. Eikö se ole vähän kummankin osapuolen käytöksen lopputulos, kun on viinaa vedetty naamaan? Yhtä lailla miehet tulevat kännipäissään örveltämään kuinka kaunis olet, lähdetkö mukaan, yrittävät kopeloida, tekevät suoria ehdotuksia, eivät osaa keskustella muuta kuin junttijuttuja...
Miten känninen mies tai nainen eroaa tässä suhteessa toisistaan..
Normaalisti kukaan nainen ei ala ensitapaamisella hinkkaamaan itseään miestä vasten tai ehdottelemaan suoraan mitään,..no...ulkonäön kehumisessa en näe mitään huonoa...
Miten miehen ja naisen erot käyttäytymisessä muka eroavat selvin päin tai kännipäissä?
Itse sanoisin että ei mitenkään. Sama sopimaton käytös molemmilla, kun ollaan juotu ja normaalijärkisillä selvinpäin olevilla kummallakin osapuolella normikäytös.
Ikisinkulle vastauksena, että tilaisuus ja paikka asettavat ehdot aika pitkälti sille miten missäkin tilanteessa ja paikassa käyttäydytään. Pikkujoulujuhlissa ei ehkä niin vakavalla naamalla keskustella, eikä perjantai-lauantai illalla baarissa. Kirkossa, hautajaisissa, kirjastossa ja työpaikalla tuskin kukaan lähestyy toista osapuolta seksistisen provosoivasti..
niin,. en lopultakaan tiedä mitä aloituksen viestin sanoma oli? Millaisessa tilanteessa vai yleisesti ottaenko nainen käyttäytyy muka noin?No aivan sama. Taas yksi atm jota kukaan nainen ei mukamas huoli, joka osoittautuukin seksivalkkaajaksi jonka kanssa naiset haluaisivat seksiä mutta miehelle ei nyt jostain syystä kelpaa
Keitä näitä nyt onkaan:
- Teemu Milto (tosin poistunut)
- Periaatteen mies
- Miehenkuvotus
- Hämin
...ja nyt vielä Ikisinkku M:kin. Niistä puhumattakaan jotka tässä yhteydessä unohdin.
Kaikkihan täällä naista sais, paitsi minä. - lottamari<3
Viisi pistetä kirjoitti:
No aivan sama. Taas yksi atm jota kukaan nainen ei mukamas huoli, joka osoittautuukin seksivalkkaajaksi jonka kanssa naiset haluaisivat seksiä mutta miehelle ei nyt jostain syystä kelpaa
Keitä näitä nyt onkaan:
- Periaatteen mies
- Miehenkuvotus
- Hämin
...ja nyt vielä Ikisinkku M:kin. Niistä puhumattakaan jotka tässä yhteydessä unohdin.
Kaikkihan täällä naista sais, paitsi minä.Siis oletko mies? ja minäkö olen luullut sinua naiseksi :)
Jaa. miksi et saa naista? - Viisi pistettä
lottamari<3 kirjoitti:
Siis oletko mies? ja minäkö olen luullut sinua naiseksi :)
Jaa. miksi et saa naista?Taisit vastata omaan kysymykseesi.
- ViidenPisteenATMmies
lottamari<3 kirjoitti:
Siis oletko mies? ja minäkö olen luullut sinua naiseksi :)
Jaa. miksi et saa naista?Alan muuten pikkuhiljaa kyllästymään, että minua luullaan täällä jatkuvasti naiseksi. Sinäkään et minun kanssani suinkaan ensimmäistä kertaa keskustele.
Kommentoin sen verta paljon, yleisesti ottaen pidän miesten puolta, vähintään joka kolmannessa viestissä valitan joko naisenpuutettani tai yleistä ätmiyttäni.
Sekä, että minulla ei ole ATM:ää tai miestä nimimerkissäni tarkoittaa että olen automaattisesti nainen? Vai ajattelenko niin naisellisesti? Vai ilmaisenko vain mielipiteeni naisellisesti? Johtuuko se vain siitä, että en halua leimata kaikkia naisia huoriksi, lutkiksi tai muuten vaan pahoiksi?
VAI OLENKO MINÄ VAAN NIIN HELVETIN TYLSÄ ETTÄ IHMISILTÄ UNOHTUU PÄIVÄSSÄ KAHDESSA MITÄ OLEN KIRJOITELLUT JA OLETUSARVOKSI PALAUTUU ETTÄ OLEN NAINEN?
Alan olemaan kurkkuani myöten täynnä tätä palstaa... - lottamari<3
ViidenPisteenATMmies kirjoitti:
Alan muuten pikkuhiljaa kyllästymään, että minua luullaan täällä jatkuvasti naiseksi. Sinäkään et minun kanssani suinkaan ensimmäistä kertaa keskustele.
Kommentoin sen verta paljon, yleisesti ottaen pidän miesten puolta, vähintään joka kolmannessa viestissä valitan joko naisenpuutettani tai yleistä ätmiyttäni.
Sekä, että minulla ei ole ATM:ää tai miestä nimimerkissäni tarkoittaa että olen automaattisesti nainen? Vai ajattelenko niin naisellisesti? Vai ilmaisenko vain mielipiteeni naisellisesti? Johtuuko se vain siitä, että en halua leimata kaikkia naisia huoriksi, lutkiksi tai muuten vaan pahoiksi?
VAI OLENKO MINÄ VAAN NIIN HELVETIN TYLSÄ ETTÄ IHMISILTÄ UNOHTUU PÄIVÄSSÄ KAHDESSA MITÄ OLEN KIRJOITELLUT JA OLETUSARVOKSI PALAUTUU ETTÄ OLEN NAINEN?
Alan olemaan kurkkuani myöten täynnä tätä palstaa..."kulta pieni pippuri" en ole seurannut niin tarkasti näitä nimimerkkejä tai jaksanut paneutua niihin niin, että...no
Et ole ollenkaan tylsä ihminen, mutta palstaihmiset eivät ainakaan minun mieliini jää paitsi ehkä joku söpö teemu, jonka vei joku kaunotar ja josta ei sen koomimmin ole kuultu :)
Niin, et vastannut kysymykseeni,..miksi et saa naista? Oletko sitten jo kauan yrittänyt ja missä vika?
Onko joku muukin erehtynyt luulemaan sinua naiseksi?..outoa,..olet selvästi kunnon mies, jos sinulla on pehmeämmät arvot, etkä lutkittele ja huorittele. Pisteet sinulle päivänpaiste :) - ....
ViidenPisteenATMmies kirjoitti:
Alan muuten pikkuhiljaa kyllästymään, että minua luullaan täällä jatkuvasti naiseksi. Sinäkään et minun kanssani suinkaan ensimmäistä kertaa keskustele.
Alan olemaan kurkkuani myöten täynnä tätä palstaa...No jos se yhtään lohduttaa, niin mä en ole luullut sua missään vaiheessa naiseksi. :)
Kuitenkin aika paljon luen sun kirjoituksia. Missä lukee viisi pistettä nimimerkin kohdalla. Sinä vaan muutaman muun tavoin olet maltillisempi perustelemaan ajatuksiasi, etkä vain rääkäisemään niitä. Naisia usein syytetään liian pitkälle viedyistä kommenteista, joissa käännetään joka kivi ylös alas. Ehkä meidän kulttuurissa miehille tyypillisempänä pidetään lyhyitä ja töks suoraan vastauksia?
Minusta taas on kiva lukea pidemmälle vietyjä ajatuksia ja vastauksia. - Viisi pistettä
.... kirjoitti:
No jos se yhtään lohduttaa, niin mä en ole luullut sua missään vaiheessa naiseksi. :)
Kuitenkin aika paljon luen sun kirjoituksia. Missä lukee viisi pistettä nimimerkin kohdalla. Sinä vaan muutaman muun tavoin olet maltillisempi perustelemaan ajatuksiasi, etkä vain rääkäisemään niitä. Naisia usein syytetään liian pitkälle viedyistä kommenteista, joissa käännetään joka kivi ylös alas. Ehkä meidän kulttuurissa miehille tyypillisempänä pidetään lyhyitä ja töks suoraan vastauksia?
Minusta taas on kiva lukea pidemmälle vietyjä ajatuksia ja vastauksia.Vilpitön kiitos tuosta kommentista, se lämmitti mieltäni.
Tosin, jos tuo nyt pitää paikkansa mitä sanoit, niin se oikeastaan viitoittaa tietäni naisettomuuteen jatkossakin. Sillä ne pidemmälle viedyt ajatukset ja vastaukset voivat olla kivaa lukea, mutta ei tie naisen sydämeen. - Viisi pistettä
lottamari<3 kirjoitti:
"kulta pieni pippuri" en ole seurannut niin tarkasti näitä nimimerkkejä tai jaksanut paneutua niihin niin, että...no
Et ole ollenkaan tylsä ihminen, mutta palstaihmiset eivät ainakaan minun mieliini jää paitsi ehkä joku söpö teemu, jonka vei joku kaunotar ja josta ei sen koomimmin ole kuultu :)
Niin, et vastannut kysymykseeni,..miksi et saa naista? Oletko sitten jo kauan yrittänyt ja missä vika?
Onko joku muukin erehtynyt luulemaan sinua naiseksi?..outoa,..olet selvästi kunnon mies, jos sinulla on pehmeämmät arvot, etkä lutkittele ja huorittele. Pisteet sinulle päivänpaiste :)No jos palstaihmiset eivät mieleesi jää, niin sehän on ihan sama kuka sinulle vastailee, ja mitä ikinä tässäkin vastaan, se luultavasti pian sekoittuu kuitenkin sen kaiken muun palstahötön sekaan, ettet enää muista kuka se olikaan joka niin sanoi ja mikä oli kunkin agenda.
En minäkään ole muodostanut mitään profiilia esim. Ikisinkku M:stä, mutta esim. Periksestä, mies32:sta, mies 86:sta, Kympin naisesta, DarkFearista, lord.boredomista, hirveän pitkästä pisterivistä (......... tjsp), sinusta ja aika monesta muusta samalla nimimerkillä säännöllisesti kirjoittavasta on kuitenkin jäänyt jonkinlainen käsitys. Edes se, kumpaa sukupuolta edustavat.
Case in point: se ettet muista sukupuoltani tai ole noteerannut niitä ziljoonaa viestiä missä naisettomuuttani ruikutan, osoittaa hyvinkin selvästi sen, että sinulle minä olen tylsä ihminen, toisin kuin söpö teemu.
Se miksi en saa naista on arvoitus itsellenikin, tai sitten ei ole. Olenhan niitä syitä spekuloinut kymmenissä viesteissä jotka ovat menneet ihmisiltä erikseen ohi, koska on ilmeisesti paljon hauskempaa jankata sadatta tuhannetta kertaa niistä joista ennenkin on jankattu. Tai ehkä se, että vässykkä ei naista kiinnosta on niin ilmiselvä syy ettei siitä synny jatkokeskustelua. Noh, ehkä oikeasti yksittäisen palstapersoonan ikiruikutus siitä kuinka ei naista ikinä saa ON oikeasti niin tylsä aihe ettei kiinnosta ketään, eihän tämä ole minun terapiaistuntoni.
Olet itsekin jo vastannut kysymykseen johon minulta vastausta tivasit: ei ole ensimmäinen eikä toinen kerta, kun olet sanonut että jos miehessä ei ole "sitä jotakin" mikä vetoaa naisiin, niin yksin jää. Siinä se syy.
Enkä ole nyt mikään päivänpaiste, tana. Olen jyrisevä ukkospilvi. Tosin huvittava sellainen, mutta kuitenkin. - ....
Vilpitön kiitos tuosta kommentista, se lämmitti mieltäni.
Tosin, jos tuo nyt pitää paikkansa mitä sanoit, niin se oikeastaan viitoittaa tietäni naisettomuuteen jatkossakin. Sillä ne pidemmälle viedyt ajatukset ja vastaukset voivat olla kivaa lukea, mutta ei tie naisen sydämeen.Ole hyvä. :)
Kyllä ne voivat viedä naisen sydämeenkin, jos sattuu kohdallesi nainen joka arvostaa ajatuksiasi ja näkee niiden merkityksen parisuhteenkin kannalta.
Omalla kohdallani nimenomaan miehen ajatuksilla jonka kanssa elämäni jaan, oli suurin merkitys kaikessa kun halusin oppia hänet tuntemaan ja lopulta hänen kanssaan elämäänkin. En aio valehdella etteikö kuorikin olisi ollut mieleinen, muttei todellakaan se tärkein asia. Näin netin kautta mieheen tutustuneena ne ajatukset löi ensin tajuntaan. Ne oli se mitä ensin näki ja pohdiskeli. Kun sitten huomasi ulkokuorenkin olevan asia, josta pitää (liekö se tuli niiden ajatusten ansiosta mieleiseksi), niin päätin kokeilla vielä kerran onneani. Nyt meillä on lapsiperhe. Sellaista tavallista arkea, johon mahtuu iloa ja surua.
Näin voi käydä muillekin. Mies oli työtön ja asui vielä kotonaan, vaikka aikuinen olikin. Niin sanottu peräkammarin poika, siinä mielessä. Ei mikään hirmu sosiaalinen ja seurapiiri mies tosiaankaan, mutta mulle hyvä mies ja lapselle valtavan tärkeä iskä. - Mies32
No jos palstaihmiset eivät mieleesi jää, niin sehän on ihan sama kuka sinulle vastailee, ja mitä ikinä tässäkin vastaan, se luultavasti pian sekoittuu kuitenkin sen kaiken muun palstahötön sekaan, ettet enää muista kuka se olikaan joka niin sanoi ja mikä oli kunkin agenda.
En minäkään ole muodostanut mitään profiilia esim. Ikisinkku M:stä, mutta esim. Periksestä, mies32:sta, mies 86:sta, Kympin naisesta, DarkFearista, lord.boredomista, hirveän pitkästä pisterivistä (......... tjsp), sinusta ja aika monesta muusta samalla nimimerkillä säännöllisesti kirjoittavasta on kuitenkin jäänyt jonkinlainen käsitys. Edes se, kumpaa sukupuolta edustavat.
Case in point: se ettet muista sukupuoltani tai ole noteerannut niitä ziljoonaa viestiä missä naisettomuuttani ruikutan, osoittaa hyvinkin selvästi sen, että sinulle minä olen tylsä ihminen, toisin kuin söpö teemu.
Se miksi en saa naista on arvoitus itsellenikin, tai sitten ei ole. Olenhan niitä syitä spekuloinut kymmenissä viesteissä jotka ovat menneet ihmisiltä erikseen ohi, koska on ilmeisesti paljon hauskempaa jankata sadatta tuhannetta kertaa niistä joista ennenkin on jankattu. Tai ehkä se, että vässykkä ei naista kiinnosta on niin ilmiselvä syy ettei siitä synny jatkokeskustelua. Noh, ehkä oikeasti yksittäisen palstapersoonan ikiruikutus siitä kuinka ei naista ikinä saa ON oikeasti niin tylsä aihe ettei kiinnosta ketään, eihän tämä ole minun terapiaistuntoni.
Olet itsekin jo vastannut kysymykseen johon minulta vastausta tivasit: ei ole ensimmäinen eikä toinen kerta, kun olet sanonut että jos miehessä ei ole "sitä jotakin" mikä vetoaa naisiin, niin yksin jää. Siinä se syy.
Enkä ole nyt mikään päivänpaiste, tana. Olen jyrisevä ukkospilvi. Tosin huvittava sellainen, mutta kuitenkin.Niin, sinun ongelmasi on mielestäni moneenkkertaan puitu. Se on sitä ätmiyden peruskauraa, siksi siihen ei varmaan ole uudelleen lähdetty. Jos vässykkyytesi tarkoittaa esimerkiksi aloitekyvyttömyyttä, niin siinä jo iso syy.
Vässykästä tulee mieleen sellainen pieni harmaa pilvi pilvisenä päivänä. Ukkospilvi olisi ennemmin tatuoitu ähkijä, joilla kyllä naisia riittää. Muttei kykyä pehmeään kirjoitustyyliin. - Viisi pistettä
Mies32 kirjoitti:
Niin, sinun ongelmasi on mielestäni moneenkkertaan puitu. Se on sitä ätmiyden peruskauraa, siksi siihen ei varmaan ole uudelleen lähdetty. Jos vässykkyytesi tarkoittaa esimerkiksi aloitekyvyttömyyttä, niin siinä jo iso syy.
Vässykästä tulee mieleen sellainen pieni harmaa pilvi pilvisenä päivänä. Ukkospilvi olisi ennemmin tatuoitu ähkijä, joilla kyllä naisia riittää. Muttei kykyä pehmeään kirjoitustyyliin."Jos vässykkyytesi tarkoittaa esimerkiksi aloitekyvyttömyyttä, niin siinä jo iso syy."
Käyttämäsi konditionaali viittaa siihen ettet sinäkään oikeastaan ole suuremmin edes yrittänyt tarkastella tilannetta, kun leimojen lätkiminen on ollut helpompaa.
Olen muutamaan kertaan sanonut esim. sitä että kiltteys vaatii rohkeutta, ja ylipäätään analysoinut mitä kiltteys on. Muunmuassa silloin, kun se näkemys ei ole sinulle kelvannut, niin olet väittänyt vastaan, että ei se ole kiltteyttä, olet vain nynny. Sitten sen perusteella olet tehnyt johtopäätöksiä, että koska olen nynny, olen myös aloitekyvytön. Paskapuhetta, kyllä minä aloitteita teen, mutta ne eivät vaan johda mihinkään. - Mies32
"Jos vässykkyytesi tarkoittaa esimerkiksi aloitekyvyttömyyttä, niin siinä jo iso syy."
Käyttämäsi konditionaali viittaa siihen ettet sinäkään oikeastaan ole suuremmin edes yrittänyt tarkastella tilannetta, kun leimojen lätkiminen on ollut helpompaa.
Olen muutamaan kertaan sanonut esim. sitä että kiltteys vaatii rohkeutta, ja ylipäätään analysoinut mitä kiltteys on. Muunmuassa silloin, kun se näkemys ei ole sinulle kelvannut, niin olet väittänyt vastaan, että ei se ole kiltteyttä, olet vain nynny. Sitten sen perusteella olet tehnyt johtopäätöksiä, että koska olen nynny, olen myös aloitekyvytön. Paskapuhetta, kyllä minä aloitteita teen, mutta ne eivät vaan johda mihinkään.Ei minun äskeisen viestini takana ollut sen kummempaa profilointia kuin äskeinen vässykäksi itsesi julistaminen. Minkä kyllä muistan sinun tehneen ennenkin. Ensimmäisenä vässykkyydestä nyt tuli mieleen aloitekyky.
Oletko tosiaan tehnyt niitä tarpeeksi? Eli ikääsi nähden pitäisi olla jo sata täynnä. Ihan livenäkin, nettialoitteet päälle. - Viisi pistettä
Mies32 kirjoitti:
Ei minun äskeisen viestini takana ollut sen kummempaa profilointia kuin äskeinen vässykäksi itsesi julistaminen. Minkä kyllä muistan sinun tehneen ennenkin. Ensimmäisenä vässykkyydestä nyt tuli mieleen aloitekyky.
Oletko tosiaan tehnyt niitä tarpeeksi? Eli ikääsi nähden pitäisi olla jo sata täynnä. Ihan livenäkin, nettialoitteet päälle.Mikä lasketaan aloitteeksi? Olen ollut riittävästi baareissa ja yökerhoissa, todetakseni että niistä en seuraa saa, en lyhytaikaista eikä pidempää. Ei kiinnosta, et ole mun tyyppiäni tulee ennen kuin ehdin tervehtiäkään.
Olen tavannut ystäväpiirin merkeissä naisia ja keskustellut about yhtä lennokkaasti kun täälläkin. Luotani ei kaikota, mutta toisaalta ei seuraani myöskään haluta. Kaikki keskustelu on sellaista mitä voisi käydä myös miesten kanssa. En ole huomannut sitä pienenpientäkään vihreää valoa yhdessäkään naisessa, jonka perusteella voisi edetä. Varovasti, kuten sinä tekisit. Tai no, onhan näitä muutama yritys jonka lopputuloksena joku mukava nainen saa minusta vielä hyvän miehen.
Nettitreffeissä jatkoonpääsyprosentti pyöreä 0, olen lähettänyt kymmenittäin eli siis reilusti yli sata pyyntöä. Joko ei vastausta, tai sitten ettei kiinnosta. Jos ei heti, niin hyvin pian.
Minun henkilökohtaisen tilanteeni analysointi ei ehkä ole mielekästä, mutta jos kerran olet sitä mieltä että nämä ovat ihan normi ätmiongelmia, niin miksi sitten mielummin soditaan, kun yritetään pohtia asiaa, etsiä eri tarkastelukulmia ja vaihtoehtoisia lähestymistapoja.
Näitä esitetään kovin vähän tällä palstalla. Mitä liian kiltti / nössö mies voi tehdä ollakseen kiinnostavampi? Pitääkö mennä radikaaliin muuttumisleikkiin, jonka lopputuloksena on jonkin sortin aivopesun läpi käynyt ihminen, joka on ihan muuta kun oli? Onko naisia kunnioittavan miehen välttämättä opittava manipuloivaksi pelimieheksi ennen kuin minkäänlaisia naissuhteita alkaa saamaan? Vai onko jotain muita keinoja? - Mies32
Mikä lasketaan aloitteeksi? Olen ollut riittävästi baareissa ja yökerhoissa, todetakseni että niistä en seuraa saa, en lyhytaikaista eikä pidempää. Ei kiinnosta, et ole mun tyyppiäni tulee ennen kuin ehdin tervehtiäkään.
Olen tavannut ystäväpiirin merkeissä naisia ja keskustellut about yhtä lennokkaasti kun täälläkin. Luotani ei kaikota, mutta toisaalta ei seuraani myöskään haluta. Kaikki keskustelu on sellaista mitä voisi käydä myös miesten kanssa. En ole huomannut sitä pienenpientäkään vihreää valoa yhdessäkään naisessa, jonka perusteella voisi edetä. Varovasti, kuten sinä tekisit. Tai no, onhan näitä muutama yritys jonka lopputuloksena joku mukava nainen saa minusta vielä hyvän miehen.
Nettitreffeissä jatkoonpääsyprosentti pyöreä 0, olen lähettänyt kymmenittäin eli siis reilusti yli sata pyyntöä. Joko ei vastausta, tai sitten ettei kiinnosta. Jos ei heti, niin hyvin pian.
Minun henkilökohtaisen tilanteeni analysointi ei ehkä ole mielekästä, mutta jos kerran olet sitä mieltä että nämä ovat ihan normi ätmiongelmia, niin miksi sitten mielummin soditaan, kun yritetään pohtia asiaa, etsiä eri tarkastelukulmia ja vaihtoehtoisia lähestymistapoja.
Näitä esitetään kovin vähän tällä palstalla. Mitä liian kiltti / nössö mies voi tehdä ollakseen kiinnostavampi? Pitääkö mennä radikaaliin muuttumisleikkiin, jonka lopputuloksena on jonkin sortin aivopesun läpi käynyt ihminen, joka on ihan muuta kun oli? Onko naisia kunnioittavan miehen välttämättä opittava manipuloivaksi pelimieheksi ennen kuin minkäänlaisia naissuhteita alkaa saamaan? Vai onko jotain muita keinoja?Luulisin, että näitä aiheita on täällä joskus muinoin käsitelty vaikka kuinka ja siksi se hiipunut. Suurin osa ei ole saanut minkäänlaista apua.
Ei minulla mitään erityisempää lääkettä ole, jota et netistäkin löytäisi heti. Aloiterohkeus, sosiaalinen pelisilmä, joka kertyy kokemuksen ja mikseipä opiskelunkin kautta sekä se ulkonäkö. Noita nyt ainakin voi kehittää keskivertojäppinen reilustikin. Yleensä ätmit eivät ole noihin suuremmin panostaneet. Sitten mahdollisesti myös ne statusasiat eli työpaikka yms. kuntoon.
Eikä noita kehittäessään varmaan "myy" itseään ihan heti. - Ikisinkku M
Viisi pistetä kirjoitti:
No aivan sama. Taas yksi atm jota kukaan nainen ei mukamas huoli, joka osoittautuukin seksivalkkaajaksi jonka kanssa naiset haluaisivat seksiä mutta miehelle ei nyt jostain syystä kelpaa
Keitä näitä nyt onkaan:
- Periaatteen mies
- Miehenkuvotus
- Hämin
Kaikkihan täällä naista sais, paitsi minä.Huomautan etten ole koskaan itseäni mitenkään alempitasoisena nähnyt kenenkään, edes parisuhteellisten suhteen enkä siis itseäni atmiksi täällä väittänyt kuten en myöskään sitä ettei kukaan nainen huolisi. Minun kritiikkini on aina täällä kohdistunut naisaineksen laadukkuuteen sekä sen harvalukuisen laadukkaan naisaineksen kohtaamisen vaikeuteen kuten tässäkin ketjussa.
Lohdutukseksi, en minäkään saa kun näen niin turhaksi vehdata sellaisten naisten kanssa jotka ei vaan nappaa. - aiheeseen kyllästyny
Ikisinkku M kirjoitti:
Huomautan etten ole koskaan itseäni mitenkään alempitasoisena nähnyt kenenkään, edes parisuhteellisten suhteen enkä siis itseäni atmiksi täällä väittänyt kuten en myöskään sitä ettei kukaan nainen huolisi. Minun kritiikkini on aina täällä kohdistunut naisaineksen laadukkuuteen sekä sen harvalukuisen laadukkaan naisaineksen kohtaamisen vaikeuteen kuten tässäkin ketjussa.
Lohdutukseksi, en minäkään saa kun näen niin turhaksi vehdata sellaisten naisten kanssa jotka ei vaan nappaa.Eli suomennoksena sepustukseesi:etsit itseesi nähden liian kovatasoista naista.
Next. - Viisi pistettä
Ikisinkku M kirjoitti:
Huomautan etten ole koskaan itseäni mitenkään alempitasoisena nähnyt kenenkään, edes parisuhteellisten suhteen enkä siis itseäni atmiksi täällä väittänyt kuten en myöskään sitä ettei kukaan nainen huolisi. Minun kritiikkini on aina täällä kohdistunut naisaineksen laadukkuuteen sekä sen harvalukuisen laadukkaan naisaineksen kohtaamisen vaikeuteen kuten tässäkin ketjussa.
Lohdutukseksi, en minäkään saa kun näen niin turhaksi vehdata sellaisten naisten kanssa jotka ei vaan nappaa.I stand corrected. En usko tekeväni enää samaa virhettä.
- ....
Minä joskus aikoinaan taas mietin toisinpäin samaa asiaa, miksi miehet ei vaan voi tulla juttelemaan normaalisti. Miksi aina pitää olla jotain vihjailua seksistä heti kättelyssä. Aikoinaan sitten ajattelinkin, että kai se vaan on miehien ominaisuus ajatella alapään kautta. Ja kai se vaan minunkin naisena pitää hyväksyä, että miehet nyt on sellaisia ja sietää se pieni kiusallinen kuvio siinä ohessa.
Niin, en ole ollut koskaan aseksuaali vain seksuaalisesti hitaasti syttyvä, kun kyse on mulle entuudestaan ventovieraista ihmisistä. :)
Kuitenkin nuorena ryhdyin ennen omien halujen syttymistä seksiin suhteessa, koska ajattelin miehen dumppaavan mut jos olen niin hidas lämpenemään. Näin vanhempana ajattelen, että siinä tein radikaalin virheen aikoinaan. Olisinpa vain pitänyt kiinni siitä omasta hitaasta lämpenemisestä, niinpä olis ehkä ollut useampia yksinäisiä vuosia, mutta vähemmän sydänruruja.- Mies32
Olisi kannattanut sinunkin vaan odottaa minua. En muista ikinä edes ehdottaneeni naiselle seksiä. No silloin kun oli kuukausien etäsuhde, niin ehkä jotain puhelinseksiä ehdotin. Muuten en edes vihjaile seksistä olkoon sitten vakikumppani, baarilöytö tai jotain siltä väliltä.
- Viisi pistettä
Mies32 kirjoitti:
Olisi kannattanut sinunkin vaan odottaa minua. En muista ikinä edes ehdottaneeni naiselle seksiä. No silloin kun oli kuukausien etäsuhde, niin ehkä jotain puhelinseksiä ehdotin. Muuten en edes vihjaile seksistä olkoon sitten vakikumppani, baarilöytö tai jotain siltä väliltä.
No siinä tapauksessa on kyllä Mies32 vaihtunut jossain välissä. Muistan sinun aikoinaan kirjoitelleen mm. sitä, miten miehen on tehtävä aikeensa selväksi jos haluaa naisen kanssa sänkyyn päästä, ja että siihen kuuluu myös suora aloitteen teko tai jotain vahvasti siihen viittaavaa.
Muistaakseni asian ilmaisit silloin, että naiselle pitää sanoa, että hän on "pantavan näköinen". Ei siis kaunis, tai jotain muuta epämääräisen epäseksuaalista.Vaan pantavan näköinen. - ....
Mies32 kirjoitti:
Heh, itse taas ajattelen että olisi pitänyt odotella sitä exää jonka kanssa olisin naimisissakin. Kaikki tuntemani miehet sitä ennen on olleet vain turhia tuttavuuksia, siinä mielessä ettei suhde ole koskaan toiminut tai ollut edes hyvä. Kantapään kautta oppimista oikeastaan pelkästään.
Mutta kun sitä järkeä ei aina ole päässä ja toisen ihmisen kaipuu ja usko ihmiseen on niin kova, että nai'vina haluaa uskoa ja luottaa, että ehkä nyt löytyi se jonka kanssa saan vanheta ja elää elämäni. Tietysti oppia ikä kaikki ja katuminen ei auta. :)
Itestä tuntuu, että enimmäkseen aina törmäsin miehiin joille puhuminen on sivuseikka tai pelkkää puhetta tosiaan. Puhetta vailla mitään syvempää ajatusta tai merkitystä tai ainakin ristiriidassa tekojen kanssa.
Nyt taas jos jäsiin sinkuksi olen kokolailla varma, että en parisuhdetta edes ajattelisi. Miehien kanssa vaikkei montaa ole ollutkaan on ihan tarpeeksi jo ehditty sooloilemaan. Alkaa kai vanhuus jo painamaan ja laiskuus opetella uusia kujeita. - ....
.... kirjoitti:
Heh, itse taas ajattelen että olisi pitänyt odotella sitä exää jonka kanssa olisin naimisissakin. Kaikki tuntemani miehet sitä ennen on olleet vain turhia tuttavuuksia, siinä mielessä ettei suhde ole koskaan toiminut tai ollut edes hyvä. Kantapään kautta oppimista oikeastaan pelkästään.
Mutta kun sitä järkeä ei aina ole päässä ja toisen ihmisen kaipuu ja usko ihmiseen on niin kova, että nai'vina haluaa uskoa ja luottaa, että ehkä nyt löytyi se jonka kanssa saan vanheta ja elää elämäni. Tietysti oppia ikä kaikki ja katuminen ei auta. :)
Itestä tuntuu, että enimmäkseen aina törmäsin miehiin joille puhuminen on sivuseikka tai pelkkää puhetta tosiaan. Puhetta vailla mitään syvempää ajatusta tai merkitystä tai ainakin ristiriidassa tekojen kanssa.
Nyt taas jos jäsiin sinkuksi olen kokolailla varma, että en parisuhdetta edes ajattelisi. Miehien kanssa vaikkei montaa ole ollutkaan on ihan tarpeeksi jo ehditty sooloilemaan. Alkaa kai vanhuus jo painamaan ja laiskuus opetella uusia kujeita.Nyt tuli väärä aikamuoto olin naimisissa eikä olisin. :)
Hänellä exälläni, ehkä on nykyään jo joku itselleen sopivampi, toivon niin. - Mies32
No siinä tapauksessa on kyllä Mies32 vaihtunut jossain välissä. Muistan sinun aikoinaan kirjoitelleen mm. sitä, miten miehen on tehtävä aikeensa selväksi jos haluaa naisen kanssa sänkyyn päästä, ja että siihen kuuluu myös suora aloitteen teko tai jotain vahvasti siihen viittaavaa.
Muistaakseni asian ilmaisit silloin, että naiselle pitää sanoa, että hän on "pantavan näköinen". Ei siis kaunis, tai jotain muuta epämääräisen epäseksuaalista.Vaan pantavan näköinen.No tuota en kyllä muista. Voi tuokin tietysti joskus toimia. Itse en kyllä ole tuollaista sanonut ennen seksiä tai ainakaan ennen intohimoista suutelupettingiä, jolloin ei enää voi puhua aloitteenteosta.
Luultavasti olet sotkenut henkilöt ja lauseet.
Mutta kyllähän sen miehen halun olisi hyvä jotenkin tulla ilmi. Itsekään en ole siinä kauhean hyvä, vaan korrektiuden suojissa on hyvä ujostella ja katsoa rintavaon sijasta seiniä silloinkin, kun nainen jo kaipaa seksuaalista ahdistelua. Näin siis uusien tuttavuuksien kanssa, mutta ei suinkaan aina. Joka tapauksessa niitä aikeita ei mielestäni ole mitenkään tyylikkäästi mahdollista tuoda esiin alkamalla puhumaan härskejä heti kohta tapaamisen aluksi. Ehkä jatkoilla eli sängyn vieressä voi siirtyä sille osastolle. Silmillä tietysti voi haluakin alkaa viestittämään jo aiemmin ja se on mielestäni sekä tyylikästä ja kiihottavaa. Olettaen tietysti, että aika, paikka ja kemiat natsaavat. Ja silloinkin viestintä 90 % katseilla silmiin, vain mausteeksi voi ihailla muita maisemia.
Tuosta, että alettaisiin suoraan puhumaan härskejä tulee mieleen joku teinien pullonpyöritys. Tai konttorin räävittömien keski-ikäisten kantturoiden irtipääsy. Tai ihan vaan baarilutkan aka. jakarin Vonkaus. Noita en itse tavoittele, joten niiden osalta en jaksa edes miettiä mikä toimii. - Mies32
Mies32 kirjoitti:
No tuota en kyllä muista. Voi tuokin tietysti joskus toimia. Itse en kyllä ole tuollaista sanonut ennen seksiä tai ainakaan ennen intohimoista suutelupettingiä, jolloin ei enää voi puhua aloitteenteosta.
Mutta kyllähän sen miehen halun olisi hyvä jotenkin tulla ilmi. Itsekään en ole siinä kauhean hyvä, vaan korrektiuden suojissa on hyvä ujostella ja katsoa rintavaon sijasta seiniä silloinkin, kun nainen jo kaipaa seksuaalista ahdistelua. Näin siis uusien tuttavuuksien kanssa, mutta ei suinkaan aina. Joka tapauksessa niitä aikeita ei mielestäni ole mitenkään tyylikkäästi mahdollista tuoda esiin alkamalla puhumaan härskejä heti kohta tapaamisen aluksi. Ehkä jatkoilla eli sängyn vieressä voi siirtyä sille osastolle. Silmillä tietysti voi haluakin alkaa viestittämään jo aiemmin ja se on mielestäni sekä tyylikästä ja kiihottavaa. Olettaen tietysti, että aika, paikka ja kemiat natsaavat. Ja silloinkin viestintä 90 % katseilla silmiin, vain mausteeksi voi ihailla muita maisemia.
Tuosta, että alettaisiin suoraan puhumaan härskejä tulee mieleen joku teinien pullonpyöritys. Tai konttorin räävittömien keski-ikäisten kantturoiden irtipääsy. Tai ihan vaan baarilutkan aka. jakarin Vonkaus. Noita en itse tavoittele, joten niiden osalta en jaksa edes miettiä mikä toimii.Otetaan nyt siis sen verran takaisin, että hyvin hienovaraisesti voi ja lopulta pitääkin vihjailla, lähinnä elein, mutta sanallisesti ei juurikaan.
- Mies32
.... kirjoitti:
Nyt taas jos jäsiin sinkuksi olen kokolailla varma, että en parisuhdetta edes ajattelisi. Miehien kanssa vaikkei montaa ole ollutkaan on ihan tarpeeksi jo ehditty sooloilemaan. Alkaa kai vanhuus jo painamaan ja laiskuus opetella uusia kujeita.Minä en pystyisi tuollaiseen tyytymiseen. Mieluummin sitten vaikka yksin kuin suhteessa apinan kanssa. No tietenkin jos uskoisin, että kaikki naiset ovat vain pumpattavia punapersepaviaaneja, niin ehkä sellaiseen tyytyisi vähän kuin lemmikkiin tai seksileluun. Mutta kun on jo pienestä pitäen tavannut hienoja naisia, niin on oppinut vaatimaan myös puolisoltaan.
- lottamari<3
.... kirjoitti:
Nyt tuli väärä aikamuoto olin naimisissa eikä olisin. :)
Hänellä exälläni, ehkä on nykyään jo joku itselleen sopivampi, toivon niin.Jep, varatun hätävale :)
- ....
lottamari<3 kirjoitti:
Jep, varatun hätävale :)
Mikä kohta? :)
Oikeasti toivon hänelle hyvää elämää ja mua parempaa kumppania. Me ei oltu paras mahdollinen parivaljakko. - ....
Mies32 kirjoitti:
Minä en pystyisi tuollaiseen tyytymiseen. Mieluummin sitten vaikka yksin kuin suhteessa apinan kanssa. No tietenkin jos uskoisin, että kaikki naiset ovat vain pumpattavia punapersepaviaaneja, niin ehkä sellaiseen tyytyisi vähän kuin lemmikkiin tai seksileluun. Mutta kun on jo pienestä pitäen tavannut hienoja naisia, niin on oppinut vaatimaan myös puolisoltaan.
En minäkään ole tyytynyt lopulta, siksi ne onkin historiaa joihin en ole tyytynyt. :)
Siksihän siinä käy sitten niin, että onkin useampi exä äkkiä, kun huomaa ettei homma toimikaan ja ei voi tyytyä, pitää erota. - Mies32
.... kirjoitti:
En minäkään ole tyytynyt lopulta, siksi ne onkin historiaa joihin en ole tyytynyt. :)
Siksihän siinä käy sitten niin, että onkin useampi exä äkkiä, kun huomaa ettei homma toimikaan ja ei voi tyytyä, pitää erota.Minä mielestäni huomaan keskustelukyvyttömyyden jo ennen kuin tarvitsee tehdä exiä.
- ....
Mies32 kirjoitti:
Minä mielestäni huomaan keskustelukyvyttömyyden jo ennen kuin tarvitsee tehdä exiä.
Mä en tarkoita keskustelukyvyttömyyttä, vaan sitä että puhuu ja puhuu muttei sillä puheella ole mitään arvoa jos siihen ei voi luottaa.
- ....
.... kirjoitti:
Mä en tarkoita keskustelukyvyttömyyttä, vaan sitä että puhuu ja puhuu muttei sillä puheella ole mitään arvoa jos siihen ei voi luottaa.
Ja tosiaan puheella voi olla vain taka-ajatuksellisia merkityksiä. Ja toisen puheilla ei ole mitään merkitystä elikkä mikään ei muutu vaikka kuinka koittaa puhua ongelmista. Ainahan kehoitetaan kokeilemaan puhumista, jos suhteessa on ongelmia. No olen aina kokeillut puhua ja avautua puhumalla niistä asioista jotka mieltäni on vaivanneet. Niinpä niillä puheilla ei ole ollut merkitystä. Hiukan huonosti avasin äsken tuossa. Kun itselle on oma ajatus selvää sitä ei kuitenkaan aina osaa vaata niin, että muutkin sen pystyisi ymmärtämään oikein tai mitenkään. Sori.
- ....
lottamari<3 kirjoitti:
Jep, varatun hätävale :)
Ainiin, viiveellä taisin tajuta että tämä olisi se hätävale. :)
Nyt taas jos jäsiin sinkuksi olen kokolailla varma, että en parisuhdetta edes ajattelisi. Miehien kanssa vaikkei montaa ole ollutkaan on ihan tarpeeksi jo ehditty sooloilemaan. Alkaa kai vanhuus jo painamaan ja laiskuus opetella uusia kujeita.
Nyt tällä tiedolla ja elämänhistorialla voin sanoa, että olen 99% varma että toi ei jäisi valheeksi vaan toteutuisi. Jollekin aina kelpaisikin aika varmasti, mutta parisuhde on joskus aika työlästä. varsinkin jos on mennyt perse edellä puuhun se pudottaa naamalleen maahan, kun puusta putoo. :)
Ei montaa kertaa jaksa oikoa naamaansa. ;) - Viisi pistettä
Mies32 kirjoitti:
No tuota en kyllä muista. Voi tuokin tietysti joskus toimia. Itse en kyllä ole tuollaista sanonut ennen seksiä tai ainakaan ennen intohimoista suutelupettingiä, jolloin ei enää voi puhua aloitteenteosta.
Tuosta, että alettaisiin suoraan puhumaan härskejä tulee mieleen joku teinien pullonpyöritys. Tai konttorin räävittömien keski-ikäisten kantturoiden irtipääsy. Tai ihan vaan baarilutkan aka. jakarin Vonkaus. Noita en itse tavoittele, joten niiden osalta en jaksa edes miettiä mikä toimii.Enpä muistanut väärin.
Nimimerkki mies32 23.7.2012:
"Jos omatunto estää pitämästä itseään seksikkäänä ja sanomasta naista pantavaksi, niin on evoluution harhalaukaus, eikä siinä auta pullikointi. "
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10726578 - Mies32
Enpä muistanut väärin.
Nimimerkki mies32 23.7.2012:
"Jos omatunto estää pitämästä itseään seksikkäänä ja sanomasta naista pantavaksi, niin on evoluution harhalaukaus, eikä siinä auta pullikointi. "
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10726578Nojoo, en muista tuota yhteyttä, mutta tuossa ei tuo siis aina ja kaikissa tilanteissa ole huono veto, vaan tietyissä tilanteissa juuri se mitä ainakin moni nainen odottaa. Ikinä kyseessä ei kuitenkaan ole omantunnon kysymys, vaan tyylikkyys ja tahdikkuus. Omasta mielestäni tuota ei vaan reaalimaailmassa ole tahdikasta sanoa heti alkumetreillä tyylikkäälle naiselle. Yleensä. Myöhemmin, eli pikkutunneilla kiehnäyksen jälkeen tai sitäkin myöhemmin se on jo tunnelmaan sopivaa.
- ytmin vaimo
.... kirjoitti:
Ja tosiaan puheella voi olla vain taka-ajatuksellisia merkityksiä. Ja toisen puheilla ei ole mitään merkitystä elikkä mikään ei muutu vaikka kuinka koittaa puhua ongelmista. Ainahan kehoitetaan kokeilemaan puhumista, jos suhteessa on ongelmia. No olen aina kokeillut puhua ja avautua puhumalla niistä asioista jotka mieltäni on vaivanneet. Niinpä niillä puheilla ei ole ollut merkitystä. Hiukan huonosti avasin äsken tuossa. Kun itselle on oma ajatus selvää sitä ei kuitenkaan aina osaa vaata niin, että muutkin sen pystyisi ymmärtämään oikein tai mitenkään. Sori.
Viisi pistettä: Kuulostaa siltä että et juurikaan panosta ulkonäköösi kun sinut torjutaan jo ennen kuin olet avannut suusi? Me jotka olemme saaneet kumppanin yritämme miellyttää vastakkaista sukupuolta ulkonäöllämme. On itsekästä ajatella että pukeudut vain itseäsi varten.
Se että hankkii paremmat vaatteet ei tarkoita si6tä että yrittäisit olla jotain muuta kuin olet. Ehkä mieleesi on niin porautunut ATMius että et näe itsessäsi enää mitään muuta? Paremmat vaatteet on vähän kuin parempi auto. Ja naisia tulee..
Kumppanin saamisen eteen pitää tehdä TÖITÄ, muuten jää ilman - oli sitten hyvännäköinen urheilija tai kirjastonhoitaja. Oletko siis luonteeltasi se mies joka jää ilman kun luonteeseen ei kuulu se että yrittäisi kaikkensa naisen saamisen eteen?
Kaikki mitä ihmiset tekee pohjautuu seksuaalisuuteen ja suvun jatkamiseen. Ne joilla tätä viettiä ei ole, ei myöskään saa. Kaikkeen voi kuitenkin itse vaikuttaa.
Esim veljeni: Joudun vieläkin hänen kanssaan käymään vaateostoksilla (35v...), koska häntä ei muoti kiinnosta, koska hänen mielestään se on turhanpäiväistä. Hänellä on huono ryhti ja en tiedä käykö joka päivä pesullakaan. Asuntoaan hän ei sisusta ollenkaan ja viettää kaiken ajan tietokoneella.
Sitten itkee kun ei ole vieläkään yhtäkään tyttöystävää ollut. Jos ei ole syntynyt kauniiksi niin silti voi kropan pitää kunnossa ja seksikkäänä, pitää hygieniastaan huolta, pukeutua kivasti, yrittää kehittää sosiaalisia taitojaan jne. Jos ei näitä kaikkia ole tehnyt niin ei ole mitään oikeutta valittaa siitä ettei saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262598- 1431981
- 661937
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351493KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.591472Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet631401Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771289- 1171204
Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591152Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571137