Nainen vedätti

mies30.

Tutustuin yhteen naiseen neljän viikon ajan ja nainen itse teki aloitteen joten ajattelin et miksikäs ei. No nainen oli kiinnostunut ja kyseli kaikenlaista ja minäkin sitten innostuin ja nainen puheli jopa tapaamisesta. No sitten kun ehdotin tapaamista niin nainen sanoi et miksi muka tavattais, miks mä luulen et se haluis tavata ja haukkui mut yhtäkkiä lyttyyn. Tuollaisia ääliö naisia netti on varmaan täynnä kusettamassa miehiä

17

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anti-jännä nainen

Tuo oli selvästi joku jännänainen. Miksi te miehet juoksette vain jännänaisten perässä, ettekä huomaa meitä kilttejä ja ujoja naisia? Kyllä sitten kiltti ja ujo nainen ehkä kelpaa kun tarpeeksi monelta jännänaiselta on saanut pakit.

• Jännänainen? Minusta vaikuttaa enempi tyhmänaiselta.

• Cool Man

"minäkin sitten innostuin"

Tämä oli se sun virheesi. Mies ei saa innostua naisesta, vaan pitää olla välinpitämätön ja cool.

• Viisi pistettä

Treffipalstoilla tuon toteuttaminen on vähän vaikeaa, kun kerran naiset eivät niitä viestejä lähettele vaan vastaanottavat.

"Terve, et kyllä kiinnosta yhtään, mutta laitoinpa nyt kuitenkin tämän viestin. Vastaa jos huvittaa, ihan sama mulle."

• Cool Man
        Viisi pistettä kirjoitti:

Treffipalstoilla tuon toteuttaminen on vähän vaikeaa, kun kerran naiset eivät niitä viestejä lähettele vaan vastaanottavat.

"Terve, et kyllä kiinnosta yhtään, mutta laitoinpa nyt kuitenkin tämän viestin. Vastaa jos huvittaa, ihan sama mulle."

Voi se olla vaikeaa, mutta ei se mahdotonta ole. Juuri tuohon tyyliin. Ei liian innokkaasti vastaile, eikä ainakaan mitään tapaamisia ehdottele. Ei ole liian kiinnostunut. Eläytyy sellaiseen mielentilaan, että naisia riittää ja tuolla en nyt varsinaisesti mitään tee, mutta katsotaan nyt ihan huvikseen ja sitten kirjoittaa sen mukaisesti. Nainen rakastuu sinuun välittömästi. Varma konsti.

• Lady.
        Cool Man kirjoitti:

Voi se olla vaikeaa, mutta ei se mahdotonta ole. Juuri tuohon tyyliin. Ei liian innokkaasti vastaile, eikä ainakaan mitään tapaamisia ehdottele. Ei ole liian kiinnostunut. Eläytyy sellaiseen mielentilaan, että naisia riittää ja tuolla en nyt varsinaisesti mitään tee, mutta katsotaan nyt ihan huvikseen ja sitten kirjoittaa sen mukaisesti. Nainen rakastuu sinuun välittömästi. Varma konsti.

Minuun ei tehoa coolius, päinvastoin.
        Jos mies antaa ymmärtää, että naisia riittää, niin toivon hänen viihtyvän niiden muiden kanssa, ja katson muualle.

• mies30.

Kyllä minä olen yrittänyt kilttejä naisia iskeä mutta ei ne mitään uskalla puhua. En siten tiedä onko ne ujoja vai mitä mutta ei niistä saa mitään tolkkua että onko ne edes kiinnostunut.

• Tarzani hei, miten ihmeessä netissä löydetyn naisen tapaamiseen voi kulua peräti neljä viikkoa? Joskus aikaisemmin, kun minäkin saalistin sieltä vielä epätoivoissani tytsyjä, kun olin pilkillä, niin sain tapaamisen sovittua jo muutaman päivän päähän siitä, kun olin sen ensimmäisen viestin naisen profiiliin laittanut. Ehdotus livenä näkemiseen tuli minulta, ja aika pian ehdotinkin, tosin puhelimessa, kun numerot ensin vaihdettiin. Joten miksi itse et pystyisi samaan? Tarvitseeko sen tapaamisen kanssa siis turhia arkailla, vai voisiko sen ottaa jo mahdollisimman pian puheeksi, niin kuin miehen kuuluukin? Se tutustuminen näet jatkuu sitten niillä treffeillä eikä koko elämäänsä tarvitse haaskata sähköiseen viestien vaihtoon ennen ensitapaamista.

• mies30.

No ei me mitään joka päivä kirjoiteltu. 2-3 päivän välein ja nainen kyllä sanoi että haluu tutustua rauhassa ja sanoi että seksin ehdottelijat sa painua vit.tuun-

• mies30. kirjoitti:

No ei me mitään joka päivä kirjoiteltu. 2-3 päivän välein ja nainen kyllä sanoi että haluu tutustua rauhassa ja sanoi että seksin ehdottelijat sa painua vit.tuun-

Tutustumista voi jatkaa livenäkin, jo muutaman viestinvaihdon jälkeen, ja oikeastaan se sujuu tehokkaammin, kun näkee toisen eikä tarvitse odottaa kolmea päivää vastausta yhteen rajallisen merkkimäärän sisältävään viestiin. Ei ne treffit sitä tarkoita, että te olisitte jotenkin yhdessä, vaan niitä voi ehdottaa jo melko pian, ilman paineita. Todellinen tutustuminen tapahtuu face-to-face, eikö tuon nyt pitäisi olla ekaluokan juttu. Se ei ole seksin ehdottelua, että ehdottaa päivän tai parin päivän päästä viestittelystä tapaamista.

Jos haluat, niin voin kyllä tarvittaessa pyytää I-Chingin kertomaan lisää tästä nettideittailuaiheesta, jos et sattumoisin ole itse siihen vielä aikaisemmin perehtynyt.

• hyvästi tollo

Joo, niin varmaankin on. Pysy poissa linjoilta ja menetä toivos jo lopullisesti, erkki. Jää enemmän vaihtareita meille muille. ;-D

• Se on ollut mies ja tumputtanut aina kun olette pitänyt yhteyttä:D

• Yllärikäänne

Tunnustitko juuri?

• Yllärikäänne kirjoitti:

Tunnustitko juuri?

No jotenkin se seksi on tänä päivänä revittävä...kun ei noista naisistakaan mihinkään ole.

• 18+4

Kerran sanoin yhdelle miehelle ensimmäisessä viestissä miehen vaikuttavan mukavanoloiselta. Vaihdettiin muutamat viestit lisää ja huomasin ettei olla yhtään samoilla leveleillä. Mies vaikutti loppujen lopulta siltä etten voisi olla hänestä kiinnostunut. Kerroin miehelle lopettavani viestittelyn hänen kanssaan, kiitin häntä ja toivotin hyvää jatkoa.
      Vastauksena sain kamalan haukkuryöpyn ja hän toivoi minulle tapahtuvan jotakin pahaa pian.

Näissä naisten/miesten haukkumisviesteissä olisi mukava kuulla sen toisenkin mielipide asiasta ennen kuin voi tehdä mitään johtopäätöksiä.
      Minkäänlainen haukkuminen ei ole missään vaiheessa hyväksyttävää.

• ääliö markkinoilla

Itse olen kirjoitellut naisten kanssa joku 5 päivää ja sitten ehdottanut tapaamista. Olen sanonut että livenä tutustuu paremmin ja nainen on sitten perääntynyt itse kun muka olen liian äkäinen. Ei naisista ota mitään selvää mitä ne haluaa. Ei riitä kuuukausi eikä 5 päivän jälkeenkään haluta tavata.

• Relatkaa

Naiset on herkkiä. Pitää kokeilla jäätä varovasti. Puhua nätisti ja olla luottamuksen arvoinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      26
      2598
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      143
      1981
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      66
      1937
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      35
      1493
    5. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      59
      1472
    6. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      63
      1401
    7. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      77
      1289
    8. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1204
    9. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      59
      1152
    10. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      1137
    Aihe