Ketäs vakkareita täällä enää viittii pyöriä?

zisel

Ja onko tullut paljon uusia?

39

239

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      En tiiä, mut joskus vielä vanhojen tapojen orjana tulee oltua saitilla. Aika harvoin enää ehtii tai viitsii. Verraten entiseen täällä olemisen määrään.

      • zisel

        Onko nyt sitten uuden sukupolven aika? Me seniorit kehitellään uusi elämä Facessa tai jossain muualla?


      • ....
        zisel kirjoitti:

        Onko nyt sitten uuden sukupolven aika? Me seniorit kehitellään uusi elämä Facessa tai jossain muualla?

        Toi lapsi pitää huolen, ettei ole ylimääräistä aikaa olla täällä. Piipahtaa voi jos hän nukkuu tai leikkii lattialla lelujen lumoissa. Niinku nytkin sai syödyksi, niin kirjat kiinnostaa. Minä istun takapiruna ojentelemassa uutta ja osoittelemassa kuvia kirjasta. Välillä näppään tännekin jotain. :)

        Siinäpä ne hetket. Fb mua ei nappaa ollenkaan.


      • omaa aikaa
        .... kirjoitti:

        Toi lapsi pitää huolen, ettei ole ylimääräistä aikaa olla täällä. Piipahtaa voi jos hän nukkuu tai leikkii lattialla lelujen lumoissa. Niinku nytkin sai syödyksi, niin kirjat kiinnostaa. Minä istun takapiruna ojentelemassa uutta ja osoittelemassa kuvia kirjasta. Välillä näppään tännekin jotain. :)

        Siinäpä ne hetket. Fb mua ei nappaa ollenkaan.

        ei se lapsi vaurioidu jos istut netissä piipahdusta pidempään


      • ....
        omaa aikaa kirjoitti:

        ei se lapsi vaurioidu jos istut netissä piipahdusta pidempään

        Olen eri mieltä, jos se aika on lapselta pois silloin kun lapsi mua tarvitsee. Nukkuessaan ei tarvi, eikä akuutisti silloin kun keskittyy johonkin muuhun tekemiseensä ja mulla silmä valvoo ja olen heti tavoitettavissa kosketusetäisyydellä. Mun mielestä äidin pitää olla aina saatavilla, kun on noin pikkuinen ihminen vielä kyseessä.

        Et vaikka kuinka muitakin hommia tekee ohessa, niin ne pitää olla sellasia mitkä voi heti keskeyttää kun lapsi tarvii. Ja usein tarviikin. :)

        Mikään oma aika ei saa mennä lapsen edelle, vaikka se tärkeetä onkin se oma aikakin kyllä.


    • ...

      Mihnä Dazu on menny...?

      • zisel

        Ei harmainta aavistusta. Ensimmäisen kerran tuli koko ihminen mieleen kun tänne tulin.


      • ...
        zisel kirjoitti:

        Ei harmainta aavistusta. Ensimmäisen kerran tuli koko ihminen mieleen kun tänne tulin.

        Sä tapoit sen!


    • tiedoksi:

      Jazuli, nykyinen .... laittoi perseensä kuvan tänne taas yks päivä.

      • hmmmmmmmm...

        Enpä ole nähnytkään. Ai niillä menee niin huonosti nykyään.


      • zisel

        No onneks en ollut paikalla :D


      • ToIjake
        zisel kirjoitti:

        No onneks en ollut paikalla :D

        Jazulla on parempi perse ku sulla :-)


      • mummoperse
        ToIjake kirjoitti:

        Jazulla on parempi perse ku sulla :-)

        Ziselillä on parempi. Jazulilla on iso, lattana ja neliömäinen.


      • Niin mutta
        mummoperse kirjoitti:

        Ziselillä on parempi. Jazulilla on iso, lattana ja neliömäinen.

        valitettavasti perse ei ole Jazun parhaita puolia.


      • hähä;-D
        mummoperse kirjoitti:

        Ziselillä on parempi. Jazulilla on iso, lattana ja neliömäinen.

        Sillä on istuttu mesessä sen verran paljon.


      • ....
        Niin mutta kirjoitti:

        valitettavasti perse ei ole Jazun parhaita puolia.

        Kiitos, oletan toki että mun henkinen kauneus vetää yli perseeni. :D


      • ....
        hähä;-D kirjoitti:

        Sillä on istuttu mesessä sen verran paljon.

        Ei ole. Se on geeneissä.


      • ....

        Attele mimmonen se on nykyään, se perse siis. :) Jos se oli paha sen kuvauksen aikaan, niin nyt se vasta paha onkin. ;) Kuiteskin pian 4 vuotta vanha kuva.


      • ole hyvä:
        hmmmmmmmm... kirjoitti:

        Enpä ole nähnytkään. Ai niillä menee niin huonosti nykyään.

        Tässä Jazun perse. Sain kaapattua kuvan:

        http://stokereport.com/files/burro 3.jpg


      • ....

    • Hiljaista on, mutta onneksi innokkaat puskalijat jaksavat esiintyä ueampanakin entisenä kirjoittajana. ;-)

    • h..

      Aina välillä ku on oikein tylsää, niin vilkasen mitä täällä näkyy... Ei pal näy.

    • Meitä kaikenlaisia :D Tervetuloo takas..

    • Ei täällä varmaan mitään sen suurempia myllerryksiä ole tapahtunut. Samoja kuin ennen, vaihtelevalla aktiivisuudella :)

      Ja sekalainen seurakunta puskista huutelijoita, joista joillakin tuntuu olevan ajoittain pieniä harhapäätelmiä...

    • Joo mä oon uusi ja en mä pyöri, mut sulla on vähän tuima ilme.

    • niin?

      niin?

      • niinkö?

        ai niin vai?


    • Taas minut oli unohdettu. Ja ihan hyvä niin

      • niin?

        niin?


      • niin? kirjoitti:

        niin?

        Da.


    • Vakkareita pyörii jonkin verran ja yksinäisyydestä kärsiviä puskia.

      • niin?

        niin?


      • Eikö "puska"

        voi olla vakkari. Eikö rekattu voi kärsiä yksinäisyydestä?


      • BB ON AA
        Eikö "puska" kirjoitti:

        voi olla vakkari. Eikö rekattu voi kärsiä yksinäisyydestä?

        OSUIT OIKEAAN!


    • Moi!! Long time no see.

      Edelleen pyörin täällä ympyrää.
      Toiv. sulla ja koira-karvakuonolla kaikki hyvin. :)

    • KoppavaHoro

      Moikku!

      • Tää on kuin riippuvuus, jota voi olla käyttämättä, mutta koskaan ei pääse kokonaan eroon :)


      • Joskus olin..
        suminagashi kirjoitti:

        Tää on kuin riippuvuus, jota voi olla käyttämättä, mutta koskaan ei pääse kokonaan eroon :)

        Eipä ole tullut enää kovinkaan usein täällä käytyä. Ehkä kerran viikossa tulee hetki lueskeltua. Koitin itseasiassa kirjautuakin tässä joku puolisen vuotta sitten vanhoilla tunnuksillani, mutta joko muistin ne väärin tai sitten tunnukset olivat vanhentuneet. Ei ainakaan kirjautuminen onnistunut. Enkä uuttakaan viitsinyt tehdä, koska tuskin kukaan enää tunnistaisi/uskoisi samaksi ihmiseksi noiden kaikkien puskista kirjoittelijoiden joukosta.

        Hauska silti huomata, että on vielä vuosien takaa tuttujakin kirjoittelijoita täällä. Onkos muuten Fredericoa tai dayumia näkynyt aikoihin? :)


      • Olet...
        Joskus olin.. kirjoitti:

        Eipä ole tullut enää kovinkaan usein täällä käytyä. Ehkä kerran viikossa tulee hetki lueskeltua. Koitin itseasiassa kirjautuakin tässä joku puolisen vuotta sitten vanhoilla tunnuksillani, mutta joko muistin ne väärin tai sitten tunnukset olivat vanhentuneet. Ei ainakaan kirjautuminen onnistunut. Enkä uuttakaan viitsinyt tehdä, koska tuskin kukaan enää tunnistaisi/uskoisi samaksi ihmiseksi noiden kaikkien puskista kirjoittelijoiden joukosta.

        Hauska silti huomata, että on vielä vuosien takaa tuttujakin kirjoittelijoita täällä. Onkos muuten Fredericoa tai dayumia näkynyt aikoihin? :)

        ex-pabaatti 1?


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      124
      1826
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1133
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1097
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      915
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      84
      822
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      779
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      724
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      700
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      681
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      666
    Aihe