Tokmannin ruokahintoja?

ihme uuvatti

Olen tällä hetkellä rahallisesti tosi tiukoilla, ensi kuun alkuun asti.

Ajattelin kävellä halpakauppa Tokmanniin. Siellä kuulemma myydään ruokaakin!

Osaako kukaan sanoa, paljonko maksaa spagetti Tokmannin ruokaosastolla? Entä Fazerin suklaalevy?

Parin eukan päiväbudjetilla mennään, joten jos jollakulla olisi antaa ihan tarkkoja hintoja, niin ois hyödyllistä.

Eikö Tokmannin ruokaosaston tai Lidlin hinnastoa löydy netistä? Itse en ainakaan Tokmannin hinnastoa löytänyt... Kannattaisihantuollaisten halpakauppojen pitää netissä hinnastoa esillä. Olisi hyvää mainosta nimittäin. Olen joskus aiemminkin pohtinut, mikseivät kaupat ylipäätään laita tuotteiden hinnastoa nettiin. Voisi suunnitella jo kotona tarkkaan ostoksensa.

18

1788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pennin venyttäjä

      Et sit aivan P.A ole, kun turhuuteen(suklaa) on kuitenkin varaa?

    • ihme uuvatti

      Tulin juuri Tokmannilta.

      Ostin pussillisen (250g) Raketti-spagettia ja päivän makeaksi annokseksi Ballerina-nougat täytekeksejä (180g). Spagetti-pussi maksoi 59 snt ja täytekeksit 1,69 eur.

      Olisin lähtiessäni ihan huvikseni tarkistanut Fazer-suklaalevyjen hinnan, mutta siinä kohtaa karkkihyllyä oli jumittamassa teinipoikia enkä viitsinyt jäädä odottelemaan heidän väistymistään. Ihme uuvatteja...

      Ja joo, en ole ihan p.a. Jotain makeaa (suklaata, keksejä, karamellejä, jäätelöä...) on saatava joka päivä tai muuten tulen surulliseksi.

    • o.m.g.

      No eikö se nyt ole ihan uusavutonta pyytää joltain kaupan hintoja.. mikä tollo ! Etkö jaksa raahata itse sinne ahteriasti ja katsoa mitä mikäkin maksaa.

    • eljii

      "Priima"-merkillä pähkinät Tarjoustalossa halvimmat vastaantulleet.
      Joku arveli merkin tulevan Eestistä?

      • JaaMies090797

        No mitäs siitä vaikka se olisikin Viroilainen ?
        Koska suomessa ei osate tehdä mitään ja kaikki on ylihintasta
        MUUTTAKAA VIROON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


    • menen cittariin

      Kävin tuolla Tokmannin lihatiskillä, ihan oli samanhintaisia kuin kaupoissakin, jotkut paistifileet oli pari euroa kalliimpia. Muuten kaikenlaista halpatuotetta joka minun makuuni ei kelpaa.

    • puuronsyöjä

      Tokmanin/ Tarkjoustalojen ruoan hinta on useimmiten (hyvin usein) kalliimpi kuin S-kaupoissa tai puhumattakaan Lidlissä.

    • ala_vaan_kävellä

      No etkö sitten ite viiti viedä läskipersettäsi sinne ja katsoa , tai edes lukea mainosta.
      tai selvittää soittamalla.
      Kaikkiko teiän pentujen puolesta pitää tehdä.
      Jos on varaa suklaaseen niin eipä kovin heikosti vielä mee.
      Suklaata ja spagettia--- huoooooohhhhh

    • Liiteriläinen

      Aloitus on ollut jo pari vuotta sitten, mutta vastataan...

      Noita ruoka-Tokmanneja on jonkinverran, mutta eipä niihin helpolla kävele, kun ovat yleensä automatkan päässä taajamista/keskustoista.

      Kyllä niissä toisinaan kannattaa käydä,, tarjouksista voi saada halvemmalla kuin muista kaupoista, mutta vain tarjouksista. Ja sitten on hyvään hintaan loppueriä, ostin tuossa esim. basmatiriisiä (500 g) 50 senttiä kpl, kaikki jäljellä olleet. Päiväys menossa umpeen, mutta eihän se kuivissa jyvissä haittaa.

      Itsellä sellaiset 10 km matkaa, mutta siihen kun yhdistää muuta ja kyttää juurikin vain tarjouksia, niin lähtee joskus halvemmalla kuin Lidlistä.

    • Liiteriläinen

      Kävin juuri Ruoka-Tokmannilla, kolme isoa kassillista ruokaa, 25 euroa.

      Esim. puolalaiset omenat 0,69 kg, kaali 0,49, appelsiinit 0,99, hunajamarinoitu broilersuikale 300 g, 1,99, jauheliha 2X400g 3,5 euroa, Actimel-juoma 4 kpl:n pakkaus 1 euro...

      Olisi ollut esim. 2,5 kg:n Arlan pizzajuustoleka hintaan 1 euro/kg, päiväys 1.12. Olisi voinut raastaa ja laittaa pakastimeen. Jätin kauppaan tällä kertaa. Syy: ei tilaa pakastimessa, ei kulu juustoraastetta niin paljon, että tuo 2,5 kg kuluisi järkevässä ajassa sieltä pakastimesta.

      Sitten taas esim. 1,5 ltr:n Vichy, jota Lidl myy 0,64, oli Tokmannilla halvimmillaan 1,23.

      Eli kertaan vielä: tarjoukset usein todella hyviä, niiden perään kannattaa jo mennä. Toisekseen, etsiä loppueriä, voi olla todellisia löytöjä. Ajan kanssa kun kiertelee, löytyy helmiä...

      Mutta monessa muussa Tokmanni ottaa sitten korkeampaa hintaa kuin muut, eli ei kannata mennä ajatuksella, että on tietty ostoslista ja hankkii kaiken samalla kertaa, siinä usein häviää...

      Tämä ruoasta, ohi aiheen, mutta liittyy siihen ajatukseen, että menee autolla ja ostaa kerralla enemmän: monet taloustarvikkeet erittäin edullisia.

      • Inhorealisti2015

        Noinhan se on köyhän tehtävä. Itse tienaan kuitenkin sen verran hyvin, että ei ole tarvetta juosta tarjousten perässä, vaan käyn siellä mistä saan kaikki kerralla. Minulle aika on rahaa myös.


      • mocha

        Vaikka on rahaa seuraan tarjoukset.


      • Liiteriläinen
        Inhorealisti2015 kirjoitti:

        Noinhan se on köyhän tehtävä. Itse tienaan kuitenkin sen verran hyvin, että ei ole tarvetta juosta tarjousten perässä, vaan käyn siellä mistä saan kaikki kerralla. Minulle aika on rahaa myös.

        Niinpä. Itsekään en ole koskaan välittänyt K:n ja S:n tarjouksista, nykyään vielä vähemmän, kun näkee, ett siellä tarjoukset ovat tyyliä Lidlin normaalihinta.

        Melkein naapurissa nyt Lidl, jota käytän usein, en katsele tarjouksia.

        Tämä Ruoka-Tokmanni alkoi tulla tutuksi vähän sattumalta, kun lapsen harrastuksen vuoksi jäi sellaisen lähistöllä ylimääräistä odotteluaikaa. Oli siihen aikaan vielä Tarjoustalo.

        Olen nykyään aivan fani, mutta tarkka kuri päällä: vain tarjoukset ja loppuunmyynnit/erien loput. Muut ruoka-ostokset sitten kaupoista, joista niitä saa edullisemmin. Tokmannissa asiointi vaatii oman strategiansa...:)


    • Liiteriläinen

      Eipä mitään suurempaa, mutta toki ostin 6 x 2 aitoa ranskalaista minipatonkia hintaan 1,50. Eli 2 6:n minileivän pakkausta.

    • uffaffaa

      Taitaa Lidlin myymäläpäällikkö tai heidän työntekijä olla asialla,kun tarkkoja Tokmannin hintoja kyselee. Mene itse kauppaan ja totea ne hinnat omilla silmilläsi. Et taida kuitenkaan persaukinen olla,kun jopa suklaata ostat.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe