Treenivaatteita?

Mimmi85

Mistä hyviä naisten treenivaatteita salille ja kuntoiluun? Vaikeuksia löytää edullisia vaatteita joita kehtaisi käyttää..

39

1909

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HeidiS

      Onhan niitä verkkokauppoja. Viimeksi tilasin spagettiolkaintopin ja housut täältä: www.treenipaidat.com

      • sporttaaja1

        Olen ajatellut tilata vaatteita ko. sivustolta. Onko ihan luotettava sivusto, vaatteet laadukkaita ym? :)


      • tp1234
        sporttaaja1 kirjoitti:

        Olen ajatellut tilata vaatteita ko. sivustolta. Onko ihan luotettava sivusto, vaatteet laadukkaita ym? :)

        On luotettava! :)


      • tp1234
        tp1234 kirjoitti:

        On luotettava! :)

        ja siis myös tosi laadukkaita. Suosittelen fitnesstoppeja ne on kyllä mahtavia! Itsellä jo 4 erilaista. :)


      • treenari

        Entäs fitnestukku ja miehille tarkoitettuja?


    • wink!
    • Ei snobeilua

      Minä kehtaan käydä salilla vanhoissa verkkareissa, venyneissä 15 vuotta vanhoissa jazztrikoissa ja virttyneessä t-paidassa.

      Vaikea sanoa, missä sinä kehtaisit liikkua kun en sinua tunne. Mutta mun vaatteeni ovat erittäin edulliset, olleet jo alkujaankin.

      Täytyy myöntää, että nuo ovat vähän sellaiset asenne-vaatteet. Vastaisku snobeilulle. Tärkeintä on se, että liikkuu, ei se miltä silloin näyttää. Hyvin se rauta nousee, vaikka lycran joustot on jo aikaa sitten venahtanut :-)

    • workitititititti

      keskity siihen treeniin ja ruokavalioon äläkä välineuhreiluun. H&M ja GinaTricotilta saa kyl hyviä ja edullisia urheilupuolen kuteita. Mutta mun mielestä niidenkin hamstraaminen on liikaa. Itsehän omistan vain pari jotain H&M:n halvinta puuvillapaitaa ja vapaavalinnan collareita, jotka on heti märkiä hiestä ja käytössä jo varmaan kolmatta vuotta. En ole edes tullut ajatelleeksi vaatteita treenatessani, sillä likaiseksihan ne kuitenkin menee!

      • Haiseeko?

        Haiseeko nuo vanhat vaatteet heti pistävälle hielle, kun hieman kostuu?
        Tälläiset haisulit on todella epämiellyttäviä tapauksia ryhmäliikunnassa.


      • oppia ikä kaikki
        Haiseeko? kirjoitti:

        Haiseeko nuo vanhat vaatteet heti pistävälle hielle, kun hieman kostuu?
        Tälläiset haisulit on todella epämiellyttäviä tapauksia ryhmäliikunnassa.

        Ei ne vaatteet haise, vaan ne ihmiset. Hiki haisee pistävälle jos kehossa on liikaa lisäaineita, alkoholia tai vaikkapa on rajusti henkistä ja tai fyysistä stressiä. Siispä varo sinäkin, ettet stressaantuessasi haise liikaa.


      • Ja juk
        oppia ikä kaikki kirjoitti:

        Ei ne vaatteet haise, vaan ne ihmiset. Hiki haisee pistävälle jos kehossa on liikaa lisäaineita, alkoholia tai vaikkapa on rajusti henkistä ja tai fyysistä stressiä. Siispä varo sinäkin, ettet stressaantuessasi haise liikaa.

        Kyllä ne vaatteet pinttyy ja erityisesti läpihikeentynyt puuvilla sitä ei puhtaaksi saa normipyykillä.


      • ...
        Ja juk kirjoitti:

        Kyllä ne vaatteet pinttyy ja erityisesti läpihikeentynyt puuvilla sitä ei puhtaaksi saa normipyykillä.

        Tavispuuvilla ei hengitä, mutta Henkkamaukalta ja GinaTricosta saa kyllä ihan niitä hengittäviäkin treenivaatteita. Likapyykkiinhän ne menee, olkoot ne mitä materiaalia tahansa. Tärkeää on pestä oikeassa lämpötilassa, pöpöt ei kuole alle 60 asteessa. Ei ne vaatteet ikuisuuksia kestä, vaikka olisi hengittävääkin materiaalia.


      • 60 on liikaa
        ... kirjoitti:

        Tavispuuvilla ei hengitä, mutta Henkkamaukalta ja GinaTricosta saa kyllä ihan niitä hengittäviäkin treenivaatteita. Likapyykkiinhän ne menee, olkoot ne mitä materiaalia tahansa. Tärkeää on pestä oikeassa lämpötilassa, pöpöt ei kuole alle 60 asteessa. Ei ne vaatteet ikuisuuksia kestä, vaikka olisi hengittävääkin materiaalia.

        Vaan kun nämä urheiluvaatteiden materiaalit ja painokuviot yms. ei kestä 60 astetta, eikä kaikki oikein edes 40 asteen pesuakaan ainakaan ilman pesupussia.


      • Turhaa snobeilua
        60 on liikaa kirjoitti:

        Vaan kun nämä urheiluvaatteiden materiaalit ja painokuviot yms. ei kestä 60 astetta, eikä kaikki oikein edes 40 asteen pesuakaan ainakaan ilman pesupussia.

        Mitä väliä? Painokuvioiden haalistuminen ei haittaa yhtään. Tärkeämpää on, ettei haise hieltä. Saa lököttää ja näyttää vanhalta, treeni on tärkein.


      • ...
        60 on liikaa kirjoitti:

        Vaan kun nämä urheiluvaatteiden materiaalit ja painokuviot yms. ei kestä 60 astetta, eikä kaikki oikein edes 40 asteen pesuakaan ainakaan ilman pesupussia.

        Joo, ei voi mitään. Katsos ne on vähän niin kuin alusvaatteet, bakteerit ei kuole 60 asteessa. Sama jos pesisit alkkareitakin alilämmössä, bakteerit jää elämään siihen tekstiiliin ja saat tulehduksia sun muita pöpöjä. Vaatteet pitää myös heti ottaa konepesun loputtua koneesta ja laittaa ilmavasti kuivumaan.


      • ...
        ... kirjoitti:

        Joo, ei voi mitään. Katsos ne on vähän niin kuin alusvaatteet, bakteerit ei kuole 60 asteessa. Sama jos pesisit alkkareitakin alilämmössä, bakteerit jää elämään siihen tekstiiliin ja saat tulehduksia sun muita pöpöjä. Vaatteet pitää myös heti ottaa konepesun loputtua koneesta ja laittaa ilmavasti kuivumaan.

        Siis bakteerit ei kuole alle 60 asteessa.


      • Ohjeiden mukaan
        ... kirjoitti:

        Joo, ei voi mitään. Katsos ne on vähän niin kuin alusvaatteet, bakteerit ei kuole 60 asteessa. Sama jos pesisit alkkareitakin alilämmössä, bakteerit jää elämään siihen tekstiiliin ja saat tulehduksia sun muita pöpöjä. Vaatteet pitää myös heti ottaa konepesun loputtua koneesta ja laittaa ilmavasti kuivumaan.

        Eipä pestä alkkareitakaan kuin 40C mikä on niille ilmoitettu maksimi, eikä ne ala haista pistävälle hieman "hiottuna".

        Lakanat ja pyyhkeet menee 60C pyykkiin.

        Painokuvioiden haalistuminen ei ole ongelma, vaan niiden irtoilu.


      • ööin roskiin
        oppia ikä kaikki kirjoitti:

        Ei ne vaatteet haise, vaan ne ihmiset. Hiki haisee pistävälle jos kehossa on liikaa lisäaineita, alkoholia tai vaikkapa on rajusti henkistä ja tai fyysistä stressiä. Siispä varo sinäkin, ettet stressaantuessasi haise liikaa.

        ainakin budgetsportin dry -? tosi ohuet tuulihousut haisee hirvellee


    • "joita kehtaisi käyttää.. "

      -Hmm...mitä mahdat tarkoittaa tällä..?

      Moni tuntuu nykyään keskittyvän enempi siihen miltä näyttää sen treenin aikana kuin itse treeniin. Toki ymmärrettävää koska valtaosa saleista (ja 100% isoista ketjuista) ovat nykyään lähinnä tekstiili ja näyttäytymissaleja.

      Treenivaatteita valitessa se niiden toimivuus ja mukavuus treenien aikana tulisi olla ykköskriteeri. Ei se miltä näyttää treenatessa. ;)

    • mirkkuu2
      • viiviijgh

        Olen nähnyt noita meidän salilla. Itsekin meinannut monta kertaa tilata treenipaidat.com mutta vaihtoehtoja jopa liikaa!


    • .y.i.uyi

      Edullisesti Treenivaatteita olen tilannut täältä.
      Kokojen kanssa tosin pitää olla tarkkana sillä niissä on heittelyä.
      www.sportsdirect.com

    • Mirja84

      Hieman erilaista laaturättiä! www.baseativa.fi

    • lidlistä

      Minä kuljen Lidlin treenivaatteissa, hyviä ja halpoja.

    • mene.muksan
    • Pihisti

      Täällä toinen lidlin vaatteissa treenaava.

      • poooeo

        Täällä kolmas. Hyviä ja edullisia.


      • Hep myös täältä :) Pari treenipaitaa tarttunut mukaan kauppareissuilta ja ihan hyvin ovat kestäneet, vaikka on pesty koneessa jo ainakin 15-20 kertaa.


    • rtfyhdfghjgk

      Jos et kehtaa käyttää edullisia treenivaatteita, niin sitten ei auta muuta kuin ostaa kalliita. Itse olen köyhä, joten kehtaan käyttää jopa Lidlin vaatteita. Tosin salille en mene, samat lihasharjoitteet voi tehdä kotona kehonpainoharjoituksina tms.

    • Kemiläinen86

      Treenivaatteillako siellä treenataan? Paskimmat vaatteet mitä kaapista löytyy ja salille vaan.

      Nimimerkillä 20-vuotta salilla käyneenä.

    • VaatteetOnMunAatteet

      Varasto myymälästä tukkuhintaan T-paitaa, sitte parit verkkarit... jos harrastat ulkoliikuntaa nii lenkkitossut ja talvelle talvi lenkkarit.... villavaatteetkin toimii pakkasella hyvin.... jaa että mistä? Jos halavalla, niin tutkaile alennuksia... tuskin mitään merkkivaatteita saa ikinä mistään halvalla.... mut kyse on kulutustavarasta, siksi itse suosin tavallista T-paitaa, lenkkitossua ja verryttely housuja... tosin nykyään ulkoilen topatulla maastopuvulla :))

    • Urheilijaukko

      www.sportsdirect.com Todella laaja valikoima, paljon laatumerkkejä. Itse tehnyt noin 10 tilausta ongelmitta.

    • FitnessPaska

      Fitness p*skan viralliset t-paidat toimii minulla. Tulokset nousee ja blogitekstit kirjoittuvat itsestään. Selfiet ja belfiet tallentuu myös kännykkään vaivattomasti. XD

      esittelyvideo
      https://www.youtube.com/watch?v=PWCE3risix0

      www.shop.spreadshirt.fi/fitnesspaska

      • OnnistuukoMuotikuvat

        Entäs ballfiet ja pussfiet?


    • Vaatteet-on-kivoja

      Sportamore, Zalando

    • Sakke78
    • mäenkäytävaate

      enkä ole käyttänytkään jos löydät sen napin jolla nuo lähtee ota ihmeessä

    • Zaannika

      Baseativan vaatteet on tosi ihanan näkösiä ja hyvän tuntusia päällä! Sit ku oon huomannu et monis ns. Halppishousuissa paistaa kyykyissä alkkarit läpi ni baseativan housuissa ei kyl näy.
      Ite siis ostan vaatteet www.baseativa.fi

    • Anonyymi

      Halpoja tarjouksia on esim. Intersportissa, Stadiumissa ja XXL:ssä. Netin puolelta suosittelisin Zalandoa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1743
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      212
      821
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe