Tarvitsen sellaisen tiikerikakkuohjeen,jossa sokerina käytetään tomusokeria. Voisikos joku henkilö sen minulle tänne kirjoitella. Kakun koko saa olla sellainen,johon tulee 250 g rasvaa (voita tai margariinia) jne....
Kiitos kumarrus - tai paremminkin niiaus.
p.s. veisin tämän kakun rotina-viemisiksi vauvaperheeseen. Tällaista kakku oli toivottu, mutta minulla vain ei ole siihen reseptiä !
Tiikerikakku
5
293
Vastaukset
- pullataikina
Koko Suomi Leipoo nettisivuilla oli ohje. Katsopas sieltä.
- Kaarina -64
Siiinä ohjeessa oli kaikki grammoina..... vähän outoa! Olisi hyvä jos saisi tarkan reseptin: rasvat grammoina, sokerit desilitroina, jauhot desilitroina, kananmunat kappaleina, leivinjauho teelusikoina jne,jne....
- pullataikina
tee normi ohjeella mutta laita tomusokeria.1 dl taloussokeria vastaa 1,5 dl tomusokeria
- Kaarina-64
Suurkiitos nimim. pullataikinalle! Nyt nopsasti leipomaan, sillä ylihuomenna mennään katsomaan sitä m a a i l m a n suloisinta vauvaa.......!
Kerron myöhemmin, kuinka kakkuseni onnistui/tai epäonnistui?! - HannuP77
Tuolla oli muistaakseni kuvaukseen sopiva resepti: http://tiikerikakku.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221721
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161422Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90864- 66841
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658