Tarvitsen sellaisen tiikerikakkuohjeen,jossa sokerina käytetään tomusokeria. Voisikos joku henkilö sen minulle tänne kirjoitella. Kakun koko saa olla sellainen,johon tulee 250 g rasvaa (voita tai margariinia) jne....
Kiitos kumarrus - tai paremminkin niiaus.
p.s. veisin tämän kakun rotina-viemisiksi vauvaperheeseen. Tällaista kakku oli toivottu, mutta minulla vain ei ole siihen reseptiä !
Tiikerikakku
5
331
Vastaukset
- pullataikina
Koko Suomi Leipoo nettisivuilla oli ohje. Katsopas sieltä.
- Kaarina -64
Siiinä ohjeessa oli kaikki grammoina..... vähän outoa! Olisi hyvä jos saisi tarkan reseptin: rasvat grammoina, sokerit desilitroina, jauhot desilitroina, kananmunat kappaleina, leivinjauho teelusikoina jne,jne....
- pullataikina
tee normi ohjeella mutta laita tomusokeria.1 dl taloussokeria vastaa 1,5 dl tomusokeria
- Kaarina-64
Suurkiitos nimim. pullataikinalle! Nyt nopsasti leipomaan, sillä ylihuomenna mennään katsomaan sitä m a a i l m a n suloisinta vauvaa.......!
Kerron myöhemmin, kuinka kakkuseni onnistui/tai epäonnistui?! - HannuP77
Tuolla oli muistaakseni kuvaukseen sopiva resepti: http://tiikerikakku.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2574590Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412762Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061594Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116- 471109