Tarvitsen sellaisen tiikerikakkuohjeen,jossa sokerina käytetään tomusokeria. Voisikos joku henkilö sen minulle tänne kirjoitella. Kakun koko saa olla sellainen,johon tulee 250 g rasvaa (voita tai margariinia) jne....
Kiitos kumarrus - tai paremminkin niiaus.
p.s. veisin tämän kakun rotina-viemisiksi vauvaperheeseen. Tällaista kakku oli toivottu, mutta minulla vain ei ole siihen reseptiä !
Tiikerikakku
5
373
Vastaukset 5
- pullataikina
Koko Suomi Leipoo nettisivuilla oli ohje. Katsopas sieltä.
- Kaarina -64
Siiinä ohjeessa oli kaikki grammoina..... vähän outoa! Olisi hyvä jos saisi tarkan reseptin: rasvat grammoina, sokerit desilitroina, jauhot desilitroina, kananmunat kappaleina, leivinjauho teelusikoina jne,jne....
- pullataikina
tee normi ohjeella mutta laita tomusokeria.1 dl taloussokeria vastaa 1,5 dl tomusokeria
- Kaarina-64
Suurkiitos nimim. pullataikinalle! Nyt nopsasti leipomaan, sillä ylihuomenna mennään katsomaan sitä m a a i l m a n suloisinta vauvaa.......!
Kerron myöhemmin, kuinka kakkuseni onnistui/tai epäonnistui?! - HannuP77
Tuolla oli muistaakseni kuvaukseen sopiva resepti: http://tiikerikakku.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493