Pääsin maistamaan Olvin tuomia Teho Sport palautusjuomia. Ne oli maultaan ihan kärkikamaa, mutta miten mahtaa olla sisällön palautusjuomaominaisuudet?
Olvi Teho Sport palautusjuomat
14
5070
Vastaukset
- 18+9
öö mikset vaan käy kaupan hyllystä katsomassa tai kysynyt sillon maistaessasi? Noh mä voin onneksi helpottaa sua, koska itseltäni löytyy sattumoisin tätä scheissea kaapista! Voimaharjoitteluun tarkoitetun suklaanmakuinen Tehosport ravintosisältö 100ml (purkissa 3,3dl):
kcal 70, proteiini (kaseiini ja hera) 8g, hiilarit (huom!ei keinotekoisia makeutusaineita eli ehtaa sokeria!) 8g, rasvaa 0,6, ravintokuitua 0g, kalsium 161mg, ja vielä B2-, B12 ja D-vitamiinia. Laktoositon&gluteeniton.
Eli tämäkin palautusjuoma täyttä kuraa. Protskuja yhtä paljon ku hiilareita pyh.... Sen kun vain haet jatkossakin kaupasta sen maitorahkan ja banaanin, tulee halvemmaksi ja terveellisemmäksi! Tai jos haluat suklaapalkkarijuomaa niin tee perus rasvattomasta maidosta, steviasta ja raakakaakaojauheesta blenderissä isompi satsi ja annostele pulloihin.- tattistatti
kaikessa vttuilussaan hyvä vastaus, noinhan mä aattelinkin että varmaan on.
Psykologinen vaikutus siis ainoa mitä tuosta hintaan nähden saa enemmän kuin rahkansyönnistä..
- Anonyymi
Salmiakin-, persikan ja toffeenmakuiseen ei ole lisätty sokeria joten siinäpä vaihtoehto
- Anonyymi
Resepti vaihtui 2024 ja maku muuttui, en osta enää.
Oli entinen suosikkijuomani.- Anonyymi
Ei sorry, se vaihtui jo 2023......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sorry, se vaihtui jo 2023......
Lihakset kasvatetaan hormoneilla, ei millään palautusjuomilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lihakset kasvatetaan hormoneilla, ei millään palautusjuomilla.
Aika surkea olet, jos et saa yhtään lihasta ilman hormoneja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika surkea olet, jos et saa yhtään lihasta ilman hormoneja.
Ilman hormoneja lihaskasvu on yksi pienin ongelma.
- Anonyymi
Sama juttu
- Anonyymi
Todella kuran makuista tuo uusi.
- Anonyymi
Pakkauksen muodonmuutoksen myötä myös koostumus muutetettu täydelliseksi paskaksi. Ennen oli täyteläistä ja tuli kylläinen olo. Nyt se on ihme litkua. Maku muuttunut huonommaksi..vetistä. Onnea Olvi.
- Anonyymi
Joo ihmettelin kans kun maku muuttunut. Esim. entinen oma ehdoton lemppari maku suklaa kreatiini on niin pahaa, etten osta sitä enää. En osta mitään Teho sportia enää kun menivät kilpailuttamaan ja reseptit vaihtui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ihmettelin kans kun maku muuttunut. Esim. entinen oma ehdoton lemppari maku suklaa kreatiini on niin pahaa, etten osta sitä enää. En osta mitään Teho sportia enää kun menivät kilpailuttamaan ja reseptit vaihtui.
BIG PRO tilalle, parempaa kuin vanha TEHO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BIG PRO tilalle, parempaa kuin vanha TEHO
Kuraa uusi resepti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203835Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä6003406- 1002022
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221564Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821424Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501406- 1151253
- 471179
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1291176- 921160