Teen ruoaksi kanakiusausta. Paistoin kanaa pannulla ainakin 20 min, ja nyt se on n. tunnin uunissa 225 C:ssa. Eikös viimeisetkin mahdolliset pöpöt pitäisi kuolla tuollaisessa lämpöasteessa?
Missä asteessa kana varmasti kypsyy?
Kokki Kolmonen (not)
3
160
Vastaukset
- höööööööööööö
Provo?
- Tryben
Kaikki yli 55°C kypsyttää
- pientärajaa
Kyllä varmaan on pöpöt kuollu. Sanoisin, että kyllä on menny pannulla olo ihan niinkuin perguleen verran pitkäksi. Vähempikin ois riittäny.
Toisaalta, mikäs minä olen sanomaan. Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä, toinen mehukkaasta kansasta, toinen totaalisen überkuivasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624479KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593368Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582687Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1352537
- 241903
- 241731
- 301636
- 1741600
- 391297