Hei
Olen Intian Puducherryssä, eli itä-rannalla ja täällä on yllätykseksi todella paljon luomuruokaan (orgaaniseen ruokaan) keskittyneita pienkauppoja ja hintataso paljon Suomea edullisempi. Ajattelin jakaa tämän ilon kaikkien kanssa ja voin toimittaa tuotteita täältä Suomeen. On Kaakaojauhetta, aitoa vaniljaa, eteerisiä oljyjä, mausteita yms yms. Jos kiinnostuit niin blogista winkumjournal.tumblr.com voit seurata minun ja puolisoni matkaa läpi Intian ja tilata luomutuotteita joita ei ehkä Suomesta saa. Yhteyttä voi ottaa aleksi.winsten at gmail.com tai blogista loytyvän osoitteen kautta.
Lämpimin terveisin
Kristian
Luomuruokaa Intiasta
WinKum
4
449
Vastaukset
- kahvittelia
Saako kahviin sokeria?
- niinhänvoitoivoa
Suhtaudun Intian "luomuun" samalla skeptisyydellä kuin Kiinankin tuotantoon - käytännössä valvonta taitaa olla puutteellista kaikesta britti-hallinnon byrokratian perinteistä huolimatta. Vinku-Intian tuotantomoraali on suomalaisesta näkökulmasta ongelmallista kaiken geenimanipuloidun tuotannon keskellä jos Suomessakin voidaan aina silloin tällöin heittää kysymysmerkkiä luomutuotannon ylle.
- Mitkä olivatkaan
Intian saastuneimpia kaupunkeja??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157