Hei
Olen Intian Puducherryssä, eli itä-rannalla ja täällä on yllätykseksi todella paljon luomuruokaan (orgaaniseen ruokaan) keskittyneita pienkauppoja ja hintataso paljon Suomea edullisempi. Ajattelin jakaa tämän ilon kaikkien kanssa ja voin toimittaa tuotteita täältä Suomeen. On Kaakaojauhetta, aitoa vaniljaa, eteerisiä oljyjä, mausteita yms yms. Jos kiinnostuit niin blogista winkumjournal.tumblr.com voit seurata minun ja puolisoni matkaa läpi Intian ja tilata luomutuotteita joita ei ehkä Suomesta saa. Yhteyttä voi ottaa aleksi.winsten at gmail.com tai blogista loytyvän osoitteen kautta.
Lämpimin terveisin
Kristian
Luomuruokaa Intiasta
WinKum
4
498
Vastaukset
- kahvittelia
Saako kahviin sokeria?
- niinhänvoitoivoa
Suhtaudun Intian "luomuun" samalla skeptisyydellä kuin Kiinankin tuotantoon - käytännössä valvonta taitaa olla puutteellista kaikesta britti-hallinnon byrokratian perinteistä huolimatta. Vinku-Intian tuotantomoraali on suomalaisesta näkökulmasta ongelmallista kaiken geenimanipuloidun tuotannon keskellä jos Suomessakin voidaan aina silloin tällöin heittää kysymysmerkkiä luomutuotannon ylle.
- Mitkä olivatkaan
Intian saastuneimpia kaupunkeja??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263204Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122339Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.742236Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051971Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761633Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451489Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta201387Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1191159
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151116