Miehen ei kannat ottaa Vegaania kumpaniksi tai seksi

suhteeseen

Miehen ei kannata alkaa vegetaristi naisen kanssa suhteeseen. Siinähän käy niin, ettei vegetaristi nainen suostu suihin ottamaan, kun siemen neste on eloperäistä. Sama probleema taitaa olla vegetaristi homomiehillä, ettei saa suihin ottoa.

40

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kannata

      Älykkyyserot on niin eri maasta ettei tosiaan kannata!

    • Ei mitään suhdetta

      Miehen ei kannata myöskään ottaa ollenkaan naista,ei ainakaan sinun.Lihansyöjä/sekasyöjä nainenkaan ei suostu suihin ottamaan.Älä unta näe että he ovat sen suostuvaisempia,kuin ei vegetaristi nainen.Se miehen elin onkin kusemista ja naimista varten,ei mihkään suuhun ja perseeseen tunkemista varten.Et näköjään näytä tietävän näitäkään asioita,joten on ihan että oikein sinulle selitetään asioiden oikea laita.

      Ymmärrän hyvin naisia,etteivät he suostu suihin ottamaan.Harkitsen itsekin vegetaristiksi siirtymistä,koska en minäkään voi sietää noin pervoja miehiä.

      • suhteeseen

        Kyllä lihansyöjä/sekasyöjä naiset suihin ottaa, en ole koskaan kokeillut vegetaristi naista, mutta eihän vegetaristi nainen ota suihin, kun on kasvissyöjä. Siksi kannataa suosia Lihansyöjä/sekasyöjä naisia, ei vegetaristeja.


    • Olet oksettava!

      Lihansyöjä/sekasyöjä naiset ei varmasti ota suihin,muutoin kun pakottamalla.Pakottaminen on taas vapauden riistoa,seksuaalista hyväksikäyttöä.Taidan ryhtyä kasvissyöjäksi ja minä suosin miehiä,jotka ei alista/pakota naista mihinkään.

      • suhteeseen

        Ei varmaan kaikki, mutta Lihansyöjä/sekasyöjä naisista kahdeksan ottaa kymmenestä suihin. Toiset oikein nauttii siitä. Oikea nainen haluaa että mies on mies ja että miehellä on miehen otteet. Toinen asia on sitten lesbo naiset, jotka eivät halua mihen ottavan heitä, vaan nauttivat enemmän lattapillun yhteen hinkaamisesta. Tekstistä paistaa että ole vegetaristi, feministi ja lesbouteen kallistuva homoseksuaali. Sinulle sopii sellainen homoseksuallisuuten kallistuva mies, jossa on naismaisa piirteitä, kokeile sellaista


    • Olet sairas

      Sinun viesteistäsi paljastuu iljettävä oksettava pervo sika.Lihansyöjä/sekasyöjä naiset ei ota kuin pakottamalla suihin.He eivät todellakaan nauti siitä,vaan oksentavat.Oikea nainen haluaa,että mies kunnioittaa häntä ja ettei mies alista/pakota mihinkään.

      Lesbonaiset on oma asiansa,niistä minä en tiedä mitään eikä kiinnostakaan sellaiset
      luttapillut.

      Väärin arvasit en ole vegetaristi,en myöskään mikään feministi,enkä lesbouteen kallistuva homoseksuaali.

      Olen lihansyöjä/sekasyöjä,normaali onnellisesti avoliitossa oleva ja heterouteen kallistuva hetero.Minulle sopii parhaiten heterouteen kallistuva heteromies,jossa on
      terveitä miesmäisiä piirteitä,sekä avioliitto ja avioliittoa voin kyllä kokeilla.

      Sinusta taas ei tiedä.Vaikutat mielipuolelta,sairaalta viestiesi perusteella.

      • suhteeseen

        Kirjoituksestasi huomaa heti, että miehesi käy vieraissa, tai sitten hän on homoseksuaali ;)


    • Kasva aikuiseksi

      Mieheni ei käy vieraissa ja hän ei ole homo,vaan hetero.Sinun harmiksesi huomasit/arvasit ikävä kyllä väärin :) :) :) :)

      Taitaa olla niin että sinä käyt siellä vieraissa tai olet homo,sekä sekä älykkyysosamääräsi on huononpuoleinen,mites on? :) :) :) :) :)

      Muutes homot tykkää erityisesti ottaa suuhun ja panna perseeseen,sinä taidat
      olla niitä ukkoja,vaikka et kehtaa myöntää.Ensin vingut suihin ottamisesta ja sitten
      väität naista lesboksi ja tämän miestä homoksi,jos ei kiinnosta mitkään suihin otot,vaan normaali seksi :D :D :D :D

      Suu on syömistä ja juomista varten,eikä tungeta mitään muuta kuin ruokaa ja
      juomaa. :)

      Sinä taidat olla vielä joku keskenkasvuinen tai jälkeenjäänyt,joka ei tiedä ihan kaikea kukista ja mehiläisistä,eli mitä sopii tehdä ja mitä ei sovi tehdä.Onkos seksivalistus unohtunut vai oletko lintsannut tunneilta? :) :)

      • Suhteeseen

        Ai , sinä olet islamisti, niinhän islamilaiset naiset sanovat, että ei ota suihin, kun suu on koraani tekstien lukemista varten.

        Olet siis islamin uskoinen


      • Sivistynyt & moraali
        Suhteeseen kirjoitti:

        Ai , sinä olet islamisti, niinhän islamilaiset naiset sanovat, että ei ota suihin, kun suu on koraani tekstien lukemista varten.

        Olet siis islamin uskoinen

        En ole mikään Islamilainen,vaan Suomalainen.Sinä taas taidat olla loinen,kun pidät suuseksistä,on loismaista pitää suuseksistä ja levitellä haaroja/tauteja,kaiken lisäksi vielä kehuskella sillä,olet sen lisäksi sivistymätönkin.

        Islamilaisnaiset ovat sivistyneitä kun eivät harrasta loismaista suuseksiä ja lukevat sen sijalla kirjaa.


    • Ihan höhlä

      Aloittaja vaikuttaa ihan homolta ja pervolta sellaiselta.Ei tuollaisista pölvästeistä kannata välittää.Jokaisen oma asia onko lihansyöjä/sekasyöjä vai vegaani/kasvissyöjä.Liekö kateellinen tai onneton jotenkin kun tuollaisia kirjoittelee.

    • Muistutan

      Suuseksi on ihanaa sillon kun molemmat sitä tekee. Kyllä miehen pitää pimpsaa välillä nuolla... ;) Kiihottavaa...
      Suosittelen kaikkia vaikka kokeilemaan 69.

      • Loismaista yök hyi

        Sukupuolitaudit on vielä mukavampia :) Suuseksiä harrastaa sivistymättömät loisihmiset,jotka haarojaan ja tautejaan mielellään levittelee ja hommailee.Mitään pimppoja ei nuolla,eikä suihin oteta,sellainen on loisihmisten hommaa.Ei kannata suositella mitään 69 kokeilemaan,taudin saanti ja leviäminen on siinä suuri,vaikka
        käyttäisi mitä suojaa tahansa ja kaikki taudit on useimmiten oireettomia.

        Hiilihangon tunkeminen perseeseen on kiihottavampaa,kun joku hiton loissuuseksi.


    • höhläpää

      Tästä viestiketjusta saa hyvät naurut,erityisesti tuon aloittajan viesteistä.Ymmärrän kyllä alapäähuumoria,mutta en välitä mistään irstaista/sairaista seksihommista.

    • Ihan älytöntä

      Aloittajan on turha enää kirjoitella mitään tommosia.Toivottavasti sulle nauretaan :D :D :D :D

      • käkkärit

        mitä mieltä olet tortun nuolemisesta


      • Sinun oma valintasi
        käkkärit kirjoitti:

        mitä mieltä olet tortun nuolemisesta

        käkkärit kuuleppas jos haluat taudin,niin olet ansainnutkin sen vastuuttomasta seksikäyttäytymisestä.


      • käkäkä
        Sinun oma valintasi kirjoitti:

        käkkärit kuuleppas jos haluat taudin,niin olet ansainnutkin sen vastuuttomasta seksikäyttäytymisestä.

        tykkäät siis toimia WC pyttynä, juot VIRTSAA


      • Sinäkö?12
        käkäkä kirjoitti:

        tykkäät siis toimia WC pyttynä, juot VIRTSAA

        käkkänä sinua itseäsikö tarkoitat?


    • OHOH OH

      OHOH OH, kauheasti seksin vastaista porukkaa täällä.

    • Vastuutonta

      Ei ole kauheasti seksinvastaista porukkaa,vaan kauheasti huonon seksivalistuksen saanutta ja vastuutonta porukkaa.Siitä vaan saakaa vaan kunnolla niitä tauteja,
      toivottavasti oireet ja hoidot on oikein mukavia.

    • Sairasta oksettavaa

      Suuseksistä ja anaaliseksistä pitäminen lähentelee mielisairautta.Se ei ole seksinvastaisuutta että pitää kumpaakin oksettavina,jos pitää kumpaakin miellyttävänä puuhana niin on todella mielipuoli.

    • 17+3

      Ompa kummallista porukkaa. Olen luullut että moni pitää suuseksistä. Ainakin itse pidän, vakituisen kumppanin kanssa tietysti :)

      Käsittääkseni suuseksi ei ole likaista eikä aiheuta tartuntoja jos alapäät ja suut on puhtaita.

      Irtoseksi aiheuttaa tartuntoja!

      Peppuseksiä en halua ees kokeilla.

      Mutta hei, kukin tyylillään ;)

      • Yök hyh etovaa

        Kummallista on jos pitää suuseksistä.Minä oksennan sille,vaikka olisi vakituinen kumppanikin.

        Suuseksi on kyllä likaista ja aiheuttaa tauteja.Kaikki taudit on useimmiten oireettomia,vaikka olisi kuinka puhdas tahansa.

        Myös suuseksi aiheuttaa tauteja.


      • Salvador
        Yök hyh etovaa kirjoitti:

        Kummallista on jos pitää suuseksistä.Minä oksennan sille,vaikka olisi vakituinen kumppanikin.

        Suuseksi on kyllä likaista ja aiheuttaa tauteja.Kaikki taudit on useimmiten oireettomia,vaikka olisi kuinka puhdas tahansa.

        Myös suuseksi aiheuttaa tauteja.

        Sinua taitaa vaivata Salvador Dalí syndrooma, hän ei harrastanut ikinä seksiä, ei edes vaimonsa kanssa. Dali pelkäsi yli kaiken bakteereja, kuten Hughesin Howard. Hughesin Howard äiti opetti pojallensa bakteeri kammon. Kammo oli jopa niin paha, että hän eli likaisuuden ja paskan keskellä ja pelkäsi ihmisten kosketusta. Sinun olisi syytä hakeutua hoitoon, sinulla on hyvin vakava mielellinen sairaus. Pahinta tuossa on jos sinulla on lapsia, niin sinä teet niistä mieleltään sairaita bakteeri kammoinesi


      • 36h
        Yök hyh etovaa kirjoitti:

        Kummallista on jos pitää suuseksistä.Minä oksennan sille,vaikka olisi vakituinen kumppanikin.

        Suuseksi on kyllä likaista ja aiheuttaa tauteja.Kaikki taudit on useimmiten oireettomia,vaikka olisi kuinka puhdas tahansa.

        Myös suuseksi aiheuttaa tauteja.

        Et oo varmaan ikinä kokeillu niin et tiedä miltä tuntuu ;)

        Se on hyvä saada vähäsen bakteereja niin vastustuskyky kasvaa.

        Ei ketään silti pakoteta, ei kukaan tyrkytä munaa suuhun eikä pyllistä pimpsaa nenän eteen... hehe.


      • Sairaita seksihommia
        36h kirjoitti:

        Et oo varmaan ikinä kokeillu niin et tiedä miltä tuntuu ;)

        Se on hyvä saada vähäsen bakteereja niin vastustuskyky kasvaa.

        Ei ketään silti pakoteta, ei kukaan tyrkytä munaa suuhun eikä pyllistä pimpsaa nenän eteen... hehe.

        Mitäs tiiät oonko kokeillut? sen voin sanoa että inhon tunne oli valtava,hyvä ettei oksennus tullut,toivottavasti ei tarvii enää ikinä kokea vastaavaa :)

        Bakteereja saa monesta asiasta ja suuseksistä eniten,vastustuskyky vaan pienenee.

        Seksiä voi harrastaa miellyttävämmälläkin tavalla,ilman suuseksiä ja anaaliseksiä.
        Outoa jos imemiset/nuolemiset ja p*rseeseen panemiset on noin tärkeitä.


      • hohhoijaa
        Sairaita seksihommia kirjoitti:

        Mitäs tiiät oonko kokeillut? sen voin sanoa että inhon tunne oli valtava,hyvä ettei oksennus tullut,toivottavasti ei tarvii enää ikinä kokea vastaavaa :)

        Bakteereja saa monesta asiasta ja suuseksistä eniten,vastustuskyky vaan pienenee.

        Seksiä voi harrastaa miellyttävämmälläkin tavalla,ilman suuseksiä ja anaaliseksiä.
        Outoa jos imemiset/nuolemiset ja p*rseeseen panemiset on noin tärkeitä.

        taidat olla pelkkä provo, tai voithan sie aina harrastaa yhdyntää lähetyssaarnaaja-asennossa.

        Anaaliseksi on homppeleiden juttuja enimmäkseen.


      • Hohhoijaa itsellesi
        hohhoijaa kirjoitti:

        taidat olla pelkkä provo, tai voithan sie aina harrastaa yhdyntää lähetyssaarnaaja-asennossa.

        Anaaliseksi on homppeleiden juttuja enimmäkseen.

        En ole mikään provo.Sinä taidat olla,kun provosoit seksihommiin.Kyllä minä tiedän itsekin mitä teen ja oma asiani miten seksiä harrastan,vaikka seisoisin päälläni,jos harrastan seksiä.

        Voit kuule ihan keskenäs harrastaa sitä lähetyssaarnaaja-asentoa,ei kuulu minulle.Minulla on ihan omat asennot,eikä ne kuulu sinulle.

        Suuseksikin on homppeleiden hommaa enimmäkseen.


      • naminamimaiksis
        Hohhoijaa itsellesi kirjoitti:

        En ole mikään provo.Sinä taidat olla,kun provosoit seksihommiin.Kyllä minä tiedän itsekin mitä teen ja oma asiani miten seksiä harrastan,vaikka seisoisin päälläni,jos harrastan seksiä.

        Voit kuule ihan keskenäs harrastaa sitä lähetyssaarnaaja-asentoa,ei kuulu minulle.Minulla on ihan omat asennot,eikä ne kuulu sinulle.

        Suuseksikin on homppeleiden hommaa enimmäkseen.

        Ja sinut otetaan pää alaspäin ja kepakko on siina suun kohtaalla ja sinä vegaani sanot, että pruit, pruit, kun kurakakka laskeutuu vartaloasi pitkin kepakolle, mistä sinä sitten imaiset sitä MAISKI MAISKI kun ruskea maistuu hyvälle


      • Hah hah haa
        naminamimaiksis kirjoitti:

        Ja sinut otetaan pää alaspäin ja kepakko on siina suun kohtaalla ja sinä vegaani sanot, että pruit, pruit, kun kurakakka laskeutuu vartaloasi pitkin kepakolle, mistä sinä sitten imaiset sitä MAISKI MAISKI kun ruskea maistuu hyvälle

        Sopii yrittää ja voit olla varma että oksennan päällesi,ellei se sinua haittaa?

        Enkä ole mikään vegaani.Sitä paitsi se kurakakka valuu sinun omaa vartaloasi pitkin :D :D


    • Ole mikä olet

      Seksiä olen kuule harrastanut ihan riittävästi ja sopivalla tavalla.Mulla ei ole mitään tarvetta pelätä tai kammota yhtään mitään,eikä myöskään ole mitään tarvetta hakeutua minnekään hoitoihin.Sinulla ei ole lupa diagnosoida ketään ja taitaa olla niin että sinulla on se hyvin vakava mielellinen sairaus.Sinun harmiksesi voin kertoa,ettei minulla ole ikinä onneksi todettu mitään mielellistä sairautta ja sitä paitsi tiedän itse omat diagnoosini,mitkä ei kuulu sinulle.Sekään ei kuulu sinulle onko minulla lapsia vai ei.Annan sinulle sinulle neuvon että lopetat tuollaisen p*skan kirjoittamisen,menet itse hoitoihin jos sinun tarvitsee mennä ja jätät minut rauhaan.

      Sen sanon vielä että jos olet mies niin en ottaisi mistään hinnasta sinunlaistasi idioottia miehekseni,enkä myöskään lasteni isäksi.Koska saisin hävetä silmät päästäni ja lapset myös.

    • tulupp

      Ei kai kukaan vegaaninainen ottaisi lihansyöjämieheltä suihin? Hyi. En ainakaan minä. Vegaanimies olisi ihan eri juttu!!

      En ymmärrä miksi kaikenmaailman metsästäjät haluaa itselleen vegaaninaisen? Tai muut lihan suurkuluttajat? Häh? Pysykää minusta kaukana kiitos.

    • Sannnnnnnni

      Mieheni syö kanaa ja mereneläviä vielä joskin on periaatteessa sitä mieltä että eläimiä tulee kunnioittaa (myönsi aivan avoimesti ettei kanaa pidä syödä mutta liha on heikko -ymmärrän ihan hyvin koska juuston poistaminen ruokavaliostani oli aivan naurettavan vaikeaa tasan samasta syystä -liian hyvää).
      Eläimiä tulee kunnioittaa, omaa puolisoa myös.
      Muiden ihmistenkin kunnioitus olisi ihan pop =7

    • 1+8

      Maito on helppo korvata kasvipohjaisilla maidoilla. Niitä voi käyttää leivoksiin jne. Juustoa on hankala korvata. Minulla on pitkään ollut ongelma pitsan suhteen, että syödäkö vai ei. Muuten en käytä juustoa. Luomumunia käytin leivoksiin mutta se kukonpoikien silppuaminen ei anna omalletunnolle myöden. Onneks en ikinä ole pitänyt merenelävien mausta. Kananliha on sellasta limasta ja kuvottavaa.

      • Kasvisvaihtoehto?

        Minä elän lähes pelkillä meren elävillä. Sinä et ole saanut niitä ehkä koskaan tuoreena?

        Muutenkin uskon vahvasti, että lihaa ja kalaa kaihtavilla on ollut äiti, joka ei ole osannut edes hankkia kunnollisia ruoka-aineita, saati että olisi osannut laittaa niistä maistuvaa ruokaa. Tyttäret ovat oppineet äitinsä surkea taidot keittiössä ja näin päätyneet lopputulemaan, että liha ja kala maistuu pahalle. :D


      • Kasvisvaihtoehto? kirjoitti:

        Minä elän lähes pelkillä meren elävillä. Sinä et ole saanut niitä ehkä koskaan tuoreena?

        Muutenkin uskon vahvasti, että lihaa ja kalaa kaihtavilla on ollut äiti, joka ei ole osannut edes hankkia kunnollisia ruoka-aineita, saati että olisi osannut laittaa niistä maistuvaa ruokaa. Tyttäret ovat oppineet äitinsä surkea taidot keittiössä ja näin päätyneet lopputulemaan, että liha ja kala maistuu pahalle. :D

        Heh :D Mun lempiruoka 15 vuotiaaksi oli sisäfilee. Nyt mun lempiruoka on seitan (lähimmäs mitä vegaaniruualla pihviä pääsee...) Liha on hyvää. Aika moni vegaani on samaa mieltä. Kyllä tumpelokin valmismarinoidusta kanasta saa hyvää, sen sijaan mun äidin kasvissovellukset on toisinaan vähän epäilyttäviä :P Mutta kasvisruoka on hyvin tehtynä ihan yhtä hyvää. Vaikka olisi kuinka kivaa panna kaikki mustat ja homot orjatyöhön ja löhötä ite sohvalla, siinä on eettisesti jotain vikaa. Se meistä tekee ihmisiä, että me osataan ajatella muutakin, kuin omaa välitöntä mielihyvää :)


      • siiiis
        Kasvisvaihtoehto? kirjoitti:

        Minä elän lähes pelkillä meren elävillä. Sinä et ole saanut niitä ehkä koskaan tuoreena?

        Muutenkin uskon vahvasti, että lihaa ja kalaa kaihtavilla on ollut äiti, joka ei ole osannut edes hankkia kunnollisia ruoka-aineita, saati että olisi osannut laittaa niistä maistuvaa ruokaa. Tyttäret ovat oppineet äitinsä surkea taidot keittiössä ja näin päätyneet lopputulemaan, että liha ja kala maistuu pahalle. :D

        mie en tykkää äyriäisten mausta, en tuoreena enkä vanhana. Muistuttaa hajultaan likaista alapäätä kuten kala. Mutta kiva jos joku tykkää >:)


    • kokenut tietää

      Kyllä kasvissyöjänainenkin voi ottaa lihansyöjämiehen kikkelin kiltisti suuhunsa, ihan ilman hirveää alistamista ja uhkailua.

    • Myös kokenut

      Ei kasvissyöjänainen,kuten ei myöskään lihansyöjänainenkaan voi ottaa lihansyöjämiehen kikkeliä suuhunsa,ilman oksennuksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1413
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1215
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      97
      961
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      944
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      918
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      823
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      814
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      786
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      784
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe