Eli siis tuo yhteishyvän resepti italialaisesta jauhelihamurekkeesta, tosi hyvää mutta olis kiva tietää millaiset ravintoarvot on per 100g?
Netissä lukee vain paljonko on annoksessa mutta ei lue paljonko annos painaa niin tämä häiritsee kun haluaisin kaloreita ottaa ylös mitä syön päivittäin...että jos joku on asiaa tutkinut niin voi tännekkin kertoa! :)
italialainen lihamurekkeen mystinen ravintoarvo!
tietämätön
2
138
Vastaukset
- Panhandle
Ohjeessa on todennäköisesti ruokaa neljälle syöjälle. Annoksen painoa ei tarvitse tietää, kun otat satsista neljänneksen.
Toinen vaihtoehto on, että otat yhteyttä Yhteishyvän koekeittiöön, tai missä nuo julkaistavat reseptit nyt kokeillaankaan. Sieltä saat varmaan tarkan grammamääränkin, mutta usko kokenutta: ei se niin grammalleen ole. Kalorinlaskenta on joka tapauksessa aika summittaista hommaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264