Kaikki mikä jää tunnistamattomaksi on
periaatteessa ufo.
Toki ufoja on olen...
9
1004
Vastaukset
- Andronikos
Liian pitkä viesti, en lukenut.
- Ifrit
Mutta oli melkein sama olisiko lukenut vai ei. ;)
- jo vain..
Ifrit kirjoitti:
Mutta oli melkein sama olisiko lukenut vai ei. ;)
Istuin tässä yksi ilta puutarhassa nauttimassa kahvia ja tupakkaa. Metrin päässä kasvoista pyrähti jokin. En ehtinyt nähdä mikä, talitintti kenties? Tunnistamatta jäi, joten ufohan se: Unidentified flying object.
- Ifrit
jo vain.. kirjoitti:
Istuin tässä yksi ilta puutarhassa nauttimassa kahvia ja tupakkaa. Metrin päässä kasvoista pyrähti jokin. En ehtinyt nähdä mikä, talitintti kenties? Tunnistamatta jäi, joten ufohan se: Unidentified flying object.
Harvoin vaan englannissa käytetään sanaa "object" kun puhutaan eläimistä(tai suomenkielessä "esine").
- boy86
Ifrit kirjoitti:
Harvoin vaan englannissa käytetään sanaa "object" kun puhutaan eläimistä(tai suomenkielessä "esine").
"Tunnistamaton lentävä kohde"?
Eikö mitä? - Andronikos
boy86 kirjoitti:
Eikö mitä?Olet muuten täysin oikeassa.
- Ifrit
boy86 kirjoitti:
Eikö mitä?Kyllä, googlehaulla näytti löytyvän ihan oikean näköisiä sivuja tuolla haku"sanalla". En ole itse seurannut aihepiiriä suomenkielellä joten ilmeisesti minulta puuttui kohteellisuus tässä aiheessa!
- Ain Stein
Tästä asiasta on käyty vääntöä tuolla Uskonto > Yliluonnollista -palstalla, Miksi UFOT (tai jotain sinnepäin) otsikon alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554986- 794669
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?734564- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293392Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82928- 392468
- 472467
- 2112306