Hei, raakailijat ja eläväiset!
Minä olen nyt voinut huonosti niin monta vuotta ja kohta vuosikymmentä, että nyt on aika siirtyä oikeasti elävään ja pysyä siinä. Haluaisin pystyä olemaan pelkällä elävällä puoli vuotta, että näkisin sen vaikutukset.
Olen ollut aikoinaan muutaman kerran Fiskössä kursseilla ja kerran elävöitynyt pariksi kuukaudeksi ja voinut silloin tosi hienosti. Mutta elämä vei sen ja nyt on kaikki taudit ja vaivat tilalla.
Voisko joku tsempata alkuun? Tahdon loiventaa ruokavaliota tästä alkaen ja olla uudesta vuodesta sitten elävällä. Kasvikseksi alan jo huomenna, tänään on ateriat jo syöty. - Tosi monta kertaa mun päätökset on kestäneet pari päivää tai kaksi viikkoa, mut nyt on tosi kyseessä. On pakko. Haluan. Potkikaa, pliis, mua takamukseen!!
Apua!
Kanervankukka
0
99
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840