makaroonisalaatin ohje?

dsad

Löytyykö sinulta hyvää ohjetta makaroonisalaatille?

8

1024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi

      Makarooneja tietysti, balkkania (juustobalkkan käy myös oikein hyvin), hernemaissipaprikaa, maustekurkkuja, kastikkeeksi käy hyvin thousaniseland kastike.

      On hyvää ja ruokaisaa .........

      • Ninni

        Minä laittaisin kastikkeeksi kermaviilin maustettuna sinapilla, sitruunamehulla, pippuriseoksella ja suolalla ja sokerilla. Ehkä myös paprikajauhetta.

        Balkania laitan minäkin, joskus myös salamia. Jos et käytä juustobalkania, lisäksi voit vielä pilkkoa joukkoon tavallista juustoa.


    • sina

      Nämä ovat noin arvoja, joten jos kokeilet, tee todella oman makusi mukaan.

      1,5 dl makaronia
      lehtisalaattia
      50 g purjoa
      1 tlk ananaspaloja
      1 dl raejuustoa
      paprikaa (pun. antaa väriä)

      Ja kastike myös oman makusi mukainen. Toivottavasti maistuu.

    • eldu

      makaroonii
      tonnikalaa
      tilliä
      tomaaattia
      herkkukurkkuu

      tsi hyvää!

      • katja

        makaroonii
        kiinankaalta tai jotai muuta salattii
        paistettuu kanaa
        herne-maissi-paprikaa
        (suolakurkkuu)
        jotai kastiketta...
        hyvää!!!!!!!!!


    • Vaihto-ehto

      Tämmönenkin vaihto-ehto on:
      Makaronia
      Meetwurstia
      Kurkkua
      Juustoa
      Omenaa

      Kastike:
      Kermaviiliä
      Sinappia
      Suolaa

    • Nimetön

      makaroni, tonnikala, ananas, salaatti, kurkku, tomaatti, herne-maissi-paprika sekoitus, rae-, feta- ,tai tavallista juustoa(maun mukaa). mitä vaan ikinä keksit.

    • Krista

      Makaronisalaatti noin 8 hengelle

      6 dl Simpukkapastaa keittämättömänä
      1 Herne-maissi-paprika pussi
      1 omena
      1 paprika
      1 kurkku
      juustoa (Edam)oman maun mukaan noin 200 grammaa

      Kastike
      1 dl öljyä
      4 rkl viinietikkaa (voi olla maustettua)
      4-6 tl sinappia
      1 tl suolaa
      2 tl sokeria
      1 rkl sitruunatiivistettä
      2 tl sitruunapippuria
      muita pippureita (ja esim. valkosipulin kynsiä oman maun mukaan)

      1. Keitä 6 dl simpukkapastaa (esim. torinon eriväriset ja
      pienet)suolavedessä ja lisää samaan kattilaan herne-maissi-paprika pussi.
      Huuhtele ja valuta hyvin siivilässä kylmän veden alla.

      2. Pilko paloiksi paprika, kurkku, omena ja juusto. Palojen kannattaa olla
      aika pieniä.

      3. Sekoita kulhossa kastikeaineet vispilän kanssa. Kastiketta kannattaa
      maistaa ja voi olla, että kannattaa tehdä vähän ohjetta enemmän. Kastike
      imeytyy seuraavaksi päiväksi ja myös silloin voi kastiketta lisätä.

      4. Sekoita salaattiaineet ja kastike keskenään.

      Salaatti kannattaa
      tehdä jo edellisenä iltana ja antaa sen maustua kylmässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe