ei voi. Venäjä aina geopoliittisena rajanaapurina ja
köppenin luokituksen mukaan kylmät talvet me olemme euroopan periferiaa...
voiko suomi maantieteelleen mitään
4
596
Vastaukset
- pepa
Ei sijainnille mitään mahda, mutta kai mekin nyt jo itse eurooppaan kuulutaan. Päämiestemme aktiivisen eurooppaan työntäytymisen ansiosta. Mutta mua kiinnostaa se, missä ne euroopan rajat oikein menee? Mitkä tässä euraasian mantereella lasketaan eurooppaan ja mitkä aasiaan tai muualle.
- tsing
ural vuoristoon vedetään raja eurooppaan ja aasian.
Siis Venäjän ydinalue kuuluu eurooppaan... - pepa
tsing kirjoitti:
ural vuoristoon vedetään raja eurooppaan ja aasian.
Siis Venäjän ydinalue kuuluu eurooppaan...Sitähän saadaan sitten Venäjästä uusi jäsen EU:hun. Silloin kasvaisi EU:sta todellinen super power ja olisi mahdollisuus tosiaan kilpailla jenkkien kanssa.
- Jaakko
pepa kirjoitti:
Sitähän saadaan sitten Venäjästä uusi jäsen EU:hun. Silloin kasvaisi EU:sta todellinen super power ja olisi mahdollisuus tosiaan kilpailla jenkkien kanssa.
jo nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2775199- 574577
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii943708- 502749
- 212197
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461873- 1171791
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981531- 711105
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1531094