Nyt kun 40v alkaa kolkutella ovella, niin olen huomannut, että miehet eivät enää katso perään eivätkä ole enää "sillä tavalla" kiinnostuneita ollenkaan. Mistä se johtuu? Olen hoikka, iloinen, puhelias, sosiaalinen ja nätti nainen. Mitä mun pitäisi tehdä? Vai onko se vain se, että nuori nainen vain on vetävämpi kaikin puolin miesten mielestä?
Mielipiteitä/kommentteja/tietoa?
Miten säilytän viehätysvoimani miesten silmissä?
14
375
Vastaukset
- P.Perä
Älä suotta hermostu. Mä on sun perää katsellut aina kiinnostuneena.
Ettäs tiedät. Niin varmaan moni muukin. Täällä kahvikeskusteluissa ehkä auttais, jos laittaa miehelle lällyn
- * * * * *
Sinun olisi syytä alkaa tavata miehiä päiväkahvien merkeissä. Se kiinnostaa, muutamia miehiä. Jos niin kuin tuntuu tuollaiselta.
tähän ei uskalla kommentoida mitään ettei tulisi ympäri korvia ,.
Ei se vetävyys ole iästä kiinni. Enempikin mielen laadusta.
Oletko varma, että peräpeilit ovat kunnossa?
Jos ovat iän myötä sumentuneet, etkä enää näe kunnolla.
Omat odotuksesi näkyvät olevan jonkinlaiset, mutta niistä ei käy ilmi, millaisten miesten toivot olevan sillä tavalla kiinnostuneita.
Nuoret korskeat urokset eivät enää katsele täti-ihmisten perään, ja taas varttuneemmat urokset ovat sen verran hienovaraisia, etteivät tee numeroa katselustaan.
Nuori nainen on vetävämpi, kun se saattaa ymmärtämättömyyttään antaa, kun taas tuollainen täti on varmasti emansipoitunut femari.Sinulla on vielä toivoa... rakas... ;)
muiskis*
@-]- @-]-
K. W. S.- Vilma.
no huheijaa...ottaako pahastikkin?
"Miten säilytän viehätysvoimani miesten silmissä? "
Puhut asiaa. Tämä tieto olisi itsellekkin aika välttämätön. Pitäisi saada takuuvarma ohje pikatoimituksella. Ehtiikö jouluun mennessä?- Pukkinen
Älä huoli. Täällä odottaa sinua "kova" paketti. Toimitus tunnin sisällä.
Miksi pitää aina olla miehet mielessä ;) Onhan sitä elämässä paljon muutakin kuin miettiä katseleeko miehet perään. Naisen elämässä täytyy olla muutakin kuin vain ajatukset miehissä,ja jos ei ole niin aika köyhä silloin on se nainen henkisesti.
- mik2
Kyllä miehet ovat sinusta varmasti edelleen kiinnostuneita. Ei miehellä kiinnostus naisiin lopu tiettyyn ikään mennessä. Itse olen yli viisikymppinen ukki ja naiset kiinnostavat minua edelleen. Itsestäsi voi niin tuntua, mutta anna tunteen sellsaisen tunteen mennä, sillä ei ole todellisuus pohjaa. Sitä tunnetta seuraamalla saatat joutua
hyvin harhaan... - Viivi.
Mun mielestä enemmän huolestuttavaa on se että kun ikää karttuu, toljottelijoita riittää teinistä vaariin. Miehet kun vaan aina ovat miehiä.
Ajattele saa kerrankin olla rauhassa katseilta? Eikö se ole jotain?- Viivi.
...ja pilkkukin hyppäs ihan väärään kohtaan...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722400Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991289- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581145Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44962
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767