21v mies 35v nainen

jopasjops

En tiedä miten tässä kävi näin, olemme muutaman vuoden tuntenut ja nyt olemme todenneet että olemme ihastuneet toisiimme ja ikävöitsemme toisiamme koko ajan ja ajattelemme toisiamme paljon. Me olemme aika samanlaisi ja rakkaudessahan ei ole rajoja, mutta kyllä minua mietitytttää että mitä siitä tulee, kun on 15 vuoden ikäero ja miten kerron muille. Antakaa jotain vinkkejä ja näkökulmia asiasta... Minun ikäset ovat kuitenkin suht lapseellisia jotkut kavereistani verrattuna varmasti hänen kavereihinsa

6

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on totta, että 21-vuotiaat miehet ovat lapsellisia, ainakin useat heistä. Mutta jos sinun ja tämän kolmevitosen välillä tunteet kukoistaa niin antakaa mennä vaan.

    • 4+4

      On täysin totta että 21 vuotiaat tytöt ovat täysin lapsellisia elämässään hukassa olevia pikku prinsessoja. Anna palaa kolmevitosen kanssa sillä siinä on nainen isolla ännällä!!

    • Sellaista vain.

      Niin no tämä toisin päin. Nainen 22v ja mies 36v. Tutustuttiin minun ollessa 19 ja miehen 33. Seurusteltu 2v 8kk. Eikä meillä ainakaan mitään ongelmaa ole ollut ikäerosta huolimatta, kun kemia ja huumori toimii ainakin meillä. Tietenkin itseäni myös jännitti kertoa vanhemmilleni, että tälläisen miehen olen löytänyt, mutta hyvin vanhemmat otti hänet vastaan kun häneen tutustuivat ja olivat onnellisia puolestani.

      • liian iso ero

        Hyi saatana.

        No, viimeistään vajaan kymmenen vuoden päästä huomaat, miksi kommentti "parisuhteeseesi" on hyi saatana.


      • Sellaista vain.
        liian iso ero kirjoitti:

        Hyi saatana.

        No, viimeistään vajaan kymmenen vuoden päästä huomaat, miksi kommentti "parisuhteeseesi" on hyi saatana.

        Aijaa. On näitä isompiakin ikäeroja kun 14v ja sekö ei ole hyi saatana, kun miehellä on vanhempi nainen, mutta kun naisella on vanhempi niin se on heti tuhoon tuomittu? Se tietääkseni on tärkeintä, että huumori, kemia kohtaa ja ollaan kiinnostuneita samoista asioista. Ei me muuten yhdessä oltaisi, jos meillä ei mitään yhteistä olisi.


      • Jadette
        liian iso ero kirjoitti:

        Hyi saatana.

        No, viimeistään vajaan kymmenen vuoden päästä huomaat, miksi kommentti "parisuhteeseesi" on hyi saatana.

        Höh! Kymmenen vuoden päästä: mies 46, nainen 32?

        Mitä ihmeen "hyitä" siinä muka on?

        No, siitä taas kymppi eteenpäin mies 56, nainen 42 ja taas kymppi, 66 ja 52.

        Joten mitä se kellekään kuuluu, toisten ikä? Rakkaus on tärkein.

        Tiedän parisuhteessa olevia 85 ikäisiä. Et kai niillekin mene sanomaan hyi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe