Minua lähestyy baarissa harvoin kukaan.
Mutta jos joku lähestyy, niin he ovat poikkeuksetta kovemman luokan pelimiehiä tai varattuja naisten naurattajia. Kaikki suhteeni ovat yhden yön juttuja, muutaman kuukauden tapailuja tai pidempiaikaista tapailua, jonka aikana käykin ilmi, että mies ei kykene/halua sitoutua vaan haluaakin jatkaa saalistusta, kun vientiä kerran riittää.
Miksei minua lähesty koskaan normaalit ja mukavat miehet?
Joka kerta tiedän, että tässä on jotain pielessä ennemmin tai myöhemmin, kun jonkun tapaan. Kaverini ihmettelevät, että miksi deittailen aina kaikenmaailman k*sipäitä.
Miten ihmeessä minun tulisi toimia, jotta saisin normaalin ja mukavan miehen?
Sanotte seuraavaksi, että lähesty semmoista, niin sitäkin olen joskus kokeillut, mutta miehet ovat aivan ns. jäässä ja eivät oikein lähde mukaan juttuun.
Siinä tuntee itsensä vain hölmöksi, kun vaikuttaa ettei seura tosiaan kelpaa.
: (
Miksi kiinnostun miehistä joilla riittää vientiä??
46
1541
Vastaukset
- Myyntimies Sillivuo
Myyntimiehenä majoituin pikkuhotelliin ja menin ruokasaliin syömään
siellä oli minun lisäkseni oikein upea gingerämmä , joka söi samaa ruokaaki ja selvästikin kiinnostuneen vilkuili minua.
Kun orkesteri aloitti, rohkastuin hakemaan tanssiin.........
Mutta tämä kaunotar oliki juuri päästänyt karsean tuhnupierun
Siitä saakka olen ollut impotentti- haiseva leija
Voihan pieru!
Ja vielä sukkasillaan.
Leijan heitti!
Tekstistäsi kuultaa läpi tietynlainen itsekunnioituksen puute. "en kelpaa kuin yhden yön suhteisiin".
Aloita siis siitä, että tiedät oman arvosi äläkä oleta, ettet kelpaa muuhun kuin satunnaissuhteisiin. Antamalla miehelle tuon käsityksen itsestäsi, vedät tavallaan maton alta siltä mahdollisuudelta, että teistä voisi tulla hetken hupia vakavampaa.
Anna aikaa todelliselle tutustumiselle, yhdessä yössä sitä ei tapahdu. Vaadi mieheltä enemmän. Älä tyydy tyhjiin lupauksiin. Se ei tarkoita ylimielisyyttä tms vaan sitä, että uskallat haluta sellaista parisuhdetta, mitä todella kaipaat. Jollei miehellä ole sitä sinulle tarjota, hän kyllä häipyy hyvin nopeasti kuvioista.- Ap.
"...Anna aikaa todelliselle tutustumiselle, yhdessä yössä sitä ei tapahdu. Vaadi mieheltä enemmän.."
paraskin sanoja :) mutta kiitti! Ap. kirjoitti:
"...Anna aikaa todelliselle tutustumiselle, yhdessä yössä sitä ei tapahdu. Vaadi mieheltä enemmän.."
paraskin sanoja :) mutta kiitti!Paraskin sanoja?
- ottomaani
oasis79 kirjoitti:
Paraskin sanoja?
heh missäs se oasiksen osmannimies luuraakaaDDDD
Jatka samaan malliin niin kyllä se siitä. Uistelijakin saa kalaa kun vetää tarpeeksi isolla alueella.
- tasapeli?
Joka pelaa ei pelkää! ;)
- kiltti mies.
"Miten ihmeessä minun tulisi toimia, jotta saisin normaalin ja mukavan miehen? "
Jatka samaa rataa vaan, kiltillä normaalilla miehellä ei tee mitään. - uffa
ite ainakaan en viiti ees lähteä yrittämään tuttavuutta oikee ylpeän näkösten neitojen kanssa. oletsä ylpee?
- Rentukka
Miltä se oikein ylpeän näköinen näyttää?
Sen tietenkin ymmärrän et jos nainen katsoo oikein pitkin nenänvartaan
ja sit viel kääntää selkänsä:selvä viesti, pysyä poissa!
Mut sitä en ymmärrä et naisten pitäis jahdata miehiä, tai muuten ollaan ylpeitä!
Totta pirkule mulla on sen verran ylpeyttä, etten nyt markkinoimaan itteäni mene.
Ja ne miehet jotka ei sen vertaa ole kiinnostuneita, yrittään edes tuttavuutta,saavat olla rauhassa. - aIbatrossi
uffalle vinkki:
Ylpeännäköiset luomakunnan kukkaset ovatki useinki ns,iisiplikkoja
Kun kukaan muu ei uskalla tehdä aloitetta...
Määrätyist elekielen vivahteista voikin huomata kaunottaren oman kiinnostuksensa
"juuri sinulle" tarjouksella - yököttää
Lenita Airisto-tyyppi........ei helv...........
Rita Tainola.....ei helv.......
- usotsie!
miepä tekisin siulle ennustuksen! ja halavalla!
Sulla on AINA vääränvärisiä vaatteita kun olet kuppilassa, sillai viestit että oot "antava"...
torilla käy kattoo...- Rentukka
Siis anteeksi mitä?? Usotsie, sie oot mäntti! Mä en koskaan pukeudu ulos mennessäni niin! Mitä mulla on lotona yllä on toinen asia, mut julkisella paikalla esiintyessä...kontrolli niin käytöksessä kuin vaatetuksessa pitää, tasonsa!!
- kunnon mies
Suomi naiset antaa aina kusipää pelimiehille pil.luu ja sitten itkevät palstoilla omaa tyhmyyttään.
- Rentukka
Niinpä! Kyllä itkettää kun kolmen vuoden yhteiselon päätteeksi huomaa, et se "kunnon mies" osoittautuikin varsinaiseksi pelimieheksi!
Mut hyvässä opissa olen ollut!
Mikä estää mua käyttämästä miehiä samoin hyväkseni?
Ei sitten mikään....paitsi mä itse!
Se kun ei vaan sovi mulle, ei mun luonteelleni.
- usotsie!
eieieieiie...ymmärsit väärin, EI silleen, vaan ihan väärän värisiä! Värit viestii paljon!
Jotkut tuntee viehtymystä mennä jonon jatkoksi, jos näkevät jossain jonon, vaikka eivät tiedä, mitä siellä edes jonotetaan. Toiset taas ohittavat jonon välittömästi, kun epäilevät, että tuossa on joku koira haudattuna.
- Härr Yberg
Mitä sää myyt , ko tommone jono on eukkoseni munei vai
heh eukon nimi on ännmäri Ämpäri plakaatis lukee
menkkä nyh munei mojumaan - Villiruusu/Rentukka
Härr Yberg kirjoitti:
Mitä sää myyt , ko tommone jono on eukkoseni munei vai
heh eukon nimi on ännmäri Ämpäri plakaatis lukee
menkkä nyh munei mojumaanMitäs se Härr Yberg täällä kuvittelee ostavansa?
Eikö sun kokemuksella varustettu merikapteeni vieläkään muista, satojen tautitartuntojen jälkeenkään: ettei kaikkiin "munajonoihin" kannata liittyä!
Merkapteeni/Herr Yberg oli ensimmäinen ihminen:joka vastas mun viestiini.
Kertoi tuntevansa kaltaiseni tautiset portot,koska on sadat taudit kaltaisiltani saanut! Tästä alkoi kaunis ystävyytemme, en ihan vähästä säikähdä.
Osaan kyllä purra myös takaisin, jos haluan. - aIbatrossi
Villiruusu/Rentukka kirjoitti:
Mitäs se Härr Yberg täällä kuvittelee ostavansa?
Eikö sun kokemuksella varustettu merikapteeni vieläkään muista, satojen tautitartuntojen jälkeenkään: ettei kaikkiin "munajonoihin" kannata liittyä!
Merkapteeni/Herr Yberg oli ensimmäinen ihminen:joka vastas mun viestiini.
Kertoi tuntevansa kaltaiseni tautiset portot,koska on sadat taudit kaltaisiltani saanut! Tästä alkoi kaunis ystävyytemme, en ihan vähästä säikähdä.
Osaan kyllä purra myös takaisin, jos haluan.Joka viides Wild roseikäisesi ensisynnyttäjä potee klamydiaa
Sanoi jo Heidkenin ylilääkäri Lehto RIP
Useimmi seilori sa "nuhan omalta muijaltansa
"¨kalastajan koira ja merimiehn muija
yhdessä rannalla ruikuttaa!
Johtuukohan gonorrean kirvelystä kyykkypissallla
Hankeen jää ystävyyden symboli Texasissa _keltaisen ruusun kuva
kengänjälkien korkojen takana=O)))
Jokainen ihminen ei sovi toiselle ihmiselle. Mikäli aloitus tulee varauksella tai jännityksen säestyksellä, toinen kuulee sen. Aloituksessakin saattaa olla vikaa.
Sellaista aloitusta ei kannata tehdä, mistä itsekkään ei pidä.
Millainen aloitus sitten olisi paras? Vastapuolen ajatuksia kun ei voi tietää.
Jotkut pitävät yksinkertaisesta "Hei, olen Sanna, jutellaanko?" kaltaisista aloituksista
Kyseisitä taviksista, joille olet aloituksen tehnyt, ovat saattaneet olla varattuja tai tulleet ottamaan pari juomaa ja lähtevät kun lähtevät.Se vielä jäi ajattelematta, jos mies liehittelee baarissa useamman naisen kanssa tai häntä piirittää useampi nainen, niin hänen tullessa luoksesi alkaa mielikuvituksesi tekämään historiaa, että olisit jollain tavalla tärkeämpi muita naisia, koska mies kiinnittää huomiosi sinuun.
Helpoin tapa iskeä nainen, on havita itsestään epävarma nainen tai nainen, jolla tasapaksu elämä ja jonkun kiinnittäessä häneen romattista huomiota, naisen polvet notkuu
Kiinnostuisitko silloin samanlaisista miehistä, jos ne eivät lähestyisi sinua?
- ikisinkku.
Kiinnostut miehistä ulkonäön takia etkä luonteen joten annat sitten pil.lua komeille miehille jotka ovatkin kusipäitä. Tää on aina ollut suomi lutkien tapa. Turha tulla itkee tänne ja kysyy neuvoa koska et ole niin viisas että ottaisit opiksesi.
- alkuper.
Onpas täällä herännyt keskustelua aiheesta ja aiheen vierestäkin ;D
Mutta tosiaan, tuohon, kun joku kyseli, että olenko ylpeä, niin en tietääkseni. En mielestäni katso toisia alaspäin tai ns. nenäni vartta pitkin.
Mutta tuossa juuri kyllä, kun viimeksi oltiin kavereiden kanssa ulkona, niin joku mies lähestyi kaveriani ja jutteli jotakin ja melkein välittömästi hän sitten huudahtaa ystävälleni, että: "No siinä on kyllä ylpee nainen. Kato nyt sitä! On kyllä ylpee"
Hymyilin vain ja keskityin pitämään katsekontaktia baarimikon kanssa, jotta saisin tilattua, kun tiskillä oltiin. Mies jatkoi vain, että "Nonii, mulla on tämmöset kiharatkin ja oon niin ylpee etten viiti edes jutella." yms. Eli olevinaan esitti minua.
Otin tilanteen huumorilla ja nauratti jopa. Mies oli hauska.
Aloin kuitenkin ajattelemaan, kun kaverini keskustelun jälkeen sanoivat, että minusta kuulemma huokuu joissain tilanteissa tietynlainen ylpeys ja semmoinen.
Mutta toisaalta ollessani jossain ihmisten ilmoilla päiväsaikaan, niin tuntuu, että olen helpostilähestyttävä.Minulta tullaan usein kysymään reittiä, neuvoa yms. esimerkiksi kulkuneuvoissa ja kaduilla.
No, en tiedä. Ehkä vielä kiltti ja kunnollinen mies tulee vastaan:)Mies loukkaantui siitä, ettet hänen mielestä kiinnittänyt häneen tarpeeksi huomiota ja toisekseen, mies oli täysi idiootti
- kykjhkhj
Aika perinteinen tilanne mies oli kiinnostut sinusta ja tuli jututtamaan kaveriasi, jotta pääsisi helposti lähelle, mutta sä esitit ettet edes huomannu sitä. Sen jälkeen sillä varmaan vähän keitti yli.
- Kuka sinä olet
"Miksei minua lähesty koskaan normaalit ja mukavat miehet?"
Ehkäpä miehet pitävät sinua idioottina tai rumana? Tai heitä ei kiinnosta maksumiehen rooli sun lapsiprojektissa? - m m***
Olet ylilaitettu tai pukeudut jonka perään pelimies lähtee.
- arvaus
Olet siis ilmeisesti kaunis, keskittynyt ja pidättyväinen tms / jne mistä tuo käsitys ylpeydestä tulee (miehet mieltää että on jotain mistä olla ylpeä ja jos on hieman pidättyväinen / keskittynyt vaikka ystäviin / tilaamiseen / musiikkiin / tanssimiseen niin tulkitaan sitten siksi ylpeydeksi) ja ujommat / vähemmän itsevarmat miehet ei sitten uskalla lähestyä.
Ei sillä että mitään ratkaisua ongelmaan tietäsin.. Sellasta miestä ehkä et etsikään joka tulee heittämään noita laineja että "oletpa ylpeä" koska kertonee miehestäkin omaa tarinaansa mutta ehkä mahdollisesti yleinen rentoutuminen ja enemmän sitten vaan sosiaalista kontaktia ympäriinsä saattaisi auttaa siihen että olisi helpommin lähestyttävä. - suomi on pieni
Miehet ovat aina varattuina, eikä ole vapaana. Ei ole sinun syysi.
- 12 + 13
Matteusvaikutus, pre-selection. Ihminen on pohjimmiltaan laumasieluinen eläin siinä missä muutkin, vaikka mitä yrittäisi selitellä.
- rosestar
ei löydy kuppiloista miehii vaan raakalaisia.
väsy väsy nukkuun.
- naiset....
mikä on juttusi? nuija?
- ajatuksen taso ?
Ihme keskustelua ?
Aloittaja lienee liian pidättyväinen uskaltautuakseen keskusteluun kovin helposti, pelimiehet pitävät näin haasteena ja hyvänä "saaliina" , tästä johtuu kuva ylpeästä. Ehkäpäs oletkin ? ja olet vieläpä ylpeä siitä, että olet ylpeä ? No, se on vielä ok, mutta olla YLIMIELINEN on jo pahempi juttu. Sitten kuitenkin kukerrat kun pelimies tulee rennon oloisesti trollailemaan sulle ja avaat jalkasi sille heti parin tunnin päästä. Sitten ihmettelet tilannettasi...
Hei, kelaa vähän, ihan oikeesti, sä elät tota elämää joka päivä - pitäiskö SUN muuttuu ? - ykiylhli
Nuo ihmisryhmät on sellaisia, jotka osaa lässyttää naisia, silleen kiinnostavia juttuja, että sakset aukee. Itekin sanoit, että toisenlaiset jäätyy ja ei tuu mitään...
- ögen
Eläinmaailmassa uros taistelee naaraista, ihmismaailmassa naaraat taistelevat alfauroksesta.
- mkni
Miksei minua lähesty koskaan normaalit ja mukavat miehet?
he pelkäävät pakkeja ja nykyään moni mies tietää
että joidenkin naisten miesihanne on kusipää/kovis/pahismies!!!!!!!!!
tätä on aivan turha kenenkään kiistää.
Miten ihmeessä minun tulisi toimia, jotta saisin normaalin ja mukavan miehen?
Voisit kokeilla olla vähemmän nirso!!!!!!!!!!!!!
T.mies30w Aku Ankassa sanoo Sepe Susi että varastetttu ruoka maistuu paremmalta.
- tietääs
Koska et itse ottaa aloitetta tavallisiin ja normaaleihin miehiin vaan olet kiinnostunut vain niistä, jotka haluavat pelkästään seksiä. Eli olet joko avuton nyhverö tai varsinainen seksi hullu pelinainen.
Oletko kokeillut omega 3 rasvahappovalmisteita ja pilatesta, auttaa kuulema vaivaan kun vaivaan ja kyllä ne vanhat kansanperinteekin varmaan auttavat, koska auttoivat ne ennenkin. Vanhaksi piiaksi tullaan kutsumuksesta, se on evoluution merkki siitä, että on olemassa myös vaihtoehtija, vaikka jokseenkin nuivia mutta vaihtoehtoja kumminkin. Itse kun aloin syömään kalanmaksoja, oravanpernoja ja siilinsilmiä, niin ei ole ollut puutetta pitkäaikaisista, eikä lyhytaikaisista kumppaneista.
ps. olen mies ja ajatellut pysyä sellaisena.- virnukissa
Asiat kai lähtee vähän syvemmältä. Ongelma ei oo miehissä eikä välttämättä omassa suhteessa miehiin. Ok, terve itsekunnioitus lienee paikallaan, mutta se on paikallaan asiassa kuin asiassa. Eikä omia rajojaan oikein opi tuntemaan, jollei karsi elämästä pois kaikkea turhaa ja ole vähän itsekseen jonkin aikaa. Parempi olla ilman miehiä jos on siinä tilanteessa, että tarttuilee joka naruun ja hajottaa itseään.
Minusta ihmisillä on ongelmana se, ettei oikein käsitetä, että suhde, jos sellaisen haluaa, vaatii aikaa ja henkistä panostusta ja paneutumista. Omalta puolelta se vaatii todellista kykyä ja valmiutta ottaa ihminen elämäänsä ja ymmärrystä, ettei kukaan ole pelimerkki. Voi olla, että kertakaikkiaan ei ole vielä kypsyyttä tarttua sellaiseen haasteeseen. Se on selvää, ettei ulkopuolinen ihminen ole avain tyytyväisyyteen, vaan se pitää löytyä omasta, kootusta elämästä, jossa asiat on oikeasti itselle miellyttäviä. Siitä se oman elämän, tilan ja rajojen ymmärrys kumpuaa. Ei siinä ole mitään väärää ylpeyttä, se vain luo tilan joka suojaa emotionaaliselta ja henkiseltä heikkoudelta ja vaikutteilta.- virnukissa
Minusta naiset ovat nopeita tuomitsemaan ja hitaita ottamaan todella selvää. Pitää siis olla valmis olemaan koko ajan kohtaamaan omat ennakkoluulonsa, kun miesten kanssa juttelee. Ja ennen kaikkea yrittää kuulla, mitä toiset sanovat, eikä tarkkailla sitä, saako huomiota vai ei, olla itsensä lumoissa. Miehistä puhutaan ja luullaan syyttä suotta paskaa, jo erilaisen ajattelemistavankin takia. Kun omissa taidoissa on harjoituksen puutetta. Persoonien kanssa sitä ollaan tekemisissä jos suhteen tasolla ollaan, ja luultavasti moni hyvä tyyppi menee ohi vain, kun on sokea.
Ja miksi pitäisi hakea ihastumisen tunnetta, tai ilman jääminen olisi menetys (seksilelut on keksitty akuuttiin nälkään).. hyvännäköisten, juttelevien - vaikka pelaavienkin miesten kanssa tuokion jakaminen on itsessään kivaa. Kyllä ne jatkavat matkaansa ketkä tietyssä mielessä ovat liikkeellä, voi heistä silti nauttia, ei pidä olla niin vailla. :)
- virnukissa
Ai niin, ja se naisen karisma ja vetävyys ei nouse hiluista niskassa, vaikka niitäkin on kiva pukea päälle. Aito vetovoima kumpuaa tyytyväisyydestä ja hyvinvoinnista. Suhdetta etsivät miehet kyllä tietyn hehkun huomaavat, koska se on selittämätöntä vetovoimaa, joka ei perustu siihen, onko lyhyin hame tai naama Voguen etusivulta. Siksi ei ole sanottua sekään, että baareista ei löytäisi ketään. Pitää vaan olla löytänyt itsensä ensin, sitten tulee niitä vastaan jotka myös voivat hyvin ja tietävät keitä ovat ja keitä eivät ole. :) Loppu on hitautta....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?881960Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991212Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,181196Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol811014- 94904
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot154889Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt53824Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs56799Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv60769- 53704