Dinosaurusten jättimäinen ulkokäymälä todistaa tulvan

Paskarulla

Dinosauruksien suuri "ulkokäymälä" todistaa, että tulva on kiistattomasti tapahtunut. Dinosaurukset kokoontuivat korkeammille kohdille tulvavesien pikkuhiljaa täyttäessä maan, jolloin dinodontosaurusten lauma jäi ansaan ja joutui hädissään tekemään jätöksensä samaan paikkaan ennenkuin kuolivat ja hautautuivat yhdessä katastrofaalisten tulvavesien mukana.

http://www.icr.org/article/7858/

23

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helluntain lapsi

      Tääkin todistaa luamistyästä.Vakuuttava todiste-mä uskon.

    • Apo-Calypso

      Anna mun kaikki kestää...
      Tuon aivolierun kehittämiseen on varmasti käytetty kreationististen ajattalijoiden terävimpiä aivoja ja ajatusten mätäojia!

      • Paskarulla

        Paitsi että mitään muuta tieteellistä selitystä ei tällekään paskakäymälle ole, kuin Raamatussa mainittu tuhotulva.

        Huomaamme tästä että Raamattu ja tiede ovat täydellisesti tasapainossa keskenään, eikä kenelläkään muulla ole ongelmaa sen kanssa kuin kaltaisillasi vainoharhaisilla ja tiedettä vastustelevilla jumalfoobikoilla.


      • tieteenharrastaja
        Paskarulla kirjoitti:

        Paitsi että mitään muuta tieteellistä selitystä ei tällekään paskakäymälle ole, kuin Raamatussa mainittu tuhotulva.

        Huomaamme tästä että Raamattu ja tiede ovat täydellisesti tasapainossa keskenään, eikä kenelläkään muulla ole ongelmaa sen kanssa kuin kaltaisillasi vainoharhaisilla ja tiedettä vastustelevilla jumalfoobikoilla.

        Vielä huikeampi oli alppihuipuilta löytyneiden kalafossiilien selitys; kalaparat olivat uineet vuorille vedepaisumusta karkuun, etteivät hukkuisi.


      • Apo-Calypso
        Paskarulla kirjoitti:

        Paitsi että mitään muuta tieteellistä selitystä ei tällekään paskakäymälle ole, kuin Raamatussa mainittu tuhotulva.

        Huomaamme tästä että Raamattu ja tiede ovat täydellisesti tasapainossa keskenään, eikä kenelläkään muulla ole ongelmaa sen kanssa kuin kaltaisillasi vainoharhaisilla ja tiedettä vastustelevilla jumalfoobikoilla.

        Partapellen tuhotulva vei mennessään dinot, mutta ei pystynyt viemään mennessään dinojen paskakasoja, näinkö tahdot sanoa? Olet tollo.


    • Ovatko nuo huiput niitä samoja joille kalat ovat hädissään kiivenneet jotteivät hukkuisi?

    • rcekim

      Kaikki dinot siis päättivät tehdä pikaisesti paskat juuri ennenkuin kuolivat?

      • Paskarulla

        Kun vesi nousi niin eläimet kiipesivät yhä korkeammille ja korkeammille alueille päästäkseen tulvaa pakoon. Kyllähän siinä oli varmasti useita päiviä aikaa tehdä tarpeitaan ennenkuin tulvavesi heidät viimein saavutti. Tieteellinen todistusaineisto onkin asian tiimoilta kiistaton: tulva on tapahtunut juuri kuten Raamatussa on sanottukin.

        Logiikkasi ontuu.


      • ei paisumusta
        Paskarulla kirjoitti:

        Kun vesi nousi niin eläimet kiipesivät yhä korkeammille ja korkeammille alueille päästäkseen tulvaa pakoon. Kyllähän siinä oli varmasti useita päiviä aikaa tehdä tarpeitaan ennenkuin tulvavesi heidät viimein saavutti. Tieteellinen todistusaineisto onkin asian tiimoilta kiistaton: tulva on tapahtunut juuri kuten Raamatussa on sanottukin.

        Logiikkasi ontuu.

        onhan noilla seuduin lintujen paskaa (guanoa) metrien kerroksin niitten asuttamilla saarilla, eivät olleet linnut vedenpaisumuksen uhreja.

        Ei vedenpaisumus niin kauaa kestänyt että merkittäviä paskakeskittymiä olisi syntynyt, pikemminkin lienee kysymys lisääntymisalueista, munintapaikoista, mikäli ylipäätään tuota jätettä on erityisen runsaasti.

        Vedenpaisumuksesta ei kuitenkaan ole kysymys.


      • kretarded
        Paskarulla kirjoitti:

        Kun vesi nousi niin eläimet kiipesivät yhä korkeammille ja korkeammille alueille päästäkseen tulvaa pakoon. Kyllähän siinä oli varmasti useita päiviä aikaa tehdä tarpeitaan ennenkuin tulvavesi heidät viimein saavutti. Tieteellinen todistusaineisto onkin asian tiimoilta kiistaton: tulva on tapahtunut juuri kuten Raamatussa on sanottukin.

        Logiikkasi ontuu.

        Miten selität olosteiden muodostumisen fossiileiksi, kun tulvavesi on saavuttamut ulosteet suunnilleen kun olivat vielä lämpimiä?

        Logiikkasi ontuu kaikilla jaloillaan.


      • Paskarulla
        ei paisumusta kirjoitti:

        onhan noilla seuduin lintujen paskaa (guanoa) metrien kerroksin niitten asuttamilla saarilla, eivät olleet linnut vedenpaisumuksen uhreja.

        Ei vedenpaisumus niin kauaa kestänyt että merkittäviä paskakeskittymiä olisi syntynyt, pikemminkin lienee kysymys lisääntymisalueista, munintapaikoista, mikäli ylipäätään tuota jätettä on erityisen runsaasti.

        Vedenpaisumuksesta ei kuitenkaan ole kysymys.

        "onhan noilla seuduin lintujen ****** (guanoa) metrien kerroksin niitten asuttamilla saarilla, eivät olleet linnut vedenpaisumuksen uhreja."

        Kyse on >fossiloituneesta paskasta< ja dinodontosauruseläimien joukkohaudasta, jotka arkeologien mukaan kuuluivat näille eläimille. Eri-ikäiset dinodontosaurukset ovat fossiililöydösten perusteella olleet jumissa useita päiviä tulvan aikaansaaneen veden seurauksena, johon he lopulta sitten kuolivat.

        "The concentration of coprolites found in the rocks in Argentina suggests the reptiles were surrounded and trapped by rising water for several days. Eventually, as Scripture implies, these creatures, along with their dung, were also flooded and entombed in mud-laden sediments driven by catastrophic waves that buried the temporary island havens."

        Tulva on kiistattomasti tapahtunut.


      • Paskarulla kirjoitti:

        "onhan noilla seuduin lintujen ****** (guanoa) metrien kerroksin niitten asuttamilla saarilla, eivät olleet linnut vedenpaisumuksen uhreja."

        Kyse on >fossiloituneesta paskasta< ja dinodontosauruseläimien joukkohaudasta, jotka arkeologien mukaan kuuluivat näille eläimille. Eri-ikäiset dinodontosaurukset ovat fossiililöydösten perusteella olleet jumissa useita päiviä tulvan aikaansaaneen veden seurauksena, johon he lopulta sitten kuolivat.

        "The concentration of coprolites found in the rocks in Argentina suggests the reptiles were surrounded and trapped by rising water for several days. Eventually, as Scripture implies, these creatures, along with their dung, were also flooded and entombed in mud-laden sediments driven by catastrophic waves that buried the temporary island havens."

        Tulva on kiistattomasti tapahtunut.

        >Tulva on kiistattomasti tapahtunut.

        Vielä kun saisimme luonnontieteilijöiden yli 99 %:n enemmistön sanomaan tuon lähimainkaan yhtä totisella naamalla kuin muutama harva kretu sen sanoo nyt.

        Ja vielä sanomaan ilman että ohimolle on painettu pistoolia.


      • Paskarulla
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Tulva on kiistattomasti tapahtunut.

        Vielä kun saisimme luonnontieteilijöiden yli 99 %:n enemmistön sanomaan tuon lähimainkaan yhtä totisella naamalla kuin muutama harva kretu sen sanoo nyt.

        Ja vielä sanomaan ilman että ohimolle on painettu pistoolia.

        "Vielä kun saisimme luonnontieteilijöiden yli 99 %:n enemmistön sanomaan tuon lähimainkaan yhtä totisella naamalla kuin muutama harva kretu sen sanoo nyt. "

        Vitsailetko? Mitähän tekemistä joidenkin ihmisien mielipiteillä olisi tieteellisten, havaittavissa olevien kiistattomien factojen kanssa?


      • Paskarulla
        kretarded kirjoitti:

        Miten selität olosteiden muodostumisen fossiileiksi, kun tulvavesi on saavuttamut ulosteet suunnilleen kun olivat vielä lämpimiä?

        Logiikkasi ontuu kaikilla jaloillaan.

        "Miten selität olosteiden muodostumisen fossiileiksi, kun tulvavesi on saavuttamut ulosteet suunnilleen kun olivat vielä lämpimiä? "

        Mitähän tekemistä ulosteiden lämpötilalla on niiden fossiloitumisen kanssa? Ddinosaurusten jättimäinen ulkokäymälä onkin kiistaton todiste tulvan aiheuttamasta massiivisesta sekasorrosta ja katastroofista.


      • spällymälöö
        Paskarulla kirjoitti:

        "Vielä kun saisimme luonnontieteilijöiden yli 99 %:n enemmistön sanomaan tuon lähimainkaan yhtä totisella naamalla kuin muutama harva kretu sen sanoo nyt. "

        Vitsailetko? Mitähän tekemistä joidenkin ihmisien mielipiteillä olisi tieteellisten, havaittavissa olevien kiistattomien factojen kanssa?

        No sieltähän se c tuli. Arvaahan kuka olet.


      • rcekim
        Paskarulla kirjoitti:

        Kun vesi nousi niin eläimet kiipesivät yhä korkeammille ja korkeammille alueille päästäkseen tulvaa pakoon. Kyllähän siinä oli varmasti useita päiviä aikaa tehdä tarpeitaan ennenkuin tulvavesi heidät viimein saavutti. Tieteellinen todistusaineisto onkin asian tiimoilta kiistaton: tulva on tapahtunut juuri kuten Raamatussa on sanottukin.

        Logiikkasi ontuu.

        Tämä tulva joka siis kreationistien mukaan uurti grand canyonin ei siis kyennyt pyyhkimään kasaa dinonpaskaa pois kalliosta?


      • tieteenharrastaja
        Paskarulla kirjoitti:

        "onhan noilla seuduin lintujen ****** (guanoa) metrien kerroksin niitten asuttamilla saarilla, eivät olleet linnut vedenpaisumuksen uhreja."

        Kyse on >fossiloituneesta paskasta< ja dinodontosauruseläimien joukkohaudasta, jotka arkeologien mukaan kuuluivat näille eläimille. Eri-ikäiset dinodontosaurukset ovat fossiililöydösten perusteella olleet jumissa useita päiviä tulvan aikaansaaneen veden seurauksena, johon he lopulta sitten kuolivat.

        "The concentration of coprolites found in the rocks in Argentina suggests the reptiles were surrounded and trapped by rising water for several days. Eventually, as Scripture implies, these creatures, along with their dung, were also flooded and entombed in mud-laden sediments driven by catastrophic waves that buried the temporary island havens."

        Tulva on kiistattomasti tapahtunut.

        Tuosta saisi monta hupaisaa vertausta:

        "..these creatures, along with their dung, were also flooded and entombed in mud-laden sediments driven by catastrophic waves that buried the temporary island havens."

        Nuo "catastrophic wawes" vastaavat siis jättimäistä vessanhuuhtelua, joka kuiitenkin yliluonnollisella tavalla jätti tuotokset juuttuneiksi pönttöön. Jos kerran läjäfossiilista pystyy lukemaan nousevan veden ja useat päivät, niin miksei tuonkin.


      • kretarded
        Paskarulla kirjoitti:

        "Miten selität olosteiden muodostumisen fossiileiksi, kun tulvavesi on saavuttamut ulosteet suunnilleen kun olivat vielä lämpimiä? "

        Mitähän tekemistä ulosteiden lämpötilalla on niiden fossiloitumisen kanssa? Ddinosaurusten jättimäinen ulkokäymälä onkin kiistaton todiste tulvan aiheuttamasta massiivisesta sekasorrosta ja katastroofista.

        No sitä tekemistä että tuskinpa vasta paskotut läjät ovat kovin paikallaan pysyvää sorttia, kun päälle hyökii maailman suurin tulva.


      • Paskarulla kirjoitti:

        "Vielä kun saisimme luonnontieteilijöiden yli 99 %:n enemmistön sanomaan tuon lähimainkaan yhtä totisella naamalla kuin muutama harva kretu sen sanoo nyt. "

        Vitsailetko? Mitähän tekemistä joidenkin ihmisien mielipiteillä olisi tieteellisten, havaittavissa olevien kiistattomien factojen kanssa?

        >Vitsailetko? Mitähän tekemistä joidenkin ihmisien mielipiteillä olisi tieteellisten, havaittavissa olevien kiistattomien factojen kanssa?

        Hahhah! Eiköhän tämä keissi ollut nyt tässä. :D


      • rcekim kirjoitti:

        Tämä tulva joka siis kreationistien mukaan uurti grand canyonin ei siis kyennyt pyyhkimään kasaa dinonpaskaa pois kalliosta?

        Niin, herran tiet ovat tutkimattomat.


    • Puolimutca

      Hih hih. Kretujen "todisteet" on tunnetusti silkkaa paskaa :D

    • Epäjumalienkieltäjä

      Institute for Creation Research on ajatusten ulkokäymälä, joka ei todista kuin lukijoidensa hyväuskoisuutta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe