Miesten mielipiteitä naisten pyöreydestä ja vartaloista (videot)

utelias4

Miehet usein sanovat, että nainen saa olla hieman pyöreä ja voi olla jotain mistä ottaa kiinni. Tietenkin jokainen mies on yksilö, mutta haluaisin saada vähän käsitystä siitä mitä tämä voisi yleisellä tasolla tarkoittaa. Olen nimittäin ihan hämmentynyt siitä, mitä miehet naisten vartaloista arvelevat. Minulle sanoi esimerkiksi entinen poikaystävä, että olen ihan liian lihava (ruumiinrakenteeni on samaa mallia kuin videon 2 tytöllä, mutta olin hoikempi tuolloin). Kun olin lihonut 10 kiloa ja painoindeksini oli noin 29, miespuolinen ystäväni sanoi että näytän hänestä normaalipainoiselta ja joka tapauksessa "kuumalta", koska kurvit ovat oikeissa kohdissa. Tiedän miltä näytän, mutta haluaisin saada jotain vertailukohtaa laajemman miesotannan avulla :) kiitos siis avusta miehet!

Laitan tähän muutaman linkin youtube-videoista joissa on pyöreitä/lihavia naisia, sillä videossa näkee hyvin vartaloa. (HUOM. Osa videoista on K-18) Pyydän että kommentoisit seuraavasti

a) Mikä on yleinen mieltymystesi naisvartaloiden suhteen? (esim. laiha, hoikka, sporttinen, normaalipainoinen, lievästi ylipainoinen, kohtalaisen ylipainoinen, runsaasti ylipainoinen)

Ja jokaisesta videosta:
1. Minkä asteinen pyöreys/lihavuus mielestäsi kyseessä? (voit laittaa esim. lievä ylipaino, suuri ylipaino, tai arvion BMI:stä)
2. Voisitko kuvitella harrastavasi seksiä kyseisen kokoisen naisen kanssa?
3. Voisitko kuvitella seurustelevasi kyseisen kokoisen naisen kanssa?

Video 1
http://www.youtube.com/watch?v=cTuFz5Xyh3g

Video 2
http://www.youtube.com/watch?v=62Sbl-PgnDM

video 3
http://www.youtube.com/watch?v=pZlATt7WnNQ

video 4
http://www.youtube.com/watch?v=FobJHn2CYYQ

23

609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suorat sanat

Ennen vanhaan oli vain videon 2 kaltaisia pullukoita. Nykyään on isomahaisia naisia, kuten muissa videoissa. Naisten miehistymisen tulos. Iso maha ei kiihota miestä, koska se antaa vaikutelman raskaana olevasta(=varattu muulle) naisesta tai isomahaisesta miehestä. Naisellinen pullea nainen on vyötäröltään hoikahko, vaikka persettä ja tissejä riittääkin.

Muiden kuin videon 2 nainen on luonnottoman ja epänormaalin näköinen. Ennen vanhaan tuollaista naista olisi pidetty säälittävänä luonnonoikkuna.

• Alkuperäinen

Kiitos vastauksesta suorat sanat! Näin olen käsittänytkin, että monet miehet pitäisivät isoista rinnoista ja pepusta ennemmin. Itse olen vartalomalliltani aika "suora", mulla on isot tissit ja peppuakin, mutta vyötärö ei ole hoikka :( En kyllä tiedä voiko se tämän kokoisella henkilöllä ollakkaan koska olen jonkun verran isompi kuin 2-videon nainen, painoindeksini on noin 30 tällä hetkellä eli olen siis ylipainoinen.

Olin yhdessä vaiheessa isompikokoisempi ja painoin yli 90 kiloa, omasta mielestäkin tosi lihava. En ymmärtänyt miksi kukaan mies olisi halunnut mua (näytin suunnilleen videon 4 naiselta, joskaan en ihan niin vyötärölihava). Joka tapauksessa silloinkin riitti sekä miehiä jotka pyysivät ulos ja niitäkin, jotka ehdottelivat seksiä. Koin oloni niin epäviehättäväksi etten kyllä näistä ehdotteluista lämmennyt. Yhden miehen kanssa meillä oli suhde tänä aikana, hän tunsi minut ennen lihomistakin. Totesin itse että olen lihonut paljon mutta hän sano ettei se ole hänelle ognelma ja makuuhuone-elämä sujui oikein hyvin vaikka olin myös epävarma ajoittain.

Olen noista ajoista saanut laihdutettua ja vielä on pudotettavaa. Silti epävarmuus vartalsota tekee seksielämästä todella hankalaa :( En vain koe itseäni viehättäväksi ja on vaikea uskoa, että mieskään pitäisi muodoistani. Kuvitteleeko hän tilalleni jonkun kauniin hoikan naisen jotta pystyy olemaan kanssani?

• suorat sanat
        Alkuperäinen kirjoitti:

Kiitos vastauksesta suorat sanat! Näin olen käsittänytkin, että monet miehet pitäisivät isoista rinnoista ja pepusta ennemmin. Itse olen vartalomalliltani aika "suora", mulla on isot tissit ja peppuakin, mutta vyötärö ei ole hoikka :( En kyllä tiedä voiko se tämän kokoisella henkilöllä ollakkaan koska olen jonkun verran isompi kuin 2-videon nainen, painoindeksini on noin 30 tällä hetkellä eli olen siis ylipainoinen.

Olin yhdessä vaiheessa isompikokoisempi ja painoin yli 90 kiloa, omasta mielestäkin tosi lihava. En ymmärtänyt miksi kukaan mies olisi halunnut mua (näytin suunnilleen videon 4 naiselta, joskaan en ihan niin vyötärölihava). Joka tapauksessa silloinkin riitti sekä miehiä jotka pyysivät ulos ja niitäkin, jotka ehdottelivat seksiä. Koin oloni niin epäviehättäväksi etten kyllä näistä ehdotteluista lämmennyt. Yhden miehen kanssa meillä oli suhde tänä aikana, hän tunsi minut ennen lihomistakin. Totesin itse että olen lihonut paljon mutta hän sano ettei se ole hänelle ognelma ja makuuhuone-elämä sujui oikein hyvin vaikka olin myös epävarma ajoittain.

Olen noista ajoista saanut laihdutettua ja vielä on pudotettavaa. Silti epävarmuus vartalsota tekee seksielämästä todella hankalaa :( En vain koe itseäni viehättäväksi ja on vaikea uskoa, että mieskään pitäisi muodoistani. Kuvitteleeko hän tilalleni jonkun kauniin hoikan naisen jotta pystyy olemaan kanssani?

En tarkoita, että rehevällä naisella pitäisi olla hoikka vyötärö, mutta jos vyötärö on vartalon levein kohta, tulee mieleen ohukaisen ja paksukaisen paksukainen. Eli ei mitään kovin naisellista. Olen kuitenkin itse jo liki 50v. Varmaankin nuoremmat miehet ovat tottuneet tähän uuteen naisvartalo-tyyppiin, jos naisella vyötärö on paksumpi kuin lantio.Heitähän löytyy jo laihoistakin naisista nykyään, eikä ensimmäisen videon nainenkaan ollut muualta kuin vatsasta lihava, varsinaisesti.Minä olisin kyllä sietänyt hänessä läskiä lisää vaikka kuinka, kunhan se ei olisi ollut vatsassa, vaan esim. lantiolla.

• 7ty8uyh

en allekirjoita sitä että läski nainen antee vaikutelman että on varattu muille, haista paska

• GenloMente
        7ty8uyh kirjoitti:

en allekirjoita sitä että läski nainen antee vaikutelman että on varattu muille, haista paska

Haista itse

• kundi84

Pidän erilaisista naisista tilanteen mukaan, kokonaisuus ratkaisee. Harvoin olen ihastunut huomattavan ylipainoiseen. En kyllä viehäty laihuudestakaan. Pieni määrä pehmeyttä ja pyöreyttä on ok (videon kaksi nainen on siinä rajoilla, että voisin vielä olla hänenlaisen kanssa, mutta ei edusta unelmanaistani). Kyllä kolmannen ja neljännen videon naiset ovat liian pyöreitä makuuni.

Olen tässä itse päätynyt sinkkumarkkinoille ja deittaillut viime aikoina useampaa naista. Yksi tyttö oli oikein viehättävä, vaikka paljon pyöreämpi kuin mistä pidän. Tapasimme useamman kerran eikä minua häirinnyt hänen pyöreys kun kokonaisuus oli niin hyvä. Itsevarmuus on sitä paitsi seksikästä ja se että kantaa vartalonsa tyylillä. Jos ylipainosi sinua niin paljon haittaa ja vaikeuttaa suhteesi miksi et laihduta?

• genio itse

heh tuota noin löllyvistä läskeistäsi päätellen --oletko Genio?

• rosestar

jos alat katseleen kehosi osia, olet jo liian kriittinen.
      ainoan vinkin voin sanoa että normaali paino on hyvä, ei vähemmän tai enemmän , jos vatsa mietityttää, ala tekeen vatsalihaksia ristiin.

• Jos suhteen hyvinvointi riippuu vartalon muodosta, niin mitä siltä elämältä sitten halutaan?

Mun mielestä kroppaa ei laiteta valmiiksi niinkuin mahdollinen kumppaniehdokas haluaa (menee kuitenkin pieleen, eikä ole edellytyksiä) eikä muokata niitä toisen nukenkin kaltaisia toiveita. Jos ei kelpaa, painukoon etsimään pesäänsä muualta. Terveen parisuhteen kiinnostavuus ei nimittäin pitemmän päälle riipu siitä vartalon mallista, vaan millainen kumppani oikeasti on ihmisenä.

• aIbatrossi

elisakettu näyttää haluttavalta...
        ellei ole scabies syönyt, tulisi upea karvalakki esson baarissa istukellessa

• aIbatrossi kirjoitti:

elisakettu näyttää haluttavalta...
        ellei ole scabies syönyt, tulisi upea karvalakki esson baarissa istukellessa

Olen kuule samaa mieltä. Parempi paksu ja kiiltävä turkki kuin ohut ja näivettynyt nahka.

• Alkuperäinen

Kiitos mielipiteistänne! Toki laidhuttaminen on hyvä ratkaisu, kun ei ole tyytyväinen itseensä ja ihan terveydellisistä syistäkin sitä teen. Mietin vain tässä uutta suhdetta aloittavana, että miten se onnistuu tällä hetkellä vai pitäisikö odottaa kun on taas ihannepainossa.

• Mikset tekisi kumpaakin samaan aikaan? :)

Terveydellisistä syistä laihduttaminen on aina fiksua, mutta ei kannata elää "sitten kun"-elämää. Jos kohtaat ihmisen, joka kolahtaa, anna mennä. Ei hän sinusta pidä yhtään enempää kymmenen kiloa hoikempana, mikäli hän aidosti ihastuu sinuun itseesi.

Tsemppiä laihdutukseen!

• alkuperäinen

Niin, ihan hyvä ideahan se on :) Jotenkin olen vain tullut siihen tulokseen, että miehet pitäisivät enemmän hoikempana. Olin paljon hoikempi kun eksäni sanoi ettei tunne minuun vetoa pyöreytyni vuoksi koska piti hoikista naisista. Ihan siis suhteemme alussa, hän kai kuitenkin tiesi mitä sai kun alkoi seurustella kanssani.

• Aika ala-arvoinen kommentti exältäsi... Jokaisella toki on oikeus omiin mieltymyksiinsä, mutta ei ole kovinkaan tunneälykästä laukoa moisia.

Hyvä juttu kuitenkin, että hän on ex ;) Voit keskittyä sellaisen miehen etsimiseen, jonka rakkauden määrä ei ole sidottu painoindeksiisi :)

• "2. Voisitko kuvitella harrastavasi seksiä kyseisen kokoisen naisen kanssa?"

Toi nyt on kai retorinen kysymys?

Itse asiaan, niin tärkeintähänon, mitä itse tunnet. Vitut miehistä, jos itsellä menee kivasti. Jos ei, niin vika ei saa olla joissain miehissä ja näiden (kuvitelluissa) mielipiteissä. Täydellisä meistä ei ole kukaan.

• Huomaan typottavani. Enkä mä mitään videoita katsonut, koska en vastaa kysymyksiin.

• Tästä aiheesta ei taida saada aikaan keskustelua, josta ei joku mieltään pahoittaisi. Yksi sanoo, että ylipaino on epäviehättävää ja -terveellistä, toinen halveksii ulkokultaisuutta.

Sanotaan nyt sitten vaikka niin, että kaikki heilani ovat olleet tavatessamme hoikempia kuin yksikään videoiden naisista. Kukaan ei ole koskaan edes lihonut, joten kokemusta runsasmuotoisista naisita ei ole.

Mutta jos Rouva Ratikka lihoisi 30 kiloa, niin en minä sitä pelkän painon perusteella epäviehättävänä pitäisi. Jos jonkun syyn vuoksi, niin siksi, että syy lihomiseen ei olisi esimerkiksi sairaus vaan silkka välinpitämättömyys omasta kropastaan.

• Ja loppujen lopuksi korvien välirakenne sanoo viimeisen sanan. Jos on liian älykäs, saa nainen kenkää, jos taas liian bimbo, saa nainen kenkää.

• oisin just sellainen

voitasko seukata?

• oisin just sellainen kirjoitti:

voitasko seukata?

Ei ihmiskunnasta erakoituva voi seurustella.

• sinkku.

Minä ainakin tykkään pieni peppuisista ja pieni tissisistä naisista. Naisella saa olla ylipainoa korkeintaan 10 kg ja luonne ratkaisee kuitenkin loppupeleissä.

• Mitä paksumpi, sitä läski. Jos joku sietää itseään sellaisena kuin on niin eipä siinnä muilla ole sanomista. Mut joo... läskit ei kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      87
      1873
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      18
      1176
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      99
      1155
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      80
      997
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      884
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      154
      879
    7. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      56
      779
    8. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      774
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      57
      728
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      694
    Aihe