Kiina on ostanut viljelysmaata afrikasta ruokkiakseen kasvavan väestönsä . Maa-ala vastaa lähes tanskan pinta-alaa .Paikallisilla ihmisillä ei ole mahdollista kasvattaa itse kasviksia omassa maassaan ? Sitten suomalainen ostaa esim. Lidlistä ns. halpaa nuudelia jota kiinalaisella ei ole varaa ostaa ja kiinalainen vie ruuan afrikkalaiselta . Joka aiheuttaa sen että meidän pitää turvata ruoka Afrikkalaiselle budjettivaroista tai yksityisin lahjoituksin . Aika outo tilanne , sen lisäksi se kiinalainen on jo vienyt sen sen hyväuskoisen duunarin työpaikan joka jouluna lahjoittaa vähistä varoistaan . Kumma juttu kerrassaan . Mitä siis pitäisi tehdä .....
Kasvisruoka vaarantaa maailmantalouden .
Ei suoraa vastausta
2
177
Vastaukset
- Melko suora vastaus
Alkaa kasvissyöjäksi niin kaikki rehuntuotantoon kuluva pinta-ala voisi tuottaa ruokaa ihmisille, ja ruokaa syötäväksi jäisi enemmän..?
- 1 ulkomaalainen
Kaiken hulluinta on pihvien tms. syönti, kun katsotaan "hyötysuhde". Vettäkin mene toistakymmentä kuutioita per lihakilo ja naudan jalostuskapasiteetti kasvis>liha ei sekän kovi suuri ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746