Onko sinulla palstoilla

abott

omaa muusaa, joka inspiroi sinua ja jonka vuoksi olet valmis yittämään itsesi?

17

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kairan kaviä

Ei, mutta kairoilla on. Kairalle lähtiöitä?

• iso karvainen mies

On modelli D:

• iso karvainen mies

On modelli D:

• Joskus oli joskus taas ei ja enempää en aijo tässä yhteydessä paljastaa.

Hirvee hedari, vaikka en katsonut kun pari rakettia. Ihan kuin olis ollut jossain rapujuhlissa, mutta siihen hedariin liittyy yleensä jotain sellaista, sellaista mitä voisi kutsua villiksi seksiksi. Mutta mitens palstan homppeli pojat, oliko teillä *silliä veksiä.

Jaana

"Särjetty ja satutettu sinua on monta kertaa ja nyt kuvittelet että se on sinä jonka päässä viiraa yhtäkkiä putoat pohjattoman syvään kuiluun ja luulet että tästä on mahdotonta ikinä toipuu anna minun kantaa, auttaa anna minun anna minun kertosäe: anna minun tulla sun viereesi ja lohduttaa hullu sä et ole mut joskus sitä romahtaa kivipohjaan hiljaa nyt mennään mut henkiin sä jäät hullu sä et ole mut juuri nyt on vaikeaa sama se vaikka sinä rakastuisit johonkin väärään sama se jos et sinä opi vielä siitäkään tärkeintä on ettet sinä koveta sun sydäntä koskaan jonkunhan on uskottava että vielä rakkaus voittaa anna minun kantaa, auttaa anna minun anna minun kertosäe sä et ole hullu sä et ole hullu sä et ole hullu hullu sä et oleee-ee-e kertosäe sä et ole hullu hullu sä et ole hiljaa nyt mennään mut henkiin sä jäät hullu sä et ole mut juuri nyt on vaikeaa"

http://tinyurl.com/7l4qjnt

• Hähä:D

Eli muusasi oli/on Jaana eli Jazuli eikä zisel?

• Hähä:D kirjoitti:

Eli muusasi oli/on Jaana eli Jazuli eikä zisel?

Muusani ei ollut pisulin jamppa eikä diiselin sissit, tai noh myönnetään, että jos ranteissani olevat arvet jotain kertovat niin ei ne syntyneet siksi, että myöhästyin junasta tai kadotin vihkisormuksen eräänä kauniina päivänä.

• taitaa olla kuitenki
        modelli kirjoitti:

Muusani ei ollut pisulin jamppa eikä diiselin sissit, tai noh myönnetään, että jos ranteissani olevat arvet jotain kertovat niin ei ne syntyneet siksi, että myöhästyin junasta tai kadotin vihkisormuksen eräänä kauniina päivänä.

Laitoit kuitenkin Jaanalle kauniin biisin, miksi?

• taitaa olla kuitenki kirjoitti:

Laitoit kuitenkin Jaanalle kauniin biisin, miksi?

Sanotaanko näin, välillä saattaa käydä niin, että kun laskee hintoja niin asikas määrä kasvaa jolloin myynti kasvaa ja voittoa tulee asiakkaitten määrästä, kun taas kallilla hinnalla vähemmän asiakkaita (mutta laatua) ja vähemmän voittoo mutta sehän on jokaisen oma asia jos haluaa kiskoa liskoa. Kippis ja kulaus!

http://tinyurl.com/pxmkf2w

• kylläkyllä!

hän on BUDDY! Nousen aina aivan eri sfääreihin, kun Hän on palstalla... Hänen liepeillään henkii lämpöä, josta saan nauttia, vaikka Hän ei minusta välitä. Unelmieni prinssi, siellä jossain kaukana... niin kaukana henkisestikin. Silti Hän inspiroi minua pyrkimään enempään, parempaan, uskaliaammin.

• Paipai

Minua buddy inspiroi leipomaan, joten saisi tulla jo esittelemään vuoden uusimman reseptikokeilunsa.

• kylläkyllä!
        Paipai kirjoitti:

Minua buddy inspiroi leipomaan, joten saisi tulla jo esittelemään vuoden uusimman reseptikokeilunsa.

Sitäkin!

Monipuolinen mies.

• y.b ei jaksa kirj.

Bravo.bravi

• Trollit ja kaiken maailman vittuilijat tietysti :)

Tosin siihen itsensä ylittämiseen on pitkä matka. Muusina toimii kyllä kaikki kirjoittajat ja heissä se persoonallinen ote on parasta antia. Kotimuusa on tärkeä tekijä. Jos kaikki filosofioinnit ja älyttömyydet olisi saatu tekstille... se olisi jo jotain se. Mutta ajatuksen lanka kun karkaa niin nopeasti käsistä. Se Hetki on todella lyhyt ja hitaalle seuraa tappio.

• ....

Ei kyllä ole ketään sellaista joka saisi yrittämään mitään. Joskus oli ja silloin uppouduin usein ajattelemaan itsellenikin vaikeita asioita. Kannustamaan muitakin jne. Nykyisin kaikki ajatukset ja kommenttini tulee yhtään yrittämättä mtn. Itekseen. En ponnistele vastauksiani ollenkaan. Hyvä jos ees ajattelen.

• Ei ole muusaa, en ole edes ajatellut, että täällä tarvittaisiin sellaista. Jos joku haluaa vapaaehtoisesti muusaksi, voi ilmoittautua tähän ketjuun. :)

• määmy

Te betoniäijät innoitatte toisianne?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      87
      1873
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      18
      1176
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      99
      1155
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      80
      997
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      884
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      154
      879
    7. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      56
      779
    8. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      774
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      57
      728
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      694
    Aihe