onko joku kokeillut kyseistä urheiluravinnetta?
kokemuksia L-tyrosinesta?
5
247
Vastaukset
- irtokarkki
Olen syönyt L-Tyrosinea kohta kuukauden. Olen ollut tosi pirteä ja hyväntuulinen koko ajan. Toki kyse voi olla pelkästä lumevaikutuksesta. Masentunut en kyllä ollut enää aloittaessani syömään L-tyrosinea joten en voi sanoa auttaako siihen.
- Jamix
Olen 21 vuotias mies ja kärsin pari vuotta paniikkihäiriöstä. Mun oireet aika lailla kokonaan lakkasivat kun aloin syödä tyrosiinia eli tota L-tyrosinea vuoden vaihteessa. jauhe ois ehken tiiviimpää tavaraa mut tablettia on helpompi ottaa. Nyt olen kyl ajatellut et se voisi ehken mun kohdalla olla tuohon kilpirauhaseen liittyvä juttu kun kerta tosta oli apua.
- Goji-bear
Käsittääkseni tuo tyrosiini vaikuttaa kilpirauhaseen, joten voihan se toimiakin joillekin. varsinkin henkillöille joilla lievää kilpirauhasen vajaatoimintaa. Masennukseen, varsinkin sen lievemmässä muodoissa käytetään tyrosiinia ja joillekin siitä on todella ollut apua.
- Hihhuli myös
Tyroksiini on eri asia kuin tyrosiini...
Elimistö voi itse kehittää tarvitsemansa määrän tyrosiiniä. Esim.. Fenyylialaniinista jota saa vaikkapa aspartaamista.
- renny1
Tyrosiini on tyroksiinin esiaste ja myös dopamiinin esiaste. Kyllä se voi vaikuttaa masennuksee ja kilpirauhasen toimintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1139451- 929051
- 187855
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776254Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585378Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä254999Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?84428En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234345- 384243
- 394173