Kokeilin pekaanipähkinärouhe smetanalohen pinnalla ja kastikkeessa ja kyllä oli mahdottoman hyvä!
Ajatus tuli siitä, kun parhaimmissa villien lohikalojen lihassa on sellainen hieno pähkinäinen makuvivahde.
Kokeilkaa!
Smetanalohi pekaanipähkinnöillä
8
241
Vastaukset
- heitä heti
Heitä homo voltti, me nauretaan.
- se sama
Haista.....
- Jättijölli Stadista
Teppo kokeili tuota reseptiä ja kundi ei rehellisesti muista koskaan syöneensä aiemmin vastaavaa skeidaa hei! Kuinkas V*tussa joku tuota voi naamariinsa ahtaa, kun se ei kelvannut edes Tepon alkoholisoituneelle sossupummi tuttavalle? Teppo ajatteli viedä ruoan ystävälleen näin hyvän tahdon eleenä, mutta myös hän oksennustaan pidätellen tarjosi sen takaisin Tepolle mukamas kiitollisena nyökytellen. Seuraavalla kerralla kundi ohjeistaakin Sinua miettimään kaksi kertaa ennen kuin painat enteriä hei! Jotain rajaa nyt prkl!
- se sama
Jaa, perhe kyllä kehui ja vieraatkin, joten Tepolla on jotain mennyt pieleen. Eihän niitä pähkinöitä nyt kerroksittain passaa laitaa päälle, sehän on selvä.
Näin yhden reseptin "mantelikala" tai joku semmoinen. Saako se saman tuomion Tepolta?
- vanha kokki
kyllähän nyt jokainen valveutunut ja moderni ruoanlaitosta kiinnostunut ihminen tietää, ettei pähkinää ja kalaa sovi sekoittaa toisiinsa missään yhteydessä. osoittaa kyllä todellista välinpitämättömyyttä kanssaruokailijoiden hyvinvointia ja terveyttä kohtaan.....shame on you! sama kuin ruilauttaisi koffin laatubissen tölkin suusta aimo pläjäyksen ketsuppia ja imisi hampaat irvessä sitä sitten.
terveisin v.k - se sama
No voihan kokin nenä. Pähkinähän oli vain mausteena antamassa sitä hienoa maku, joka kyllä kasvatetulla lohikaloilla puuttuu.
Mutta kannatta aina toista haukkua, jos vain luulee olevan tilaisuutta siihen, vanha kokki.- heitä taas
Heitä homo toinenkin voltti, me kaikki nauretaan.
- se sama
ajaa, unohdin ihan, että tämä on semmoinen palsta. Minun luulin, että täällä puhutaan ruoasta, mutta teillä onkin teema-asettelu aika ajoin toinen, alapään jutut etusijalla, niinkö? Sen muistankin nyt aikaisimmista lukemistostani täällä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit815940KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2904872Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202618Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei362534Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991608Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171481- 1051387
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1311341seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091294Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191261