Tein uuden vuoden lupauksen kuten niin moni muukin.. ja kaipaisin vinkkejä.
Kerrottakoon alkuun että pituus 170cm ja paino 80kg. Ongelma alue vatsan seutu.
Olen nyt syönyt seuraavasti:
aamupala; 1 jälkiuuni leipä(puoliska) jonka päällä vähän voita, kinkkua ja paprikaa. 1 kananmuna
Lounas: lihaa(lihapullia, kanaa tms) ja perussalaatti.
välipala: omena
Päivällinen:lihaa ja kasviksia pannun kautte, yleensä porkkanaa, pitkiä papuja, paprikaa, sipulia. Kastikkeena kermaviiliin seattu dippi jauhe.
iltapala: marjarahka tai omena päivästä ja nälästä riippuen.
Lisäksi juon paljon vettä, pari kertaa päivässä kahvia ja ruoan kanssa rasvatonta maitoa. Maitoa en halua jättää pois sillä kynteni alkavat heti lohkeilla-> kalsiumin puutos?
Päivittäin liikun noin tunnin, Kävelen reippaasti tai hölkkään.
KYSYMYKSIÄ:
Miltä ruokavalioni kuulostaa?
Haluaisin nopeamman startin, kannattaisiko olla viikko ateriankorvikkeilla esim nutrilet? Mitään pussikeittoja en alas saa mutta entäs ne patukat?
Katoin karppien sivuja, mutta sielä mätetään hirvittävät määrät juustoja, ja rasvoja. Niissähän on hirmusti kaloreita, mihin se perustuu?
Voinko syöda salaattia ja kasviksia huoletta aina mahani täyteen? Sillä nälässä en ole nytkään ollut joten ei ole tarvinnut napostella. Karkkeja on hieman ikävä esim leffassa käydessä, voisinko syödä pähkinöitä sen sijasta?
Läskit lähtee vai lähttekö?
PulinaMarina
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244