Miten lämmittelen ennen treeniä? Tehdäänkö lämmittely aina, ennen lihaskuntoa ja myös ennen aerobista(omalla kohdallani tämä on kävelyä ja juoksua)?
Venyttelenko vai lämmittelenkö treenin/juoksun ja kävelyn jälkeen?
Lämmittely
kiitosvastauksista!
1
143
Vastaukset
- saleilijaa
Ennen treeniä 5-10min lämmittely kevyesti. Yläkroppaa treenatessa esim soutulaitteessa ja alakroppaa treenatessa esim juoksumatolla ( itse lämmittelen juoksumatolla vauhdilla 6.5 eli ripeää kävelyä). Voi myös tehdä LYHYET venytykset, pitkät venytykset ennen treeniä heikentävät tehoa.
Treenin jälkeen halutessaan myös 5-10min loppulämmittely ja lyhyet venytykset. Venytellä saa vasta n. 4 tunnin kuluttua treenistä kunnolla, kun lihas on taas elastisessa tilassa. Mielestäni kävely yms on aerobista joten niitä ennen ei tarvitse lämmitellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733754Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92021Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351246
- 1121148
- 1111116
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6995- 60984
- 35896