Oma mielipiteeni on että sarja oli mielenkiintoisimmillaan v.1999-2000. Tuon ajan jaksoja jaksaa katsoa useampaankin kertaan jos pitää useamman vuoden väliä. Ironista että kun sarja oli kaikkein suosituimmillaan v.2001 niin samaan aikaan alkoi Salattujen "alamäki" - näin siis ainakin omasta mielestäni. Viimeistään v.2002
sarja koki viimeistään romahdusmaisen inflaation kun puolet alkuperäisistä näyttelijöistä poistui melkein kertaheitolla eikä ole siitä sen koommin noussut.
Tämän jälkeen sarjan taso on laskenut tasaisesti yli 10 vuotta eikä sarja nykyisellään kovin paljon muistuta sitä mitä se oli silloin alkuvuosina. Mitään sellaista yhtenäistä juontahan ei Salkkareissa tätä nykyä ole, ainoa mikä edes vähän sytyttää katsojan mielenkiintoa on nuo Tale-hahmon toilailut - tuo hahmohan on sellainen mikä sopisi vaikka johonkin murkkuikäisten valistusohjelmaan :D
Minkä vuosien Salkkareista pidätte eniten?
18
206
Vastaukset
- vanhatsalkkarit:)
1999 vuosi oli ehdottomasti paras! Oli sopivasti, ei liikaa eikä liian vähän, draamaa. Oli aidon tuntusia tunteita ja niihin oli hyvin helppo samaistua.
Hyvinä kakkosina tulee vuoden 2000-2004 Salkkarit, sen jälkeen alamäkeen mentiin eikä jarruteltu!
Nykyään.. Oon ihan sanaton!! Helvetti, menivät pilaamaan hyvän sarjan.- Haista paska
Haista paska
- Haista paska
Haista paska
- gf3g3
Joo kyllä ne vanhat ensimmäiset jaksot oli hyviä. Paitsi se Mian lahkojuttu oli kyllä typerä. Siitä en pitänyt ja se kesti ihan liian pitkään ja liian monta jaksoa.
Aamu,Teemu,Ken Katri. Jakost olivat kanssa vielä ihan hyviä, mutta sitten kun nekin lähti alkoi mennä hunompaan suuntaan. - Haista vittu!
Haista vittu!
- pese suusi
Opettele kätös tavat ja pese suusi saippualla!!!!
Tiedätkö edes mitä vittu tarkoittaa?????? - Teräs-Seppo
pese suusi kirjoitti:
Opettele kätös tavat ja pese suusi saippualla!!!!
Tiedätkö edes mitä vittu tarkoittaa??????niin just! Joku pikku kersa vissiin kuuli sen sanan niin tulee vaan "Vittu, hihihii hassu sana" ja opettele sinä kirjoittamaan! Mitä tarkoittaa "kätös tavat"? Tiiän vaan käytöstavat! Ja kato kun ei lukenu "pese susi saippualla."
- fdgfsdgdg
silloin kun ismo leipoi porukkaa turpaan.
- Fcfcdxrc
Mun mielestä vuosina 2002-2004 oli parasta.
- Ei hyviä ja huonoja
Ei hyviä ja huonoja jaksoja pysty erittelemään, koska jaksoja on yli 2500
- votelo
Miten niin? Eikö yli 2500 ole jo aika paljon? Vai onko se muka liian paljon?
- biooo
Vuoden 1997 jaksot ovat parhaita ,koska silloin ei ollut jaksoja.
- ehn224
Joo 1997 jaksot oli parhaita, koska silloin ei tullut salattuja elämiä vaan blondi tuli taloon joka oli paljon parempi kuin nykyiset salkkarit ja kun sarjasta muutama henkilö joutui lähtemään lopetettiin sarja kokonaan ja aloitettiin uusi sarja ihmeiden tekijät.
- votelo
Ketkä joutuivat lähtemään ja miksi?
- enh224
votelo kirjoitti:
Ketkä joutuivat lähtemään ja miksi?
Matti inttiin. Marjalla jotain opiskeluja.
- votelo
Vuosien 1999-2004 jaksot. 2004 siihen asti, kun Jukka, Jaana ja Roosa poistuivat.
Aki,Jenni ,Katja,Kari,Elina,Camilla silloin sarja kukoisti.
- Salkkarit
Mielestäni Salkkareitten ''kulta-aikaa'' oli tasan se aika kun Aaro tuli ensimmäistä kertaa ja ne kaikki manipulaatiot ja Paulan kaappaus yms oli aivan huippua. Salkkareihin sais tulla samankaltainen hahmo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345308Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4842474Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271219JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t5992En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16947Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7924Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41802HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193774Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764Siellä taas pyörin
Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?8713