73 % vastustaa vetäytymistä Länsirannalta HIENOA HYVÄ!!!!

10

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+14

      Miksi se on hienoa ja hyvä? Kyllä palestiinalaisetkin tarvitsevat maata jalkojensa alle.

      • Eikö heillä sitten sitä ole???


      • empathy
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Eikö heillä sitten sitä ole???

        Sanamiehen takapihalla vissiin?
        pari riviä pottua ja porkkanapenkki...


      • 6+18
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Eikö heillä sitten sitä ole???

        "Eikö heillä sitten sitä ole??? "

        Kerro ihmeessä lisää, myönnän etten ole kauhean hyvin perillä asioista. Israel kuintekin laajentaa koko ajan aluettaan mikä ei kerro rauhanhalusta. Mitä sinun mielestäsi tulisi tehdä, jotta tilanne saataisiin ratkeamaan vai onko ratkaisu mahdotonta


      • empathy kirjoitti:

        Sanamiehen takapihalla vissiin?
        pari riviä pottua ja porkkanapenkki...

        Onhan heillä Jordania. Eikä heitä ole kukaan länsirannalta tai Gazasta pois ajanut. Juutalaiset ajettiin kyllä poi monista arabimaista vuonna 1948 etteivät mitään ehtineet mukaansa ottaa.


      • jdf
        6+18 kirjoitti:

        "Eikö heillä sitten sitä ole??? "

        Kerro ihmeessä lisää, myönnän etten ole kauhean hyvin perillä asioista. Israel kuintekin laajentaa koko ajan aluettaan mikä ei kerro rauhanhalusta. Mitä sinun mielestäsi tulisi tehdä, jotta tilanne saataisiin ratkeamaan vai onko ratkaisu mahdotonta

        Israelin pinta-ala on nyt vain jotenkin kummasti edelleen se n.20 000 neliökilometriä (entisen Uudenmaan kokoinen alue),joten mihinkähän se on mielestäsi mahtanut "laajentua"?
        Jollekin toiselle galaksille jossakin rinnakkaisessa ulottuvuudessa,ehkä?

        Noita kommentteja lukiessaan ei todellakaan välillä tiedä,pitäisikö itkeä,vaiko nauraa.Tänään valitsin randomina tuon jälkimmäisen vaihtoehdon. :-D


      • ha ha ha
        jdf kirjoitti:

        Israelin pinta-ala on nyt vain jotenkin kummasti edelleen se n.20 000 neliökilometriä (entisen Uudenmaan kokoinen alue),joten mihinkähän se on mielestäsi mahtanut "laajentua"?
        Jollekin toiselle galaksille jossakin rinnakkaisessa ulottuvuudessa,ehkä?

        Noita kommentteja lukiessaan ei todellakaan välillä tiedä,pitäisikö itkeä,vaiko nauraa.Tänään valitsin randomina tuon jälkimmäisen vaihtoehdon. :-D

        Ai? No minkäs sille sitten tekee. Voisitko nyt vielä valaista, että mikä palestiinalaisia sitten suututtaa, kun kerran Israel vain omalla alueellaan rakentaa. Siis vastaa sitten kun olet lopettanut nauramisen, en toki halua hoputtaa, koska nauru pidentää ikää ;D


      • jdf
        ha ha ha kirjoitti:

        Ai? No minkäs sille sitten tekee. Voisitko nyt vielä valaista, että mikä palestiinalaisia sitten suututtaa, kun kerran Israel vain omalla alueellaan rakentaa. Siis vastaa sitten kun olet lopettanut nauramisen, en toki halua hoputtaa, koska nauru pidentää ikää ;D

        Se,että arabinationalismi ei edelleenkään ole saanut kertakaikkista voittoa oman agendansa suhteen. Se luonnollisesti suututtaa,etenkin kun "palestiinalaiset" pan-arabististen pyrkimysten pelinappuloina ovat kärsimässä eräänlaisesta inflatorisesta kehityskulusta kansainvälisen sympatiapääoman huvetessa terrorikampanjoiden myötä.

        Itsemurhapommittajat ja raketti-iskut israelilaisiin siviilikohteisiin eivät ehkäpä sittenkään herätä niin erinomaisen syvällistä ihailua,myötätuntoa,tai edes pakottavaa tarvetta myötäjuoksuun islamismin puolesta.

        Israelissa asuvien muslimien ja juutalaisten edut ovat hyvin pitkälti yhtenevät,piditpä tästä tosiasiasta,tai et.

        Ps. Kiitos hyvistä nauruista,ne todellakin pidentävät ikää. Olet aivan selvästi todellinen lahjakkuus alallasi. ;-) xD


      • 18+10
        jdf kirjoitti:

        Se,että arabinationalismi ei edelleenkään ole saanut kertakaikkista voittoa oman agendansa suhteen. Se luonnollisesti suututtaa,etenkin kun "palestiinalaiset" pan-arabististen pyrkimysten pelinappuloina ovat kärsimässä eräänlaisesta inflatorisesta kehityskulusta kansainvälisen sympatiapääoman huvetessa terrorikampanjoiden myötä.

        Itsemurhapommittajat ja raketti-iskut israelilaisiin siviilikohteisiin eivät ehkäpä sittenkään herätä niin erinomaisen syvällistä ihailua,myötätuntoa,tai edes pakottavaa tarvetta myötäjuoksuun islamismin puolesta.

        Israelissa asuvien muslimien ja juutalaisten edut ovat hyvin pitkälti yhtenevät,piditpä tästä tosiasiasta,tai et.

        Ps. Kiitos hyvistä nauruista,ne todellakin pidentävät ikää. Olet aivan selvästi todellinen lahjakkuus alallasi. ;-) xD

        "Israelissa asuvien muslimien ja juutalaisten edut ovat hyvin pitkälti yhtenevät,piditpä tästä tosiasiasta,tai et."

        Ei minulla ole mitään sitä vastaan että kummankin etu täyttyy, päin vastoin. Ajattelisin, että Israelin tulevaisuuden kannalta olisi parasta saada mahdollisimman hyvä ratkaisu asiaan.

        Sinun mielestäsi siis sellaista kuin palestiinalaisalue ei ole olemassa, joten sille voi rakentaa ihan vapaasti.

        "Ps. Kiitos hyvistä nauruista,ne todellakin pidentävät ikää. Olet aivan selvästi todellinen lahjakkuus alallasi. ;-) xD"

        Ole hyvä. Olen itsekin huomannut välillä, kun luen vanhoja kirjoituksiani miten yht'äkkiä minua alkaa naurattaa. Hyvä etten ole ainoa. ;)


      • 6+18 kirjoitti:

        "Eikö heillä sitten sitä ole??? "

        Kerro ihmeessä lisää, myönnän etten ole kauhean hyvin perillä asioista. Israel kuintekin laajentaa koko ajan aluettaan mikä ei kerro rauhanhalusta. Mitä sinun mielestäsi tulisi tehdä, jotta tilanne saataisiin ratkeamaan vai onko ratkaisu mahdotonta

        Israel laajentaa vain omalle maalleen ei muiden maalle kuin omalle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe